Opublikowano 8 listopada 20169 l Mazda dwojka 323f, szkoda ze najmlodszy rocznik to 97 xD pikny samochod.
Opublikowano 14 listopada 20169 l Te uchwyty pewnie po to by ja sciagnac, obstawiam,ze nie mozna jej podniesc. Moim zdaniem roznica miedzy 2.5 a 2.8 jest tak bardzo duza,ze bez sensu jest rozwazac ten mniejszy. I tak, jezdzilem oboma motorami. 328 coupe to najbardziej pozadana wersja i kultowy silnik,ktory jest bardzo szybki i bezproblemowy. Ich ceny swiadcza same o sobie. Na plus rowniez smieszny koszt czesci. Czekam az moj ulubieniec tutaj powie,ze bzdury gadam Różnica między 325, a 328 w serii jest przecież minimalna. Jedynie co to 328 są młodsze i trzymają cenę rynkową. Zdecydowanie lepiej kupić taniej 325 z 95r. A co do cen za groszę, to jak do każdego e36 wszystko po 50zł, aż trafisz na coś co występuje tylko w 328. Właśnie szukam lewej półosi. W 328 oczywiście była inna skrzynia i duża głowa więc i półosie są grubsze. I odpowiednio droższe i niedostępne Na szczęście tych unikalnych części jest mało. Edytowane 14 listopada 20169 l przez WisnieR
Opublikowano 14 listopada 20169 l O wilku mowa. Faktycznie minimalna roznica, kazde porownanie tych aut na prostej rzeczywiscie to udowadnia Edytowane 14 listopada 20169 l przez Infidel
Opublikowano 14 listopada 20169 l Ale o jakiej różnicy mówimy? 0.5-1s szybciej na 1/4. Dane katalogowe producenta: 325 - 192KM 245Nm 8s do 100km/h 328 - 193KM 280Nm 7.3s do 100km/h Tak 328 jest szybsze i waży mniej ze względu na aluminiowy silnik ale bez przesady, to nie jest tak jak napisałeś "bardzo duża różnica". Oba auta to i tak stare złomy xD
Opublikowano 14 listopada 20169 l Wyscigi na 1/4 mili mnie nie grzeją, bmw byloby wykorzystywane do upalania na torze, a do tego odchudzona buda z 2.5 ze szperą 100% powinna wystarczyć Edytowane 14 listopada 20169 l przez Qvstra
Opublikowano 14 listopada 20169 l Wiedzialem,ze dasz dane katalogowe,ale nawet one pokazuja duza roznice. Powtarzam po raz kolejny, postaw te dwa auta obok siebie i zobacz jak ta roznica konia niewiele zmienia :-). 2.5 to zamul przy 2.8. 5min czytania o m52b28 wiele ci rozjasni. Wszyscy sa zachwyceni osiagami tego motoru,objezdza duzo mocniejsze auta,ale wisnier i tak powie, ze to ch.uj Do upalania 325 tez sie oczywiscie sprawdzi. Polecam najpierw standardowa sspere 25%, 100% potrafi... zdziwic Edytowane 14 listopada 20169 l przez Infidel
Opublikowano 14 listopada 20169 l Chyba czegoś nie rozumiesz. Ja stawiam te auta ze sobą. Bardzo często. Nie raz też sam stawałem z 325. Należę do szczecińskiego klubu BMW i zajmujemy się organizacja pomiarów na 1/4, bo akurat tak się składa, że mamy do tego maszynę. Ty piszesz o forach internetowych, a ja o rzeczywistych przykładach z życia. Mogę Ci wklejać tabele z ostatnich kilku pomiarów, które organizowaliśmy, ale pewnie i tak się uprzesz bo wystarczy 5 minut na forach. Tak więc nadal czytaj swoje fora, a ja w tym czasie będę stawiał te auta ze sobą na 1/4 osobiście.
Opublikowano 14 listopada 20169 l Dobrze wiesniar, zyj sobie w swoim klubie dalej. Ta dyskusja jest bez sensu
Opublikowano 15 listopada 20169 l Właśnie oglądałem jakąś transmisję z planu zdjęciowego nowego odcinka Automaniaka, będą jeździć Superbem, jakimś Infinity i Talismanem. Wszystkie w wersji benzynowej 2.0. Leci transmisja, Mikiciuk prezentuje samochody a w sekcji komentarzy pod filmem dyskutują pasjonaci motoryzacji o tym jak to stare E46 by objechało na torze te ich samochody, które akurat testują, do tego sprawiając więcej frajdy z jazdy Na prawdę wiara właścicieli starych beemek w swoje samochody jest godna pozazdroszczenia.
Opublikowano 15 listopada 20169 l Z samą frajdą z jazdy to kto wie, szczególnie na torze. Takie passerati B7 jest całkiem szybkie, ale też nieco nijako się prowadzi. Za następne InfinitY od fana motoryzacji będzie minus
Opublikowano 16 listopada 20169 l http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-320i-e36-1998-18500-pln-ostrow-mazowiecka/ Edytowane 16 listopada 20169 l przez _S_
Opublikowano 19 listopada 20169 l tak jak pisaliscie, silnik do naprawy nieszczelnosc tlok-cylinder i uszczelniacze zaworowe, za naprawe krzykneli 5000 nie oplacalne zupelnie, wymienie caly silnik i sprzedaje nigdy wiecej gunwa z niemiec, trzeba bylo sluchac madrych glow i kupic auto z pancernym silnikiem jak 1,9 TDI
Opublikowano 19 listopada 20169 l Dokładnie, tylko niemiecka doskonałość. Było wałkowane milion razy.
Opublikowano 19 listopada 20169 l no i francuzy, paradoksalnie najmniej przetyrane bo malo kto ich chce
Opublikowano 20 listopada 20169 l Tylko wloskie ogiery z temperamentem i niesmiertelnym szczytem dieslowskiej inzynierii 1.9 jtd
Opublikowano 23 kwietnia 20178 l o (pipi) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-karoseria-z-wlokna-szklanego-ID6yS3Pz.html połączenie e63, e46 i batmobilu napędzane sercem e36. szkoda, ze tak daleko od wawy
Opublikowano 23 kwietnia 20178 l (pipi)a te repliki i zmoty to jakas masakra.... ...ale trzeba przyznac,ze pod kątem estetyki wykonania nie ma do czego się przyczepić, ino projekt kiczowaty
Opublikowano 27 kwietnia 20178 l Wpis taktyczny. W wakacje żonka chce kupić samochód dla siebie. Max 8 tysięcy z tanimi częściami bo w końcu to kobieta. Żona mało jeździła i teraz chce zacząć a ja nie chce zniżek potracić 10 lat bezwypadkowej jazdy własnym samochodem jednak zobowiązuje. Dodatkowo mój samochód drogi w utrzymaniu. Samochód musi być tani w eksploatacji. Do jazdy tylko po mieście. Mały. Tanie części na szrocie czyli popularny w polszy :)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.