Opublikowano 18 grudnia 20177 l Trudno tu mówić o głosowaniu portfelami. Podobnie jak w przypadku The Last Jedi. Ludzie narzekają a pół miliarda zysku jest. Grunt aby merytoryczna krytyka "dopowiadania historii za pomoca updateów" dotarła do SE. Wtedy nieważne jak się sprzeda jest szansa, że da im to do myslenia. Oni nie odczuja przy FF15 skutków takiego zachowania, ale na 100% sprzedaż day 1 FF16 będzie niższa. To w ich interesie jest aby zobaczyli, ze takie praktyki są źle postrzegane przez early adopters, to oni generuja większośc zysku z gry. Jesli przed FF16 nie pojawi się komunikat o tym, że widzą problem i go nie powtórzą to sprzedaż spadnie , bo ludzie beda woleli poczekać na kompletna grę za niższe pieniądze.
Opublikowano 18 grudnia 20177 l dokladnie, sam bede zaliczac sie do grupy osob, ktora nawet jesli podlapie hype na XVI to bedzie patrzec ostroznie czy czasem po prostu nie lepiej kupic po roku i zagrac w kompletna fabularnie gre i na dodatek pewnie uzywke po takim czasie
Opublikowano 20 grudnia 20177 l Za jakieś 5 lat i tak wszyscy kupimy na premierę. Oni dobrze wiedzą co robią. Przecież mogli wstrzymać się jeszcze ten rok z premierą i dodać te wszystkie usprawnienia. Jednak woleli robić w trakcie gdy gierka trafila do graczy. I baza fanów się poszerza i więcej osób może kupi teraz ta gre i są klienci oczekujący na następnego Fajnala. Ta seria zawsze dobrze schodziła ze sklepowych półek i nic się w tej !arterii nie zmieni co potwierdza XV. Ja nadal uważam ją za dobrą grę bez dwóch zdań. O niebo lepsza od XIII.
Opublikowano 20 grudnia 20177 l Nie wiem bo ja np XV dotąd nie kupiłem a XIII jak najbardziej na premierę miałem.
Opublikowano 21 grudnia 20177 l Czekolada i to była bardzo dobra decyzja, XIII jaka była każdy wie, ale za to była to pełna gra, a nie jakaś gówniana beta.
Opublikowano 21 grudnia 20177 l Znaczy na XIII był zdrowy hype jeszcze jednak, pierwszy final na ps3 i w ogóle, nie srali jakimiś platinum demami i nikt do końca nie wiedział co ostatecznie dostaniemy, chyba że czekał na recenzje.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l XIII była dla mnie za bardzo korytarzowa. Owszem, w późniejszej części gry dostawaliśmy większy obszar ale to za mało. Dlatego XV podoba mi się dużo bardziej.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l a do mnie mimo wszystko XIII>XV, choc obie to najslabsze numerowane czesci serii
Opublikowano 22 grudnia 20177 l ja XIII nigdy nie ukończyłem byłem blisko ale gdzieś pod koniec wysiadłem z nudy. FFXV ukończyłem bo : a. była krótka b. fajnie się po świecie latało mimo (pipi)owej fabuły c. miała (pipi)owych ale lepszych bohaterów od najbardziej (pipi)owych z XIII
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Eh szkoda ze nikt tu nie ogral XIII-2 i XIII Lighting Returns byly po raz pierwszy w serii nieliniowe i z najlepszym systemem walki ze wszystkich finalkow szczegolnie mowa tu o LR.No nic polecam ja tam az platyny powbijalem taki byl dobry gameplay.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l To nie nasza wina że XIII obrzydziła nam te gry Tak swoją drogą XIII-2 próbowałem na ps3 ograć ale no zmęczyła mnie gra szybko. Niestety to nie poziom dobrych jrpg. Nijacy bohaterowie z kijową fabułą.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l W dniu 18.12.2017 o 13:02, szczudel napisał: Jesli przed FF16 nie pojawi się komunikat o tym, że widzą problem i go nie powtórzą to sprzedaż spadnie , bo ludzie beda woleli poczekać na kompletna grę za niższe pieniądze. Problem tej gry był taki, że 3 razy trafiła do kosza i kod źródłowy fruwał po różnych ludziach. Chyba wszyscy pamiętają pierwszy trailer piętnastki? Wydaje mi się, że i tak dobrze wybrnęli z tematu w square z tak pogmatwanego projektu
Opublikowano 22 grudnia 20177 l 27 minut temu, oFi napisał: Problem tej gry był taki, że 3 razy trafiła do kosza i kod źródłowy fruwał po różnych ludziach. Chyba wszyscy pamiętają pierwszy trailer piętnastki? Wydaje mi się, że i tak dobrze wybrnęli z tematu w square z tak pogmatwanego projektu Ale to gracze im pogmatwali projekt? Czy jakiś chochlik? Oni sami nie wiedzą co mają za gry zrobić. Od czasu PS2 ich projekty to jeden wielki burdel . Taki Falcon czy Atlus dłubią swoje RPG, może nie są odkrywcze ale są dopracowane i przynajmniej solidne a często trafiają się perełki. A tu spore Korpo nie potrafi wydać dopracowanej części ich flagowej serii . Zobacz że Dragon Questy nie mają jakoś tego problemu. To ja przenosiłem szefa projektu do innych projektów ale zmieniałem skład? FFXV premierowa to średniak wydany na szybko. Ostatni główny Final w którego gram bez większego zgrzytania zębami to FFXII. FFXVI musi być udana inaczej ludzie oleją finale ciepłym moczem
Opublikowano 22 grudnia 20177 l 5 godzin temu, Zetta napisał: Eh szkoda ze nikt tu nie ogral XIII-2 i XIII Lighting Returns byly po raz pierwszy w serii nieliniowe i z najlepszym systemem walki ze wszystkich finalkow szczegolnie mowa tu o LR. No nic polecam ja tam az platyny powbijalem taki byl dobry gameplay. skonczylem XIII-2 - miejscami lepsza niz trzynastka, miejscami gorsza, w sumie ten sam szmelc
Opublikowano 23 grudnia 20177 l 15 godzin temu, aphromo napisał: L Returns sztos Zetta szanowany obiektywny uzytkownik Dobry joke panowie Edytowane 23 grudnia 20177 l przez Heviro (Fanboy BDG)
Opublikowano 23 grudnia 20177 l Czemu? LR byla calkiem spoko gra, sama kustomizacja broni byla fajna. Story wiadomo, ale ogolnie ja sie swietnie bawilem grajac w LR.
Opublikowano 23 grudnia 20177 l też się bardzo dobrze bawiłem przy LR, o niebo lepiej niż przy XIII i XIII-2
Opublikowano 23 grudnia 20177 l W dniu 2017-12-22 o 10:02, Zetta napisał: Eh szkoda ze nikt tu nie ogral XIII-2 i XIII Lighting Returns byly po raz pierwszy w serii nieliniowe i z najlepszym systemem walki ze wszystkich finalkow szczegolnie mowa tu o LR. No nic polecam ja tam az platyny powbijalem taki byl dobry gameplay. Jak to nikt? Bądźmy poważni. Najlepsze walki czyli gameplay miało FFX-2. Niedoscigniony wzór ATB. same XIII-2 i 3 byly nawet ok ale brakowało im charakteru. 2 miała problem z domknieciem historii a LR z idiotycznym zegarem który zabijal cala radość z eksploracji. Nie wspominając o idiotycznej fabule ostatniego tuzina dni świata i powiązanych z tym paradoksach. Dla mnie osobiście najwieksza wada XIII-2 byl ten sam model walki co w 13. Cos się niby zmienialo ale zawód byl przez cala grę. Edytowane 23 grudnia 20177 l przez szczudel
Opublikowano 23 grudnia 20177 l i przede wszystkim square nie potrafi w fabule od czasow ffx bo to byl ostatni final gdzie fabula byla bardzo fajna, X-2 choc tez milo wspominam za atb i profesje to juz ssal fabularnie, XII byl swietny fabularnie do polowy, potem to mmo offline, trylogia XIII to juz w ogole kompromitacja, XV tez jest fatalna narracyjnie choc sam zamysl na fabule spoko
Opublikowano 27 grudnia 20177 l Czy ten chapter na który wszyscy narzekali ma numer 13? Mnie juz zmeczyl, skoncze go jutro.
Opublikowano 27 grudnia 20177 l Si. Ale w patchu dodali alternatywna wersje chaptera po narzekaniach ludzi xD
Opublikowano 28 grudnia 20177 l 11 godzin temu, Shen napisał: Czy ten chapter na który wszyscy narzekali ma numer 13? Mnie juz zmeczyl, skoncze go jutro. Do tego momentu nadal wierzyłem że w końcu pod koniec gra nabierze fabularnie rumieńców. Po tym chapterze straciłem jakąkolwiek nadzieje Dobrze że ograłem to przed xenoblade 2 bo cholera chyba bym nie skończył ffXV teraz. Różnica kilku klas.
Opublikowano 28 grudnia 20177 l 11 godzin temu, _Red_ napisał: Ale w patchu dodali alternatywna wersje chaptera po narzekaniach ludzi xD Serio? Czym sie rozni? Myslalem, ze tylko balans pewnej 'broni' poprawili.
Opublikowano 28 grudnia 20177 l Wydaje mi sie, ze idziesz inna sciezka i pozostałymi bohaterami, jest wybor w pewnym momencie. Chyba ze i bez patcha to jest, ale czytalem gdzieś, ze łatka wprowadzila nowy krotszy scenariusz czaptera 13.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.