Opublikowano 24 marca 20196 l 3 minuty temu, ciwa22 napisał: Nie wiem jaki jest powód tego, że twórcy MK od lat są na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier: może chodzi o brak skilla, może koncentrują się na dopieszczeniu innych aspektów kolejnych gier spod znaku smoka, fakt jest jednak faktem. Podobnie jak druga sprawa, o której wspomniałeś czyli regres graficzny w japońskich bijatykach. Subiektywną sprawą jest jednak to, co dla kogo liczy się bardziej w kwestiach obcowania z fajterami: dla mnie jest to zdecydowanie płynna animacja, szczególnie w dzisiejszych czasach. Bardziej płynna animacja wpływa na przyjemność z gry, więc gdyby ją dopracowano, to mechanika nic by na tym nie straciła i nie ma to nic wspólnego z jakimiś symulatorami sztuk walki, o których w zasadzie z pupy wspominasz. Wszystko nie jest soczyste płynne i czytelne, bo niestety jest z czym porównywać. Już pisałem, Mortal jest specyficzny, bo taki ma być. Nigdy nie silił się na realizm, jest szybki i dynamiczny. Nie wierzę, żeby „twórcy MK od lat byli na bakier z animacją ruchów postaci w swojej sztandarowej serii gier” itp.. Po prostu wolisz japońską szkołę.
Opublikowano 24 marca 20196 l Na realizm siliły się chyba jedynie Kengo lub Bushido Blade, ale z pewnością nie DOA, Tekken czy SF. Realizm nie ma nic (lub ma niewiele) wspólnego z animacją ruchów postaci.
Opublikowano 24 marca 20196 l 13 minut temu, ciwa22 napisał: Na realizm siliły się chyba jedynie Kengo lub Bushido Blade, ale z pewnością nie DOA, Tekken czy SF. Realizm nie ma nic (lub ma niewiele) wspólnego z animacją ruchów postaci. Nie jestem jakimś pro w bijatyki, ale grałem w dziewiątkę i nic mi tam nie wadziło, myślę że tu będzie podobnie. Wątpię, żeby zrobili krok do tyłu, a jak wiadomo MK9 był wspaniałym powrotem do korzeni. I od tamtego momentu po prostu rządzi, gdy inne bijatyki nie domagają. Czyli nie są tak dobre jak niegdyś Tekken3, Soul Calibur1, SF4: Evo, DOA3, czy Def Jam z raperami :). Każda specyficzna, każda wyściskała z konsoli wszystko co fabryka dała, a Tekken3 to chyba nawet więcej. Edytowane 24 marca 20196 l przez zdrowywariat
Opublikowano 24 marca 20196 l Jak to wszystko mocarnie wygląda. Od dzisiaj codziennie modlę się by wersja na PC dała radę. I grafika w bijatykach nie jest najważniejsza, zgadzam się, ale nie zmienia to faktu że inne nowe bijatyki przy MK11 wyglądają jak kupa. Szczególnie mam tutaj na myśli T7 i DOA6.
Opublikowano 25 marca 20196 l Na State of Play właśnie potwierdzili takie postacie jak Jax, Kung Lau oraz Liu Kang. P. S.W tym samym momencie, @Frantik Edytowane 25 marca 20196 l przez Sylvan Wielki
Opublikowano 25 marca 20196 l Wygląda na to, że do rostera powracają wszyscy wielcy nieobecni z X. I podoba mnie się to
Opublikowano 25 marca 20196 l Teraz, Frantik napisał: Wygląda na to, że do rostera powracają wszyscy wielcy nieobecni z X. I podoba mnie się to Przecież Kung Lao, Jax i Liu Kang byli w MKX
Opublikowano 26 marca 20196 l Autor Na tych cut scenkach grafa jak z poprzedniej generacji Ta morda Kung Lao jakby część jego głowy została zmiażdżona przez kapelusz Jaram się przeokrutnie!
Opublikowano 26 marca 20196 l Osoba odpowiedzialna za muzykę w trailerach MK od paru lat powinna zostać awatarem testowym do fatality/brutality
Opublikowano 26 marca 20196 l kurła przecież ta piosenka jest ponadczasowa. przypomina gry, film i dziecinistwo
Opublikowano 27 marca 20196 l kurła przecież ta piosenka jest ponadczasowa. przypomina gry, film i dziecinistwo Nam tak bo jesteśmy "starszej daty" ale młodsze pokolenie tego nie poczuje bo oni wychowani w innych klimatach [emoji16]
Opublikowano 27 marca 20196 l mnie zawsze ciekawilo jaki jest problem z licencja na ten utwor ze nigdy nie zagoscil w gierce, bo nie wierze, ze tworcy by nie chcieli go dac jako chociazby easter egga patrzac jak ta muzyczka jest kultowa dla starszego pokolenia
Opublikowano 27 marca 20196 l Jakby co to mi już z Media Markt przysłali kod na betę a nie opłacałem zamówienia, tylko zamówiłęm, także januszowy chwyt znowu zadziałał edit. można już grać, pierwsze fatality za mną pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK Edytowane 27 marca 20196 l przez PlastikowySmalec
Opublikowano 27 marca 20196 l 4 godziny temu, PlastikowySmalec napisał: pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK Z tym się zgadzam w 100%. Pograłem chwilę offline i online i bez kitu czuć jakość tej giery. Wrażenia podobne do tych, kiedy po odpaleniu demka MK9 stwierdziłem, że jednak im się udało wskrzesić Mortala i ta giera to czysty fun. Grafika jest piękna, muza i efekty dzwiekowe bardzo klimaciarskie, gameplay dużo lepszy niż w MKX, bardzo satysfakcjonujący... A co najważniejsze - Gra online śmiga tak jakby się grało offline Gra gra, wygląda i brzmi przekozacko. Bez kitu najlepszy Mortal się zapowiada.
Opublikowano 28 marca 20196 l dzis zaczyna sie pax w us i na stanowiskach nintendo ma byc grywalny mk11, wiec w ciagu najblizszych kilkunastu godzin gameplaye wyplyna
Opublikowano 28 marca 20196 l Jakby co to mi już z Media Markt przysłali kod na betę a nie opłacałem zamówienia, tylko zamówiłęm, także januszowy chwyt znowu zadziałał edit. można już grać, pierwsze fatality za mną pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MKDostałeś kod na maila? Bo u mnie cisza, a też zamówiłem.
Opublikowano 28 marca 20196 l 59 minut temu, PiPoLiNiO napisał: 22 godziny temu, PlastikowySmalec napisał: Jakby co to mi już z Media Markt przysłali kod na betę a nie opłacałem zamówienia, tylko zamówiłęm, także januszowy chwyt znowu zadziałał edit. można już grać, pierwsze fatality za mną pierwsza wieża za mną, to jest piękne, najlepszy MK Pokaż więcej Dostałeś kod na maila? Bo u mnie cisza, a też zamówiłem. Tak na maila
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.