Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

Opublikowano
21 minut temu, wet_willy napisał(a):

Bede placil plusikami tym ktorzy beda mi robic wersje TL:DR postow Ogorka dziekuje xD

Dla tych ktorzy nie skonczyli Akt I nie otwierac spoilera.

Spoiler

Gram NG+ na Expert i powiem wam ze Gustave jest tak chujowy ze sie po prostu modlilem o koncowke Akt I zeby juz zdechl i wrocil Verso xD

A ja klauny za to dostałem.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 42,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • Patrzcie co znalazłem :)

  • Mniej więcej dwie godzinki za mną i o ile z początku podchodziłem do tych "9/10" i Waszych spustów z lekką rezerwą, tak teraz nie mam już żadnych wątpliwości co do tej gry: to naprawdę będzie konkretn

Opublikowano

Faka to znany hejter Gustava już od samego początku rozgrywki. :D

Opublikowano

Nie pamiętam kiedy ostatnio grałem tak wiarygodnym bohaterem, z którym de facto większość z nas mogłaby się utożsamiać, i to nie tylko w "jRPG", ale tak ogólnie. Żaden przystojny super-hiroł pierdzący coś o zostaniu bohaterem, jeno strachliwy, nie do końca przekonany co do całej ekspedycji, lekko gapowaty ziomek. Pewnie właśnie dlatego

giga spoiler

Jego śmierć bolała tak bardzo, zwłaszcza że na samym końcu doznał wewnętrznej przemiany, a scenarzyści oddali mu sprawiedliwość pozwalając odejść jak totalny CHAD

Można go nie lubić, ale nikt mi nie powie, że to oklepany protagonista jakich setki w grach.

Edytowane przez Josh

Opublikowano

spoiler

Możliwe też, że to przez okoliczności tego zgonu. Joel został zabity, żeby zrobić miejsce tęczowym stworom i w ramach upustu aktywistycznych scenarzystów (pewnie sobie tam z Cuckmanem walili konia w studiu jak pisali tę scenę), Gustav zginął, bo fabuła rzeczywiście tego wymagała, a twórcy chcieli mieć swoją "scenkę z Aeris", o której gracze będą mówić jeszcze przez dekady. I tylko jedna z tych dwóch cut-scenek wyszła dobrze. Śmierć w TLoU2 była idiotycznie zrealizowana i kłóciła się z tym jak napisany został Joel, ja tylko cicho ziewnąłem, przewróciłem oczami i puściłem bełta uświadamiając sobie, że przez resztę gry będę sterował na zmianę Ellie i Abby. W Clair Obscur zgon protagonisty zdemolował mnie do tego stopnia, że do teraz do siebie nie doszedłem. Zupełnie inny ładunek emocjonalny.

Opublikowano

Dobra pierdol się Simon, poleciał na dwa strzały, bo już nie mam takiego refleksu, nie ten wiek kekw Ale głos ma zajebisty, szkoda, że tylko w dzienniku go słyszymy. Padli wszyscy najsilniejsi bossowie, obawiam się trochę jak oni zbalansują DLC jeśli chcieliby wydać, będzie na pewno jakiś cap obrażeń, a co do całokształtu gry to dla mnie 10/10 i GOTY, wątpię by coś przebiło tak dobrze zrobione arcydzieło w tym roku.

Opublikowano

Watpie ze bedzie jakis Cap jak sam Dev sie jara tym ze te Miliardowe Hit Maelle to tylko czubek gory lodowej i ludzi jeszcze pewnych reczy nie odkryli. Typ pewnie siedzi teraz w domu w samych bokserkach a numerki robia brrrrrrrrrr

Opublikowano

Ja każdego dnia w robocie od premiery gry

Streamable
No image preview

Watch unnamed | Streamable

Opublikowano
16 minut temu, wet_willy napisał(a):

Watpie ze bedzie jakis Cap jak sam Dev sie jara tym ze te Miliardowe Hit Maelle to tylko czubek gory lodowej i ludzi jeszcze pewnych reczy nie odkryli. Typ pewnie siedzi teraz w domu w samych bokserkach a numerki robia brrrrrrrrrr

Chyba że dadzą całkiem nową ekspedycję i będzie od początku bez tych chorych liczb, zobaczymy.

Opublikowano

Wystarczy, że dadzą jakiś gimmick do walk z bossami typu sparuj 40 hitowe combo, żeby przeciwnik nie miał absorba na wszystkie obrażenia, a potem przebij się przez 30 tarcz w jednej turze i na deser zarzuć breaka żeby móc zadać dmg zanim wszystko się zregeneruje i już poziom trudności poleci z kosmos. Liczby nie mają żadnego znaczenia,.

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

Panowie o co wy na to aby to arcydzieło - dostało swoje pod forum?

Opis każdego bohatera jak grać w co iść(buildow jest masa)

Najlepsze PiKTo plus gdzie je znaleźć

Praktyczne porady czyli co najlepiej zrobić najpierw itp etc

Tylko pytam 8)

Opublikowano
43 minuty temu, Soul napisał(a):

Panowie o co wy na to aby to arcydzieło - dostało swoje pod forum?

Opis każdego bohatera jak grać w co iść(buildow jest masa)

Najlepsze PiKTo plus gdzie je znaleźć

Praktyczne porady czyli co najlepiej zrobić najpierw itp etc

Tylko pytam 8)

dlaczego twój kolega z jutuba grzebie na wizji w nosie?


bLFYg.gif

Opublikowano

Wkurza mnie jedno, jak zaczynam walkę r1 to zaczyna postać z największym speedem, jak wlatuję w moby to już tak jak chce czyli ta z first strike. Trochę to rozkminiałem co nie tak.

Opublikowano
Wkurza mnie jedno, jak zaczynam walkę r1 to zaczyna postać z największym speedem, jak wlatuję w moby to już tak jak chce czyli ta z first strike. Trochę to rozkminiałem co nie tak.
Daj wszystkim first strike a potem ręcznie dodaj do składu drużyny, będą wtedy zawsze zaczynać jako pierwsi i w takiej kolejności jak sam ustawisz.
Opublikowano

padlo dzisiaj kilku super-bossow

Spoiler

clea, sprung, smok

poszlo dosc gladko. jeszcze renoir drafts a potem zbieranie nóg bo nie uzywalem tej postaci przez cala gre i mam jedną :D

Opublikowano

I tak bardzo dużo wrzucili do tej gry, naprawdę jestem w szoku jak na grę indie "nie wiem czy się uda". Często tylko raz w grze. Jebany łysy mim, różne pojedynki 1 vs 1. Obniżanie maksymalnego HP na stałe, ogień, likwidowanie tarcz, różne warianty petanka narzucające inne taktyki, usuwanie kompanów na stale, blokowanie leczenia, wysysanie całego AP, przeciwnicy do walenia tylko szczelaniem... I tak dalej...

W ulatimate lokacji praktycznie nie da się w ogóle np. leczyć, bo w większości walk przynajmniej jeden potwór zakłada blight i usunięcie tarczy albo inverted.

Na pewno możliwości na dodatki/nowe gry są spore, w końcu to wszystko gdzieś tam było w historii RPG-owania i jest w tej historii jeszcze więcej motywów, ale w tej jakości i systemie uderzyłyby inaczej. Jak się czerpie i z gier akcji, i z action RPG-ów jak Soulsy, i turówek, i Fajnali, i gier narracyjnych, to można wiele powrzucać. Jako fan gatunku, grający od Yakuzy przez Undertale przez Omori po indyki jak Haven, Lisa: Painful,. West of Loathing czy Thirsty Suitors, jasne są nieskończone możliwości na dalsze ciekawe rzeczy. A może zrobić siatkóweczkę jak w Pyre/Beastball? Pokemony (co samo w sobie ma nieskończony potencjał)? Turowe RPG-i są ciągle niezwykle bogatym gatunkiem, tylko zazwyczaj nie mają grafiki i dopracowania by marzyć o takim sukcesie.

Dodatkowe wyzwania mogą być wszelakie i łatwo wymyślić takie, że unieważnią wszystkie dotychczasowe mechanizmy.

Opublikowano

Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko w grze. Nie wiem, czy jest przedmiot czy walka, które ominąłem. Czy kupiłem wszystko - wszystko unikalne chyba tak, zostają ewentualnie nieliczne ugprade'y, no i pewnie masa tych ulepszeń broni i recoatów, które technicznie można kupić. Kasy na koniec było w sam raz na ostatniego kupca.

Jedyne, co mi nie siedzi do maksowania, to level. Jestem blisko, ale... tylko 91. No i tutaj zaczyna się problem, bo już chyba nic więcej w grze nie ma. W Drafts, dostaję za walki... trochę expa. Tak z 10% levelu mi podskakuje. Czyli wychodzi 90 walk na maksa, i to nie jak w Personach, że ich rozjeżdżasz autem bo masz wysoki level, tylko nadal naprawdę mają masę HP te bydlaki, a dają mi jebani 10% levelu...

Opublikowano

Ok bo sie tego pierdolenia nie da czytac

Wiec... tak na szybko bo czytalem na wyrywki zeby sie nie uspic a Shen sie opierdala.

Jest cos takiego jak Anti Blight kto by pomyslal

W Drafts masz Merchanta ktorego sie One Shootuje zreszta jak wszystko na tym Etapie gry ktory ginie w 3 sekundy I daje ponad 2 mil Expa ( i Lumine )

Wiecej mi sie nie chce w sumie bo znalazles wszystko i wiesz wszystko ale ciesze sie ze ci sie gra podoba.

Opublikowano
12 godzin temu, Dahaka napisał(a):

przebij się przez 30 tarcz

Bążur, pan pozwoli, że przedstawię swojego skilla "Łamanie Zasad":

images.jpg

Opublikowano

No zapomniałem o tym, ale myśl jaką chciałem przekazać to ze są inne sposoby projektowania trudnych walk niż tylko zwiększanie cyferek i w potencjalnym dlc mogą pójść w stronę takich gimmickow, nie zwiększajac zadnych level capow.

Opublikowano

Patrząc na niektórych opcjonalnych przeciwników to brzmi jak zajebisty pomysł - przetestować skilla, nie build? Tak, poproszę spicy

Opublikowano

6 godzin temu, wet_willy napisał(a):

W Drafts masz Merchanta ktorego sie One Shootuje zreszta jak wszystko na tym Etapie gry ktory ginie w 3 sekundy I daje ponad 2 mil Expa ( i Lumine )

W Wieży za którąś z ostatnich walk dotałem 4 mln expa, cała walka napakowaną Melle zajmuje jakieś 10 sekund.

Opublikowano

Najlepiej ten poziom dobić właśnie na Merchancie albo na którejś walce w wieży gdzie zabijamy one shotem. Za kupcem przemawia to, że dropi lumine. Ale w oby przypadka najważniejsze jest, że nie trzeba wracać do flagi, czy obozu tylko po skończeniu jednej z marszu odpalamy kolejną walkę.

Edytowane przez tedi007

Opublikowano

A czy nie jest przypadkiem tak, że powtarzając wcześniej zaliczone starcia w wieży nie dostajemy już za nie expa? Coś mi się kojarzy że tak (choć pewności nie mam).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 3