Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake

Featured Replies

Opublikowano
6 minutes ago, Ins said:

Nie licząc rimejka i innych nowych tworów chciałbym właśnie 1-4 zremasterowane na konsolkach. Wystarczy podbicie rozdzielczości i 60 klateczek. Oczywiście najlepiej przed premierą tego co robią Bloobery i inni.

 

Jakkby pojawiła się ta kolekcja zaraz po prezentacji to już w ogóle koń zwalony :fsg:

 

Z tego co wiem to Japończycy nie mają kodów źródłowych do starych Silentów, stąd ta edycja hd wygląda jak wygląda, bo robili ją na podstawie zlepków jakiś strasznie wczesnych wersji. Tak więc zapomnij nawet o portach

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Wyświetleń 255 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • BEZSPOJLEROWA OPINIA SPOCEŃCA SZERMAKA POD WIĘKSZĄ PODJARKE: Ukończyłem Wybór poziomu trudności Hard/Hard to był strzał w dziesiątke, było mocno Survivalowo, endurance szedł pełną parą pr

  • Dobra, możemy zamykać temat - jakiś insajder podzielił się wyciekiem screena, na którym widać zmiany wprowadzone przez bluberów  Kurwa, miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Wrzucam w spoiler, ż

  • 69 zł za playable teaser  Was trzeba ruchać i się nie zastanawiać.

Opublikowano

Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło :) ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają. 

Opublikowano

Chyba w jakiejś innej równoległej rzeczywistości xD

Opublikowano

Może jak na ich głowie nie będzie wszystko, będą mieli fabułę, bohaterów, pierwowzór, to wyrobnicy dadzą radę.

Opublikowano

W SH2 za dużo gamepalyu to nie było :). Inne walory, które Bloober potrafi powinny być uwypuklone. Natomiast najbardziej ciekawi mnie fakt kamery zza pleców, takiej gry Bloober jeszcze nie robił i do tego to będzie przecież wymagało kompletnego remake'u jak w RE2 a nie jak np. w RE1R. Dużo trudniejsza sprawa, bardziej spodziewałem się kamery statycznej, tym bardziej, że w The Medium już to zrobili calkiem przyjemnie. 

 

Z jednej strony dobrze, z drugiej spore obawy mam co do tego widoku zza pleców.

Opublikowano

W SH2 też była głównie kamera zza pleców (a jeśli w jakimś pomieszczeniu po wejściu do niego była z innego konta to zawsze można przytrzymać L2 i przechodziła za plecy), więc tutaj nie może być inaczej.

Opublikowano

Z kamerą powinni sobie poradzić, mnie zastanawia jak ogarną ogólny klimat miejscówki. Mgłę, udźwiękowienie ambientowe, oświetlenie itd. Fajnie by było gdyby latarka dawała światło liczone przez RT bo swego czasu oświetlenie w SH2 i 3 robiło bardzo dobre wrażenie.

Opublikowano
5 minut temu, Czoperrr napisał:

W SH2 też była głównie kamera zza pleców (a jeśli w jakimś pomieszczeniu po wejściu do niego była z innego konta to zawsze można przytrzymać L2 i przechodziła za plecy), więc tutaj nie może być inaczej.

Chodzi mi o to, ze była statyczna, tutaj raczej chodzi o to, że będzie zawsze za bohaterem, jak w typowym TPS (RE2, Dead Space itp.).

Opublikowano

Oby tylko ta kamera z nad ramienia nie zmieniła tej gry w strzelankę tpp

Opublikowano
3 minuty temu, łom napisał:

Z kamerą powinni sobie poradzić, mnie zastanawia jak ogarną ogólny klimat miejscówki. Mgłę, udźwiękowienie ambientowe, oświetlenie itd. Fajnie by było gdyby latarka dawała światło liczone przez RT bo swego czasu oświetlenie w SH2 i 3 robiło bardzo dobre wrażenie.

W RT akurat Bloobery umieją, The Medium miał jedną z lepszych implementacji, naprawdę szczególnie odbicia dawały radę w The Medium, tylko optymalizacja była do dupy, 30 fps ledwo na RTX 3080 z RT.:)

Opublikowano

Statyczna kamera w rimejku? Badzmy powazni, to ma nie tylko wycisnac pieniadze od starych, naiwnych dziadow ale zachecic tych co nie mieli stycznosci z seria a takie cos jak statyczna kamera automatycznie zniecheci ludzi bez sentymentow.

Opublikowano

Ale w niektórych scenach tak zajebiście pływała pokazując bohatera vide przechodzenie z piętra na piętro w Woodside Apartment :banderas:

A w rimejku będzie znad ramienia, a nie gdzieś nad bohaterem, za, czy patrząc i śledząc z rogu pokoju

Edytowane przez Szermac

Opublikowano
55 minut temu, Whisker napisał:

Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło :) ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają. 

ale prosimy o rigcz, oka

Opublikowano
15 minut temu, Czoperrr napisał:

Chyba dawno nie graliście w Silent Hill i nie pamiętacie jaka kamera w tej grze była bo na pewno nie stateczna.

No w sumie to masz rację, kamera była unikatowa dla każdej sceny, ciężko to nazwać statyczną kamerą, ale na pewno nie był to TPS :). 

Opublikowano
Godzinę temu, UberAdi napisał:

A ja bym jednak chciał nowe gry a nie ciągle wracanie i poleganie na sentymencie którym obecnie ta branża żyje. Ja tego SH2 przeszedłem na wszystkie sposoby ze wszystkimi zakończeniami, serio bym się cieszył z czegoś nowego jednak.

Przecież robią równocześnie nowego SH. W dwójkę grałem za czasów PS2, po tylu latach, to będzie niemal jak gra w nowy tytuł. Wprawdzie niektóre sceny zapadły w pamięci aż do dziś, bo były tak grube. Równocześnie człowiek był gówniarzem, który chłonął takie obrazy znacznie bardziej intensywnie.

Opublikowano
Godzinę temu, Whisker napisał:

Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło :) ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają. 

Jaka zmiana narracji, bo eksik :leo:

Opublikowano

Nikt o tym nie wspomniał, ale cieszy, że olali starą generację z jaguarami na pokładzie.

Opublikowano

No to fakt, trzeba to oddać, że się nie połasili na poprzednią generacje, aż dziwne jak na Konami i Sony xD

Opublikowano
4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

 

image.thumb.png.0ba3bc2438e1be7a3fb3ffbc7b4dfa0c.png

Capcom czuje oddech na plecach Konami. Nagle wyskoczyli jak Filip z konopii z tym pokazem. Boja sie konkurenta a ten wstaje z grobu. Co prawda Silent to inny rodzaj straszenia ale ten sam gatunek. Trzymam kciuki za soczyste miesko dzis wieczor:ohboy:

 

Opublikowano

I trzaski radia dobiegające z DualSensa :notbad:

Edytowane przez Szermac

Opublikowano
8 minut temu, MEVEK napisał:

Capcom czuje oddech na plecach Konami. Nagle wyskoczyli jak Filip z konopii z tym pokazem. Boja sie konkurenta a ten wstaje z grobu. Co prawda Silent to inny rodzaj straszenia ale ten sam gatunek. Trzymam kciuki za soczyste miesko dzis wieczor:ohboy:

 

nie wyskoczyli jak filip z konopi, tylko dzisiaj się zaczyna Gamescom Asia przeznaczony dla devów olaboga z Azji  :lapka:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.