Skocz do zawartości

The Matrix Awakens


GearsUp

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, SlimShady napisał:

Te mordy w momencie jak gadały nie były jakieś dziwne, jakby odstające od reszty?

W trakcie scenek bardzo łatwo odróżnić aktorów od cgi, ruchy nadal są nienaturalne, ruchy rąk podczas chodzenia, reakcja na otoczenie.

I to pomimo że gra aktorska Keanu i Trinity w oryginale była bardzo drewniana.

Odnośnik do komentarza

To wszystko jest do dopracowania jak ktoś będzie robił duze AAA mając zaplecze finansowe na poziomie MS. Ja tam patrze na to jak na pokaz możliwości czego można się spodziewac jak chodzi o sama grafikę. Mimika postaci oraz mocap to coś co naprawde można zrobić lepiej nawet na obecnych silnikach.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

Chwila... Po co się tak zapędzać. To demo tech zrobione na kolanie w 2 miechy pewnie. Miało pokazać możliwości silnika i pokazało. I to bardzo srogo pokazało.

Dopracowana mimika i ruchy to będą w grach skończonych.

 

Jeden z devow z Coalition pisał, że spędzili nad tym około roku.

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, ASX napisał:

najbardziej zaskakuje jak dobrze to demko działa na Series S,  na konsoli za 1350 zł

 

1080p at 30fps (828p common)

 

Jak odpali na Decku w tych 800p w dynamicznej z możliwymi spadkami do 600p+ to może być nawet grywalne. W końcu ktoś tam pokazywał, że z Cyberpunkiem SD radzi sobie całkiem nieźle. Myślę, że po zjeździe z detalami gierki w UE5 będzie się dało pykać przenośnie na SD.

Odnośnik do komentarza

Dziwne żeby działało źle skoro jest zoptymalizowane pod tą konsolę, zobacz sobie nawet sam początek materiału porównawczego (na poprzedniej stronie), widać, że tekstury są niższej jakości jak i sama rozdzielczość jest niższa. 

Nawet mimo kompresji YT różnice widać gołym okiem. Wersja XSS w porównaniu do XSS wygląda na "rozmytą". 

Nawet w tak rakowym porównaniu screenami z jutuba z kompresją JPG widać różnicę

aws4_request&X-Amz-Date=20211209T171406Z

 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Bielik napisał:

Dziwne żeby działało źle skoro jest zoptymalizowane pod tą konsolę, zobacz sobie nawet sam początek materiału porównawczego (na poprzedniej stronie), widać, że tekstury są niższej jakości jak i sama rozdzielczość jest niższa. 

Nawet mimo kompresji YT różnice widać gołym okiem. Wersja XSS w porównaniu do XSS wygląda na "rozmytą". 

Nawet w tak rakowym porównaniu screenami z jutuba z kompresją JPG widać różnicę

wiem że XSS, ma nizszej jakość tektury i niektóre efekty. Ale tak czy siak, jak na konsole za 1300 zł całkiem nieźle sobie, a  przypominam że przed premierą porównywano ją do Prosiaka, który raczej nie ma szans odpalić tego dema nawet w 720p czy 480p

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, łom napisał:

Nawet XOX nie ma szans odpalić bo "Lumen does not support current-generation consoles, such as PlayStation 4 and Xbox One" xd

 

Poprzednie konsole to wiadomo bo wolne dyski ale w takim Steam Decku już będzie SSD, no i wszyscy mówią, że to bardziej PC niż konsola. Ograniczeniem może być sam system SteamOS. Nie robiłem researchu ale jak nie pójdzie to na starszych pecetach też by się przecież nie uruchamiał.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, GearsUp napisał:

Jedyne wybicie z immersji to ten aliasing na oknach w oddali. Natywne 4k pewnie by go wyeliminowało kompletnie.

Ten "aliasing" to akurat artefakty / efekty uboczne działania nanite, które w tych miejscach "rozszczepia" lub łączy poligony. Tu wpływ ma bardziej ustawienie "rozdzielczości" geometrii w nanite niż rozdzielczość samego obrazu.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Emet napisał:

Ten "aliasing" to akurat artefakty / efekty uboczne działania nanite, które w tych miejscach "rozszczepia" lub łączy poligony. Tu wpływ ma bardziej ustawienie "rozdzielczości" geometrii w nanite niż rozdzielczość samego obrazu.

 

Mimo wszystko w niższej rozdzielczości (XSS) jest to o wiele bardziej widoczne niż w wyższej (XSX, PS5). Tak więcej jeszcze wyższa by nie zaszkodziła tylko moim zdaniem wyeliminowała to.

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, GearsUp napisał:

 

Mimo wszystko w niższej rozdzielczości (XSS) jest to o wiele bardziej widoczne niż w wyższej (XSX, PS5). Tak więcej jeszcze wyższa by nie zaszkodziła tylko moim zdaniem wyeliminowała to.

No właśnie w tym rzecz, że XSS ma z wyraźnie niższe ustawienie rozdzielczości geometrii w nanite i stąd taki efekt.

Odnośnik do komentarza

Ale to przepotężnie wygląda renderowane natywnie :obama: Są małe niedociągnięcia, ale całościowo robi to piorunujące wrażenie. Co będzie, gdy devi już opanują sztuczki optymalizacyjne na tym silniku? Chyba właśnie zaczyna się nowa generacja.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.