Opublikowano wtorek o 15:083 dni Legit, to z wywiadu z devami:https://www.nintendo.com/us/whatsnew/ask-the-developer-vol-19-donkey-kong-bananza-part-2/
Opublikowano wtorek o 19:463 dni Trochę powtarzający ten z IGN-u, ale też bogaty wywiad, rzadko chyba PRZED premierą Nintendo pokazywało takie detale. Są tam całe nagrania jako odniesienia, w tym niewykorzystane - nie da się wkleić tutaj, ale jest wideo prototypu do Odyssey z goombą mającym wielkie ręce i wyrywającym kawałki ściany lol. Wygląda na to, że gdyby nawet nie było pomysłu z Donkey Kongiem, to studio pewnie zrobiłby kolejną grę opartą mocno na voxelach i destrukcji otoczenia, opowiadają sporo o tym, jak im się to już pod koniec prac nad Odyssey podobało - "że każda akcja gracza ma reakcję w świecie, i tak można kontynuować bez końca".DK ma przebrania, bo bez nich wyglądał dość nudno z tyłu, "masa brązowego futra i tyle".Motokura stwierdza, że zaczęli myśleć o przeniesieniu projektu na Switcha 2 w 2021 roku. Nie ma co, gra powstawała długo i pewnie czekała na nową konsolę.Switch 2 sprawił, że więcej rzeczy można zniszczyć, co zintensyfikowało gameplay. Voxele używają sporo pamięci. Na S1 nie było możliwe osiągnięcie takiej ilości materiału/powierzchni dokoła, a ponadto nie byłoby 60 klateczek. Studio mogło powrócić do porzuconych elementów, jak wybuchy gdy rzucimy czymś wielkim, albo zawalanie się. Watanabe mówi, że gra ma "smooth 60 fps" i dzięki temu lepiej oddaje, ile się dzieje naraz w grze. Voxele wpływają też na wyjątkową przestrzenność dźwięku, w tym muzyka ma brzmieć odpowiednio do otoczenia Donkeya.Twórcy zapowiadają, że nie walczyli z "sequence breakami", bo uznali, że fajnie one pasują do głównego tematu destrukcji, więc możliwe będzie pominąć pewne lokacje czy scenki na drodze do serca planety.Gra powinna mieć sporo muzyczek odnoszących się do klasycznych kawałków z serii DKC.Fajne koncepty.
Opublikowano wtorek o 20:243 dni Ale to będzie sztos, idealnie akurat kończę większość tematów w pracy i druga połowa miesiąca zapowiada się na lajtową
Opublikowano środa o 03:243 dni Fajne porównanie jak gra ewoluowała graficznieNintendo LifeHere's What Donkey Kong Bananza Looked Like On Switch 1Devs started thinking about moving to Switch 2 in 2021 Edytowane środa o 03:243 dni przez GearsUp
Opublikowano środa o 06:232 dni Trochę lipa, bo elektromarkety wysyłają dopiero 17, czyli będę miał dopiero w piątek :/No chyba, że gdzieś będą na półce day1, ale nie liczę na to u nas.
Opublikowano środa o 07:452 dni Godzinę temu, balon napisał(a):Trochę lipa, bo elektromarkety wysyłają dopiero 17, czyli będę miał dopiero w piątek :/No chyba, że gdzieś będą na półce day1, ale nie liczę na to u nas.Supermarkety pomimo tego, że masz napisane wysyłka: 17 pilnują dat by była 17 u Ciebie badz w paczkomacie. Przynajmniej Mediamarkt czy Mediaexpert.
Opublikowano środa o 07:472 dni U mnie w zamówieniu od MM przewidywana dostawa do paczkomatu to 17ego lipca.
Opublikowano środa o 07:552 dni 8 minut temu, easye napisał(a):Supermarkety pomimo tego, że masz napisane wysyłka: 17 pilnują dat by była 17 u Ciebie badz w paczkomacie. Przynajmniej Mediamarkt czy Mediaexpert.Ok, fajnie by było po na stornie ME było/jest napisane, że wysyłka po 17.07.
Opublikowano środa o 08:242 dni Mój preorder w me wlasnie zmienił status na oczekuje na realizację po miesiącu bez zadnej aktywności. Możliwe, że dzisiaj wyśląEDIT: Już pakują <3 Edytowane środa o 08:272 dni przez Sebas
Opublikowano środa o 08:402 dni Famitsu:FABUŁA cienkaczasem można przypadkowo zacząć się wspinać na ścianę zamiast kopaćłatwy główny wątekwymagające opcjonalne wyzwania, które spodobają się fanom gier akcjiReszta to pochwały i to chyba takie, jakich się już wszyscy spodziewali, super się gra, nowatorskie, super grafika, muzyka, gra dla dzieci i dla dorosłych, odniesienia do historii serii i DK, bla bla. Długość gry "zależy od tego jak grasz".
Opublikowano środa o 08:472 dni 51 minut temu, balon napisał(a):Ok, fajnie by było po na stornie ME było/jest napisane, że wysyłka po 17.07.ME już pakuje. Przynajmniej moją sztukę.
Opublikowano środa o 09:202 dni 13 minut temu, funditto napisał(a):@GearsUp Dawaj wrażeniaNarazie gra zaciągnęła szybki patch i po kilku sekundowym intrze od razu nas rzuca do rogrywki czyli to co lubię w grach Nintendo. Destrukcja ma bardzo fajny feeling, to będzie fajna gra dla tych co wracają zjebani po robocie i szukają szybkiej odprężającej rozwałki
Opublikowano środa o 09:272 dni UuUuUuuu BA NA NA Czekam na więcej, hype zaczyna być nie do zniesienia. DK64 jest jedną z gier przełomowych w moim życiu, w sumie fundament moich preferencji giereczkowych.
Opublikowano środa o 09:352 dni Pierwsze co się rzuca to ile tu jest różnych kombinacji klawiszy, bardzo dużo sposobów na rozwałkę, surfować na kamieniu np można od razu. Nie klawiszy, przycisków xd Edytowane środa o 09:362 dni przez GearsUp
Opublikowano środa o 09:392 dni Autor 18 minut temu, GearsUp napisał(a):Narazie gra zaciągnęła szybki patch i po kilku sekundowym intrze od razu nas rzuca do rogrywki czyli to co lubię w grach Nintendo. Destrukcja ma bardzo fajny feeling, to będzie fajna gra dla tych co wracają zjebani po robocie i szukają szybkiej odprężającej rozwałkiTen pierwszy etap jak w anusie jest smieszny.
Opublikowano środa o 09:562 dni Jeśli serio fabuła w grze o małpie to jej największy minus to chyba rzeczywiście mamy jutro święto graczy. O poziom trudności raczej sie nie martwie bo odyseja jeśli chciało sie tylko przejść gre to też była easy, ale przy reszcie już był fajny wymagający, ale też niezbyt irytujący poziom trudności. Z oceną sie wstrzymam do czasu aż ofi napisze recke
Opublikowano środa o 10:412 dni byle nie dawać bananzy do recenzowania redaktorowi komodo Edytowane środa o 10:412 dni przez tlas
Opublikowano środa o 11:342 dni Może czasy, gdy sprzedawali więcej, niż byli w stanie wysłać minęły bezpowrotnie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.