Skocz do zawartości

Tales of Vesperia


Sanryu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 309
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest nowy spot z wersji na PS3 na JP PSStore, pokazli między innymi ubrania mimikujące postaci z ToA, exclusive dla PS3 za czekanie czy na x360 też jest?

 

Prawde mowiac, jeszcze sporo przede mna do odkrycia(a prawdopodobnie jestem niedaleko konca gry), ot chocby "skits'ow" mam w statsach niecale 50%(podobno jest ich okolo 500 i wszystkie "gadane" ^_^ ). Jest mozliwosc zmieniania\dodawania ubiorow czyli czapek,okularow czy innych akcesoriow. Niektore "Titles" calkowicie zmieniaja ubior danej postaci z druzyny, wiec nie moge napewno potwierdzic czy akurat stroje z ToA sa w tej wersji bo byc moze trzeba kogos "kilim" ;) i w nagrode sie je otrzyma.

 

Ps. Jednak wersje na Ps3 takze kupie, chocby ze wzgledu na dodatkowa postac ^_^

Odnośnik do komentarza
Coż wielka szkoda, że najpierw JP....i to dopiero wrzesień 09. Angielska wersja jest już w sumie gotowa, bo przecież na x360 jest, ale nie ma co liczyć na rok 2009 jeśli idzie o US :/

 

....choć może jakiś cud się zdarzy ;o

 

Wiesz z tego co pamietam to ES w US zadebiutowala chyba miesiac po premierze w JP, wiec trzeba myslec pozytywnie ;)

 

Ps.Moze w miedzyczasie wyjdzie WKC w zrozumialym jezyku ;)

Odnośnik do komentarza

Demko inne niz na XO(prawde mowiac lepsze). Nowa postac Patty calkiem znosna(ba, nawet fajna :P ). I kolejny chyba dodatek tj. Giganto, ktorego nie widzialem(byc moze jeszcze ;) )w wersji na X'a. Ledwo dalem mu rade :P (wszyscy zgineli i tylko Yuri mi zostal, ale jakos sie udalo).

Tak samo jak z wersja na X'a jednak nie sugerujcie sie tym demem bo gra jest znaaaacznie lepsza niz te czy tamte demo ^_^

Odnośnik do komentarza
demko obadane,jest ładnie i fajnie ale mam pytanko dla obeznanych w temacie-zapowiedzieli już wersję w zrozumiałem języku czy dalej wiadomo oficjalnie tylko o wersji dla skośnookich?

 

Niestety nadal widnieje tylko wersja JPN, ale z pewnoscia i w "zrozumialym" jezyku wydadza(miejmy nadzieje) :)

Edytowane przez Sanryu
Odnośnik do komentarza

Zagrałem w demko i jako, że wcześniej nie miałem do czynienia z seria "Tales of..." mam pytanko czy sam system walki jest przez całą grę tak chaotyczny?

 

Wiem, że systemy gier jrpg z początku prawie zawsze są pogmatwane (ale jak już się ogarnie to jest gicior), ale tutaj odniosłem wrażenie wyjątkowo słabej kontroli nad przebiegiem walki, kamera jakoś dziwnie z bliska/boku pokazuje postaci, przez co przejrzystość pola walki bardzo kuleje.

 

Ostatnio straszna posucha jest w jRPGach, dlatego jestem zainteresowany "wsiąknięciem" w świat Tales of Vesperii, tylko obawiam się własnie o system walki...

 

P.S. Czy wcześniejsze części z grubsza tak samo miały rozwiązany system walki oraz czy warto zaznajomić się z którą z nich (wcześniejszych części) przed zagraniem w najnowszą.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Kamerą można sterować, zauważyłem to naciskając jeden z triggerów (L1,R2 itp)

Walka jest trochę chaotyczna fakt, ale myślę że jak się dłużej pogra to i zrozumie co i jak ;)

System walki ten na pewno jest na dłużej w tej serii (o ile nie w całośći), w Tales Of Abyss - (tak zachwalanej przez Zax'a swego czasu) jest identyczny system walki bynajmniej.

Odnośnik do komentarza

hm po demku giery bym nie kupil ale widziaielm filmiki i wiem ze Tales moze byc naprawde wciagajaca przygoda. Co mi sie zdecdowanie nie spodobalo w wer. demo to system walki- w zasadzie naparzalem kolko i i tak wszytstko wygrywalem. Wolalbym zwykla turowke w stylu finala. Po drugie nienawidze tego jap. rocka wiec muzyka w trakcie walk przyprawia mnie o mdlosci w przeciwienstwie do rewelacyjnej, ktora leci podczas eksploracji.. Mysle ze jak fajnie zdubbinguja to zaryzykuje kupno.. W ogole to szkoda ze mamy tak maly wybor w jrpgach na tej generacji :/

Odnośnik do komentarza

nieliczni?mi się wydaje,że cała stara gwardia wychowana na rpg z psx lub wcześniej bardziej woli turówki od tych "nowych" systemów.

Ja od zawsze wolałem turówki,a jedyna seria której wg mnie zgrabnie wyszedł szybki system walki to Valkyrie Profile choć można polenizować czy on rzeczywiście był tak zręcznościowy.Nawet przez ten system nie bawiłem się nigdy za dużo Star Oceanami choć to uznane marki...

 

...wracając do tematu-Vesperia na sto procent kupię bo mam głód jrpg na ps3,a WKC nie trawię,a na FFXIII będziemy czekać pewnie wieczność.

Odnośnik do komentarza

Ficuś, temat systemu walki był poruszany w temacie o FF XIII i tam wychodziło na to, że wiele osób woli te 'nowe' systemy walki, co dla mnie osobiście jest katorgą. W związku z tym, że stare systemy są na wymarciu na X0/PS3 to z otwartymi ramionami przygarnąłem Lost Odyssey, jak i w grudniu przygarnę Disgaea3 po zmianie konsoli :)

 

Co by nie zbaczać z tematu, to system walki z ToV jest praktycznie identyczny do tego z ToA. Mam nadzieję, że chociaż fabuła w ToV będzie lepsza, bo ta w ToA dla mnie to była porażka.

Odnośnik do komentarza

system walki w FFXIII jest dobry ale ma jedną mega gigantyczną wg mnie skazę-bezpośrednio będziemy mieli kontrolę podczas walki tylko nad jedną postacią,reszcie będziemy wydawać jakieś odgórne polecenia i zadania na wzór gambitów z FFXII....to mi się nie podoba(podobnie zresztą jak w ToV) :/

 

Odnośnik do komentarza

Mi nie przeszkadza akurat taki system(ba lepiej niz n-ty raz zastosowanie wlasnie systemow "poczekamy, az ty nacisniesz" ;) ).

Mozna wszystkim na polu walki "kazac" cos zrobic, a jak ktos nie chce Yurim grac niech zmieni postac badz na bierzaco kontroluje, wydaje polecenia np. jaki czar ma zastosowac. Mozna takze wylaczyc czary innym, ktore sa wedlug nas zbedne i zostawic "wlaczone" wedlug nas najlepsze.

 

Ps.Jezeli ktos mysli, ze chodzi tu tylko o wciskanie jednego przycisku...troszke sie myli ;)

Odnośnik do komentarza

Pogralem w demo japonskie i nie jest taka zla ta gra (przynajmniej takie jest moje pierwsze odczucie). Owszem moglaby byc mniej cukierkowa ale chyba to niemozliwe bo wszystkie gry z serii Tales of maja "dziecinna" grafe. Co do systemu walki, to ktos napisal ze jest chaotczny. Pamietam walki z Tales of Phantasia na SNES to tam byl niemalze identyczny - poruszanie bohaterem do przodu i do tylu, robienie specjali a reszta druzyny jest sterowana przez komputer ( byla mozliwosc pauzy i przypisywanie odpowiednich taktyk i specjali dla niekierowanych czlonkow druzyny). Krzaczki japonskie skutecznie eliminuja tutaj jakiekolwiek wnikniecie w specjale, czary itd. wiec trzeba poczekac na zrozumiala wersje. Ale po stoczeniu kilkunastu/dziesieciu walk, chaos powinien ustapic taktycznemu prowadzeniu walki.

Odnośnik do komentarza

Mylisz się genjuro. W ToV nie jest taki sam system jak w tym Tales na SNESa. Pamiętam, że na PS2 były dwa Tales of... Jeden to był Tales of the Abyss (ToV ma baaaaardzo podobny system walki do tej gry) a drugi tytuł na PS2 to był Tales of.. nie pamiętam :P W każdym bądź razie w tym drugim tytule był system walki 2D, a w ToV jak i w ToA jest 3D ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...