Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To chyba była szydera na xenoblejdowych wyjadaczy mówiących, że te mechaniki w dwójce to coś niespotykanego i tak skomplikowanego, że trzeba skończyć wieczorówkę na kierunku "system walki" żeby go w ogóle ogarnąć. To znaczy, jest zajebisty i daje turbomożliwości, ale "skomplikowanym" to bym go nie nazwał.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
41 minut temu, estel napisał:

Remaster jedynki może mieć lepszą rozdziałkę w handheldzie, ale zupełnie nie wygląda lepiej niż 2. Polecam odświeżyć pamięć.

Nic nie muszę odświeżać, bo niedawno grałem jedna po drugiej. Jak według was 240p nie wpływa na wygląd to nie wiem co mam napisać xd Jeszcze jak podczas walk spadają fps to już w ogóle bajka.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, 20inchDT napisał:

Nic nie muszę odświeżać, bo niedawno grałem jedna po drugiej. Jak według was 240p nie wpływa na wygląd to nie wiem co mam napisać xd Jeszcze jak podczas walk spadają fps to już w ogóle bajka.

Czasem podczas walk i to na chwilę i rzadko, ale ok spada. Bez przesady. Plus na hh.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Najważniejsze wieści co do gry dochodzą z organów ratingowych. Będzie trochę cycków. "Niektóre fantastyczne postaci lub ich zbroja są zaprojektowane w sposób odsłaniający ciało (np. głęboki dekolt, częściowo odsłonięte piersi)". Niestety nie brzmi to jakby gra miała być bonanzą kotaku napalenia jak dwójka. Ech...

 

Xenoblade Chronicles 3 - ESRB

 

 

Przeczytałem komunikaty i wygląda na to, że nopony nie są stałą postacią w ekipie. Siódma postać to tak naprawdę gościnne postaci, których będzie wiele w grze. Tak że nie jest do końca tak, że tym razem tylko 7 postaci i cały czas ta sama ekipa w grze.

 

System klas i walki to taka mieszanka, nie wiem czy jest coś aż tak nowego jak było w każdej poprzedniej części.

 

Detal który mnie zaskoczył, to że nadal jest przycisk do skupiania ataków drużyny na jednym wrogu. Kurde, myślałem że po Tornie już sobie dadzą z tym spokój. Po ciul to jest? Czy w którymkolwiek Xeno (a spędziłem z 4 grami tej serii łącznie około 500 godzin) kiedykolwiek był powód, żeby NIE atakować całą drużyną tego samego wroga? Te systemy są tak mocno oparte na kuli śnieżnej, że nie było nigdy żadnego. Czy ja coś przegapiam i po coś to jest.

Odnośnik do komentarza

Mi akurat mniej cycków odpowiada, bo design w 2 był mocno stulejarski momentami.

 

Odnośnie systemu walki to pewnie zostaną driver i blade combosy - mam nadzieje. Ten system jest i tak mocno dopieszczony, wiec nie wiem co tam moga jeszcze wymyslic. Na pewno główny nowy myk to bedzie switchowanie postaci (ciekawe czy miedzy parami czy miedzy postaciami w parze czy jak) no i fuzja w super sajana.

 

Co do guzika skupiania ataku to 100% racji. Tez nie wiem czemu mialbym rozproszyc uwage pomiedzy kilku przeciwnikow.

Odnośnik do komentarza

Ja będę. Odświeżyłem sobie directa dla Xeno 2, wiele wtedy nie pokazali, nowy trailer, troche systemu walki i te wszystkie sposoby customizacji (aux core, pouch items itp), co i tak w tamtym momencie wyglądało jak jeden wielki chaos. No i najważniejsze wtedy, Rexowa zbroja dla Linka w BotW. Z ważniejszych rzeczy zaspoilowali że Pyra zmienia sie w Mythre, ale w tamtym czasie i tak tego nie wyłapałem/nie zapamiętałem i caly czas byłem pewny że ta blondi to będzie nowa postac po prostu więc mialem zaskoczenie w 3cim chapterze. 

Całkiem możliwe że tu będzie podobnie, a większość rzeczy ktore pokażą to zlepek tych krótkich gameplayow, które Monolith już udostępnił. Pewnie trochę o kolekcjonerce i może znowu jakis collab? Xeno 3 i MH Rise? Marzenie. 

Odnośnik do komentarza

Na tym etapie, nawet nie wiem, jakie informacje o tej grze mogłyby być zaprezentowane, które by mogły kogokolwiek zachęcić albo zniechęcić do zakupu. Może tylko tych, którzy nie grali w żadną poprzednią część, i jakbym robił taki pokaz, to głównie z myślą o takich bym go przygotowywał.

 

Scenariusza nie streszczą w 20 minut, geniusz Xenoblade'a nigdy nie opierał się na jakichś efektownych kinowych scenach. O systemie walki wiadomo mniej więcej wszystko, nic rewolucyjnego dla serii, ot mieszanka rzeczy z poprzednich 4 części.

 

Co najwyżej mogą epatować najlepszymi widoczkami, a to trochę jednak spoiler, bo chyba większe wrażenie bez spodziewania się nagle wyjść na te Xenoblade'owe polany i zobaczyć kształty i kolory, których sobie nawet nie wyobrażaliśmy.

 

 

Po maratonie z X i dwójką, nie mam wątpliwości - nowe Xeno na Switcha pożre mój wolny czas już za 40 dni (po Nowych Horyzontach, wiadomo...). Nie mam co marnować dodatkowych 20 minut na redundante informacje.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...