Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
W dniu 7.03.2019 o 17:46, mozi napisał:

Its piękny its bjutiful. Gratki ślicznie się prezentuje. 

BTW ile Ci tak w miescie pije?

Spalanie wynosi 6,0956 litrów na 100 kilometrów


Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,3066 złotych


Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 30,66 złotych


Koszt przejechania 672.3 kilometrów wynosi 206,13 złotych (5,03 zł/litr).

 

Co ciekawe, komputer pokazywał spalanie 6,4 litra/100km.

Odnośnik do komentarza

Rozwiną, chyba, że UE i reszta świata zmieni nagle system podatkowy. W większości krajów UE opłaty za samochody są coraz silniej związane z emisją CO2, do tego koncerny mają teraz stawiane cele maksymalnej emisji, a najlepszym sposobem na jej obniżenie to elektryfikacja. Najbardziej problematyczny może być okres przejściowy - kary dla koncernów i wysokie podatki z jednej strony, a brak infrastruktury do ładowania z drugiej.

Edytowane przez Mustang
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, iluck85 napisał:

Ciekawe czy te elektryki rozwiną skrzydła czy moda minie. 

Niby EKO to wszystko dziś, a produkcja akumulatorów już eko nie jest i jest gorsza dla środowiska niż spalanie aut.

Benzyna z dziwnymi dodatkami, a branża paliwowa idzie w stronę coraz droższej ropy. Ciekawe.

Zainteresowałem się dokładnie ostatnio tym tematem(zamierzam założyć fotowoltaikę) i mity o elektrykach są nie do końca prawdzwie.

Po pierwsze-szkodliwość utylizacji baterii-tyle tylko,że coroczne koszty ekologiczne   produkcji, wymiany oleju i filtrów  w tych dyskusjach już nie są podawane..No i baterii nie wymieniamy co 15 tys.

Po drugie -powtarzane jak mantra "prąd w  jest z węgla".I tu mamy piękne tabelki przedstawiające jak trują nas elektrownie.Tyle tylko,że w chwili tankowania koszt  energetyczny transportu, wydobycia, rafinacji benzyny itd to prawie 7kwh za litr.Nissan Leaf potrzebuje ok 15 kwh na 100 km.

Tak, tyle co dwa litry benzyny.

Tak, bez dalszej emisji spalin.

Po trzecie-jeśli mamy fotowoltaikę,a staje się ona coraz bardziej popularna to wszystkie te gadki o truciu węglem są troszke nie na czasie (średnio 80 % energii na ładowanie auta mamy za darmo z paneli ).I jest to niejako efekt uboczny bo głownie panele mają minimalizować koszty energetyczne domu.

Niestety, dla mnie ceny elektryków są wciąż zaporowe.Zasięg mi wystarczy, bo średnio robię codziennie 20 km po mieście, czasem wyjazdy do rodziny 100 km  jedną stronę-też żaden problem.Podejrzewam,że pójdę w stronę Hybrydy Plug-in, gdzie będe mógł cały czas jeżdzić w trybie elektrycznym, a z trybu hybrydowego korzystać te dwa trzy razy w roku, przy dłuższych wyjazdach.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Diagnosta wpisał w dowód "Stan: Igła" i wbił przegląd na 5 lat....

Po co ja to nadal trzymam. Stoi w garażu i robię raz na dwa tygodnie 10km. Tylko utrzymywać trzeba. Z jakimś wielkim zyskiem nie sprzedam, bo poza 2.8 pod maską to jest to sedan, bez mpakietu i to w mało chodliwym kolorze. Tyle co w niego kasy włożyłem to bym tylko komuś prezent zrobił.edc1a13b81a119576e7b54a386b5313d.jpg

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.