Jump to content

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

  • Replies 1.3k
  • Views 90.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • ogqozo
    ogqozo

    Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Obstawiam, że studio to teraz nie ma pewnie aż takiej przerobowej mocy, co by szybko zrobić grę, mając na względzie jeszcze projekt na xsx, więc trochę wzięli sobie tej roboty. 

Wierzę, że "dwójka" wyjdzie na xboxa series.

Jedynkę każdy ograł ;)

29 minut temu, Shankor napisał:

Jedynka była swego czasu game passie (na pc). Kasa nie śmierdzi. 

ale premierowa wersja, której wydawcą było 505 na pc i sony chuja mogło XD, za to wersja directors cut, dwójka i całe IP już jest własnością Sony

 

Pojawiają się przecieki, że ma być jakiś pokaz niedługo. Fajne zobaczyłbym coś świeżego :)

Godzinę temu, mario10 napisał:

Pojawiają się przecieki, że ma być jakiś pokaz niedługo. Fajne zobaczyłbym coś świeżego :)

Mogliby coś pomieszać gatunkowo w tej części, no jestem ciekaw, czy to dalej będzie rozwinięcie pomysłów z dostarczaniem paczek :) czy Kojima nagle zrobi coś innego, kto go tam Wie :). 

22 godziny temu, Faka napisał:

Obstawiam, że studio to teraz nie ma pewnie aż takiej przerobowej mocy, co by szybko zrobić grę, mając na względzie jeszcze projekt na xsx, więc trochę wzięli sobie tej roboty. 

To jest w ogóle ciekawe, nie mogę znaleźć danych, ale przed przeprowadzką do nowego biura w 2022 pracowało w tym studio jakoś około 100 osób, jak na jeden duży i jeden średni( albo duży, bo nic nie wiemy o tym, czym będzie OD) projekt to mało, no ale może Kojima umie zarządzać xD. 

 

---

Stawiam, że po prostu 99% pary jest włożone w DS2, a dopiero potem OD.

 

Spodziewam się nowego trailera przy nastepnym State of Play, a gameplay najwcześniej gdzieś kwiecien/maj, jak już wyjdzie Final i Ronin. 

Edited by KrYcHu_89

No fajnie by było jakby to wypuścili jednak w tym roku. Ciężko mi uwierzyć że Sony nie miałoby nic dużego na okres jesienno zimowy, nie kalkuluje mi się to zupełnie. 

Bo przecież są świeżo po Spidermanie jakby nie patrzeć i nie ma ciśnienia na tyle premier w pierwszym kwartale, a mimo to nic nie zmienili

7 minut temu, drozdu7 napisał:

No fajnie by było jakby to wypuścili jednak w tym roku. Ciężko mi uwierzyć że Sony nie miałoby nic dużego na okres jesienno zimowy, nie kalkuluje mi się to zupełnie. 

Bo przecież są świeżo po Spidermanie jakby nie patrzeć i nie ma ciśnienia na tyle premier w pierwszym kwartale, a mimo to nic nie zmienili

Co ciekawe Kojima bardzo chwalił (sam Siebie) ale jednak szczycił się tym, że development Death Stranding, który przecież był nowym IP i dużą bądź co bądź  grą zajęła nowemu studiu od postaw 3 lata. 

 

DS2 już klepią 4rty, ale wiadomo w międzyczasie był COVID i trochę dłubania przy preprodukcji OD. 

 

Zobaczymy, ja jestem Team listopad 2024, ale może znowu ambicje Kojimy są zbyt duże i wyjdzie jak z MGS V xD. 

Czekamy czekamy.. nowa zakrecona fabulka, zabawki, pukawki, walki z mulami. Moze tym razem Kojimbo postawi na strzelania zamiast kartonow. Drogi juz mamy pobudowane to kto tam wie? Na pewno poprzeczka jest wysoko zawieszona. Nie ma co sie obawiac :kojima:

Kojimba ma u mnie spory kredyt zaufania po DS1 genialna gra. Jedyneczka zaliczona dwa razy i czekam na więcej :)

Fabuła jakoś wybitna nie była w sumie, ale KLIMAT i styl... o jezusku :banderas:

Powiem Ci, że mi się bardzo podobała. Wiadomo, że odbudowa Ameryki to tak luźno, ale sam pomysł wdarcia śmierci, wynurzeni, łacznikowe dzieci bardzo ciekawy i nietuzinkowy pomysł. Ale co uwielbiam w DS to główni bohaterowie, Sam jest świetną postacią z dobrą historią. Poza tym wszyscy główni bohaterowie są napisani doskonale. Mama, Higgs, Deadman, Heartman, Unger, Lou, Fragile, Amelie i inni. Każde z nich ma swoją ciekawą historię do opowiedzenia i aż chce się z tym postaciami wchodzi w relacje. To jednak z nielicznych gier, w których wszystkie dialogi słuchałem, a nie skipowałem po jakimś czasie. Dla mnie to mega mocny punkt gry.
Przy drugim przejściu więcej uwagi poświęciłem tym wszystkim mailom od propersów i też ciekawe rzeczy tam nie raz pisali, tak samo jak opisy świata w tym dzienniku. Nawet czytałem te opisy tych wszystkich figurek, motorów itp. :)

Część pierwsza, jedna z moich gierek żyćka :banderas:

Czekam z wypiekami, aż zapodadzą więcej informacji, w tym datę premiery kontynuacji. Czuję, że ta gra nieźle zamiesza w branży:fsg:

1 godzinę temu, mario10 napisał:

Powiem Ci, że mi się bardzo podobała. Wiadomo, że odbudowa Ameryki to tak luźno, ale sam pomysł wdarcia śmierci, wynurzeni, łacznikowe dzieci bardzo ciekawy i nietuzinkowy pomysł. Ale co uwielbiam w DS to główni bohaterowie, Sam jest świetną postacią z dobrą historią. Poza tym wszyscy główni bohaterowie są napisani doskonale. Mama, Higgs, Deadman, Heartman, Unger, Lou, Fragile, Amelie i inni. Każde z nich ma swoją ciekawą historię do opowiedzenia i aż chce się z tym postaciami wchodzi w relacje. To jednak z nielicznych gier, w których wszystkie dialogi słuchałem, a nie skipowałem po jakimś czasie. Dla mnie to mega mocny punkt gry.
Przy drugim przejściu więcej uwagi poświęciłem tym wszystkim mailom od propersów i też ciekawe rzeczy tam nie raz pisali, tak samo jak opisy świata w tym dzienniku. Nawet czytałem te opisy tych wszystkich figurek, motorów itp. :)

Częściowo się zgodzę, ale nadal czułem, że LORE jest ważniejsze niż sama fabuła per se. Takie trochę budowanie z notatek. Ale kurde samo przemieszczanie, to że wracałem po jakimś czasie i się rozpuszczało powoli wszystko, sam dizajn. Jeeezu cudna gra. Sorry ale w porównianiu do wydmuszki czyli Horizonów np. (już nie mówiąc o Assysach) to jest gra Z DUSZĄ.

 

Jaranko na DS2, chyba po Eiyudenie i FF7R-2 to trzecia gra na którą tak czekam. Tyle, że nie wierzę w ten rok, oby 2025.

 

Kurde lubię Kojimbę. Ale bym MGS6 zobaczył. A ta gierka dla X też ciekawa jaka będzie :wub:

Gra wywoływała przede wszystkim emocje, w wywoływaniu emocji to lepszej chyba nie było. W sumie bardziej od samego gameplay loop (który też był inny sam w sobie) interesuje mnie, co Kojima pokmini ze ścieżką dźwiekową i swoim niepohamowanym grafomaństwem xD, Pamiętam, że gra była dosyć długa, a ostatnie 10 godzin to chyba skończyłem jednym ciągiem, a końcówka to już była jazda bez trzymanki, to była piękna rzecz :gachigasm:.

Chlopaki mamy to!

Kojima w swojej osobie zaprasza na jutrzejszy pokaz State of Play. No nareszcie, jak to rzekl osial w Shreku :banderas:

GTA 6 ma godnego rywala w przyszłym roku o GOTY. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 2