Opublikowano 21 maja21 maj Ta gra będzie albo mega chuyowa albo najlepszą rzeczą jaka się przydażyła człowiekowi od czasów wynalezienia koła. Zapowiada się kosmicznie.
Opublikowano 14 sierpnia14 sie GematsuCrimson Desert delayed to Q1 2026Pearl Abyss has delayed open-world action adventure game Crimson Desert from its previously planned late 2025 release window to Q1 2026.Niestety, obsuwa. Ale lepiej tak niż z babolami, chociaż tym razem powodem, który podali, nie jest szlifowanie produktu.
Opublikowano 14 sierpnia14 sie Gra podoba mi się fhui, ale boję się, że na premierę będzie powtórka z W3 i tego jak działało na poprzedniej generacji
Opublikowano 14 sierpnia14 sie Nie stawiają tego na UE5 więc albo będzie gites albo klapa totalna niemniej ja również czekam ale ten rok nabity ostro grami więc może wylatywać na przyszły rok.
Opublikowano 15 sierpnia15 sie Obejrzałem połowę, ręka powędrowała na kroczę… ban na nowe materiały i czekanko
Opublikowano 15 sierpnia15 sie Godzinę temu, Square napisał(a):A coś tam jest takiego, że można wątpić?Patrząc po tym jak w tej generacji producenci opierdalają się, to po prostu nie mam za dużo zaufania do materiałów promocyjnych.
Opublikowano 15 sierpnia15 sie YouTube pokazuje 4K60fps, ja widzę mocarne 2K30 fps. Nic nadzwyczajnego, kolejny ubisofciak, oby była fajna sieczka. Zazdroszczę optymizmu.
Opublikowano 15 sierpnia15 sie Nie no, efekty i fizyka czytane chyba w samym GPU są dość wyjebane jak na open worlda. Zmiana oświetlenia w trakcie dnia z roproszeniem Rayleigha, woda, odbicia, mgła, powiewanie materiałów, oczywiście ray tracing, dobra jakość odległych horyzontów. Jest trochę smaczków jak reakcja wody na lód czy drewna na ogień. Wygląda trochę jakby chcieli zrobić Wiedźmina 3 bez scenariusza, co może brzmieć ciekawie dla niektórych. Ale z tego co rozumiem, to ta gra trochę celowo ma być takim "defaultowym asysasynem", bo ma głównie po prostu zmonetyzować silnik, na którym później Koreańczycy zrobią o wiele więcej gier. Więc jest to nieco bezpieczny, oczywisty przepis, ot zróbmy wiedźmina asasyna eldena odnosząc się do naszego MMORPG-a. Natomiast silnik posłuży do nieco bardziej oryginalnych produkcji studia, jak Doke V i Plan 8, które pewnie wyjdą kilka lat później (DokeV, po tym szalonym zwiastunie, "nieco" się opóźniło i jednak nie wyszło w 2022 roku, obecnie planowana data do okolice 2027-2028).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.