Opublikowano wczoraj o 07:20 1 dzień Nowy Ceed spoko, ale jak pojeździłem ostatnio takim po lotnisku w Ułęzu to jednak nie fajny, bo się dramatycznie źle prowadzi w sytuacjach granicznych. Do tego stopnia, że test łosia potrafi na 3 kołach przejechać, tzn nie przejechać bo z jednym kołem w powietrzu powodzenia opanować auto.
Opublikowano wczoraj o 07:44 1 dzień 11 godzin temu, Sedrak napisał(a):A jaką Mazdę?Cx-30, już ją tu kilka razy zachwalałem, ale jeżdżę piąty rok i na prawdę jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Opublikowano wczoraj o 07:58 1 dzień 9 hours ago, gtfan said:no nie, z całym szacunkiem ale 115k za tandetne w wykonaniu auto segmentu B to podziękuję, już mam takie jedno w garażu, tylko że tańsze o 30k której to różnicy w paliwie czy naprawach nie wyjeżdżę nigdy.tym bardziej że w tej cenie (nawet taniej) mogę spokojnie wziąć Cuprę Leon 1.5 150KM, co prawda w manualu ale na upartego żona ma Proceed na swoje potrzeby bo Corsą i tak nie chce jeździć więc może po długim czasie urabiania żony że jedno auto z automat starczy to by przeszło (tylko chyba bym musiał pojeździć na Traficarze kilka dni żeby sprawdzić czy po 10 latach posiadania tylko automatów jeszcze bym chciał manual czy może jego posiadanie wydaje się mieć sens tylko w głowie). i nie dość że będzie to auto lepiej wyposażone, klasę większe (po Corsie już nie chcę klasy B, już pomijając wielkość która może by uszła ale w tej klasie po prostu stosuje się tandetne zawieszenia, tandetne materiały, słabe wygłuszenia, niewygodne fotele, dziwne oszczędności na każdym kroku, no nie, nie chcę już), kilka klas lepiej wykończone, to jeszcze będzie dawało jakiś fun z posiadania i jeżdżenia (co prawda to nie będzie Golf GTI ale na miasto z którego to auto by nie wyjeżdżało te 9s do setki wystarczy), a nie tylko z obserwowania jak mało pali.A Mini? Nieduże gabaryty, lepsze materiały, samochód stawiający na fun z jazdy oraz ciekawy.
Opublikowano wczoraj o 08:00 1 dzień A to sobie wrzucę foteczkę z okazji przejechania już 5000km od kupna w marcu (ale to szybko lecą kilometry). Coraz bardziej je kocham, a jeszcze bardziej syn, który już nie chcę Volvo jeździć Nic się nie zepsuło jak to w MX5, profilaktycznie wymieniony pasek osprzętu, rolki i napinacz paska, olej z filtrami, poduszki silnika na sztywniejsze IL Motorsport i chłodnica klimy bo nie była w najlepszym stanie. Ogólnie klimatyzacja jest zadziwiająco wręcz wydajna, można spokojnie bez dachu jechać przy 30+ stopniach w słońcu i jest chłodno w aucie. Oleju chyba nic nie wzięła, mówię chyba bo był lekki wyciek spod korka, ale nowy korek z uszczelką sprawę załatwił. Cudowne auto, polecam każdemu na 2-3-4 w domu, nic na 4 kołach nie daję tyle frajdy za takie pieniądze.
Opublikowano wczoraj o 08:08 1 dzień Miałem myśl o MX-5 RF z automatem jako daily, ale jednak za duży kompromis żeby mieć jedynie auto dla 2 osób. Może kiedyś jako 2-3 jak mówisz.
Opublikowano wczoraj o 08:10 1 dzień Just now, Mustang said:Miałem myśl o MX-5 RF z automatem jako daily, ale jednak za duży kompromis żeby mieć jedynie auto dla 2 osób.Może kiedyś jako 2-3 jak mówisz.RF mnie zupełnie nie przekonuję, raz wyglądem, dwa no po prostu nie wieje tak jak w roadsterze, a o to też chodzi. Nawet mimo otwieranej tylnej szyby nie ma tego klimatu otwartego dachu.
Opublikowano wczoraj o 08:11 1 dzień 10 minut temu, Mustang napisał(a):A Mini? Nieduże gabaryty, lepsze materiały, samochód stawiający na fun z jazdy oraz ciekawy.mógłby być, ale nie wiem co tam pod spodem siedzi, nie za bardzo śledzę czy tam wsadzają jeszcze klasyczne automaty czy już jakieś wymyślne dwusprzęgłówki z hybrydami. pytanie tylko czy cenowo wyjdzie to jakoś atrakcyjniej niż Golf GTI.
Opublikowano wczoraj o 08:15 1 dzień Ja Mazdę CX-30 też polecam. Tylko kilka miesięcy jeżdżę, ale bardzo wygodny samochodzik, elegancko się prowadzi. Do tego 2.5 silnik świetnie brzmi, przyspiesza, a spalanie akceptowalne. Jedyny minus to tempomat. Jest agresywny, szarpie, dostaje małpiego rozumu jak ktoś przed nami zmienia pas i zwalnia. No i nie zatrzyma samochodu do zera. Testowałem i gdybym nie zahamował to bym wpierdolił
Opublikowano wczoraj o 08:18 1 dzień 2 minutes ago, Bartg said:RF mnie zupełnie nie przekonuję, raz wyglądem, dwa no po prostu nie wieje tak jak w roadsterze, a o to też chodzi. Nawet mimo otwieranej tylnej szyby nie ma tego klimatu otwartego dachu.No ale na daily przez cały rok jakoś dużo bardziej mnie przekonuje przytulny metalowy dach w zimie niż jazda pod szmatą. Plus akurat mnie podoba się bardzo design RF. 1 minute ago, gtfan said:mógłby być, ale nie wiem co tam pod spodem siedzi, nie za bardzo śledzę czy tam wsadzają jeszcze klasyczne automaty czy już jakieś wymyślne dwusprzęgłówki z hybrydami. pytanie tylko czy cenowo wyjdzie to jakoś atrakcyjniej niż Golf GTI.Dwusprzęgłówki bez hybrydy aktualnie, jak w GTI. Jeśli pracują w trybie sport tak samo jak w BMW, to wrażenia powinny być przyjemne. A cooper c wychodzi cenowo dużo taniej niż Golf GTI, w sumie cooper s również. Imo zawsze możesz się przejechać i zobaczyć jak wypada w praktyce.
Opublikowano wczoraj o 08:22 1 dzień A no na cały rok auto to zdecydowanie tak, tylko wtedy większa szansa, że skrzynia klęknie, a to zdecydowanie najsłabszy element ND i absurdalnie drogi z drugiej ręki.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. W dniu 4.07.2025 o 18:37, tlas napisał(a):Przesiadka z 11 letniego VW Golfa na auto z 0 kilometrami przebiegu to coś pięknego. Najchętniej bym w nim nocował :DPiękne autko
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 3 godziny temu, XM. napisał(a):Piękne autkoDzięki. Jeszcze ostatnie zdjęcie z kabiny podczas dnia i już nie spamuje więcej. Musiałem trochę dać upust mojej radości xdelementy są świetnie spasowane nic nie trzeszczy, ekran dobrze wkomponowany w deskę, zegary 3d robią robotę.ostatnio trochę jeździłem x5 2023 kolegi to powiem szczerze peżot nie ma się czego wstydzić pod względem wnętrza.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. no nie, z całym szacunkiem ale 115k za tandetne w wykonaniu auto segmentu B to podziękuję, już mam takie jedno w garażu, tylko że tańsze o 30k której to różnicy w paliwie czy naprawach nie wyjeżdżę nigdy.tym bardziej że w tej cenie (nawet taniej) mogę spokojnie wziąć Cuprę Leon 1.5 150KM, co prawda w manualu ale na upartego żona ma Proceed na swoje potrzeby bo Corsą i tak nie chce jeździć więc może po długim czasie urabiania żony że jedno auto z automat starczy to by przeszło (tylko chyba bym musiał pojeździć na Traficarze kilka dni żeby sprawdzić czy po 10 latach posiadania tylko automatów jeszcze bym chciał manual czy może jego posiadanie wydaje się mieć sens tylko w głowie). i nie dość że będzie to auto lepiej wyposażone, klasę większe (po Corsie już nie chcę klasy B, już pomijając wielkość która może by uszła ale w tej klasie po prostu stosuje się tandetne zawieszenia, tandetne materiały, słabe wygłuszenia, niewygodne fotele, dziwne oszczędności na każdym kroku, no nie, nie chcę już), kilka klas lepiej wykończone, to jeszcze będzie dawało jakiś fun z posiadania i jeżdżenia (co prawda to nie będzie Golf GTI ale na miasto z którego to auto by nie wyjeżdżało te 9s do setki wystarczy), a nie tylko z obserwowania jak mało pali.Ja akurat nie porównywałbym Yarisa w full opcji do podstawowej Corsy, niemniej jednak nie jest to auto które powstało żeby sprawiać frajdę z posiadania go, ono po prostu świetnie sprawdza się na co dzień w mieście. Tylko tyle i aż tyle. Przeceniony Golf GTI to jeden z ostatnich hot hatchy jakie zostały na rynku, Mini super się prowadzi ale to bardziej zabawka dla singla..
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.