Skocz do zawartości

Too Human


Brolly PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 336
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wystarczylo zacytowac angielska wikipedie:

 

The game was originally being developed using Epic Games' Unreal Engine 3, but is now being developed using an internal engine.

 

zamiast przytaczac wlasne bledne tlumaczenia. Tak, to nie jest UE3, nie, to nie jest zaden jego odpowiednik tylko zupelnie inny engine.

wystarczylo poczytac poprzednie posty zamiast wymadrzac sie i nie miec racji.

Odnośnik do komentarza

Mialem tej gry nie zamawiac, z powodu braku spolszczenia, ale kichac tam, zamowilem na alledrogo :wink1: Mam nadzieje w poniedzialek ja otrzymac. Czy ktos juz ja kupil w Polsce?Jak sytujajca w sklepach typu MM, Saturn ,Empik czy Electroworld?Gra juz widnieje na poleczkach?Jak z cenami?Ja wzialem za 150 zl wraz z dostawa do domu...

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza

Mam poważny problem w tej grze.

Nie mogę się połączyć z Live. Tzn. mogę przeglądać leaderboard, ale nie mogę zacząć co-opa.

Jeśli ktoś mi wyśle zaproszenie, to działa, ale sam gry nie mogę założyć.

 

Gra mi wyrzuca komunikat, że nie jestem podłączony do Live.

 

 

Inne gry chodzą dobrze.

Nie mam przerobionej konsoli.

Mam stałe IP i otwarte porty.

Odnośnik do komentarza
Panowie szczerze ,fajna gierka warta tych 2 stówek?

 

Szczerze, jak masz xb live! i lubisz hack&slash to atakuj smialo, u mnie gra pekla w 9 godzin (28lvl), najkrotsze rpg jakie skonczylem. I gdyby nie live to od razu puscilbym ja na jakiejs aukcji. Paranoja, goscie doszli do wniosku ze raz zarobic to za malo i rozbili gre na 3 czesci. Stawiam orzeszki przeciwko bananom ze maja juz gotowe nastepne dwie w gotowosci. Ale ja juz tego nie kupie. Co nie zmienia faktu ze co-op daje rade, nie ma to jak wspolne rozkminianie wielkich trolli i szukanie rare itemow, to nie znudzi mi sie nigdy, chyba ze wyjdzie nowe Sacred(wrzesien).

Odnośnik do komentarza

ok więc pograłem wczoraj trochę i co mogę od Siebie powiedzieć.

im dłużej zagłębiam sie w tą grę tym bardziej mnie do siebie przekonuje, na początku ogólnie nie przypadła mi do gustu, jednak z czasem jest coraz lepiej:)

Wydaje się na początku zbyt skomplikowana, jednak później ze wszystkim idzie się bardzo łatwo połapać.

Pogram trochę dłużej i coś więcej napisze.

Odnośnik do komentarza

Po odpaleniu płytki z grą wita nas bardzo fajne klimatyczne intro zrobione na engine gry.

Menu jest porządnie zrobione, jednak czasami wydaje mi się że podczas zmieniania zakładek gubi klatki?

Co do samych klas postaci, wydają się OK, jednak to nie jest diablo gdzie każdą klasą walczyło się po prostu inaczej a szkoda. Twórcy mogli bardziej postarać się w tej o to kwestii.

Pierwszą rzecz jaka po odpaleniu gry rzuca się w oczy to klimat, naprawdę go czuć, początkowe lokacje zrobione są bardzo dobrze. To samo tyczy się naszych przeciwników, roboty które przez cały czas przeszkadzają nam w osiągnięciu naszego celu zrobione są bardzo fajnie, i jest ich naprawdę duża ilość co posiekania. Samo sterowanie postacią potrafi na początku denerwować, jednak później łatwo przyzwyczajamy się do ataków wyprowadzanych prawym analogiem.

Co naprawdę cieszy to fakt ze mimo kilkunastu przeciwników na ekranie gra stara się nie gubić klatek i trzyma stały framrate.

Niestety wykonanie naszych kolegów z drużyny, jak i samego Baldura nie przypadło mi do gustu, nie mówię już nic o innych postaciach jakie dane będzie nam spotkać , wykonanie ich włosów i twarzy woła o pomstę do nieba.

Kolejnym rażącym minusem jest kamera, bardziej nie dało się spieprzyć tego motywu, dzięki niej sterowanie, jak i namierzanie przeciwników to czasem nie lada wyczyn.

Nie spodobał Mi się także motyw dwóch światów, i przenikanie do drugiego w celu wpłynięcia na ten pierwszy.Wydaje się fajne jednak w praktyce wygląda to tak że wchodzisz przez studnie, idziesz parę metrów rzucasz kamykiem i otwierasz drzwi, wracasz i drogę masz już otwartą.Wydaje mi się że twórcy wprowadzili ten patent na siłę aby przedłużyć rozgrywkę.

Czas na podsumowanie tej krótkiej recenzji.

W zachodnich serwisach gra została oceniona nisko w stosunku do tego co nam obiecywano. I faktycznie obiecywano wiele, a otrzymaliśmy średnią grę z wieloma widocznymi niedociągnięciami.

Mimo tego jestem w stanie wybaczyć wiele twórcą i liczę na to że kolejna część będzie pod tymi względami bardziej dopracowana.

Grę polecam, wiem że nie jest wolna od wad, ale posiada głownie ten wspaniały klimat który naprawdę się czuje.

I sądzę że każdy fan hack and slash powinien dać tej grze szansę na jaką zasługuję.

Odnośnik do komentarza

Gra na singla nie zachwyca, ale jest bardzo wciągająca w multy.

 

Jeśli dobrze się zgra z drugim graczem, to bardzo fajne akcje wychodzą.

Zwłaszcza jeśli jest dobra kombinacja klas.

Mimo, że berserker to cholernie silna postać, to dwóch berserków w drużynie się nie sprawdza zupełnie.

 

Osobiście lubię kombinację Berserker + Commando lub Berserker + Bio Engineer.

Wczoraj zaliczyłem cały 4 poziom prawie bez zatrzymawania się.

Większość przeciwników nawet nie mogła się zbliżyć do mojego Commando.

Koleś grający berserkerem pomagał w zdejmowaniu przeciwników odpornych na broń palną.

Odnośnik do komentarza
Nie spodobał Mi się także motyw dwóch światów, i przenikanie do drugiego w celu wpłynięcia na ten pierwszy.Wydaje się fajne jednak w praktyce wygląda to tak że wchodzisz przez studnie, idziesz parę metrów rzucasz kamykiem i otwierasz drzwi, wracasz i drogę masz już otwartą.Wydaje mi się że twórcy wprowadzili ten patent na siłę aby przedłużyć rozgrywkę.

 

polecam

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mitologia_nordycka

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Yggdrasil

 

Odnośnik do komentarza

 

Doskonale rozumiem iż jest to część tak zwanej mitologi Nordyckiej ale nie zmienia to faktu że mogli to rozbudować w jakiś bardziej znaczący sposób a nie potraktować po macoszemu, i stąd to moje wrażenie iż akurat ta część znajduje się w tej grze na siłę.

Odnośnik do komentarza

To-->

Nie spodobał Mi się także motyw dwóch światów, i przenikanie do drugiego w celu wpłynięcia na ten pierwszy.Wydaje się fajne jednak w praktyce wygląda to tak że wchodzisz przez studnie, idziesz parę metrów rzucasz kamykiem i otwierasz drzwi, wracasz i drogę masz już otwartą.Wydaje mi się że twórcy wprowadzili ten patent na siłę aby przedłużyć rozgrywkę.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...