Opublikowano 19 października 20222 l 6 minutes ago, Ins said: Nie licząc rimejka i innych nowych tworów chciałbym właśnie 1-4 zremasterowane na konsolkach. Wystarczy podbicie rozdzielczości i 60 klateczek. Oczywiście najlepiej przed premierą tego co robią Bloobery i inni. Jakkby pojawiła się ta kolekcja zaraz po prezentacji to już w ogóle koń zwalony Z tego co wiem to Japończycy nie mają kodów źródłowych do starych Silentów, stąd ta edycja hd wygląda jak wygląda, bo robili ją na podstawie zlepków jakiś strasznie wczesnych wersji. Tak więc zapomnij nawet o portach
Opublikowano 19 października 20222 l Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają.
Opublikowano 19 października 20222 l Może jak na ich głowie nie będzie wszystko, będą mieli fabułę, bohaterów, pierwowzór, to wyrobnicy dadzą radę.
Opublikowano 19 października 20222 l Ino nie potrafią w gameplay, no ale zobaczymy Ino nie potrafią w gameplay, no ale zobaczymy
Opublikowano 19 października 20222 l W SH2 za dużo gamepalyu to nie było :). Inne walory, które Bloober potrafi powinny być uwypuklone. Natomiast najbardziej ciekawi mnie fakt kamery zza pleców, takiej gry Bloober jeszcze nie robił i do tego to będzie przecież wymagało kompletnego remake'u jak w RE2 a nie jak np. w RE1R. Dużo trudniejsza sprawa, bardziej spodziewałem się kamery statycznej, tym bardziej, że w The Medium już to zrobili calkiem przyjemnie. Z jednej strony dobrze, z drugiej spore obawy mam co do tego widoku zza pleców.
Opublikowano 19 października 20222 l W SH2 też była głównie kamera zza pleców (a jeśli w jakimś pomieszczeniu po wejściu do niego była z innego konta to zawsze można przytrzymać L2 i przechodziła za plecy), więc tutaj nie może być inaczej.
Opublikowano 19 października 20222 l Z kamerą powinni sobie poradzić, mnie zastanawia jak ogarną ogólny klimat miejscówki. Mgłę, udźwiękowienie ambientowe, oświetlenie itd. Fajnie by było gdyby latarka dawała światło liczone przez RT bo swego czasu oświetlenie w SH2 i 3 robiło bardzo dobre wrażenie.
Opublikowano 19 października 20222 l 5 minut temu, Czoperrr napisał: W SH2 też była głównie kamera zza pleców (a jeśli w jakimś pomieszczeniu po wejściu do niego była z innego konta to zawsze można przytrzymać L2 i przechodziła za plecy), więc tutaj nie może być inaczej. Chodzi mi o to, ze była statyczna, tutaj raczej chodzi o to, że będzie zawsze za bohaterem, jak w typowym TPS (RE2, Dead Space itp.).
Opublikowano 19 października 20222 l Oby tylko ta kamera z nad ramienia nie zmieniła tej gry w strzelankę tpp
Opublikowano 19 października 20222 l 3 minuty temu, łom napisał: Z kamerą powinni sobie poradzić, mnie zastanawia jak ogarną ogólny klimat miejscówki. Mgłę, udźwiękowienie ambientowe, oświetlenie itd. Fajnie by było gdyby latarka dawała światło liczone przez RT bo swego czasu oświetlenie w SH2 i 3 robiło bardzo dobre wrażenie. W RT akurat Bloobery umieją, The Medium miał jedną z lepszych implementacji, naprawdę szczególnie odbicia dawały radę w The Medium, tylko optymalizacja była do dupy, 30 fps ledwo na RTX 3080 z RT.:)
Opublikowano 19 października 20222 l Statyczna kamera w rimejku? Badzmy powazni, to ma nie tylko wycisnac pieniadze od starych, naiwnych dziadow ale zachecic tych co nie mieli stycznosci z seria a takie cos jak statyczna kamera automatycznie zniecheci ludzi bez sentymentow.
Opublikowano 19 października 20222 l Chyba dawno nie graliście w Silent Hill i nie pamiętacie jaka kamera w tej grze była bo na pewno nie stateczna.
Opublikowano 19 października 20222 l Ale w niektórych scenach tak zajebiście pływała pokazując bohatera vide przechodzenie z piętra na piętro w Woodside Apartment A w rimejku będzie znad ramienia, a nie gdzieś nad bohaterem, za, czy patrząc i śledząc z rogu pokoju Edytowane 19 października 20222 l przez Szermac
Opublikowano 19 października 20222 l 55 minut temu, Whisker napisał: Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają. ale prosimy o rigcz, oka
Opublikowano 19 października 20222 l 15 minut temu, Czoperrr napisał: Chyba dawno nie graliście w Silent Hill i nie pamiętacie jaka kamera w tej grze była bo na pewno nie stateczna. No w sumie to masz rację, kamera była unikatowa dla każdej sceny, ciężko to nazwać statyczną kamerą, ale na pewno nie był to TPS :).
Opublikowano 19 października 20222 l Godzinę temu, UberAdi napisał: A ja bym jednak chciał nowe gry a nie ciągle wracanie i poleganie na sentymencie którym obecnie ta branża żyje. Ja tego SH2 przeszedłem na wszystkie sposoby ze wszystkimi zakończeniami, serio bym się cieszył z czegoś nowego jednak. Przecież robią równocześnie nowego SH. W dwójkę grałem za czasów PS2, po tylu latach, to będzie niemal jak gra w nowy tytuł. Wprawdzie niektóre sceny zapadły w pamięci aż do dziś, bo były tak grube. Równocześnie człowiek był gówniarzem, który chłonął takie obrazy znacznie bardziej intensywnie.
Opublikowano 19 października 20222 l Godzinę temu, Whisker napisał: Jeżeli bloober team to lepiej być nie mogło ostatnio chłopaki są na fali i dostarczają. Jaka zmiana narracji, bo eksik
Opublikowano 19 października 20222 l Nikt o tym nie wspomniał, ale cieszy, że olali starą generację z jaguarami na pokładzie.
Opublikowano 19 października 20222 l No to fakt, trzeba to oddać, że się nie połasili na poprzednią generacje, aż dziwne jak na Konami i Sony xD
Opublikowano 19 października 20222 l 4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: Capcom czuje oddech na plecach Konami. Nagle wyskoczyli jak Filip z konopii z tym pokazem. Boja sie konkurenta a ten wstaje z grobu. Co prawda Silent to inny rodzaj straszenia ale ten sam gatunek. Trzymam kciuki za soczyste miesko dzis wieczor
Opublikowano 19 października 20222 l I trzaski radia dobiegające z DualSensa Edytowane 19 października 20222 l przez Szermac
Opublikowano 19 października 20222 l 8 minut temu, MEVEK napisał: Capcom czuje oddech na plecach Konami. Nagle wyskoczyli jak Filip z konopii z tym pokazem. Boja sie konkurenta a ten wstaje z grobu. Co prawda Silent to inny rodzaj straszenia ale ten sam gatunek. Trzymam kciuki za soczyste miesko dzis wieczor nie wyskoczyli jak filip z konopi, tylko dzisiaj się zaczyna Gamescom Asia przeznaczony dla devów olaboga z Azji
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.