Skocz do zawartości

Too Human


Brolly PL

Rekomendowane odpowiedzi

Zeratul jaka klase wybrac na poczatek najlepiej? ten Bio to taki mag? Czy jakisms wiekszym mieczem tez zawalic moze?

ja wybralem Bio, ale powiem ci ze to leczenie ch..owe jest. Poza tym i tak nic sie nie dzieje jak zginiesz, a dwa health potiony wyskakuja z wrogow. Championem bym ci polecil zagrac.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 336
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zeratul jaka klase wybrac na poczatek najlepiej? ten Bio to taki mag? Czy jakisms wiekszym mieczem tez zawalic moze?

ja wybralem Bio, ale powiem ci ze to leczenie ch..owe jest. Poza tym i tak nic sie nie dzieje jak zginiesz, a dwa health potiony wyskakuja z wrogow. Championem bym ci polecil zagrac.

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, psuje się ekwipunek (chociaż trzeba zginąć kilkanaście razy podczas "misji" żeby się zniszczył całkowicie) i tracisz pasek combo, który się przydaje do używania niektórych skilli, czy ruinerów.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

pasek combo to sie laduje x1 przy pierwszej lepszej potyczce. A ekwipunek moze i sie zuzywa, ale zawsze go mozna naprawic i bedac szczerym po dwoch misjach nie musialem czegos takiego robic, do tego co chwile dostajesz lepsze bronie, wiec co chwile je zmieniasz, wiec nic ci sie spierdzielic nie zdazy.

 

Masz racje teoretycznie, w praktyce smierc nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza

Nie jestem w stanie pojąć czemu napisali swój gów.niany silnik na którym nawet menu nie chodzi jak powinno (przewija się ślamazarnie, gubi dużo klatek) zamiast użyć UE3, na którym od samego początku powstawał TH na X0. Tłumaczą się tym, że nie udało im się opanować UE3, ponieważ rzekomo Epic, nie dał im odpowiedniego wsparcia, dokumentacji (podali ich do sądu nawet za to), ale chyba po prostu zabrakło im trochę talentu w tej generacji, skoro woleli napisać swój półprodukt zamiast użyć jednego z lepszych siników obecnej generacji. Skoro M$ wpompował tyle kasy w developing i reklamę hype'ując ją jako jednego z największych exclusive'ów tego roku, to na pewno tęgie głowy odpowiedzialne za dywizje Xboxa pożyczyłyby im kilka osób, które potrafią stworzyć coś na UE3 z jakiegoś wewnętrznego studia; do tego przecież M$ ma świetne stosunki z Epic Games, na pewno mogli się jakoś dogadać. Nie wiemy co tam się działo za zamkniętymi drzwiami, nie lubię stwarzać spiskowych teorii, ale wydaje mi się, że Silicon Knights próbowało się obnieść dumą, co nie wyszło im na dobre.

 

UE3 niewątpliwie by dużo zmienił - produkcja pewnie zajęłaby im znacznie mniej czasu; grafika niewątpliwie uległaby poprawie (szczególnie tekstury); podczas walki gra nie gubiłaby klatek; animacja głównego bohatera i całej reszty byłaby znacznie płynniejsza, naturalniejsza; myślę, że każdy aspekt gry by na tym zyskał.

 

Jeśli powstanie druga część - choć przy takich recenzjach sprzedaż pewnie nie rozbije żadnych rekordów, więc może im to zepsuć plany na trylogię - muszą zmienić silnik, albo niech siedzą 24h na dobę miesiącami pracując w pocie czoła nad dorobieniem tego, ale lepiej niech się dogadają i użyją UE.

Odnośnik do komentarza

ech...powiem tak: mimo umiarkowanie pozytywnych ocen jakie gra zebrała w recenzjach, grę odpaliłem z optymistycznym nastawieniem, w końcu już kilka razy było tak, że ocena profesjonalnych recenzentów rozminęła się z moim gustem. Jakoś nieszczególnie przejąłem się "surowością" grafy, w końcu to hack&slash, w którym liczy się głównie fun z szatkowania setek przeciwników. Niemniej jednak, szczena opadła mi bezwiednie gdy zobaczyłem animację ruchów bohatera...no czegoś tak żałosnego to nie dane mi było uświadczyć od zamierzchłych czasów psxa. Nie chodzi tu bynajmniej o "klatkowanie", ale o niesamowitą wręcz sztywność z jaką bohater się porusza, co przy niemal zerowej dynamice początkowych potyczek czyni mieszankę niestrawną nawet dla kogoś, kto przesiada się wprost z PS2. Naprawdę, widziałem już sporo gier na current-geny, ale czegoś podobnego nie uświadczyłem jeszcze w żadnym tytule na c-g. Czy panowie z Silicon Knights widzieli, jak dobre 10 lat temu poruszał się Raziel w SR? Przebolałbym jeszcze tę iście "Rasiakową" animację biegu i totalnie uproszczone ciosy zarówno pod względem systemu jak i wizualiów (slice dash to jakieś koszmarne nieporozumienie, bohater "przybliża się" do przeciwnika niczym w Fajnalach za czasów SNESa, czyt. nie używając nóg:-), ale brak "powera" który powinien cechować tego typu gry jest w mojej opinii gwoździem do trumny dla tej produkcji (i nie pomogą tu niebieskie "tasiemki" za ruchem ostrza mające symbolizować smugi :-). Może i histeryzuję, może oczekiwałem zbyt wiele, a może po prostu czepiam się pierdół nie zgłębiwszy się za bardzo w meandry fabuły (grałem jakieś 3h), ale - kruca fak! - zawiodłem się jak cholera, IMO gra ma takie wewnętrzne "fuj", które rzuca się w oczy od pierwszych chwil zabawy. Xboxowe "Haze"? W moim przekonaniu jak najbardziej tak.

Edytowane przez rhapthorne
Odnośnik do komentarza

Mimo ze po odpaleniu dema nie mialem pozytywnych opinii , postanowilem dac grze szanse. Nie bede sie czepac jak kolega wyzej slabszej animacji , kiepskiej dynamice , bo wychowalem sie na grach w ktorych to bylo na porzadku dziennym i mimo ze od produkcji next genowych wymaga sie cudownej grafiki i ciaglego 60fps to dla mnie liczy sie ciekawa fabula , grywalnosc , oprawa dzwiekowa. Mam 6h grania na liczniku i 20level postaci i czym dluzej gram tym bardziej mnie wciaga .. fabula jest bardzo ciekawa , bardzo dobry klimat i rewelacyjna muzyka i czasem naprawde ostre siekanie na ekranie :)

Odnośnik do komentarza
Nie jestem w stanie pojąć czemu napisali swój gów.niany silnik na którym nawet menu nie chodzi jak powinno (przewija się ślamazarnie, gubi dużo klatek) zamiast użyć UE3, na którym od samego początku powstawał TH na X0. Tłumaczą się tym, że nie udało im się opanować UE3, ponieważ rzekomo Epic, nie dał im odpowiedniego wsparcia, dokumentacji (podali ich do sądu nawet za to), ale chyba po prostu zabrakło im trochę talentu w tej generacji, skoro woleli napisać swój półprodukt zamiast użyć jednego z lepszych siników obecnej generacji. Skoro M$ wpompował tyle kasy w developing i reklamę hype'ując ją jako jednego z największych exclusive'ów tego roku, to na pewno tęgie głowy odpowiedzialne za dywizje Xboxa pożyczyłyby im kilka osób, które potrafią stworzyć coś na UE3 z jakiegoś wewnętrznego studia; do tego przecież M$ ma świetne stosunki z Epic Games, na pewno mogli się jakoś dogadać. Nie wiemy co tam się działo za zamkniętymi drzwiami, nie lubię stwarzać spiskowych teorii, ale wydaje mi się, że Silicon Knights próbowało się obnieść dumą, co nie wyszło im na dobre.

 

UE3 niewątpliwie by dużo zmienił - produkcja pewnie zajęłaby im znacznie mniej czasu; grafika niewątpliwie uległaby poprawie (szczególnie tekstury); podczas walki gra nie gubiłaby klatek; animacja głównego bohatera i całej reszty byłaby znacznie płynniejsza, naturalniejsza; myślę, że każdy aspekt gry by na tym zyskał.

 

Jeśli powstanie druga część - choć przy takich recenzjach sprzedaż pewnie nie rozbije żadnych rekordów, więc może im to zepsuć plany na trylogię - muszą zmienić silnik, albo niech siedzą 24h na dobę miesiącami pracując w pocie czoła nad dorobieniem tego, ale lepiej niech się dogadają i użyją UE.

A przepraszam, według Ciebie Too Human nie jest na UE3? Mylisz się i to bardzo. Nie wiem jak można nie zauważyć charakterystycznych cech UE3 w produkcji "Siliconowych".

Odnośnik do komentarza
Nie jestem w stanie pojąć czemu napisali swój gów.niany silnik na którym nawet menu nie chodzi jak powinno (przewija się ślamazarnie, gubi dużo klatek) zamiast użyć UE3, na którym od samego początku powstawał TH na X0. Tłumaczą się tym, że nie udało im się opanować UE3, ponieważ rzekomo Epic, nie dał im odpowiedniego wsparcia, dokumentacji (podali ich do sądu nawet za to), ale chyba po prostu zabrakło im trochę talentu w tej generacji, skoro woleli napisać swój półprodukt zamiast użyć jednego z lepszych siników obecnej generacji. Skoro M$ wpompował tyle kasy w developing i reklamę hype'ując ją jako jednego z największych exclusive'ów tego roku, to na pewno tęgie głowy odpowiedzialne za dywizje Xboxa pożyczyłyby im kilka osób, które potrafią stworzyć coś na UE3 z jakiegoś wewnętrznego studia; do tego przecież M$ ma świetne stosunki z Epic Games, na pewno mogli się jakoś dogadać. Nie wiemy co tam się działo za zamkniętymi drzwiami, nie lubię stwarzać spiskowych teorii, ale wydaje mi się, że Silicon Knights próbowało się obnieść dumą, co nie wyszło im na dobre.

 

UE3 niewątpliwie by dużo zmienił - produkcja pewnie zajęłaby im znacznie mniej czasu; grafika niewątpliwie uległaby poprawie (szczególnie tekstury); podczas walki gra nie gubiłaby klatek; animacja głównego bohatera i całej reszty byłaby znacznie płynniejsza, naturalniejsza; myślę, że każdy aspekt gry by na tym zyskał.

 

Jeśli powstanie druga część - choć przy takich recenzjach sprzedaż pewnie nie rozbije żadnych rekordów, więc może im to zepsuć plany na trylogię - muszą zmienić silnik, albo niech siedzą 24h na dobę miesiącami pracując w pocie czoła nad dorobieniem tego, ale lepiej niech się dogadają i użyją UE.

A przepraszam, według Ciebie Too Human nie jest na UE3? Mylisz się i to bardzo. Nie wiem jak można nie zauważyć charakterystycznych cech UE3 w produkcji "Siliconowych".

"Progress on the Silicon Knights' Engine continues to date and, at this time, the Silicon Knights Engine is completely independent of Epic's Engine and certainly derives no benefit from the unworkable source code provided by Epic." The suit notes that "as development of the Silicon Knights Engine continues, the amount of code from Epic's Engine employed by Silicon Knights continues to decrease. After the release of Silicon Knights' Too Human, all Epic code will be removed from the Silicon Knights Engine."

 

Jak to powiedzieli przedstawiciele SK w sądzie gdy Epic ich zaskarżyło o bezprawne używanie ich silnika.

Odnośnik do komentarza

Hela, nie gadaj głupot. Był proces u trodności w używaniu silnika Epic Games, ale ostatecznie rozeszło siępo kościach i gra hula na UE3. Ostateczne potwierdzenie tego miało miejsce 15 sierpnia 2006 r. Nawet gdyby porzucili, to nie zdążyliby napisać własnego w takim tempie. Nawet, gdyby zaczęli już w 2005 roku - taka praca jest niewykonalna.

 

Too Human jest oparty o Unreal Engine 3.

Odnośnik do komentarza

"Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false," said Dyack. "Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it."

 

polecam ten fragment.

 

Gra hula na silniku SK...

 

Moja recka

 

http://zeratulpl.blogspot.com/2008/08/rece...-too-human.html

Odnośnik do komentarza
Hela, nie gadaj głupot. Był proces u trodności w używaniu silnika Epic Games, ale ostatecznie rozeszło siępo kościach i gra hula na UE3. Ostateczne potwierdzenie tego miało miejsce 15 sierpnia 2006 r. Nawet gdyby porzucili, to nie zdążyliby napisać własnego w takim tempie. Nawet, gdyby zaczęli już w 2005 roku - taka praca jest niewykonalna.

 

Too Human jest oparty o Unreal Engine 3.

To info, które podałem ukazało się 19 lipca 2007, po tym jak Epic i SK wzajemnie się zaskarżyli, więc potraktowałbym je trochę poważniej niż wiadomość starszą o 11 miesięcy. Oficjalnie TH chodzi na silniku SK.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

20h

 

wzialem berserka na drugi walkthrough i ponadto wszedlem do opcji mutliplayer, zahostowalem gre, zalozylem prywatny slot zeby mi nikt nie przeszkadzal. Potworow jest wiecej, cutscenek nie ma... JEST RZEZ!! Teraz jak sterowanie wychodzi mi jak smarowanie chleba smalcem, gra nabiera nowych rumiencow!!! Polecam BERSERKA!!! RZEZ I OGIEn Z D.PY

Edytowane przez Zeratul
Odnośnik do komentarza
20h

 

wzialem berserka na drugi walkthrough i ponadto wszedlem do opcji mutliplayer, zahostowalem gre, zalozylem prywatny slot zeby mi nikt nie przeszkadzal. Potworow jest wiecej, cutscenek nie ma... JEST RZEZ!! Teraz jak sterowanie wychodzi mi jak smarowanie chleba smalcem, gra nabiera nowych rumiencow!!! Polecam BERSERKA!!! RZEZ I OGIEn Z D.PY

To jaka postac polecasz na pierwszy ogien,Championa czy Berserka wlasnie?Wytlumacz tez prosze o co chodzi z tymi runami.Jakos nie moglem w demie wykumac o co tam chodzi...

Odnośnik do komentarza
20h

 

wzialem berserka na drugi walkthrough i ponadto wszedlem do opcji mutliplayer, zahostowalem gre, zalozylem prywatny slot zeby mi nikt nie przeszkadzal. Potworow jest wiecej, cutscenek nie ma... JEST RZEZ!! Teraz jak sterowanie wychodzi mi jak smarowanie chleba smalcem, gra nabiera nowych rumiencow!!! Polecam BERSERKA!!! RZEZ I OGIEn Z D.PY

To jaka postac polecasz na pierwszy ogien,Championa czy Berserka wlasnie?Wytlumacz tez prosze o co chodzi z tymi runami.Jakos nie moglem w demie wykumac o co tam chodzi...

w wiekszosci broni masz sloty, niektore sa juz zapelnione, a nie niektore nie. Jezeli nie sa, to mozesz wrzucic runy do tej broni by ja zboostowac. Po prostu wybierasz bron z wolnymi slotami na runy i wciskasz x, a potem wybierasz rune. Ja pierwszy walkthrough gralem Bio. Polecilbym championa na pierwszy walkthrough bo ma wszystko wywazone, przyzwyczaicie sie do sterowania i robicie drugi walkthrough berserkiem.

Odnośnik do komentarza

Panowie juz grajacy w TH, prosze o pare podpowiedzi.Zalozmy, ze wybiore postac Championa na pierwszy rzut.W jakie skille, bronie, ficzery inwestowac, a czego unikac i co olewac?To drzewko skilli jest dosyc rozrosniete, wiec nie chcialbym sie wchrzanic w jakas slepa i bezuzyteczna dla tej postaci uliczke...

Odnośnik do komentarza
"Although we do not usually comment on speculation, rumors of Silicon Knights completely scrapping the Unreal Engine 3 on Too Human and massive delays for the Too Human product release are false," (...)

 

polecam ten fragment.

 

Gra hula na silniku SK...

 

Tlumaczac:

 

"Choc zwykle nie komentujemy spekulacji, plotki o Silicon Knights kompletnie porzucajacych Unreal Engine 3 w Too Human i wielkie opoznienia w dacie wydania Too Human sa nieprawdziwe." (...)

 

Wiec wychodzi na to, ze jednak UE3.

Edytowane przez yasiekk
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...