Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, mario10 napisał:

Pojawiają się przecieki, że ma być jakiś pokaz niedługo. Fajne zobaczyłbym coś świeżego :)

Mogliby coś pomieszać gatunkowo w tej części, no jestem ciekaw, czy to dalej będzie rozwinięcie pomysłów z dostarczaniem paczek :) czy Kojima nagle zrobi coś innego, kto go tam Wie :). 

22 godziny temu, Faka napisał:

Obstawiam, że studio to teraz nie ma pewnie aż takiej przerobowej mocy, co by szybko zrobić grę, mając na względzie jeszcze projekt na xsx, więc trochę wzięli sobie tej roboty. 

To jest w ogóle ciekawe, nie mogę znaleźć danych, ale przed przeprowadzką do nowego biura w 2022 pracowało w tym studio jakoś około 100 osób, jak na jeden duży i jeden średni( albo duży, bo nic nie wiemy o tym, czym będzie OD) projekt to mało, no ale może Kojima umie zarządzać xD. 

 

---

Stawiam, że po prostu 99% pary jest włożone w DS2, a dopiero potem OD.

 

Spodziewam się nowego trailera przy nastepnym State of Play, a gameplay najwcześniej gdzieś kwiecien/maj, jak już wyjdzie Final i Ronin. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

No fajnie by było jakby to wypuścili jednak w tym roku. Ciężko mi uwierzyć że Sony nie miałoby nic dużego na okres jesienno zimowy, nie kalkuluje mi się to zupełnie. 

Bo przecież są świeżo po Spidermanie jakby nie patrzeć i nie ma ciśnienia na tyle premier w pierwszym kwartale, a mimo to nic nie zmienili

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, drozdu7 napisał:

No fajnie by było jakby to wypuścili jednak w tym roku. Ciężko mi uwierzyć że Sony nie miałoby nic dużego na okres jesienno zimowy, nie kalkuluje mi się to zupełnie. 

Bo przecież są świeżo po Spidermanie jakby nie patrzeć i nie ma ciśnienia na tyle premier w pierwszym kwartale, a mimo to nic nie zmienili

Co ciekawe Kojima bardzo chwalił (sam Siebie) ale jednak szczycił się tym, że development Death Stranding, który przecież był nowym IP i dużą bądź co bądź  grą zajęła nowemu studiu od postaw 3 lata. 

 

DS2 już klepią 4rty, ale wiadomo w międzyczasie był COVID i trochę dłubania przy preprodukcji OD. 

 

Zobaczymy, ja jestem Team listopad 2024, ale może znowu ambicje Kojimy są zbyt duże i wyjdzie jak z MGS V xD. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Powiem Ci, że mi się bardzo podobała. Wiadomo, że odbudowa Ameryki to tak luźno, ale sam pomysł wdarcia śmierci, wynurzeni, łacznikowe dzieci bardzo ciekawy i nietuzinkowy pomysł. Ale co uwielbiam w DS to główni bohaterowie, Sam jest świetną postacią z dobrą historią. Poza tym wszyscy główni bohaterowie są napisani doskonale. Mama, Higgs, Deadman, Heartman, Unger, Lou, Fragile, Amelie i inni. Każde z nich ma swoją ciekawą historię do opowiedzenia i aż chce się z tym postaciami wchodzi w relacje. To jednak z nielicznych gier, w których wszystkie dialogi słuchałem, a nie skipowałem po jakimś czasie. Dla mnie to mega mocny punkt gry.
Przy drugim przejściu więcej uwagi poświęciłem tym wszystkim mailom od propersów i też ciekawe rzeczy tam nie raz pisali, tak samo jak opisy świata w tym dzienniku. Nawet czytałem te opisy tych wszystkich figurek, motorów itp. :)

  • WTF 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, mario10 napisał:

Powiem Ci, że mi się bardzo podobała. Wiadomo, że odbudowa Ameryki to tak luźno, ale sam pomysł wdarcia śmierci, wynurzeni, łacznikowe dzieci bardzo ciekawy i nietuzinkowy pomysł. Ale co uwielbiam w DS to główni bohaterowie, Sam jest świetną postacią z dobrą historią. Poza tym wszyscy główni bohaterowie są napisani doskonale. Mama, Higgs, Deadman, Heartman, Unger, Lou, Fragile, Amelie i inni. Każde z nich ma swoją ciekawą historię do opowiedzenia i aż chce się z tym postaciami wchodzi w relacje. To jednak z nielicznych gier, w których wszystkie dialogi słuchałem, a nie skipowałem po jakimś czasie. Dla mnie to mega mocny punkt gry.
Przy drugim przejściu więcej uwagi poświęciłem tym wszystkim mailom od propersów i też ciekawe rzeczy tam nie raz pisali, tak samo jak opisy świata w tym dzienniku. Nawet czytałem te opisy tych wszystkich figurek, motorów itp. :)

Częściowo się zgodzę, ale nadal czułem, że LORE jest ważniejsze niż sama fabuła per se. Takie trochę budowanie z notatek. Ale kurde samo przemieszczanie, to że wracałem po jakimś czasie i się rozpuszczało powoli wszystko, sam dizajn. Jeeezu cudna gra. Sorry ale w porównianiu do wydmuszki czyli Horizonów np. (już nie mówiąc o Assysach) to jest gra Z DUSZĄ.

 

Jaranko na DS2, chyba po Eiyudenie i FF7R-2 to trzecia gra na którą tak czekam. Tyle, że nie wierzę w ten rok, oby 2025.

 

Kurde lubię Kojimbę. Ale bym MGS6 zobaczył. A ta gierka dla X też ciekawa jaka będzie :wub:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gra wywoływała przede wszystkim emocje, w wywoływaniu emocji to lepszej chyba nie było. W sumie bardziej od samego gameplay loop (który też był inny sam w sobie) interesuje mnie, co Kojima pokmini ze ścieżką dźwiekową i swoim niepohamowanym grafomaństwem xD, Pamiętam, że gra była dosyć długa, a ostatnie 10 godzin to chyba skończyłem jednym ciągiem, a końcówka to już była jazda bez trzymanki, to była piękna rzecz :gachigasm:.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...