Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe kim jest ta dziewczyna?

Na 100% jest to Kerrigan. W grze najwidoczniej znajdzie się retrospekcja pewnych wydarzeń z pierwszej części.

I dobrze. Fabuła z SC jest dobra i uzupełniłem ją trzema książkami. Mam nadzieję, że historia przedstawiona w SC][ nie raz mnie zaskoczy.

 

EDIT:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/12249-starcraft-speeddrawings

Niezła laska.

Edytowane przez Spuczan
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Kupić grę za granicą?

 

Oczywiście jak stanieje, bo hype hypem, ale cena gry skutecznie mnie zniechęciła od jakiegokolwiek pre-orderu. A w dodatku polskiej wersji także nie chcę, więc pewnie trzeba będzie importować (ściąganie instalek mnie nie bawi).

A mnie cena nie przeraża. Fajna nie jest ale nie będę lamentował. Poza tym podejrzewam że na jakiekolwiek obniżki to troooochę się poczeka (bo rozumiem że mowa o grze nowej ;)

Kupno za granicą wiąże się z koniecznością posiadania odpowiedniej karty. Nie będę zakładał konta i wyrabiał karty by kupić jedna grę raczej ;)

Odnośnik do komentarza

Nie chcę tutaj robić offtopa, ale rozumiem, że Twój bank robi jakieś problemy z płatnościami zagranicznymi (bo opcji, że nie masz konta nie biorę pod uwagę - z jaskiń już dawno wyszliśmy ;) ). Protip - albo zmień bank albo pokombinuj z udostępnieniem płatności bo to ułatwia życie. W razie czego jest też PayPal.

 

Co do StarCrafta 2, prawdę mówiąc jakoś mi przeszedł już ten hype. Jak już wspominałem, multi średnio mnie interesuje, i choć bardzo chętnie bym sobie sprawdził kampanię, tak mam opory by zapłacić prawie 200zł tylko za to już teraz. Pograłem trochę w betę i owszem - gra fajna, ale tak naprawdę to stary dobry StarCraft w 3D z odpowiednimi ulepszeniami. Jedyną rzeczą, która chociaż trochę usprawiedliwiać mogłaby absurdalną cenę jest edytor map i twory graczy, ale te udostępniane są przez nich za darmo (przynajmniej na razie) tak czy inaczej. Sorry, ale AŻ tak mi nie zależy. Pod koniec to mi się już nawet w betę grać nie chciało, a i komentarze HD i Husky'ego jakoś mnie już tak nie pasjonują. Trudno, poczekam - wystarczy, że się właśnie wykosztowałem na Persona 3 Portable, który zapewni mi raczej dłuższą zabawę niż kampania Terran ;). Może w międzyczasie trafi się jakaś wyprzedaż/promocja. Bo te 200zł (nawet 250zł) prędzej bym dał za kolekcjonerkę nawet chętnie, ale 400zł za EK lub 200zł za podstawową? Kogoś porąbało zdecydowanie.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Nie chcę tutaj robić offtopa, ale rozumiem, że Twój bank robi jakieś problemy z płatnościami zagranicznymi (bo opcji, że nie masz konta nie biorę pod uwagę - z jaskiń już dawno wyszliśmy ;) ). Protip - albo zmień bank albo pokombinuj z udostępnieniem płatności bo to ułatwia życie. W razie czego jest też PayPal.

PayPalem nigdy sie nie bawiłem więc prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to działa ;)

 

 

Jak już wspominałem, multi średnio mnie interesuje, i choć bardzo chętnie bym sobie sprawdził kampanię, tak mam opory by zapłacić prawie 200zł tylko za to już teraz.

A ja myslę jedynie o multi. Prawde mówiąc nie wiem czy bym odpalił kampanię. Nawet jeśli to raczej nigdy nie skończę ;p

 

A HD i H to the Usky, Husky wymiatają ;)

Mnie się jeszcze nie znudzili przynajmniej ;)

Odnośnik do komentarza

Husky ma najlepsze teksty jak przezywa jakąś akcję ;)

 

 

Jeszcze czasem fajne teksty ma Nick "Tasteless" Plott. Ale to już przy komentarzach do SC1.

 

Zerglingi vs Firebaty:

"Zerglings, watch out! You're quite flamable!"

 

Nieudane zrzucenie nuklearki gdzie w Ghosta wbiegła armia wroga:

Nick: What was that?

Suzi: Suicide bombing...

Nick: Suicide bombing?

Suzi: Minus 'bombing'

Nick: Minus 'bombing' - just 'suicide' ;)

Odnośnik do komentarza

Mam takie pytanie. Pewnie mega noobowskie, ale co tam. Czemu grając Zergami ciężko jest zablokować wejście do swojej bazy? Zauważyłem, że Terranie często blokują Supply Depot + Factory/Barracks, a Protosi używają Pylon + Gateway + Cybernetics Core. Czemu grając Zergami nie można tam wstawić jakiegoś Spawning Pool albo czegoś takiego? Chodzi o to, że jednostki Zergow produkują się w Hatchery, czy o co?

Odnośnik do komentarza

No tak, ale chodzi mi o to że w praktycznie 99% castowanych przez Huskiego i HD meczach, ci super high-tier gracze zawsze zaczynają od blokowania swojej rampy. A jeszcze nie widziałem żadnego zerga, który by blokował rampę jakimś budynkiem. Jak już coś to królową albo jakimiś jednostkami tak jak piszesz. Nie mogę skminić czemu.

Odnośnik do komentarza

No tak, ale chodzi mi o to że w praktycznie 99% castowanych przez Huskiego i HD meczach, ci super high-tier gracze zawsze zaczynają od blokowania swojej rampy. A jeszcze nie widziałem żadnego zerga, który by blokował rampę jakimś budynkiem. Jak już coś to królową albo jakimiś jednostkami tak jak piszesz. Nie mogę skminić czemu.

Odpowiedź w miarę prosta.

Popatrzmy na system budowania ras. Zaczynasz Terkiem, pierwsze co robisz to jedziesz w stronę rampy i tam budujesz bo masz taką możliwość. Barracks, SD, Factory i po sprawie. Protossem jedziesz Pylona, 2x Gateway lub Gateway+CC i tez done. A Zerg musi wybudować na creepie Spawning Pool, potem zrobić królówkę, potem postawić Tumora, i dopiero zacznie mieć powoli zasięg do rampy. Czyli jak widać powodem jest zasięg creepu który po prostu nie pozwala na postawienie budynków TAK DALEKO od Hatchery ;)

Z tego powodu Zergowie posiadają Queen (do obrony) i szybkie Zerglingi do nękania. Jako Zerg po prostu "nie możesz" się bronić. Musisz atakować. Dlatego Zergowie zawsze najszybciej szukają expo.

 

 

Trivia:

Ci pro gracze NIE ZAWSZE robią wall off, bo sa w stanie sobie poradzić i bez tego. Czasem, inne nietypowe buildy (jak np cheese) wymagają by tego nie robić. Proxy Pylon FTW - gorzej jak nie wyjdzie xD

Odnośnik do komentarza

Zerg budowle może stawiać tylko na creep, która z reguły nie sięga z początku rampy na większości map. Potem natomiast nie ma to większego znaczenia, biorąc pod uwagę, że Zerg ma zwyczaj szybkiej ekspansji. Poza tym szkoda budynków - co najwyżej wspomniane Crawlery by się nadawały.

 

W sumie jedna rzecz mnie trochę niepokoi jeśli chodzi o multi SC2 - mapy są zbyt monotonne. W sensie, tak się skupiono na zrównoważonej rozgrywce, że zapomniano o pewnej różnorodności. Praktycznie każda mapa = baza na wzniesieniu i komfortowy fast expansion na wyjściu. Brakuje mi lokacji bardziej otwartych, wysp i temu podobnych. Nie wątpię, że wraz z pełną wersją map będzie więcej, ale mimo wszystko mam obawy czy te ciągłe wyważanie siły jednostek w określonych sytuacjach (chociażby blokowanie wejścia na początku gry przed atakiem zerglingów) nie wpłynie ujemnie właśnie na design map. Jedyna w becie mniej konwencjonalna mapa (Desert Oasis) jest często krytykowana ze względu na swoją nietypową budowę, a jednak to właśnie na niej rozgrywają się te bardziej epickie mecze. O to mi właśnie chodzi - aby mapa częściej miała wpływ na taktykę gracza, a nie, że za każdym razem odbywa się wszystko na tej samej zasadzie - blokowanie jedynego wejścia do bazy, wysyłanie scouta itd. Nawet taki absurd jak mapa z wyspami (coś jak w SC1 River Wars) przecież wcale nie wyklucza dynamicznej i zbalansowanej rozgrywki.

 

No ale ja jestem n00bem, co ja tam wiem.

Odnośnik do komentarza

Cheesy i proxy są marne. Wolę jak gra przechodzi do heavy macro, a później jest wielka rozpierducha. Poza tym bardzo rzadko widzę, żeby jakiś cheese się sprawdził. Zazwyczaj strzela ci to w ryj i przegrywasz grę ;]

Jak dochodzi do jednostek t3 to mnie gra zaczyna nudzić ;)

A cheese że niby marny? Obczaj sobie grę WhiteRa z któregoś turnieju (chyba HDH inv. Nie dam ręki przeciw komu grał ale to chyba był TLO). Pozamiatał swoimi proxy ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...