Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nintendo Switch 2 - temat główny

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Jak stracisz dostęp do cyfrowej biblio a druga osoba posiadając te same gry tylko na GKC to ciekawe czy wtedy dalej będą to śmieciowe wersje.

  • Odpowiedzi 7,2 tys.
  • Wyświetleń 386,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Akurat jest obiektywnie niewyobrażalnie łatwo znaleźć drugą grupę, która płaci więcej, niż kiedyś, bo dosłownie wszystko kosztuje więcej, niż kiedyś lol.     Musicie mi kiedyś serio wyt

  • ogqozo
    ogqozo

    Spędziłem 4-5 godzin w krainie Switcha 2. Jadąc na miejsce, kapnąłem się, że mam na sobie tshirt, w którym spałem... z Pikachu. Bojąc się, że Nintendo za obrazę praw autorskich wyśle policję z pałami

Opublikowano

Szczerze to w takim razie trochę przesadzili ze skomplikowaniem tego.

Czyli kupując wydanie fizyczne nie wiem jakiego typu ono jest i nie wiem czy wpływa to na loadingi?

Btw to game card wydaje się być lepszym rozwiązaniem jeśli chcę kupić grę w sklepie fizycznym, grać w 2025/2026 z jak najkrótszymi loadingami, a później sprzedać grę nie? Ja rozumiem aspekt game preservation, ale szczerze to bardziej interesuje mnie działanie gry dzisiaj, a nie czy mój nośnik odpali grę za 20 lat.

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Mustang napisał(a):

Szczerze to w takim razie trochę przesadzili ze skomplikowaniem tego.

Czyli kupując wydanie fizyczne nie wiem jakiego typu ono jest i nie wiem czy wpływa to na loadingi?

Btw to game card wydaje się być lepszym rozwiązaniem jeśli chcę kupić grę w sklepie fizycznym, grać w 2025/2026 z jak najkrótszymi loadingami, a później sprzedać grę nie? Ja rozumiem aspekt game preservation, ale szczerze to bardziej interesuje mnie działanie gry dzisiaj, a nie czy mój nośnik odpali grę za 20 lat.

Zgadza się, możliwość odsprzedaży to kolejna zaleta GKC.

Opublikowano

GKC jest przede wszystkim lepszym rozwiązaniem od cyfry i nie wiem jak w ogóle można to kwestionować. To cios w plery dla wielu oddanych zwolenników poprzedniej generacji Switcha, ale to wciąż możliwość dysponowania licencją.

Opublikowano
Teraz, jimmy napisał(a):

GMK jest przede wszystkim lepszym rozwiązaniem od cyfry i nie wiem jak w ogóle można to kwestionować. To cios w plery dla wielu oddanych zwolenników poprzedniej generacji Switcha, ale to wciąż możliwość dysponowania licencją.

Realnie czym się to różni od instalatora na płytach?

Opublikowano

To jak dla mnie key card wydaje się być najlepszym rozwiązaniem, poza sytuacjami takimi jak:

  • ktoś kupił grę na mieście i koniecznie chce w nią zagrać od razu, zanim wróci do miejsca z internetem stacjonarnym

  • ktoś ma mega wolny internet albo limity

  • ktoś planuje już retro gaming i boi się czy ściągnie grę za 20 czy więcej lat

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Realnie czym się to różni od instalatora na płytach?

Niczym. Ale instalator na płycie jest lepszy niz cyfra przypisana do konta. I instalatory na płycie to wciąż pojedyncze przypadki na takim PS5 (Indiana, Doom, parę tytułów od Ubi?), a key cardy niestety wjechały na grubo dla większości multiplatform S2.

Opublikowano
  • Autor

No tak, wolny net trochę zabija ideę kupowania KC mając na uwadze dodatkowo niezbyt wiele miejsca na wbudowanym dysku konsoli bo trzeba co chwilę jedną grę usuwać a drugą ściągać (mówię o wielkich grach AAA).

3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Realnie czym się to różni od instalatora na płytach?

@ogqozo coś pisał o zabezpieczeniach, że ciężej jest spiracić ale możliwość instalacji oczywiście byłaby ideolo

Opublikowano

Mnie to może mniej irytuje, bo i tak przyzwyczaiłem się do instalowania wszystkiego na konsolach stacjonarnych. Zresztą od razu polubiłem ten sposób, kiedy na X360 skończyło się granie z pracującym napędem DVD.

Opublikowano

A propos prędkości to prędkość "surowa" to jedno a druga rzecz, to to, że (to info ze sceny haxów i homebrew) dane na nośniku są szyfrowane 2x podczas gdy gry zainstalowane na konsoli tylko raz, co dodatkowo upośledza prędkość z nośników

Opublikowano
6 minut temu, jimmy napisał(a):

Niczym. Ale instalator na płycie jest lepszy niz cyfra przypisana do konta. I instalatory na płycie to wciąż pojedyncze przypadki na takim PS5 (Indiana, Doom, parę tytułów od Ubi?), a key cardy niestety wjechały na grubo dla większości multiplatform S2.

zgadzam się w pełni, po prostu niesamowicie „bawi” mnie hipokryzja największych nintendoheadów którzy przeszli z „S1 GOAT, bo gry na nośnikach” do „GKC są super, twórcy mają wybór” :)

Opublikowano
12 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Realnie czym się to różni od instalatora na płytach?

Niczym, oba możesz odsprzedać

Opublikowano
32 minutes ago, GearsUp said:

Jak stracisz dostęp do cyfrowej biblio a druga osoba posiadając te same gry tylko na GKC to ciekawe czy wtedy dalej będą to śmieciowe wersje.

A jak pies ci wpierdoli gamecarda to ciekawe, czy moja cyfrowa biblioteka to będą śmieci. Kurwa absurd goni absurd

Ile minęło miesięcy? 4? A ludzie nadal nie jarzą czym jest ten gamecard? Tym samym co KAŻDA płyta na konsolach MS i Sony od ilu? Trzech generacji? Wszystkie gry instalujesz na dysku, do wszystkich ściągasz rzeczy z neta. Wszystkie działają z nośnikiem w napędzie. Wszystkie można sprzedać. No kurwa, przecież to funkcjonuje od kilkunastu lat! Nintendo to TYLKO nazwało. I gracze dostali pierdolca. Za dużo informacji i zwoje się przegrzały

Opublikowano

Pies sąsiada ci wpierdoli.

Opublikowano
10 godzin temu, łom napisał(a):

Na luzie, 400 MB/s to przecież ponad 4x szybciej niż w HDD i niewiele wolniej niż w zwykłym SSD.

No ale w tym poście "na takim kartridżu" znaczyło na starym tańszym do Switcha 1, bo taka była propozycja. Przecież napisałem. Jakie kompromisy by trzeba zrobić, by taki Cyberpunk działał z nośnika mającego przesył koło 90 MB/s, a nie 400, to trudno powiedzieć. Raczej nie jest tak, że to bez różnicy, tylko nadal wiele to daje, choć pozostało ograniczeniem, takie życie.

Opublikowano

Na decku często żongluje miejscem instalki między SSD a zwykłą memorka i z prawie stu gier jakie na tym ograłem tylko przy Rift Apart widziałem faktyczną różnicę w działaniu (wręcz dyskwalifikującą memorke przez loading i ścinki przy zmianie szczeliny)

Opublikowano

Zgadzam się w pełni z homelanderem. Chyba każda gra którą kupiłem na płycie na PS4 i PS5 wymagała instalacji i pobrania jakichś patchy itp. Któreś Fify to chyba drugie tyle zajmowały na dysku co na płycie. Totalnie nie rozumiem tego płaczu że to samo jest na switch2. Rozumiem argument małej pojemności samej konsoli, ale na ps5 też nie mam dużo i ciągle muszę coś odinstalować. Rozumiem też że trzeba najpierw ściągnąć grę, ale to jest niedogodność tylko przez pierwsze minuty.

Poza pojemnością i sciaganiem, to trzymam w ręku fizyczną kartę z grą. Ale to nie znaczy że w karcie siedzi ta małpa albo banany. To dalej jest ciąg zer i jedynek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 4

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.