Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Jedna sugestia jesli idzie o porownanie grafy w KZ3 i C2 - po pierwsze, w KZ3 dzieje sie o wiele wiecej na ekranie, niz w przypadku C2. Po drugie, zauwazcie, nie wiem kurna od czego to zalezy, ze gry na monitorach wygladaja ladniej niz na telewizorach. Podepnijcie PS3 pod monitor i dopiero potem porownujcie grafe miedzy KZ3 i C2. Wiadomo, C2 na maksymalnych ustawieniach na mocarnym PC wymiata, tyle ze taki komp kosztuje 3500 zl(laptop), a ps3 mozna wyrwac za 1000, a konsola ta ma przeciez takie bajerki jak blu-ray. Na prawde, patrzac na KZ3, Uncharted 2 i God of War 3 sądze, iz PS3 nie ma sie czego powstydzic przy mocnych komputerach, jedynie Xbox 360 nie pokazuje graficznych kozaków, a konsolowy Crysis 2 ulegnie grafie z Killzone 3... to pewne, bo ile tam sie dzieje na ekranie, ile jest efektow czasteczkowych, ile dropshipow na raz, animacje smierci helghan i ogolny majstersztyk graficzny to jest niepojete.

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Już przestańcie z tymi efektami cząstkowymi bo nikt z was nie wie tak na prawdę co to oznacza, a wszyscy jak dzieci co się nauczyły nowego słowa powtarzają. Skoro tak ważne jest jak dużo dzieje się na ekranie to czemu jak ten argument przytacza się przy Halo: Reach gdzie dzieje się 3 razy więcej niż w KZ2/3C2 to nikt tego nie bierze pod uwagę heh. W KZ3 i C2 z tego co mogłem do tej pory oglądać to dzieje się praktycznie tyle samo, już nie przesadzajcie. Dużo się dzieje w sekwencjach na szynach, ale to normalka. W klasycznej strzelance KZ3 dużo więcej niż w KZ2 się nie dzieje tylko zostało to lepiej przedstawione.

 

Obu gier nie ma jeszcze na rynku, a już wiecie co i jak. Jakaś promocja w markecie na szklane kule była czy jak :P

 

Jak Crysis 2 będzie nudny i monotonny to żadne fajerwerki graficzne mu nie pomogą. Przydałoby się demo singla bo filmiki z netu gdzie fąfle grają na easy i przez 50% czasu oglądają murki i drzewka za wiele nie mówią.

 

 

 

Wywiad z gościem z Crytek i gameplay:

 

http://www.youtube.com/watch?v=XSa_-7-Uks0&feature=player_embedded

Edytowane przez Square
Odnośnik do komentarza

Grałem wczoraj w betę Crysis 2 u kumpla na PC.Nie wiem czy to normalne ale są w niej odblokowane wszystkie levele.O ile część poziomów jest autentycznie nudna i polega tylko na parciu przed siebie i eliminowaniu standardowych ludków, tak kilka po prostu wyrwało mnie z kapci jak np. poziom

w nocy w skąpanym w deszczu Times Sqare

, natłok efektów świetlnych niszczy system.Muzyka i efekty dźwiękowe w tej grze - rewelacja.

Odnośnik do komentarza

Nie przeszedłem całej gry, tylko kilka leweli (może z osiem).Poziomy są raczej małe i jest ich sporo a swoboda jaką widać na filmikach to iluzja.Są momenty na większej przestrzeni z większą swobodą gdzie jest kilka dróg, ale przeważnie po prostu idziemy z punktu A do Punktu B.Monotonny jest szczególnie początek, później akcja nabiera tępa i chwilami gały wychodzą na wierzch.Sprawdziłem głównie te pierwsze levele no i tu nie dzieje się za wiele.Po świetnym intrze gra zaznajamia nas z gameplayem i przez spory czs jest troche nudno, brnie się kasując standardowych soldierów w oczekiwaniu na jakieś większe bum.Myślę że gdzieś tak od połowy dzieje się już znacznie więcej, dochodzą pojazdy, nowi przeciwnicy, bronie i mega epickie momenty.Warto dodać że ta beta (dość zabugowana ) chodzi w Direct 9 i potrafi zrobić naprawdę duże wrażenie, więc pełna wersja na wypasionym sprzęcie powinna nieźle zarządzić.Całość chyba nie jest zbyt długa, 10h na standardowym dificulty (drugi a są cztery) powinno wystarczyć.Kozacki jest głos "skafandra"-Prophet który przestawia nam cele misji (brzmi jakby wypalił sporo cygar i przechylił parę kielonów :) )

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Czyli te poczucie swobody na filmikach to ściema?

A jak fabularnie? Zjadliwie czy kał?

 

I jeszcze jedno może lepiej napisz to w spoilerze. Przez pół gry walczymy ze zwykłymi żołnierzami? A czemu niby skoro to Obcy są naszym wrogiem? Czy ONI pojawiają się dopiero później?

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Według mnie poczucie swobody to ewidentna ściema, na filmikach czaruje rozmachem ale to za sprawą otoczenia, wielkich budowli, w rzeczywistości stanowią tylko tło i w wiele miejsc nie da się dotrzeć.Fabuła wydaje się raczej zjadliwa zaczynamy jako

anonimowy marine, którego kompani giną w trakcie ataku alienów na okręt podwodny którym płyną.Rannego ratuje jakiś rosły murzyn w kombinezonie Propheta (nie wiem czy był w jedynce bo nie grałem) .Jest umierający od "zarażenia przez obcych", półprzytomnemu bohaterowi daruje skafander samemu waląc sobie w łeb z guna sypiąc przy tym tekstami w stylu remember me i że jest ostatnią nadzieją.Przez pół gry to zarówno obcy jak i żołnierze są naszymi wrogami (walczą też między sobą).Pierwsi obcy pojawiają się już po trzech, czterech levelach ale z tego co grałem to najwięcej jest żołnierzy.Intryga wydaje się dość ciekawa, akcja dzieje się na terenie NY atakowanym przez obcych, jest jakiś generał który chce dostać w swoje ręce skafander Propheta nawet za cenę śmierci właściciela (a może równierz i tego), jest odzdiał ruchu oporu ALCATRAZ z którymi bohater później współpracuje i zdaje się że nikt nie wie kto siedzi w skafandrze - NPC komunikóją się z nami za pośrednictwem Propheta a sam główny bohater jest chyba niemy.

 

Nie wiem czy to wina bety., ale irytuje bardzo IQ wrogów.W trakcie jatki i pomiędzy nią zachowują się trochę jak downy z serii Tenchu, ale już np. potrafią dojrzeć nas przez dziurę w ścianie z odległości kilometra :) .

Ogólnie to cały hype związany z Crysis 2 wydaję mi się mocno przesadzony.Owszem, gra jest mega, ale nie tak jak przedstawiają ją developer i media.Chodź z całą pewnością scenariusz jest lepszy niż w ostatnich CODach :thumbsup: .

 

Aha, jest jeszcze na ekranie widoczny prawie cały czas indykator wskazujący kierunek celu i ile metrów nam do niego pozostało, w razie jakby ktoś nie daj boże zabłądził i odkrył jakieś niedoróbki czy bugi, a jak już nam się to jakimś cudem przytrafi głos ze skafandra szybko przypomina nam o aktualnym celu misji.

Nie wiem też co wśród bajeranckich właściwości kombinezonu robi dość standardowy noktowizor, pożera energię ze skafandra tak samo jak reszta skili a nie wygląda jak pozaziemska technologia, nie wspominając już o braku tak fantastycznego gadżetu jakim jest latarka.

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość kufir

Świetnie rozbudowana wypowiedź, dzięki daje nam to troszkę większe spojrzenie na tą grę. Singiel, singlem, przejdzie się raz, dwa no góra trzy i tyle. Mnie głównie interesuje multi, ciekawe czy będzie grywalne czy nudne. W multi skiny postaci mnie troszkę drażnią, wszyscy wyglądają identycznie, te kostiumy mają nawet identyczne kolory. Troszke to archaiczne.

Odnośnik do komentarza
I jeszcze jedno może lepiej napisz to w spoilerze. Przez pół gry walczymy ze zwykłymi żołnierzami? A czemu niby skoro to Obcy są naszym wrogiem? Czy ONI pojawiają się dopiero później?

 

W jedynce było dokładnie tak samo.

 

Co do tego AI to lepiej nie oceniać po zabugowanej becie.

Odnośnik do komentarza

Świetnie rozbudowana wypowiedź, dzięki daje nam to troszkę większe spojrzenie na tą grę. Singiel, singlem, przejdzie się raz, dwa no góra trzy i tyle. Mnie głównie interesuje multi, ciekawe czy będzie grywalne czy nudne. W multi skiny postaci mnie troszkę drażnią, wszyscy wyglądają identycznie, te kostiumy mają nawet identyczne kolory. Troszke to archaiczne.

z tego co ja widziałem na filmikach można zmienić kolor kostiumu jak również dodać łatki, a poza tym wydaje mi się że wygląd będzie zależny od klasy jaką będziemy grać (mam nadzieję :) )

Edytowane przez Prahas
Odnośnik do komentarza

Taaak, też grałem w betę, i co mnie naprawdę cieszy, to że Crysis nie zmienił się całkowicie w klona CoDa. Jasne, jest bardziej liniowo niż w jedynce, więcej też efektownych skryptów (tu akurat nie mam się czego przyczepić, wszelkie eksplozje w Nowym Jorku wyglądają kozacko), ale wrogowie nie wyskakują zza każdego krzaka i warto czasami porozglądać się po polu bitwy, szukając alternatywnych dróg. Crytek przesadził za to ostro z niewidzialnością - wyłącza się ją mając wroga na celowniku, strzela, włącza ponownie, a energia w ogóle nie ubywa.

Co do fabuły to Kazub jakieś bzdury powypisywałeś - ten murzyn to właśnie Prophet, dosyć tajemnicza postać z Crysisa jedynki, a Alcatraz to imię głównego bohatera... Wszyscy, którzy kontaktują się z bohaterem, biorą go za Propheta z powodu kombinezonu. Przynajmniej tak mi się wydaje ;p Jak nie graliście w jedynkę/Warheada to warto chociaż YouTuba pooglądać - CUT SCENKI

Podsumowując - gra będzie naprawdę dobra, o grafice nawet nie wspominam (grałem w 720p na Hardcore settings) bo przez większość czasu po prostu masakruje oczy; tylko radzę nie nastawiać się na ciągłą strzelaninę rodem z CoDa i pokombinować z nanosuitem ;] Nic, czekamy do marca na pełniaka.

Odnośnik do komentarza

Co do Propheta to nie byłem do końca tego pewien bo jak powiedziałem nie grałem w jedynkę, sorry my bad.A co do Alcatraz to dałbym sobie rękę uciąć że to nazwa oddziału marines.W trakcie jednego z briefiengów jedna z lokacji jest tą nazwą opisana i wydawało mi się że kilka razy mówią właśnie o Alcatraz jak o miejscu lub grupie ludzi (w sensie że bezosobowo) ale wybierałem potem levele wyrywkowo więc pewnie coś pochrzaniłem skoro tak twierdzisz.

Co do zniszczalności otoczenia to raczej standard, wszystko na skryptach.W paru miejscach betonowe filary rodem z matrixa, pękające szyby, reflektory i wybuchające samochody czy tam ściana którą musimy zdmuchnąć jadąc jakimś pojazdem (apropo pojazdów - ten którym jedziemy wrogowie mogą rozwalić, ale jak oni podjadą takim samym to jest niezniszczalny :potter: ).Te skrypty które odpalają się automatycznie gdzie wali się 3/4 otoczenia wyglądają naprawdę elegancko - czuć wyraźnie tą destrukcję.Interakcja z otoczeniem wygląda nawet nieźle : można przywalić z buta w samochód gdzie ten odlatuje na parę metrów (!!), wysadzać beczki strzałem z guna, postawić na ziemi tarczę zostawioną przez wroga i się za skryć.Da się brać do ręki większość małych przedmiotów i nimi rzucać, włączyć telewizor, radio, mikrofalę czy toster z którego po chwili wylecą grzanki i nimi też można rzucić :) .W całym przepychu graficznym irytuje trochę wszelakie zielsko - liście na drzewach czy krzaki bardzo mocno "odstają".

 

z tego co ja widziałem na filmikach można zmienić kolor kostiumu jak również dodać łatki, a poza tym wydaje mi się że wygląd będzie zależny od klasy jaką będziemy grać (mam nadzieję :) )

W opcjach multi widziałem trzy klasy do wyboru : Power, Armor i Stealth (każda jest określona poprzez skile) a w campaign widoczna jest czwarta - Visor.Widać tam też trzy różne stroje: jeden nanosuit, zbroja specjalnego żołnierza z singla i jeszcze jakaś.

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

Major spoiler, wyjasnienie z tym prophetem.

 

 

Zaczyna sie tak, ze jestesmy jakims wojskowym w lodzi podwodnej, zostaje ona zaatakowana przez obcych, przezywasz tylko ty, ratowany przez propheta. Prophet costam gada, po czym wali sobie kule w łeb, bo stadium jego zarazenia jest juz bardzo wysokie (wirus zaatakował miasto), przejmujemy jego kombinezon, i tak sie zaczyna gra.

 

 

 

Btw jak ktos chce to moge walnąć pare skrinów w full hd, na srednich ustawieniach, i tak robi wrazenie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...