Skocz do zawartości

Too Human


Brolly PL

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to nadal must have ^_^

Polska wersja jezykowa byla tylko dodatkowym plusem. Mix jaki oferuje ta pozycja bardzo mi odpowiada.

A takze multi, fakt-okrojone w porownaniu z wczesniejszymi obietnicami tworcow :wkurzony: ... ( 2 graczy online? mialo byc kur.cze 4)

Tylko ile jest podobnych pozycji na x? :blink: Takich w ktorych mozna rozstrzelac/posiekac z kumplem przeciwnikow. Nie liczac crapow! :evil:

Zamierzam spedzic z tym tytulem wiele godzin :spox: i mam nadzieje, ze znajde chetnych do coopa :blush: .

 

Haloooo? Is anybody there? :starwars:

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 336
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Im więcej razy gram w demko tym bardziej przychylam się do stwierdzenia, że "Too Human" trzeba dać czas na "rozkręcenie się". Do tego nawet grając piąty raz odkryłem coś nowego, coś, co przeoczyłem grając wcześniej - to właśnie lubię, gdy gra zaskakuje. Reszty plusów i minusów nie będe przytaczał, gdyż zrobiłem to w poście wyżej, którego najwyraźniej nikt nie przeczytał...

Naprawdę jestem pozytywnie nastawiony do "Too Human", ale zgodnie z moimi zasadami, poczekam aż gra stanieje.

Odnośnik do komentarza
Patch zmieniający gałkę w przycisk? Nie licz na to, bo to nie jest do patchowania, tylko celowy zamiar producenta. Chyba jeszcze nie było gry, w której patch zmianiałby system sterowania. To bez sensu.

Lair na PS3. Kilka miesięcy po premierze wyszedł patch, dający możliwość sterowania za pomocą gałek w padzie. Wcześniej można było jedynie próbować szczęścia w sterowaniu za pomocą wychyleń pada, za co z resztą tytuł dostał zlinczowany w recenzjach większości szanujących się serwisów growych.

Odnośnik do komentarza

Nie sądze, by sterowanie drugim analogiem w Too Human było błędem producenta, i aż tak negatywnie wpływało na graczy, by tytuł linczować. To takie nowatorstwo. Nie liczyłbym więc z tej strony na jakiegoś patcha.

Poza tym, pisząc w tym dziale, miałem na myśli wyłącznie gry na Xboxa ;)

Edytowane przez DaBig
Odnośnik do komentarza
Takie sterowanie jest nie wygodne i cięzko wyprowadza się jakieś fajniejsze combosy jak atak lub podrzut w gore

Bo przyzwyczaiłeś się do standardów (LS - ruch, a RS - kamerka). Mnie też to nie bardzo pasuje, ale jak pisałem wcześniej, to raczej zamierzone działanie producenta i nie sądze, by to patchował. Tak długo nad tą grą pracował, tyle mln $$$ wydał, by teraz patchować sterowanie?

Z tego, co czytałem w poście, jedym to się podoba (jako coś nowego), innym nie.

Edytowane przez DaBig
Odnośnik do komentarza

A bo nie po polsku, a bo sterowanie galka, a bo zupa za slona. Ludzie, od razu napiszcie ze nie lubicie tego typu gier, a daliscie sie poniesc emocjom ze to taka suuuper gra bedzie bo Gill Bates tak powiedzial. Ta gra jest (nie)zwykym slasherem i jesli diablo, sacred was odrzucilo to nie liczcie na to ze z Too Human bedzie podobnie.

To jest ta sama historia co z fable. Nie lubisz shlasherow rpg, nic nie szkodzi, ale moze lubisz dogz to damy ci pieska do towarzystwa, nie lubisz rpg ale lubisz simsy to damy ci mozliwosc zalozenia rodziny. A moze lubisz fpp? To w too human zamiast lac mieczem bedziesz rozwalal roboty blasterkiem lub innym gunem. Tak sie robi gry dla casuali, tak sie zarabia BillGateso dolary. Wake Up !!!

Odnośnik do komentarza

Chciałem "Xboxowe Diablo" i dostanę je. Demko podeszło mi po czwartym razie, czyli jedynym pełnym. Przeszedłem je jakiś czas temu i nadal jestem napalony na tę grę. Szkoda tylko, że nie będzie kinówki PL, ale to żadna przeszkoda dla mnie, ale z pewnością wielu graczy przez to nie zakupi gry :/ Jakub Mirski mówił, że wg Microsoftu ta gra jest zbyt hardcoreowa, dlatego nie będzie wersji PL.

Odnośnik do komentarza

Ale w sterowaniu nie ma nic skomplikowanego. Działa jak myszka.

 

Wychylasz gałkę na przeciwnika, to go atakujesz.

Wychylasz na innego, to szybko zmieniasz i atakujesz innego.

Trzymasz kierunek, to robisz kombosa.

Wychylasz dwa razy w tym samym kierunku, to podbijasz.

 

 

Jak podbijesz, to podskakujesz i przytrzymujesz kierunek. Długie kombo w powietrzu.

 

 

Sterowanie nie jest trudniejsze, niż w diablo IMHO.

 

No i jak niby to miało by się zmienić na przycisk? Naciskasz przycisk i trzymasz? Skąd gra będzie wiedziała w którą stronę zaatakować?

Odnośnik do komentarza
Skoro to Action Rpg to wystarczyło by wsadzić mniej skomplikowane sterowanie z np dmc4 i już było by ok 1 button atak + na lewym sticku poruszanie + lockowanie się na celu etc co za problem??

Ale tu masz mniej skomplikowane sterowanie.

 

Zamiast:

1 button atak + na lewym sticku poruszanie + lockowanie

Masz:

atak + lockowanie na jednej gałce.

Przyciski są już wykorzystane do skakania, zdolności, dasha.

 

 

Serio, co jest trudnego w wychyleniu gałki i jej przytrzymaniu?

W czym byłoby lepsze wychylenie lewej gałki i trzymaniu przycisku? Do tego mieszać do z podbiciem, skakaniem i robieniem jugli będąc samym w powietrzu?

 

 

Ja nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić łatwiejszego sterowania. Wybieramy tylko stroną, gdzie ma koleś atakować. Trzymamy tak długo, jak długo chcemy atakować.

 

Odnośnik do komentarza

Ale ja nie mówię,że sterowanie jest jakoś wybitnie trudne wystarczy się przyzwyczaić,ja tylko wolałbym coś bardziej standardowego.I co jest trudniejszego w wduszeniu np back na sticku+a od machaniu samą gałką,które jest jakieś dziwne(wiem,wiem kwestia przyzwyczajenia,ale do sterowania ala dmc czy inne slashery przyzwyczajona jest raczej większość osób niż do innowacji ala lair)

Odnośnik do komentarza

Różnica jest taka, że w DMC się ciskało kombosy. Nawet jak się z różną szybkością ten sam przycisk ciskało, to wychodziły różne kombosy.

Tu się atak _trzyma_. Tak jak w diablo, czy w większości actionRPG.

 

 

W wersji przyciskowej by się się wychyliło w odpowiednią stronę lewą gałkę i nacisnęło np. A.

Przycisk by się trzymało tak długo, jak długo byśmy chcieli atakować.

 

Jak byśmy chcieli zmienić atakowaną postać, to bez puszczania A, by się wychyliło gałkę w stronę innego przeciwnika.

 

Wychodzi to samo, tylko by trzeba było _dodatkowo_ trzymać A przez całą walkę. Jak to miałoby ułatwić grę, skoro trzeba by było zrobić więcej, niż jest teraz? Zwłaszcza, jak by doszło jeszcze skakanie i turlanie.

 

 

Jeśli sterowanie w Too Human jest dla kogoś za trudne, to ja nie mam więcej pytań.

Odnośnik do komentarza
Podczas imprezy poświęconej Too Human w Londynie VG247 w rozmowie z Denisem Dyackiem dowiedziano się, iż demo gry Silicon Knights pobrano już z Xbox LIVE ponad milion razy. Pogratulować.(polygamia.pl)

 

Troche pojechali: ">900 K last Friday" Ale potem mogło dobić >1mln.:D

Hm :blink: Tylko ciekawe jak to przeloży sie na sprzedaż?

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

W neo jest recenzja "pełnej wersjii" TH. :blink: Hm... ta... bety raczej...(chociaż... <_< )

Ale mniejsza z tym. Autor "poświęcił" demu kilka lodowatych słów a także ramke. Krytykuje fragmentaryczność dema-kawałki historii wyjęte z kontekstu, brak dostępu do wszystkich klas od razu, brak mozliwości dobicia do wyższych lv doświadczenia i co za tym idzie sprawdzenia co oferuje drzewko umiejętności+dropy, "... słabe demo dobrej gry...".

 

Dostała za 7 grafike ,9 muzyke, 9 design,8 miodność=8.6/10. Czyli nieżle jak na tytuł dłubany przez tyle lat.

 

No... ja do pełnej wersji napewno podejdę z otwartym :slinotok: ... umysłem (oczywiście).

 

A tymczasem idę nadrabiać zaległości w GTA4 :blush:

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
Ciekaw jestem tej gry, ale jak przeczytałem, że przejście ma zająć ok ~15h to się zawiodłem. Chyba jednak bardziej oczekuję Sacred 2.

 

Hm te 15 godzin to moim zdaniem wynik mocno zaniżony. Sądzę, że Kali miał ograniczoną ilość czasu na obadanie wersji preview więc starał się przeć ostro naprzód.

Poza tym nie napisał, że "ukończenie gry" zajęło mu 15 h.

Patrząc na progresję, jaką udało mi się osiągnąć w wersji preview oraz czas, jaki był na to potrzebny, kalkuluję, że przejście trybu fabularnego powinno zająć około 15 godzin- i to wraz z odkryciem większości secretsów i bonusów.

Jeśli mam racje to progres przy normalnym tempie powinien zająć około 30h.

Żywotność gry powinien wydłużyć także coop i obecność 5 klas postaci. Takie GoW skończyłem 4 razy z czego 3 w coopie (z siostrą-spodobała jej się ta gra :yes: )

Silikonowi już jakiś czas temu mówili też o DLC dla TH.

I takie raczej się pojawi-wiadomo $. Czy przyniesie elementy, które wydłużą grę-czas pokaże, ale chyba mozna być ostrożnym optymistą w tej kwestii.

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
Mnie to demko cholernie podeszło , ale po informacji o braku lokalizacji skreśliłem z mojej listy :/

:censored2: . MS postanowił nie lokalizować gry i od razu okazuje się, że spora liczba zainteresowanych nią Graczy

"daje sobie z nią spokój" ew. "skreśla z listy".

Przepraszam bardzo, ale jeśli gra Tobie się podoba to czy brak wersji PL jest takim wielkim problemem? :mellow:

W końcu jeśl gra JEST dobra to nie ma chyba znaczenia w jakiej jest wersji językowej-byleby tylko był to język zrozumiały dla grającego.

Masz chyba na stanie słownik angielsko-polski(polsko-angielski)? ^_^ Ja mam, bo... :nonie:

Poza tym Sacred 2 raczej nie będzie miał wersji PL... :mellow:

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...