Opublikowano 19 marca 201015 l Wpis i ja ;p. Dlatego czekam na konkrety o Versus. Ale chyba na premierę gry w 2010 nie ma szans? Edytowane 19 marca 201015 l przez SłupekPL
Opublikowano 19 marca 201015 l Co kto lubi. Nie zawsze powrot do przeszlosci jest najlepszym rozwiazaniem. Ciekawy jestem ile ludzi bedzie to demonizowac, jak juz przyjdzie co do czego
Opublikowano 19 marca 201015 l Też się zgadzam, mapa świata brzmi znacznie ciekawiej od tych linijek. A lodingi mam gdzieś, w najgorszym wypadku będzie opcja instalacji i skrócą się do minimum - magikom z S-E udało się osiągnąć praktyczny brak loadingów w XIII to i w Versus pójdą na jakiś kompromis : )
Opublikowano 19 marca 201015 l Mapa swiata to bardzo szumne okreslenie. Czegos takiego jak mapa swiata w FFach nie bylo. Mapa swiata to mega ubogie byle co, na ktorej znajduje sie te kilkanascie fabularnych lokacji w ktorych bylismy i ktore pod koniec gry mozna odwiedzic i w ktorych nie ma nic uzytecznego. Mapa swiata jest w Elder Scrolls, tam to ma sens i tam czemus sluzy. W FFach sluzy temu zeby mozna pochodzic po slabo wygladajacym 'polu' miedzy jedna lokacja do ktorej nas zmuszaja pojsc a druga. Kazdy kto mowi ze to dawalo JAKAKOLWIEK swobode, raczy sobie zartowac. W zadnych z ff'ow odwiedzanie starych lokacji nie mialo sensu, wszystkie z nich oferowaly nowe lokacje w postaci dungeonow. Oczywiscie trzeba bylo odwiedzac rancho chocobosow w 7, oraz polatac gardenem w 8 itd, ale to sa blahostki. Nie rozumiem wiec kompletnie tesknoty do mapy swiata, ktora calkowicie wybijala z historii, byla nudnym i zmudnym przerwynikiem, po ktorej trzeba bylo biegac w smiesznie sie prezentujacych warunkach. To byl zart. Mapa swiata w FF12, to zupelnie inna para kaloszy i to jest cos wyjatkowego, brak zalosnych super deformed postaci, brak zalosnego latania stateczkiem przed walka z ostatnim bossesm. Ogromne lokacje zwiedzanie ktorych ma sens, bo pokurywane sa w nich dziesiatki lokacji wymagajacych wyzszego levela (jak chociazby jaskinie na pustyni z summonem). Zwiedzajac je czlowiek czuje pewnego rodzaju swobode. Owszem fabule mozna pociagnac na jeden ze sposobow, ale czesto gesto mozna bylo dojsc do tego miejsca na rozne sposoby. Zeby nie bylo, nie pisze tego z perspektywy osoby ktorej rozwiazanie z ff13 sie podoba. Swietnie sie bawilem z FF13 ale nie chcialbym zeby to rozwiazanie przyjelo sie, dla mnie najlepszym rozwiazaniem byly teleporty i swiat z FF12. Smieszne male mapki z FFow na nes/snes/psx wydaja sie byc obecnie zalosne a nie zabawne, aczkolwiek gdyby wlozyc w nie odpowiednio duzo pracy byc moze JAKOS mialoby to sens. Bo dopoki moja postac bedzie stawiac kilometrowe kroki na mapie swiata, dopoty bedzie mnie to mierzilo, czy bardziej niz sposob prowadzenia fabuly z ff13 to ciezko powiedziec W skrocie, nie dzielcie skory na niedzwiedziu, jRPG z konwencjonalna mapa swiata juz od dawna nie bylo, sadze ze duza czesc ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo sie to postarzalo.
Opublikowano 19 marca 201015 l Trzcinek nie wchodź w takie głębokie dygresje bo głowa pęknie , a mapa świata sama w sobie to taka pierdoła że osobiście nawet nie widzę w niej nic kiczowatego/złego (co mnie obchodzi mapa świata, bardziej obchodzi mnie fabuła czy inne elementy gameplay'u). Bez przesady z tym Elders Scrolls - to już nie byłby jRPG gdyby gra była tak otwarta, chyba : ) Po prostu japończycy muszą pogodzić ze sobą pewne sprawy, np to że developing pewnych elementów w grach sprawia im ogromny problem (np wracając do tematu stworzenia miasta z FF VII w HD) i muszą znaleść w tej absurdalności (dla nas zachodnich jak najbardziej absurdalności) pewną równowagę, kompromisując różne rozwiązania.
Opublikowano 19 marca 201015 l Dzisiaj na Twitterze przepytywany będzie Takeshi Nozue i Yuichi Kanemori (planning director). Dowiemy się pewnie czy trailer z JF2010 był wstawką CG bo jeden gość takie pytanie już zadał. Spytał również Kanemoriego o system walki, ale nie liczę na żadną odpowiedź. jakis link? o ktorej to ma byc?
Opublikowano 19 marca 201015 l Już było. Nozue wymijająco poinformował, że Versus to jego główny projekt a odpowiedzi Kanemoriego w ogóle nie opublikowano. Jeszcze tylko Tatsuya Kando dodał, że w tej chwili "pilnie" nad Versusem pracuje.
Opublikowano 19 marca 201015 l Straszna tajemnice robia z tej gry, tego filmu z gameplayem z jump festy chyba sie nie doczekam. O Agito i nowym parasite eve tez cicho.
Opublikowano 19 marca 201015 l Trzcina - nie, nie postarzały się. Przykład - Vepseria, w której mapa świata jest po prostu perfekcyjna. Bardzo dobre proporcje, które pozwalają poczuć, że świat jest duży, multum sidequestów, które dzięki niej możemy wykonać itd. itd.
Opublikowano 19 marca 201015 l Nie gralem w Vesperie, wiec nie moge tego skomentowac. Ale jezeli to : http://www.youtube.com/watch?v=q5eGMuOYa7c&feature=related uwazasz za perfekcyjna mape swiata, to chyba zostales te10 lat temu, w czasach PSX. Wyglada to tragicznie, proporcje sa tragiczne (to juz lepiej bylo w FF9) i calosc przypomina smieszna kreskowke. Koles wielkosci wzgorzy, ktory z perspektywy mapy jest wysokosci budynkow w pobliskim miescie... :o Oczywiscie nie bronie tego zeby komus sie podobalo, ale jezeli chca zaoferowac mi cos takiego, to ja podziekuje i poczekam na FF12, albo bede gral w FF14, az do ukazania sie nastepnej generacji sprzetu. To jest temat ktory walkowalismy w osobnym topicu, co teraz po premierze FF13 tylko sie poglebilo. Dosc juz archaizow i nalecialosci z dawnych lat. Edytowane 19 marca 201015 l przez Trzcina
Opublikowano 20 marca 201015 l Dla mnie idealna mapa świata była w Dragon Quest VIII i jeśli SE coś podobnego zrobi w Versusie, to będzie wspaniale.
Opublikowano 18 maja 201014 l http://www.ppe.pl/ne...boksie_360.html Jeżeli to prawda to PS3 traci powód, dla którego ją kupiłem, ale z drugiej strony to dobrze, bo nie mam wątpliwości że Versus da radę, więc radujmy się że wszyscy będą mogli w to zagrać. Edytowane 18 maja 201014 l przez estel
Opublikowano 19 maja 201014 l Co za idioci. Sprzedaż FF13 na X360 jest mizerna, a oni jeszcze Versus chcą upchać na tę konsolę.
Opublikowano 19 maja 201014 l Bylo to tak samo pewne jak wydanie DLC dla MW2. Kasa Kasa Kasa, tylko to sie liczy
Opublikowano 19 maja 201014 l Wada skomentował zajście na swoim Twitterze: Jak pisze, do czasu oficjalnej zapowiedzi wszelkie kwestie w przypadku wszystkich tytułów są nierozstrzygnięte. W drugim wpisie dodał, że zespół pracuje bardzo ciężko i poprosił żeby z powodu tak błahych spraw nie krytykować jego kolegów. Wada zobaczył nerd rage i się przestraszył. Konsolowy gaming może być jeszcze uratowany.
Opublikowano 19 maja 201014 l Co za idioci. Sprzedaż FF13 na X360 jest mizerna Jeśli około półtora miliona sprzedanych egzemplarzy, to mizerny wynik, to życzę żeby wszystkim developerom tak mizernie szło.
Opublikowano 19 maja 201014 l Wada skomentował zajście na swoim Twitterze: http://twitter.com/y...tus/14251963336 http://twitter.com/y...tus/14259354873 Jak pisze, do czasu oficjalnej zapowiedzi wszelkie kwestie w przypadku wszystkich tytułów są nierozstrzygnięte. Jak sie pojawily juz takie nieoficjalne gadki ze versus ma sie pojawic na xboxie to stawiam 5zl ze tak sie stanie. Swoja droga mam nadzieje ze na e3 dadza jakis fragment gameplayu.
Opublikowano 19 maja 201014 l Wada surprised at Versus XIII 360 reaction ?It looks like the ?net is heating up. Versus on Xbox? What I said at the earnings press conference was just that until a formal announcement is made at the announcement time, all points about all titles are not finalized.? http://n4g.com/news/525905/wada-surprised-at-versus-xiii-360-reaction
Opublikowano 20 maja 201014 l Właśnie sobie pomyślałem, że wydanie gry też na Xa wiąże się z... cięciami. Nie wiadomo jak to z grafiką, bo tu jest sprawa dyskusyjna, czy 13 mogłaby wyglądać lepiej jako eks. Wiadomo jednak, że na pewno nie uświadczymy jap. audio, a wersja na konsolę M$ będzie wydana na kilku płytach. Kolejny wniosek z wydania gry na kilku płytach nasuwa się sam - czy gra będzie tak liniowa jak 13? No bo jak inaczej chcą upchać te swoje super-wypaśne filmiki CGI?
Opublikowano 20 maja 201014 l Wada skomentował zajście na swoim Twitterze:http://twitter.com/y...tus/14251963336http://twitter.com/y...tus/14259354873Jak pisze, do czasu oficjalnej zapowiedzi wszelkie kwestie w przypadku wszystkich tytułów są nierozstrzygnięte. Jak sie pojawily juz takie nieoficjalne gadki ze versus ma sie pojawic na xboxie to stawiam 5zl ze tak sie stanie. Swoja droga mam nadzieje ze na e3 dadza jakis fragment gameplayu. Jeśli Versus ma pojawić się na X360 to myślę, że nic nie zmienia kwestia tego, że np. na konferencji inwestor zapytał o możliwość konwersji z czego wzięły się później wszelkie dywagacje. Zresztą Wada, co mi umknęło przy streszczaniu obu wpisów z Twittera tutaj, napisał, że na prezentacji wyników przed inwestorami czy na Twitterze nie może potwierdzać żadnych faktów przed pełnym ujawnieniem jak status Versusa na przykład. Oprócz tego dyskusje wewnątrz SE o przeniesieniu gry na X'a też nie są żadnym novum. Nomura mówił już o tym w jednym wywiadzie, że wewnątrz zespołu o tym dyskutowano i że on sam skłaniał się do wyłączności na PS3 żeby wykorzystać możliwości tej konsoli. Oczywiście ja tu mimo wszystko prezentuję myślenie życzeniowe, bo nie jestem pewien jak się sprawa rozwinie. Mam nadzieję, że podczas E3 wszystko będzie jasne. Wada generalnie sporo rzeczy mówił i sugerował na różnych konferencjach z czego potem nic lub niewiele wychodziło. I żeby było tak i tym razem.
Opublikowano 20 maja 201014 l Nie wiadomo. Szanse chwilowo wynoszą 50/50 gdyby się tak wszystkiemu przyjrzeć. Początkowo Nomura mówił, że najwcześniej na E3 SE będzie miało coś do pokazania. W lutym tego roku powiedział z kolei, że nie wie czy wyrobią się [na E3] ponieważ gra cały czas przechodzi zmiany np. te z koncepcją mapy świata.
Opublikowano 20 maja 201014 l Taki ewentualny obrót sprawy mnie nie zdziwi. Zaskoczony byłem dwa lata temu teraz to już normalka.
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Początkowo Nomura mówił, że najwcześniej na E3 SE będzie miało coś do pokazania. W lutym tego roku powiedział z kolei, że nie wie czy wyrobią się [na E3] ponieważ gra cały czas przechodzi zmiany np. te z koncepcją mapy świata. No i nic nie maja do pokazania na E3, chyba ze szykuja niespodzianke. Agito tez nie zostalo uwzglednione na liscie tytulow ktore maja byc pokazane na targach.
Opublikowano 10 czerwca 201014 l Niestety, ale jeszcze nie wszystko stracone jak sądzę. Wciąż nie chce mi się wierzyć, że Nomura z Hashimoto jadą tylko po to by promować KH Re:coded i Birth By Sleep (zwłaszcza że Hashimoto pisał o możliwym "wstrząsie" jaki mogą obaj wywołać). A nawet jeśli to przynajmniej w wywiadach, których kilka powinno być, może coś napomkną. Z drugiej strony - jeśli naprawdę nie mają nic nowego to mogliby ten trailer z Jump Festy pokazać. ; (
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.