Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

37 minut temu, Shen napisał:

No i to debilne losowanie blejdów jak w jakiejs gachy na komorki, druga najwieksza wada po designie postaci.

Nie musisz mieć wszystkich, gre możesz przejść samymi common bladami lekko, tym bardziej jak Ci design postaci nie pasuje, commony miałbyś idealne, cysie raczej małe i zasłonięte, nie będzie zgorszenia.

Mi losowanie jakos specjalnie nie przeszkadzało, ale chyba lepszym pomysłem byłyby rare blady jako nagrody w questach a tylko commony losowane. 

 

Miałem nadzieję że zrobią jeszcze bardziej animu postacie w trójce żeby się wszyscy hejterzy posrali. Najbardziej lubię tych z kościoła XC1, już widziałem jak się niektórzy plują że co to za pomysł ze Alvis ma Core Crystal w XCDE i że ma byc jakieś łaczenie 1 z tfu 2. Tylko Xeno 1 i to najlepiej z ryjami z Wii, a nie te chinskie bajki. Ech... 

 

Trailer oglądałem już ze 20 razy co najmniej, nie mogę się doczekać jakiegoś gameplayu, jak wyglada walka, jak eksploracja, pewnie dopiero na E3 jakieś szczegóły zdradzą. Hajpik wchodzi co raz bardziej, muszę przystopowac bo nie dotrwam do września.

Btw, @Dave Czezky robisz już zapisy na kolekcjonerkę? Jak coś to jestem pewniakiem, zapłacę! 

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

 

15 godzin temu, voi tekku napisał:

Trailer oglądałem już ze 20 razy co najmniej, nie mogę się doczekać jakiegoś gameplayu, jak wyglada walka, jak eksploracja, pewnie dopiero na E3 jakieś szczegóły zdradzą. 


Mam tak samo. Na przemian oglądałem reakcje innych graczy na ten trailer i sam trailer, żeby może jeszcze dostrzec jakiś detal, którego wcześniej nie zauważyłem. Dobrze, że w pierwszej połowie roku wychodzi tyle świetnych tytułów, bo inaczej ciężko byłoby wytrzymać do września 

 

Przepraszam za post pod postem, ale obejrzałem znowu trailer i zacząłem się zastanawiać czy w 1:07 ten skok do wody sugeruje nurkowanie 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@funditto

Imo to chyba tylko animacja pływania, zaraz się pewnie wynurzy ;)

 

Dalej nie moge jak to cudownie wygląda, wiadomo trailer trailerem, ale te krótkie sekcje gameplayowe które się pojawiają wyglądają świetnie i robią wrażenie. Wierzę że w Monolith rozłożyli Switcha na czynniki pierwsze i wszystkie bolączki graficzne dwójki (głównie pop upy, doczytywanie tekstur i wyglad w HH) zostały wyeliminowane. Po pierwszym trailerze XC2 widać było że był składany na szybko żeby zdążyć na prezentację switcha, w przypadku trójki nie można powiedzieć żeby ktoś ich poganiał. Trailer wyglada na bardzo przemyślany, 90 sekund naładowane szczegółami na półgodzinne analizy na YT. Kilka obejrzałem, jakiś zarys świata i fabuły można sobie na tej podstawie zbudować. Dalej się już nie chcę zagłębiać żeby sobie pierwszych wrażeń nie zepsuć. Tylko jak tu się odciąć od tego do wrzesnia... 

Odnośnik do komentarza

Przede wszyskim mam nadzieję że nie wrócą do wybierania artów z paska sterowanego krzyżykiem, jest to mega niewygodne w jedynce i X. Liczę że zbudowali coś wokół systemu z XC2 i Torna, chociaż jeśli o mnie chodzi to nawet turowy system by siadł, nie grałem w Xenosaga, ale słyszałem dużo dobrego o systemie walki z tej serii. Plus byłby taki że nie trzebaby się martwić o AI towarzyszy, choć w XC2 raczej nie było na co narzekać pod tym wzgledem, nie to co w pierwszej czesci (Shulk i Melia...). 

Odnośnik do komentarza

https://youtu.be/OYT5VRCZFO4

 

Tu dość ciekawe spekulacje.

Zwłaszcza te co do historii.

Spoiler

Life force, zegarki odmierzające ten life force, uroburos, flety.

 

No i połączenie na koniec z xsx i za rok port xsx a potem xsx2 i jeszcze płynne przejście w xenosage i xenogears. Ah, marzenia.

 

Ogólnie łódka też jakoś świadczy o skali świata.

Edytowane przez Basior
.
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie wiem, co myśleć o dacie premiery tej gry. Jak wiadomo, Nintendo (w sumie jak większość wydawców każdego medium) zazwyczaj rozdziela gry w czasie tak, by nie było przesycenia.

 

 

No a Xenoblade ze wszystkich gier Nintendo ma chyba najwięcej wspólnego z Zeldą, jeśli chodzi o demografię. Oczywiście Zelda jest dużo popularniejsza i jakoś jej nie zaszkodzi żadna premiera, ale też dwie gry na 200 godzin wydane blisko siebie zachęcą część osób do niekupowania nówki jednej z nich.

 

Być może nowa Zelda nadal wyjdzie w listopadzie, ale teraz no nie wiem.

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, ogqozo napisał:

Być może nowa Zelda nadal wyjdzie w listopadzie, ale teraz no nie wiem.

Przypomnę tylko, że poprzednia Zelda dla WiiU została oficjalnie zapowiedziana w 2013, pierwsza zajawka i gameplay pojawiły się w 2014 wraz z datą premiery ustawioną na 2015. W 2015 oficjalna obsuwa tytułu na 2016. Pojawiają się też ploty, że tytuł wskoczy na nową konsolę NX (Switch), które utwierdzają się w 2016 przy ogłoszeniu podtytułu "Breath of the Wild" i obsuwie (gotowej już gry de facto) na 2017. W 2017 gierka wychodzi na WiiU oraz Switch.

Trudno sobie wyobrazić, aby z kolejną odsłoną nie było żadnych zawirowań i opóźnień. Wyjdzie Aonuma, oznajmi obsuwę, przeprosi, pokaże port WindWakerHD z WiiU, i tyle. Albo nie...

 

W teorii rok 2022 jest mocno obstawiony nowymi tytułami na Switchu - Pokemon Arceus, Kirby 3D, Splatoon3, Mario+Kórliki2, Bayonetta3, Pokemon Scarlet/Violet, Triangle Strategy, FE Warriors2, WiiSports, MarioStrikers, The Legend of Zelda, Xenoblade3, etc. Powiedziałbym, że jak na Switcha to aż nienaturalnie za dużo. Któraś z gier może rzeczywiście wylecieć z lineupu. Ale mało prawdopodobne by było to właśnie nowe Xenoblade.

 

Odnośnik do komentarza

Nie no, dopiero zapowiedzieli Xenoblade i to dość konkretnie, raczej na pewno jest ono gotowe do wydania, pytanie czemu zadecydowali o premierze we wrześniu, gdyby zaraz potem miała wyjść Zelda. 

 

 

Faktycznie Zelda może zostać nadal opóźniona - ale skoro to miał być tylko "robiliśmy DLC do Breath ale wyszło wystarczająco duże na nową grę...", to nie nastawiałem się na to, że po 5 latach nadal nie będzie nawet blisko. Akurat poprzednia "Zelda DLC" czyli Majora's Mask była jedyną grą z serii, której powstawanie nie było epopeją z masą zwrotów akcji (jejku, jakie to dziwne dzisiaj pomyśleć, że siedli do Majory i cyknęli ją w rok). Tymczasem ta nowa będzie o dziwo najdłużej powstającą pozycją w historii Zeldy.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...