Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie którzy wypisują bzdury typu "klon GOW", "zerżnięta broń (łańcuch)" są po porostu śmieszni i żałośni. Jak ktoś czegoś nie wie, to niech milczy, a nie plecie głupoty. Widać że MS i KP dużo czerpali z pierwszych części Castlevanii, głównie z Simon Quest i Super Castlevanii IV. Zapowiada się cudowna Castlevania. Doskonała pod każdym względem. Gdzieś czytałem iż ukończenie gry ma zająć aż 20h.

Odnośnik do komentarza

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze bedzie cudowna? Przeciez w tym trailerze pokazali tyle, co nic.

 

Widać że MS i KP dużo czerpali z pierwszych części Castlevanii, głównie z Simon Quest i Super Castlevanii IV.

W ktorym momencie jest to tak widoczne? Albo inaczej - jakie elementy charakterystyczne dla Simon's Quest i SCIV beda obecne w nowej Castlevanii? Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze bedzie ich duzo.

Odnośnik do komentarza

Fajnie ludzie nie maja o czym pitolic to teraz dyskusje o niczym prowadza, przyznajcie lubicie to ;).

 

Z Castlevanii 4 rozumiem ze chodzi np o skoki nad przepasciami za pomoca bicza Belmontow.

 

A propo tej ploty ze 20 godzin ... To mam nadzieje ze bedzie to 20 godzin gameplayu a nie 19h filmow :P.

Odnośnik do komentarza

Zapowiada się... Myślenie podczas czytania nie boli. Na jakiej podstawie? Chociażby grafiki, designu poziomów, muzyki, gameplayu (walka, elementy zręcznościowe). Porównaj sobie http://castlevania.classicgaming.gamespy.c...reens/scv4g.gif http://www.vgmuseum.com/mrp/CVPics/SCRcv42.gif z http://gamescom.gamespot.com/image_viewer/...enshot#site_nav http://castlevania.innerworld.pl/news/data...ge_02072009.jpg a także eksploracja otwartego świata gry (Simon Quest). Pod względem klimatu LOS przypomina stare Castlevanie z NESa i SCIV i Bloodlines z Segi Genesis. Reszta Castlevanii łącznie z SOTN była bardziej "japońska". Zresztą przekonajcie się sami, zagrajcie w starsze częsci Castlevanii, a potem w nowsze (chociażby te z Gba i DS).

Odnośnik do komentarza

Szczerze mowiac to Casltevania w 3D wiec chyba najlepszym porownaniem jest porownac te inne :P.

Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ?

Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo :>.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Chodzi o to, ze napisales, ze tworcy czerpali sporo z wymienionych przez Ciebie czesci, a podales raptem 2 elementy. Jesli chodzi o klimat, to raczej ciezko jest cokolwiek powiedziec na podstawie tak krotkiego filmiku - jest zamek, jest mrocznie, wala pioruny, strach sie bac.

 

Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ?

Jest jeszcze Lament of Innocence, w Europie wydany po prostu jako Castlevania, bez zadnego podtytulu.

Sa tez 2 czesci na N64, ale smialo mozesz je sobie odpuscic - byly kiepskie i nie sa nawet uznawane za pelnoprawne czesci serii.

 

Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo .

Mogliby zrobic cos takiego, jak Shadow Complex, tyle, ze w swiecie Castlevanii.

 

 

 

Edytowane przez RoL
Odnośnik do komentarza
Szczerze mowiac to Casltevania w 3D wiec chyba najlepszym porownaniem jest porownac te inne :P.

Curse Of Darkness ... Wyszla w ogole inna co najmniej strawna Castlevania nie 2d ?

Ale ja bym sie cieszyl jakby dowalili jakis element z klasycznych Kastlow - taki widok 2d i prniemy w prawo :>.

 

Lament of Innocense była całkiem niezła, podobnie jak Course of Darkness. Czuć w nich jednak było niewielki budżet - brak rozmachu. Mimo to wypadły znacznie lepiej jak koszmarki na N64 i DC.

 

Generalnie rzecz biorąc serię można podzielić na dwie gałęzie: ta arcade'owa (C, CIII, CIV, CV, CB) i ta rpgowa (CII, SoTN/NiTM, CoTM, HoD, AoS, LoI, CoD i te na DSa, których podtytułów nie kojarzę). Wielką mam nadzieję (zapewne płonną...), że nowa odsłona na PS3 będzie dzielnym sukcesorem mojej ulubionej jRPGowej linii.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

w tym problem, ze nie krazy ;/ dostepne sa tylko szczatkowe ilosci gameplayu i kilkadziesiat screenow. jedyny slad plytki z grą w internecie to zapis z jakiejs strony aukcyjnej gdzie beta ponoc sprzedala sie za 2000$. ot taka jedna z wielu legend internetowych,

 

chyba, ze pisales o Castlevania Symphony Of Destruction... ale to mod do innej gry

Odnośnik do komentarza

" IN a storytelling level, we wanted to reinvent the franchise, go direct to its heart. We took many elements and inspiration from the first castlevania, Simons quest, Super Cv IV. We are incluiding elements from Simons Quest, it had a world to explore, it wasn't only the castle.We want to imitate that because with that, once you arrive to the Castle for the first time everything is more spectacular.

There's a truth, this game doesn't enter to the chronology we all know. The best way to be friendly with new users is changing the traditional formula but with the classic escence. we are creating a castlevania for new and old players, but it's a shame that many gamers doesn't know the franchise.

The franchise went away from the big public a long time ago, it became a series only for a determined public. We want it to be in everyone's mouth, not in some one's .

Since 1997, the franchise was stagnant on the same formula, we don't want to create another Symphony of the Night, not anymore. We want to come back to the beginning with the best elements of the current top action games. We aren't saying that the fans will get dissapointed; we arent going away from the classic legacy. The fans will recognize a lot of things related to the franchiose, they will be in there but in a different way, this is pure Castlevania. For example, the whip swinging was takn from Super CV IV. We want the game to appeal fans and newcomers, but the fans will love it because it will feel different but also familiar.

We made trailers to surprise and make people atonished, but the combats aren't the only good thing in the game. we have a great story, puzzles, a lot of platafforms. it's very different of many action games because here we can explore, find different routes. I'TS NOT A SANDBOX, somewise is a linear game but we can take different routes and we are free to explore. It's a Huge game, an exper user will finish it in about... 20 hours. Still you can explore to find hidden objects, they won't be neccesary, but it will be delightful to the ones who want to get everything (Gonna catch them all!) There will be rankings, the posibility of new subweapons, new magic... little rewards to the ones who want to explore...

Gabriel's wife was murdered and he heard the legend about collecting the fragments of the mask of God to bring her back to life. The mask is his main motivation and obsession. later, we have the damaged mask, I can't say anything eles, but let's say that it's not that good".

Odnośnik do komentarza

Znów ten błazen, Kojima. Myślał, że jest śmieszny z tą maską i niech się nauczy poprawnie angielskiego zanim zacznie występować na takich konferencjach. Dave Cox, producent powiedział sporo ciekawostek, np. taką, że nie jest to ani prequel ani sequel w kwestii fabuły i że nowi gracze będą mogli bez problemu sięgnąć po nową Castlevania'ę, nawet jeśli nie grali w poprzedniczki (oby nie była zbyt casualowa). Jak widać, Konami wiąże z tym tytułem spore nadzieje, zresztą to obecnie ich najlepiej zapowiadająca się gra.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...