Skocz do zawartości

The Witcher 2: Assassins of Kings


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

k oswiece cie. w sc2 dodawali ladder i custom mapy starjeweled, auir chef i left2die "za ktore wiele innych firm w dzisiejszych czasach zazyczyloby sobie pieniedzy, nazywajac to dlc" (o tym ze user made custom mapy sa workiem bez dna juz nie wspomne bo blizz nie jest za to bezposrednio odpowiedzialny)

 

i nie dziwie sie ze zignorowales wspomnienie o guild wars gdzie za darmo dali hard mode swego czasu, nowy tryb pvp a po ogloszeniu gw2 dodawali za darmo nowe chaptery gw:beyond majace wyjasnic historie miedzy gw1 i gw2. w koncu jak argument nie pasuje to trzeba go zignorowac.

 

co do portal 2 to malo dostales za darmo? juz twoje "za ktore wiele innych firm w dzisiejszych czasach zazyczyloby sobie pieniedzy, nazywajac to dlc" tu ci nie pasuje?

 

i sprawdzilem co dodaje patch. i jest tego tak ogromnie wiele ze za darmo nie chce mi sie zainstalowac ponownie gry po przejsciu.

moglbym sie nawet klocic ze blizz dodajac 3 mapy custom dal wiecej nowego niz kolejny poziom trudnosci do wiedzmina 2 (znowu przechodzic to samo nie dzieki, gra jest wystarczajaco powtarzalna juz przy pierwszym przejsciu)

arena to pvp czy horde mode? (sc2 dostal go na mapie left2die btw. nawet w 2 player co-op a jakos nie bijesz im brawa ze mega wydluzyli zywotnosc)

teraz popatrz na wszystkie gry ktore mialy horde mode od poczatku i bij im brawo ze wyprzedzili cdp w toku myslenia o miesiace dajac tryb odrazu.

 

sry ale wole porownywac do najlepszych zamiast najgorszych i jeszcze bardzo daleko do dnia kiedy bede sie cieszyl z darmowego patcha do gry ktora miala w sobie wiecej bledow na starcie niz moje dyktando z polskiego.

 

ps. a wow i jego "obowiazek" to srednio sie zgodzic. rownie dobrze mogliby nie wrzucac nic poza expandami a ludzie nadal by grali i placili za to ze graja ciagle to samo nowymi postaciami czy ze zdobywaja wszystkie achievy.

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

Laddery i kilka map, które userzy sami robią (nierzadko lepiej) w edytorze za darmo. No super, szczególnie w przypadku gry, która kosztuje majątek nawet rok po premierze.

 

Portal 2 - nadal nie wiem co poza Challenge (te same mapy co w singlu, tylko na czas) mi tam dali za darmo od czasu premiery. Bo bzdurne kostiumy dla robocików z co-opa darmowe nie są na pewno.

 

Guild Wars zignorowałem, bo nie grałem i nie mam o niej pojęcia. Dlaczego mam się wypowiadać na temat czegoś, czego nie znam? Już sobie tak nie dodawaj.

 

Zresztą, nie widzę sensu się licytować w tym momencie. Tak jak faktycznie nie ma powodów do zachwytów nad patchem Wiedźmina 2 (sam tę grę przeszedłem raz i jakoś mi się nie pali do odświeżenia), tak jeszcze bardziej nie widzę sensu wyśmiewania tego, że CDP wciąż stopniowo udostępnia nie tylko łatki, ale dodaje przy tym pewne nowości - questy, dodatkowe tryby itp. Mów co chcesz, ale moim zdaniem to jest godne pochwały. Tak samo jak chwalić należy każdą inną firmę stosującą taką praktykę (ot nawet wspomniane przez Ciebie Valve, Blizz itp.). Bo równie dobrze mogli w patchu naprawić tylko bugi, a za dodatkowe tryby czy questy liczyć sobie dolary, jak to robi teraz większość firm. Kupujesz Dragon Age'a i nie masz kompletnej gry, bo musisz jeszcze do tego policzyć itemy z fejsbuków, bonusy z edycji kolekcjonerskich, płatne DLC z questami na godzinę, dodatkowe grywalne postacie za $$$ itp. itd. Czy naprawdę dziwisz się, że ludzie chwalą postępowanie CDP w obliczu coraz bardziej powszechnego zdzierstwa? Bo ja wolę chwalić, co by przełożyło się to na pozytywną opinię producenta, aniżeli bezsilnie krytykować, bo ten będzie zdawał sobie sprawę, że "owieczki i tak kupią".

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Ulepszenia i poprawki walki:

  1. Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
  2. Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
  3. Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
  4. Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
  5. Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
  6. Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
  7. Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
  8. Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
  9. Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
  10. Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
  11. Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
  12. Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
  13. Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
  14. Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szykim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.
     
     
     
    Inne poprawki w wersji 2.0:
  15. Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
  16. Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
  17. Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
  18. Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
  19. Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
  20. Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
  21. Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
  22. Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
  23. Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
  24. Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
  25. Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
  26. Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
  27. Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
  28. Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
  29. Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
  30. Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć’, przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
  31. Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
  32. Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
  33. Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
  34. Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie’ w ekwipunku Geralta.
  35. Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
  36. Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
  37. Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
  38. Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
  39. Poprawiono animacje nekkerów.
  40. Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł’.
  41. Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.
  42. Wprowadzono liczne poprawki do samouczka w grze.

 

 

No super, powyższe 60 pkt to balans. Dostaliśmy więc Arenę i nowy poziom trudności. Fajnie że darmo, ale żeby się spuszczać zaraz jak to robi połowa POLSKIEGO internetu? A pfff....

Gdzie nie spojrzysz tam Polacy bronią W2 że takie dodatki gratis.

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

Że Polacy wychwalają W2 do przesady to inna historia. Ale dlaczego mielibyśmy nie chwalić takiej polityki patchy/DLC? Łatki łatkami, ale tutaj dostaliśmy nowy tryb zabawy (już pomijam poziom trudności), a w poprzednich pojawiały się także questy, nie wspominając o całkowitym udostępnieniu wszystkich pakietów DLC jakiś czas po premierze. Jasne, szału nie ma, ale fajnie zarazem, że wszystko jest za darmo, bez nawet jakichkolwiek zapowiedzi płatnych dodatków. CDP od razu oświadczył, że wszelkie nowości udostępni bezpłatnie. Nie wybijają się czymś takim ponad innych producentów, ale zarazem miło, że prezentują się z tej pozytywnej strony, a nie próbują naśladować BioWare, Square, Activision czy dziesiątki innych wydających każdy bubel za prawdziwą kasę. Pod tym względem będę w dzisiejszych czasach chwalił każdego producenta, który nie zdziera pieniędzy od swych klientów - bez znaczenia czy polskiego, czy zagranicznego.

 

CDP z Wiedźminem wszystko udostępnia bezpłatnie. W przypadku "och ach" Mass Effect 3 od BioWare już teraz wiadomo, że sporo rzeczy będzie udostępnionych potem, albo ograniczonych dla kolekcjonerek - w tym postacie, itemy, questy itp. Co jak co, ale wolę politykę tej pierwszej firmy, gdyż grę mogę kupić od razu i czekać na patcha, aniżeli czekać kilka lat na wydanie Ultimate/GOTY/Complete (bo nie mam zamiaru płacić najpierw za grę, a potem za każdą nową misję/postać/item z osobna).

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

No oczywiście, że fajnie etc ale zwróćmy tez uwagę na to ile faktycznego contentu dostajemy w owych DLC.

 

Takie jedno DLC do W2 to był np quest z Trollem. Słownie JEDEN quest, który się robi w kilka chwil jak już wiesz gdzie biec - uważasz, że jak by nie dali tego za darmo tylko zażądali za to choćby i 20 zł to co by było w internecie? Pośmiewisko. Skandal. W takim Dragon Age: Origins jedno DLC to kilkadziesiąt minut zabawy. Warden's Keep był bardzo dobry. Quest z Shale'em dawał nowa postać i quest który też chwilę zajmował jednak. Inny przykład z W2 - merchant z dobrymi itemami. Serio mieli by prawo zażądać kasę za NPCa który sprzeda Ci 6 niezłych mieczy? Może i połowa DLC do DAO nie powalało wspaniałością, ale zdecydowanie jestem bardziej skory zapłacić za nie niż za cokolwiek do W2 z wcześniej dostępnych DLC. O arenie nowej się nie wypowiadam bo nie grałem.

 

 

Nie oszukujmy się, CD-Projekt w dużej mierze robił darmowe DLC bo nikt normalny by nie dał X złotych za jednego NPC czy jednego questa na 10 minut.

Odnośnik do komentarza

Wcześniejsze DLC były typowymi łatkami, które przy okazji dodawały jakieś drobne questy. Tym razem jednak poza nowym samouczkiem, poziomem trudności i ogólnymi zmianami dodano także osobny tryb Arena, razem z sieciowym rankingiem. Swego rodzaju survival z odrobiną planowania pomiędzy kolejnymi falami (sądząc po filmach). Myślę, że coś takiego ładnie się sprawdzi przy zręcznościowym stylu Wiedźmina 2 i niektórych zachęci do dłuższej styczności z tytułem. I choć osobiście także nie czuję się jakoś szczególnie tym podekscytowany, tak uważam, że mimo wszystko fajnie, iż takie zmiany dodawane są za darmo. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale Edycja Rozszerzona pierwszego Wiedźmina sprzedawana była osobno - albo razem z grą za pełną cenę, albo za 20zł sam patch i dodatki. To także mogło się przyczynić do takiej a nie innej reakcji graczy teraz. Sam przyznam, że przed premierą W2 przypuszczałem, iż coś takiego będzie miało miejsce i z początku nie byłem przekonany do zakupu od razu na premierę - szczególnie po ogłoszeniu przedpremierowych DLC. CDP jednak poszło po rozum do głowy i usprawnia swoją grę bez dodatkowych kosztów, tak jak to się robić (teoretycznie) powinno. A że fani tak czy inaczej ślepo zachwalać będą wszystko co polskie to zupełnie inna historia.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Ten patch 2.0 to jakaś bzdura. Przechodzę grę właśnie po raz drugi i utknąłem. Zadania "Serce Melitele" nie mogę ukończyć, <spoiler>upiory pojawiają się w nieskończoność, szlachtowałem je z 10 minut, a ta wiedźma tylko woła co jakiś czas Vejopatisa i na tym kończy odprawianie modłów.</spoiler>

Do tego gdy umówiłem się już z Iorwetem na spotkanie z Leto, <spoiler>idę z elfem od ramię, na końcu ścieżki czeka na mnie już duży łysy, a tu zamiast cut-scenki czarny ekran i koniec. Słychać świerszcze, i inne dźwięki otoczenia ale obraz czarny i nic się nie dzieje. Sprawdzałem różne warianty, np pójście na spotkanie z Iorwetem zaraz po pokonaniu krabopająka, lub po jakimś czasie. Sprawdzałem różne drogi itd, zawsze to samo. </spoiler>

Czy tylko ja tak mam? Może ktoś wie co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...

Ściągnij motionjoy ja przez ten program grałem padem od PS3.

Ja za to mam pytanie o optymalizacje tej gry.Dziwna sprawa ale kiedyś grałem w grę na rozdzielczości 1280x1024 na wysokich ustawieniach i wszystko chodziło płynnie po zakupie nowego monitora zainstalowałem sobie grę ponownie by skończyć edycje rozszerzoną.Ale nawet na minimalnych ustawieniach przy rozdzielczości 1080p gra bardzo szarpie(battlefield 3 na średnich już lepiej chodzi).Ta gra ma aż tak fatalną optymalizacje?

Mój sprzęt: Gtx 260 , Q6600 2,3 ghz, 4 gb ram . Jest słabo ale bez przesady żeby wiesiek na minimalnych szarpał .

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ściągnij motionjoy ja przez ten program grałem padem od PS3.

Ja za to mam pytanie o optymalizacje tej gry.Dziwna sprawa ale kiedyś grałem w grę na rozdzielczości 1280x1024 na wysokich ustawieniach i wszystko chodziło płynnie po zakupie nowego monitora zainstalowałem sobie grę ponownie by skończyć edycje rozszerzoną.Ale nawet na minimalnych ustawieniach przy rozdzielczości 1080p gra bardzo szarpie(battlefield 3 na średnich już lepiej chodzi).Ta gra ma aż tak fatalną optymalizacje?

Mój sprzęt: Gtx 260 , Q6600 2,3 ghz, 4 gb ram . Jest słabo ale bez przesady żeby wiesiek na minimalnych szarpał .

 

To jest twój problem.

Odnośnik do komentarza

Poszukaj, wiara wrzucała poliki z konfigami różnymi. Zobacz czy Ci się nie włączyło to ultrapróbkowanie czy cuś. To zarzyna kompa.

Na Twoim kompie powinno to spokojnie chodzić, ja grałem na E8400 i nic nie cięło.

 

Ano podgoń proca jak pisze Kruhol , bo 2,3 na nim to zbrodnia przy takiej grafie.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Nie wyobrażam sobie grania w Wieśka bez przeczytania książek. Odnośników do wydarzeń, postaci, historii jest cała masa. Bez poznania całej historii gra jest po prostu uboższa, nie wspominając już o tym, że gra naszpikowana jest spoilerami co trochę psuje przyjemność lektury po ograniu Wiedźminów

Odnośnik do komentarza

Witcher2 dostanie narzędzia do modowania:

http://www.dsogaming.com/news/the-witcher-2-assassins-of-kings-will-get-mod-tools/

Fajnie, że chociaż CD Project Red pamięta o tym, że dzięki narzędziom i tworzonym dzięki nim modom gierki mogą pożyć troszkę dłużej, a i same zainteresowanie też może się wydłużyć.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Przeszłam edycję rozszerzoną, z uczuciem niedosytu... że też takie gry muszą się kończyć icon_razz.gif

 

Mało kiedy słodzę, ale tu inaczej się nie da...

Jak dla mnie to najlepszy RPG, prawdziwy, swojski, brutalny i dojrzały świat, tętniący swoim własnym życiem. Płynne przejścia, świetne, pełnokrwiste postacie, modele zwierząt i wszędzie pełno przedstawicieli różnorakiej fauny. Ogólnie oprawa audiowizualna powodująca opad szczeny, długo łaziłam - bo nie dało się przeskoczyć przez te miejsca obojętnie. Poszukując, klucząc, często błądząc, wsłuchiwałam się w odzew dzikiej natury, kuszona epicką, bardzo klimatyczną nutą. Raz, żywa, agresywna, nafaszerowana szaleństwem, popychająca do boju, to delikatna, wyciszająca - gojąca rany, wspaniale zachowane odwzorowanie odgłosów i równowaga dźwięków. Słuchałam i gapiłam się jak zaczarowana, chłonęłam wszystko z przyjemnością ;] Do tego głosy postaci, idealnie dopasowane ( Geralt, Triss, Letho - zachrypnięty, nieco sepleniący, głęboki jak studnia). Niesamowite wprost przygody po obu stronach barykady, syte wizualnie, czarowne ostępy leśne w okolicy, przestrzeń wypełniona i głęboka. Niezapomniane doznania... Przemycono dużo kultury słowiańskiej, nawiązań do literatury oraz postawiono na długą przygodę z dość intensywnym tempem. Wszędzie bunty, konflikty i spiski, zawsze zakończone rozlewem krwi - za bardzo nie można pozostać neutralnym, Geralt zawsze się "ubrudzi". Trudne wybory moralne - do końca nie byłam pewna właściwej decyzji i mimo, że starałam się klikać na mniejsze zło - ta totalna "wycinka" w ostatecznej animacji, mnie zasmuciła... Nie uratowałam świata przed pożogą! ;p Tak, całkowicie dałam się ponieść przygodzie, pięknie opowiedziana historia wciągnęła mnie w swe tryby, do tego stopnia, że grając zupełnie odcinałam się od rzeczywistości. Jeśli chodzi o frajdę, ilość spędzonych godzin, zdecydowanie jest to jeden z najlepszych tytułów w historii. Staram się zawsze wszystko wyeksploatować w 100% i niewiele jest produkcji, do których wracam. Do tej zamierzam i teraz wybiorę inną ścieżkę. Mało tego, na pewno sięgnę po edycję rozszerzoną jedynki, wcześniej jakoś nie miałam "smaka". Jak każda gra, ta również nie ustrzegła się kilku frustrujących błędów, jednak to jak kropla w morzu, bo walory graficzne oraz dźwiękowe tworzą wspaniale wyważoną kompozycję wykwintnej degustacji.

 

Cieszę się, że w Polsce mamy tak wspaniałych, uzdolnionych ludzi, potrafiących stworzyć produkcję, można rzec idealną, która nie tylko poszerza wyobraźnię, ale też budzi emocje i prowokuje zmysły. Z pokusą i tęsknotą czekam na trzecią odsłonę icon_smile.gif

 

To nie gra, to widowisko i magia ;) 10/10

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...