Jump to content

Tomb Raider (UE5)


Homelander

Recommended Posts

4 minutes ago, balon said:

Nowy Tomb Raider? Zawsze spoko

 

Crystal Dynamics mając w pamięci ich ostatni tfu potwór Marvel Avengers? Nie koniecznie 

 

No ale ogólnie czekam. Tomby zawsze trzymają pewien poziom. 

Dla mnie zawsze wygladało to tak jakby Crystal Dynamics zostali zmuszeni do tych Avengersów. W sensie wydawca w punktach opisał jak ma wygladać gra, a oni mieli się dostosować. Nie widzę tam nic z czego zasłynęli Kryształowi. Może nie jest to team jak Naughty Dog czy Rockstar, ale robili bardzo dobre gry

Link to comment
17 minut temu, Homelander napisał:

Nie widzę tam nic z czego zasłynęli Kryształowi. Może nie jest to team jak Naughty Dog czy Rockstar, ale robili bardzo dobre gry

Tutaj zgoda, dlatego mają mój pełen kredyt zaufania. 

Link to comment
18 godzin temu, messer88 napisał:

Fajnie jakby jej tym razem nie dorzucili przydupasow do towarzystwa jak tego grubasa :)


Tego tak, ale fajnie byłoby, jakby tym razem zatrudnili kogoś od scenariusza i postaci, żeby było w tej grze trochę życia, fajnych dialogów i wciągająca historia.
Jasne, wszystkie trzy części były super gierkami nawet bez tego, ale skoro i tak próbowały, a wychodziło im to żenująco, to czemu nie poprawić elementu, w którym gra była ułomna.
No i strzelanie, bo oprócz łuku to tragedia.

  • Upvote 1
Link to comment

Jeśli nie poprawią dialogów to będzie niezła kompromitacja. Nie wiem kiedy gra zadebiutuje, ale powiedzmy, że w 2023/2024. Jeśli wtedy dialogi będą gorsze niż w pierwszym Uncharted z 2007 roku, to będzie to pokaz mega lenistwa i zaniedbania. Niemniej, jeśli gra wróci bardziej do stylu rozgrywki z Anniversary w jakiejś unowocześnionej formie to byłbym skłonny na to przymknąć oko, bo w pierwszej kolejności tak czy owak dla mnie liczy się gameplay. 

Edited by Lukas_AT
  • Upvote 1
Link to comment
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Byłoby fajnie, gdybyśmy dostali platformówkę bez wspomaganych skoków. Jakkolwiek uwielbiam Prince of Persia: Sands of Time, to wydaje mi się, że to właśnie ten tytuł rozpoczął modę na skoki, w których gracz nie musiał się martwić czy doskoczy, co było rozpowszechnione później przez Uncharted. W ostatnim Shadow of Tomb Raider te skoki zahaczały o absurd, bo raz Lara mogła przeskoczyć przez metrową kałużę, a kiedy gra przewidywała konieczność mogła skakać (bez wysiłku gracza) na 5 metrów w dal. Obawiam się jednak, że taka marka jak Tomb Raider jest już skazana na bycie blockbusterem, a platformowość raczej się nie sprzedaje w oczach wydawcy.

 

I niech zmniejszą do minimum fabułę i oskryptowane sceny akcji, bo grając w ostatnią część czułem się nie raz jakbym jechał po szynach, a sama fabuła i zachowania postaci były śmiechu warte. TR chciało być jak Uncharted, ale brak mu tego luzu. 


Powrót do starej stylistyki, niczym na poniższym fan-arcie, też mógłby być odświeżający po smutnej Larze z ostatnich części.

Spoiler

Tomb-Raider-Remake.jpg

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...