Skocz do zawartości

Fallout 3


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nie mozna, przynajmniej, dopoki nie masz DLC. Niech sie wypowiedza bardzej obeznani, czy DLC cos zmienia.

2. Przyjemnosc z tej gry, polega glownie na questach pobocznych, sam watek glowny nie porwa i mozna go skonczyc w jakies 8 godzin. To wlasnie questy poboczne oraz eksploracja i smaczki sa esencja tej gry.

3. Kazdy laik poradzi sobie bez problemu, nic tu nie jest skomplikowane a rozwoj postaci nie ma az takiego wplywu jak we wczesniejszych czesciach.

4. Dla mnie bylo jej malo i musialem kombinowac.

5. W trakcie gry mozesz w kazdej chwili zmienic poziom trudnosci.

 

 

Polecam F3, jest to swietna gra :)

Odnośnik do komentarza

Ad. 1 TRUE

Ad. 2 TRUE ("wątek główny nie porywa" - eufemizm ;))

Ad. 3 TRUE (jako, że gra jest łatwa z powodzeniem można eksperymentować jeśli chodzi o postać, w kwestii terenu do eksploracji -> żebyś nie czuł się zagubiony na początku, podążaj za markerem, który prowadzi do danego questa)

Ad. 4 FALSE (Dla mnie jest wystarczająco... ba, jeśli ammo miało by jakąś wagę, to bym był zmuszony sprzedawać/wyrzucać nadmiar ;) główna zasada -> V.A.T.S > Real Time)

Ad. 5 TRUE (poziom Very Hard nie jest wcale wymagający, zmieniłem go na niższy tylko dlatego, że za szybko lvlup'owałem)

Odnośnik do komentarza
Ej panowie a jak się nazywa ta broń którą używa ten gościu na tym video ?

 

 

thx

 

to jest Lincoln's Repeater, według mnie najlepsza broń w grze duży zasięg, 50 dmg, trochę cienko z amunicją do niego ale starcza, idealna broń do gry w stylu zabijam wszystkich jednym strzałem skradając się :) (nawet na very hard ), do znalezienia w muzeum w mieście ghuli

Odnośnik do komentarza
Oczywiście... Przedmiotami można się też wymieniać.

 

Na dobry początek polecam questy Moiry. Trafisz do supermarketu, w którym się obłowisz po uszy.

 

polecam także wykonanie mini questa z rurami w Megatonie (za jedną sztukę scrap metal dostaniesz 10 kapsli od Waltera, teoretycznie kicha ale w praktyce można się nieźle obłowić, gdyż tego ustrojstwa jest mnóstwo a waga wynosi 1)

Odnośnik do komentarza
To już kwestia gustu. Ja wolę obecne rozwiązanie. Oszczędzamy czas na czymś takim.

 

Hmm ale to jest RPG... cRPG. To nie jest gra dla jasnowidzów. Fuzja z symulatorem szabrownika jest niejako wpisana w kanon tego gatunku. Idąc Twoim tokiem rozumowania, w Elder Scr... tfu, w Fallout 4 będą listowane itemy, które są w szafce po najechaniu nań kursorem. Wygoda... a i le czasu by się wtedy oszczędziło... ;P

Odnośnik do komentarza

 

Żeby móc rozmawiać z Pinkertonem o androidzie musi o nim ( o Pinkertonie) wspomnieć jedna z paru osób w różnych lokalizacjach w świecie gry - mi, na przykład, o Pinkertonie wspomiała Moria w Megatonie...

Inne osoby, które mogą wspomnieć coś o Pinkertonie to:

Doktor Church (klinika w Megatonie)

Manya (Megaton)

Seagrove Holmes (rynek w Rivet City)

Lucy (Little Lamplight)

 

Odnośnik do komentarza
Hmm ale to jest RPG... cRPG. To nie jest gra dla jasnowidzów. Fuzja z symulatorem szabrownika jest niejako wpisana w kanon tego gatunku. Idąc Twoim tokiem rozumowania, w Elder Scr... tfu, w Fallout 4 będą listowane itemy, które są w szafce po najechaniu nań kursorem. Wygoda... a i le czasu by się wtedy oszczędziło... ;P

 

Nie popadajmy w skrajności. Też mogę zaraz popaść i negować sens padów czy zabawy w 3d, bo przecież gra ma być wyzwaniem i poruszać naszą wyobraźnie a nie kreować juz gotowy świat. ;) Gry staja się coraz prostsze i coraz bardizej user friendly przynajmniej z założenia. Jaka by to gra nie była cRPG czy FPS nie chcę tracić czasu na głupoty. I wcale nie pogardził bym opcją „listowanych itemów”. wczytywanie szafeczki też trochę trwa ;)

Odnośnik do komentarza

Może ja się wypowiem o sprawie ułatwień. Fallout miał wku.rwiający system ekwipunku i sprzedaży. W dwójce dodali opcję weź wszystko ale okno trzeba było zamknąć samemu. Pozostałe opcje jak wejście do mapy, statusu, zadań, dysków z notkami były rozwleczone na piętnaście przycisków. Pipboy Bethesdy to majstersztyk. Taka wizja Pip-boya powinna być zaaplikowana w podobnej formie w poprzednikach. To wszystko oraz oznaczanie pustych pojemników, pokazywanie na kompasie gdzie mamy się udać i okno sprzedaży to wspaniałe zrealizowane elementy, z których korzystanie nie jest wnerwiające.

 

Ogólnie rzecz biorąc - nie zgadzam się kompletnie z Berionem.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Pipboy Bethesdy jest bardzo dobry i wygodny w obsłudze. Ale oznaczanie pojemników których nie otwieraliśmy że są puste to jest bzdura ( jasnowidz :) ).

Dla mnie ta chamska strzałka pokazująca na mapie gdzie mamy się udać, co podnieść, z kim porozmawiać to jest jeden z najgorszych pomysłów zabijających przyjemność z szukania i powodujących szybkie znudzenie ( brak wyzwania ). Wiadomo że gra musi się sprzedać (jak będzie za trudna to ludzie nie kupią) ale powinna być opcja wyłączenia tego gówna ( ten sam problem co obleśnion ) bo nie wszystkim takie prowadzenie za rękę pasuje ja na przykład lubię sobie poszukać. Przez tą strzałkę można przejść fallouta bez rozumienia fabuły i questów.

Odnośnik do komentarza

Zlikwidować strzałkę gdy Fallout 3 używa Radiant AI? Niemożliwe. NPCe mogą być w innym miejscu niż ich domy, miasta więc szukanie takiego po pustkowiach DC może być niewykonalne. Mi strzałka pomaga ale oczywiście może niektórym zbyt ułatwić trafienie do celu. Pamiętam, jak dziś, Morrowinda i te opisy słowne gdzie się udać. Mordęga z wku.rwem była przy co drugiej takiej wyprawie. Wolę już tą "casualową" strzałkę.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

 

radio agathy z pobrzdękami, jedno chińskie i kilkanaście sygnałów SOS (np. tej od kosmity).

 

 

Jeden dostajesz po wykonaniu questa, resztę "chwytasz" (w prawym górnym rogu pojawi się info, że łapiesz sygnał).

 

Zlikwidować strzałkę gdy Fallout 3 używa Radiant AI? Niemożliwe. NPCe mogą być w innym miejscu niż ich domy, miasta więc szukanie takiego po pustkowiach DC może być niewykonalne.

 

Skoro tak twierdzisz to mało grałeś w F3. Wszystkie "questowe" NPCe są zawsze w obrębie tej samej lokacji.

 

Pipboy Bethesdy to majstersztyk. Taka wizja Pip-boya powinna być zaaplikowana w podobnej formie w poprzednikach.

 

Z tym się zgodzę (pomijając oczywiście kwestię tych durnowatych strzałek). Mnie w PBk3 brakuje listy lokacji (np. w formie jakiejś wywoływanej ramki).

 

---

 

Ta gra jest ustawiona na walutę i to czuć na każdym kroku. Jest casualowa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...