Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano

Kto by pomyślał, że ludzie będą tęsknić za autorską wizją konami jak w survive.

  • Odpowiedzi 566
  • Wyświetleń 46,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Folie se przyklej na telewizor, albo na okulary.   Już nie macie się do czego przyjebać, prawda?

  • Grafika steela snake eatera z PS2:     Grafika subsistence (bez steela ale grafika juz inna):     I teraz po najmniejszej linii oporu znowu wrócili do snake e

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

Opublikowano
2 godziny temu, Pupcio napisał(a):

Akurat rimejki mgsów które nie są przeniesieniem gry 1:1 nie mają sensu bez Kojimy więc dobrze że zrobili to tak jak zrobili


A żeby było jeszcze ciekawiej to marka jest martwa i też nie ma szans na nowe części. Teraz Kojima ma swoje studio i sra do ryja Konami łącznie z grą. 

Opublikowano

Mnie zastanawia dlaczego nikt (ale to zupełnie nikt) nie podjął zrobienia swojego mgsa? Nie mówię, że ma to byc jakaś kalka albo wyżygany plagiat przez jakieś studio, ale taki MGS4 to był swego czasu system sellerem.

Opublikowano

Przecież mamy już Metal Gear Solid w domu

 

 

 

 

 

Opublikowano

spacer.png

 

that's the same picture 

Opublikowano

"gameplay"

 

 

nie no muszę powiedzieć, że wygląda to przekomicznie, nie wiem jak nowi gracze do tego podejdą, jak znają np. MGS V...

Opublikowano

Nom, jest mocny kontrast między realistyczną grafiką, a animacjami z PS2. Świeżaki, które nie miały styczności ze starszymi odsłonami może to zaboleć

 

 

spacer.png

 

 

 

Opublikowano

No to gratulacje, Konami. Naprawdę, kawał świetnej roboty. „Metal Gear Solid 3: Delta” to definicja remake’u, na który nikt nie czekał. Zamiast odświeżonej gry pełnej nowoczesnych rozwiązań, dostajemy co? Animacje żywcem przeniesione z „MGS5”. No jasne, dodano im trochę polerki, ale hej, kto by się tam wysilał na coś nowego, prawda? Po co wymyślać koło na nowo, skoro można je po prostu spryskać lakierem i liczyć na oklaski?

A ta grafika? Oczywiście, pięknie się błyszczy. Ale co z tego, skoro klaustrofobiczne lokacje są dosłownie 1:1 z oryginału? Przechodzisz z jednej do drugiej, a tu zonk – loading. Naprawdę, ten moment, kiedy gra ładuje nową lokację, w 2024 roku, jest niemalże nostalgicznym powrotem do lat, kiedy internet był wolniejszy od ślimaka. Gdzie my jesteśmy, w czasach PS2? 

Ale spokojnie, Konami ma na wszystko wytłumaczenie: „szanujemy materiał źródłowy”. Tak, oczywiście, jasne... To nie skąpstwo, to „szacunek”. Pewnie, po prostu chcieliście, żeby gracze poczuli się jak w 2004, a nie jak w 2024. W końcu wszyscy uwielbiamy stare, dobre czasy, kiedy gry potrafiły się dłużej ładować niż myśleliśmy, jak przejść trudniejszy poziom.

I tu dochodzimy do prawdziwego sedna sprawy: chodzi o to, że Konami wcale nie skąpi czasu i pieniędzy... O nie, skądże! Przecież wszyscy wiemy, że odświeżenie animacji i zostawienie niemalże wszystkiego jak było to najdroższa możliwa opcja! Szkoda, że Capcom z „Resident Evil 2” czy Bloober Team z „Silent Hill 2” tego nie zrozumieli, prawda? Tamci biedacy przedefiniowali swoje gry, dodali nowe mechaniki, nowoczesne sterowanie i grafikę, którą rzeczywiście uznajemy za krok naprzód. Ale Konami? Oni wiedzą lepiej! Po co inwestować w coś, co już działało, kiedy można po prostu zainwestować minimum i sprzedać to jako szczyt nostalgii?

Podsumowując, „Metal Gear Solid 3: Delta” to piękny przykład na to, jak nie robić remake’u, a jednocześnie świetny materiał do studiów na temat: „Jak zarobić minimum wysiłku, sprzedając odgrzewany kotlet”. Szacunek dla materiału źródłowego? Nie, to szacunek dla portfela.

Opublikowano

Ja tego gówna to już nawet nie kupuję po tym jak olali rodzimy rynek. Gra robiona po kosztach. 

Opublikowano

Oczywiście, że day one :)

Opublikowano

Nie mogę się doczekać sekwencji z drabiną, w trakcie której zdążę przejść ze 3 inne gry. 

Opublikowano

Na tego rimejka to rzucą się stare dziady i kapcie, a nie młode i nowe pokolenie, jak zobaczą jakim drewnem jest ta gra.

Opublikowano

Młode pokolenie gra w Fortnite albo opierdala ze smakiem skrzyneczki z CoDa, więc nawet gdyby zrobiono pełnoprawnego remaka, to te małe śmiecie i tak by tego nie doceniły i nie zagrały. 

Edytowane przez Josh

Opublikowano

Dokładnie wy macie złe wyobrażenie o dzisiejszej młodzieży xD te sc0rwensyny nie grają w takie gry

Opublikowano
38 minut temu, Faka napisał(a):

Na tego rimejka to rzucą się stare dziady i kapcie, a nie młode i nowe pokolenie, jak zobaczą jakim drewnem jest ta gra.

 

Ale przecież to nigdy nie było robione dla dzieci. PS5 to większość dziadów posiada i to oni nakręcili by sprzedaż. 

 

Konami przy obecnym zarządzie będzie szło w takie guwno obesrane. Aż w szoku jestem, że posypali grosza bluberowi.

Opublikowano
1 godzinę temu, Bzduras napisał(a):

Oczywiście, że day one :)

No kusi mocno, ale te loadingi to za długie coś.

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał(a):

No kusi mocno, ale te loadingi to za długie coś.

Do premiery pewnie jeszcze chwila, może zdążą coś z tym zrobić.

Opublikowano

Te przejścia między lokacjami xD

Opublikowano

Bo wiecie, tu chodzi o jak najwierniejsze oddanie ducha oryginału :boomer: 

 

Ciekawe jak tam fizyka cycków Evy. Ponoć ciężko w tych czasach zrobić to dobrze. 

Opublikowano

Nie mam ps5 ale wezme za 3,5 bomby na premiere zeby dac znac portfelem, ze tego wlasnie oczekuja gracze i troche sie przyczynie do, mam nadzieje rychlego, wyje.bania sie tej branzuni na morde :) No ku.rwa sie skapneli, ze cala idea remakow/remasterow od poczatku je.bala rakiem a teraz "ale wezcie nie kupujcie plox" xDD

Opublikowano

Co jest niby złego w dobrze zrobionym rimejku/remasterze?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.