Skocz do zawartości

Demon's Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Ej sory ale jak chcesz zobaczyć coś topornego to polecam obadać King's Field/Shadow Tower/Eternal Ring dopiero wtedy porozmawiamy. Rozwiązania w Demon's i Dark były różne i np mi się to bardzo spodobało, bo sprawili że Dark to coś wiecej niż multiplatformowy Demon's i tani taśmociąg.

 

Dark Souls miał inną idee - Nie masz Nexusa do którego co chwila wracasz. Jakbyś w takim Darku miał aż zapier.dalać do Anal Londo żeby móc sie spokojnie teleportować do Firelink i odstawic graty to plułbyś sobie w brodę jak Allah na kozy. Dopiero potem seria się scasualowała.

Zresztą w Demon's wszystkich itemów było dużo mniej, duuużo mniej zbroi, broni itd w Darkach masz od chu.ja żelastwa.  

 

Ok to juz mozemy rozmawiac bo widzialem KF wszystkie czesci. Tylko co to ma do rzeczy skoro dyskutujemy o soulsach i rozwiazaniach w tychze?

 

Ale nie rozumiem, dlaczego mialbym isc do AL i sie teleportowac do Firelink? Przeciez juz od pierwszego merchanta mozesz kupic pudelko na graty i ono jest dostepne przy kazdym ognisku. Czy miedzy kolejnymi ogniskami serio nazbierasz wszystkie sety zbroi i cie przeciazy? Przeciez duplikatow mozna w ogole nie podnosic albo wywalic z inventory. Jezli jest tego mocno duzo to mogli zwiekszyc udzwik powiedzmy o kolejne 100 wzgledem DeS ale nie robic z tego nieskonczonosci. No juz nawet bym chyba jakas "magiczna sakiewke bez dna" przebolal xD

Odnośnik do komentarza
Ok to juz mozemy rozmawiac bo widzialem KF wszystkie czesci. Tylko co to ma do rzeczy skoro dyskutujemy o soulsach i rozwiazaniach w tychze?

 

Bo mówisz, że niektóre rozwiązania w Demon'sach były aż toporne. Demon'sy przy tamtych gierkach to prawdziwy nextgen. Demons'y wywodzą się od tamtych dungeon crawlerów i widać to na wielu płaszczyznach.

 

Ale nie rozumiem, dlaczego mialbym isc do AL i sie teleportowac do Firelink? Przeciez juz od pierwszego merchanta mozesz kupic pudelko na graty i ono jest dostepne przy kazdym ognisku.

 

Dokładnie. Dark i Demon's Souls to kompletnie różne gry z kompletnie różną filozofią, ideą i balansem. Jedyne co je łączy to identyczne sterowanie. W Demon's masz swój bezpieczny Nexus do którego zawsze sobie wrócisz wyliżesz rany, przepakujesz sprzęt, ochłoniesz. Dark Souls to bardziej podróżowanie w nieznane, niebezpieczne i dużo większe niż DS strony. Po drodze zdobywamy mase gratów, nieporównywalnie więcej niż w Demonsach i szczerze jeśli miałbym co jakiś czas cofać się do bonfire tylko dlatego, bo jestem przeciążony i pozwolić na respawn wrogów czułbym, że zamiast isć do przodu stoję w miejscu (albo gram w jakieś nawiedzone Diablo). Teleportacje dostajemy dużo później w grze i uważam to z designerskiego punktu widzenia za strzał w dziesiątke. Jedyne co nam ułatwia sprawę do bonfire i regenerujące się Estus Flaski co ognisko. Darki są ogólnie bardziej casualowe, przystępniejsze pod kilkoma względami, a już zwłaszcza kolejne części. Trójka jeszcze inaczej zbalansowała sprawę z itemami, możemy mieć przy sobie ich określoną ilość a reszta jest składowana do schowka.

 

Wracając do KF/ST/etc w tamtych grach też mogłeś mieć Bóg wie ile żelastwa ze sobą, z tym że nie miałeś tam normalnie miejsca do składowania, po prostu miałeś to co znalazłeś i byle dbać o wytrzymałość tychże, przy szczęśliwie napotkanych kowalach po drodze.

 

Po co to wszystko piszę - Żeby pokazać ze wszystkie te gry tak naprawdę trochę inaczej do tematu eksploracji/zarządzania podchodziły, w późniejszych częściach to ułatwiono bo skupiałeś się bardziej na ważniejszych aspektach gry i wg mnie to super sprawa, że próbowali zrobić coś innego. Ta seria nigdy nie aspirowała do bycia symulatorem rycerza i każdemu komu to przeszkadza żyje w jakimś dziwnym złudzeniu.

 

Swoją drogą ci co piszą, że turlanie się w zbroi jest ok (?) a skakanie to już niby przesada powinni oberwać wielką pałą olbrzyma. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Ok ok, nie wchodzmy znow na sciezke "symulator rycerza". Nie o to sie tutaj rozchodzi, ze by udowadniac, ze seria souls ma cos wspolnego z realizmem.

 

Co do turlania. Dla mnie w tej grze postac moglaby nawet stac na rekach w pelnej plytowej zbroi i wspinac sie po skalach nogami jesli mialoby to uzasadnienie w gameplayu. Turlanie ma takie uzasadnienie - pozwala unikac ciosow przeciwnika, wspomaga nas w walce. Skok nic nie daje. Mozna sobie przeskoczyc nad rozpadlina i wziac item. I to tyle.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

 

 

Despite what's been said previously, it's possible a remastered version of Demon's Souls could happen--it's just unlikely to be handled by From Software.

 

Demon's Souls director Hidetaka Miyazaki has clarified his past comments, making it clear he isn't the one to decide whether such a project happens.

 

"It seems like there was a misunderstanding in a previous interview in relation to a remake or a remastering of the game, so let me reiterate here," he tells GameSpot in a new interview. "The Dark Souls series is Bandai Namco Entertainment's IP, and Demon's Souls and Bloodborne is Sony Interactive Entertainment's IP. Hence, the decision to do a remake or remastering is under their jurisdiction.

 

"For me and for From Software, I don't think we'll be involved with their happening, but it could happen through another developer."

 

In an interview earlier this year, Miyazaki showed little interest in a Demon's Souls remaster.

 

Demon's Souls was released for PS3 back in 2009. The From-developed game was published by Sony, Atlus, and Bandai Namco in different regions of the world. It never received any direct sequels, with From instead moving on to the Bandai Namco-published Dark Souls series and Sony's Bloodborne.

 

Miyazaki, who directed all of these games (except for Dark Souls II), was named president of From Software in 2014. Since then, he's made it fairly clear that From's future is in making new games and has confirmed work is underway on new IP.

http://www.gamespot.com/articles/demons-souls-remake-could-happen-with-another-deve/1100-6441637/?ftag=GSS-05-10aaa0b

Odnośnik do komentarza

Zaufaj Patchesowi, to naprawde dobry ziomek.

Jak ktoś ogarnięty to zrobi na silniku Dark Souls 3 to jezusmaryjo  :fsg:

 

Fajnie by było zobaczyć co mogliby zrobić z Demonsami na tym silniku. Z drugiej strony kocham DS za to jakie jest i nie obraziłbym się gdyby zachowali taką samą kolorową oprawę jak w oryginale, zamiast tej ostrzejszej i lekko wypranej z kolorów charakterystycznej dla BB czy DkS3.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Tej sceny chyba ożywiać nie trzeba, patrząc po częstotliwości dodawanych postów w tym dziale.

A remaster Demon's Souls (i pierwszego Dark Souls) z radością przywitałbym na PS4 - z chęcią wbiłbym kolejne platyny, zwłaszcza w tym drugim, bo Demony w tym celu to jeszcze mam z USA, a i japońskie można skombinować.

Żeby nie było - uwielbiam te tytuły, ale mam takie zaległości, że bez pucharków ponownie bym w to nie grał, a tak miałbym przynajmniej wymówkę :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...