Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Trofka za perfekcyjną paradę w Junon wpadła. Fajnie, że odtworzyli całą tę scenę z oryginału - tam pamiętam nawet nie mogłem wbić się postacią w maszerujący oddzial, takie to było toporne (wtedy to praktycznie jedynie z emulatorem i quick save/load zmasterowałem rezultat). Tutaj legancka gra rytmiczna do ogarnięcia.

Póki co FF7R-2 to takie Like a Dragon dla finalowców: napakowane zabawkami po uszy na milion godzin, gdzie trochę się można pobawić, potem trochę robić historię i tak na zmianę.

Takie spostrzeżenie jeszcze co do grafiki - ludzie narzekają, że wygląda gorzej niż Remake. Nie dość, że w Remakeu mieliśmy rynnę i malutkie obszary, to zwykle widok w tle to była jedna obrzydliwa bitmapa rozciągnięta jak z PS2. Tutaj wszystko jest 3D (np. widok z góry na mapę i ocean). Jedyne co mnie drażni wizualnie to nadmierna gamma - HDR Luminance niewiele zmienia między 0 a 10. Brightness mam na 0, a wszystko jest takie blade i za mocno rozświetlone jak się idzie w otwartych (słonecznych) lokacjach. Fajnie jakby jakiś patch to poprawił, bo oświetlenie jest słabe i psuje ładne modele postaci. Nie jest to kwestia TV bo mam dość luźne ustawienia jasności w kozag C2.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Też myślałem, że Condor Hard będzie cięższe, ale powtórzę to, co pisałem kilka stron wcześniej:

 

Spoiler

Ustawienie jednostek na Offense.

3 z 4 misji Cloud + Barret, tylko w drugiej lub trzeciej Tifa + Barret (nie pamiętam dokładnie której). Wszystko zależy od tego, którą kategorię jednostek wysyłamy najczęściej do walki.

Kluczowy jest początek oraz wysyłanie takich jednostek, żeby jak najszybciej naładować pasek bohatera i umieścić go w momencie, jak atakuje nas grupa wrogów, lub bossowie. Sam spawn bohatera właściwie niszczy wszystko wokół.

Czasem też warto umieścić jednostkę identyczną, jak wróg, zamiast taką, która ma przeciw niemu przewagę. Bo co z tego, że pokonamy szybciej pierwszą jednostkę wroga, skoro następna będzie kontrą właśnie dla naszej kontry?

Cleric oczywiście istotny, szczególnie przy większym oddziale.

W ostatniej misji też 3 trebusze musiałem ustawić, żeby ostrzelały wrogą bazę.

 

Poszło łatwiej i szybciej, niż przypuszczałem, więc nie ma co się zniechęcać.

 

Ja za to mam lekkie zastrzeżenia do pianina. Dziwne o tyle, że ja lubię gry rytmiczne. ;) Po prostu pole nutek jest bardzo małe, plus mam problem, żeby skupić się dokładnie na obu z nich. Może problem tkwi w mojej wadzie wzroku, szczególnie oku lewym, ale nie zawsze wyłapię nutkę z lewego pola na czas. Szczególnie, kiedy lecą równocześnie na obu. Co prawda na razie na dwóch utworkach A zdobyłem za pierwszym razem, ale mam wrażenie, że przy innych okolicznościach miałbym lepszy wynik, bo na tle "prawdziwych" gier rytmicznych to jest poziom Easy/Normal. ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
39 minut temu, _Red_ napisał:

Trofka za perfekcyjną paradę w Junon wpadła. Fajnie, że odtworzyli całą tę scenę z oryginału - tam pamiętam nawet nie mogłem wbić się postacią w maszerujący oddzial, takie to było toporne (wtedy to praktycznie jedynie z emulatorem i quick save/load zmasterowałem rezultat). Tutaj legancka gra rytmiczna do ogarnięcia.

Póki co FF7R-2 to takie Like a Dragon dla finalowców: napakowane zabawkami po uszy na milion godzin, gdzie trochę się można pobawić, potem trochę robić historię i tak na zmianę.

Takie spostrzeżenie jeszcze co do grafiki - ludzie narzekają, że wygląda gorzej niż Remake. Nie dość, że w Remakeu mieliśmy rynnę i malutkie obszary, to zwykle widok w tle to była jedna obrzydliwa bitmapa rozciągnięta jak z PS2. Tutaj wszystko jest 3D (np. widok z góry na mapę i ocean). Jedyne co mnie drażni wizualnie to nadmierna gamma - w Remake było ustawienie brightness, a tutaj jest tylko HDR Luminance, które niewiele zmienia między 0 a 10. Wszystko jest takie blade i za mocno rozświetlone jak się idzie w otwartych (słonecznych) lokacjach. Fajnie jakby jakiś patch to poprawił, bo oświetlenie jest słabe i psuje ładne modele postaci. Nie jest to kwestia TV bo mam dość luźne ustawienia jasności w kozag C2.

Tak to jest lepsze graficznie, overall.

 

Zresztą ile tutaj tego wszystkiego jest i jakie to jest różnorodne względem jedynki Remake. Każda zona, osada, wszystko dobrze wykonane i z klimatem :). 

Odnośnik do komentarza

No a ja pisałem że to nie jest trudne w Fort Condor jakie jednostki wysłać, bo to faktycznie jest oczywiste heh. Tylko jak to robić, bo ja mogę nawet wysłać te same w tej samej kolejności w to samo miejsce co ktoś kto wygrał, i mi zginą. Przykładowo "wyślij herosa on zabije wiele jak wpadnie" to wiadomo, tylko że ten heros zginie na długo zanim ten boss padnie, a cały bajer to mieć siłę rażenia na bossa bo czasu nie ma wiele, a on mocno kontruje i długo go trzeba klepać.

 

 

Pianinko jest dość proste, nawet na perfecta, jedyny problem to niestety małe zgranie niektórych momentów w kwestii tego, co gramy, a tego, co mamy wciskać, to jedyne źródło pomyłek dla mnie. Klasyczny przykład to np. jak mamy trzy szybkie nutki i gra każe nam zagrać tylko pierwszą i ostatnią, co niby jest "łatwiejsze", ale wiadomo że tak naprawdę myli. Ale są też dużo gorsze fristajle. 

Odnośnik do komentarza

Obejrzałem jeden filmik FC Hard na YT i też nie udało mi się go naśladować 1:1. Zagrałem po swojemu z taktyką jak pisałem wcześniej i poszło mi dosłownie 3x szybciej, niż Normal. Satysfakcja też większa w efekcie.

 

Nie wiem, czy poziom trudności gry nie ma wpływu na poziom trudności minigierek.

Odnośnik do komentarza
41 minut temu, Suavek napisał:

Obejrzałem jeden filmik FC Hard na YT i też nie udało mi się go naśladować 1:1. Zagrałem po swojemu z taktyką jak pisałem wcześniej i poszło mi dosłownie 3x szybciej, niż Normal. Satysfakcja też większa w efekcie.

 

Nie wiem, czy poziom trudności gry nie ma wpływu na poziom trudności minigierek.

Tej ma

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, michu86- napisał:

Czyli jak ktoś gra na easy fort condor i przechodzi  na easy to ten hard  co później wyskakuje na easy to tak na prawdę normal? XD

Tak, Hard Condora jest prostszy, gdy gra jest na easy, niż gra na normal i gra na hard xD. 

Bo ATB ładuje się szybciej. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
30 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Tak, Hard Condora jest prostszy, gdy gra jest na easy, niż gra na normal i gra na hard xD. 

Bo ATB ładuje się szybciej. 

Udało mi się bez tego triku, w sumie najgorsze już miałem za sobą bo ten ostatni wcześniej skończyłem i to właśnie on był najgorszy, bo czasami po prostu brakowało czasu.

Odnośnik do komentarza

Jaka ta gra jest ogromna, myślałem, że ch10 to już koncowka i samo story, a to się dopiero rozkręca i jeszcze w cholerę sidecontento dookoła, pierwsze przejście to ze 100h mi zejdzie, WTF Square Enix :problem:. To jest większe niż Wiedzmin 3. 

image.png.894502c99084adddf7e7670c689f9641.png

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
55 minutes ago, _Red_ said:



KIEDY OPINIA?
yes-sweating.gif

Jak skoncze pracowac 48h w 4 dni xD

 

Dopiero dzisiaj bede mogl po pracy pograc na powaznie bo na razie to Chocobosa odblokowalem a Chapter 1 to symulator chodzenia i wciskania L2 lub R2 o 19 koncze robote wstrzykuje Monstera bez Cukru w zyle i gram az padne. 

 

Jak zjebali Cosmo Canyon i koncowke Nanakiego ( plakalem jak mialem 14 lat ) to Nomrua jest dla mnie martwy. 

 

Odnośnik do komentarza

Wow, 9 czap faktycznie dostarcza :reggie: W końcu jakaś fajna lokacja, przerwa z minigierkami, a fabularnie lecą takie bomby, że czapki z głów. I jeszcze ta reżyseria cutscenek, nie wiem kto tam w Square odpowiada za pracę kamery, ale powinien dostać jakąś podwyżkę.  

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja wiem, brzmi jak trochę nic-news, może poza tym że była za Helldivers, bo tak poza tym to które miejsce mogła mieć ta gra w lutym. Inne "duże" premiery w tym miesiącu to jedynie krytykowane Suicide Squad i Skull and Bones, czy też remake'i Tomb Raidera i Persony, i w sumie tyle. Reszta listy to nadal FIFA, Madden, NBA, GTA, Call of Duty itd., gry jednak sprzedają się najwięcej jak wychodzą.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, sph! napisał:

Jak ja Wam wrzucę obrazek bez spoilera to będziecie płakać ;)

 

Jak wrzucisz obrazek MARTWEJ

Spoiler

postaci xd

 

to wiadomo, ale piesek żądający managera? To w co drugiej grze, żaden spojler.

xd

 

W ogóle komedia z nim, jebłem że śmiechu jak

Spoiler

ruszał się przebrany za człowieka :dynia:

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...