Skocz do zawartości

Resistance 3


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

@ Don Pedro, ze tak to powiem, jest to smieszne. A to dlaczego?

 

Oto nowoczesne strzelanki, a'la call of duty: Call of Duty 3, Call of Duty 4, Call of Duty World at War, Call of Duty Modern Warfare 2, Call of Duty Black Ops, Killzone 2, Killzone 3 I INNE. No to wiec powiedz mi, skoro rynek jest tak nasycony takimi grami, na co komu kolejna taka gra ?!

 

Zgadzam sie z POSNANIAKiem i powiem, ze multi w Resi 1 jest genialne. Jest skillowe na maxa, dopracowane, jest sporo trybow, mega duzo map - ta gra to cudo.

 

Prawdopodobnie najlepiej wydane 30zl ever - split screen w tej grze to poprostu cud - deatchmatch na 4 osoby i jazda. Do tego ogromne mozliwosci kustomizacji - mozna ustawic jakie bronie maja byc, jakich ma nie byc, z iloma sie respimy, jaki jest DMG broni, mozemy wlaczyc nieskonczona amunicje. Kazdy moze sobie wszystko poustawiac tak jak chce.

 

Do tego jest naprawde duzo broni, a z kazdej sie naprawde strzela inaczej, kazda ma swoje wady i zalety, i to bynajmniej nie kosmetyczne. Kazda bron ma nawet alternatywny tryb strzalu, masakra.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zgadzam sie z POSNANIAKiem i powiem, ze multi w Resi 1 jest genialne. Jest skillowe na maxa, dopracowane, jest sporo trybow, mega duzo map - ta gra to cudo.

 

Ja rowniez podzielam ten poglad. Pewnie malo kogo obchodzi moje zdanie (zatwardzialy fan Halo) ale multi w Res 1 bylo naprawde zayebiste. Dla mnie wyglada to tak Halo 1/2/3 + Res1 >>> dlugo, dlugo nic >>> reszta FPS'ow.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Dokładnie. Ta gra to był geniusz! Skill, skill i jeszcze raz skill :thumbsup: Cudowne pojedynki na karabiny były esencją tej gry. Twarzą w twarz, bez żadnego kampienia w krzaczorach i zabijania ludzi dwoma kulkami. O wygranej decydowały umiejętności, a nie to, że ktoś kogoś pierwszy wypatrzy. Bez żadnych sensorów, UAV i innych bzdetów. I tak jak pisze Posnaniak - takiej gry już nie będzie. Nie w erze Cod i innego jednostrzałowego badziewia. Wystarczy poczytać opinie o takim Killzone 3, gdzie ludzie narzekają na za mały domage broni(LOL). Sądzę, że w RES3 insomniac najwyżej przywróci model strzelania z jedynki, a ilość hp będzie najwyżej na poziomie tego z MAG. Na więcej nie ma co liczyć - wiadomo, teraz każdemu musi grać się fajnie w każdą grę :down:

Odnośnik do komentarza

Multi ma być na wzór tego z R1, wspominali o tym w wywiadach.

Powinno byc dobrze.

Się zobaczy - dopóki nie zobaczę filmików z multi nie napalam się.

 

PS. Odpalaliście ostatnio R1? Ludzie nadal w to grają.

Grają, grają. Dużo jest ludzi, którzy grają w to już kilka lat. Ja też od czasu do czasu lubię sobie go profilaktycznie odpalić. Gra jest świetna i tyle.

Odnośnik do komentarza

Multi ma być na wzór tego z R1, wspominali o tym w wywiadach.

Powinno byc dobrze.

 

PS. Odpalaliście ostatnio R1? Ludzie nadal w to grają.

 

2 tygodnie temu ukończyłem, zabieram się za 2. Po obejżeniu filmiku, moge być pewny kolejnego hitu na ps3. Oprawa video bardzo przypadłąm i do gustu, kolor otoczenia, wybuchy biggrin.gif. Ciekawe jak bedzie wyglądała ingerencja w otoczenie.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Multiplayer gameplay :)

http://www.g4tv.com/videos/51553/Resistance-3-Multiplayer-Gameplay-GDC-2011-Video/

 

czemu prawie każda gra musi kopiować CoDa - znowu killstreaki :/

 

na plus na pewno oprawa - znaczący skok jakościowy w stosunku do starych resistansów.

To wygląda i rusza się ZA(pipi)ISCIE! Widać, że idą w stronę R1 :D

Jedyna obawa to właśnie killstreiki, które mam nadzieję, że nie będą przesadzone. Poza tym to co najważniejsze, czyli DMG broni na odpowiednim poziomie. Trzeba wywalić sporo amunicji (w porównaniu do KZ3 czy COD) aby kogoś zabić. A więc panowie, będzie liczył się... skill :) Tak jest, element gry, który w ostatnich czasach jest pomijany przez developerów :) Dynamice bliże R1 niż R2, a więc kolejny plus. Grafika jest bardzo ładna, ale to mało istotny element gry, bo w Resistance liczy się ogromna przyjemność i satysfakcja z każdego zdobytego fraga! Król powraca!

 

PS. Max. liczba graczy to 16. Dobre posunięcie.

Odnośnik do komentarza

Czemu prawie każda gra musi kopiować Wolfenstein 3D - znowu FPS

Jak już się jakiś schemat przyjmie to go nie usuną a killstreaki mają dużą rzeszę zwolenników po za tym może doda to trochę dynamiki.Pewnie tryby będą do wyboru też w HC bez ks.

Odnośnik do komentarza

Kilka pytań i odpowiedzi

 

CEK111 | March 2nd, 2011 at 4:09 pm

Question, will our characters still be customizable?

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 4:11 pm

Very.

 

depward | March 2nd, 2011 at 4:14 pm

So, you’re basically adding Halo Reach abilities to your game? Doppelganger and Dash seem VERY familiar…

Well, whatever. They helped me enjoy Halo MP much more. Just don’t add in anything like the broken armor lock ability into R3.

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 4:16 pm

These and many more, you essentially have to pick your weapon, two activated abilities (one to help you be tactical… one to support your team) as well as two personal traits that will give you different abilities in battle.

 

Ozbendigo | March 2nd, 2011 at 4:23 pm

Why only 16 players?

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:43 pm

Those games were more about military might vs. military might. This game is much more about survival and the skirmishes between those survivors.

Plus we really wanted to see what we could do while blowing out the smaller maps that were so loved in RFOM and R2

 

Bloody_Marcel | March 2nd, 2011 at 4:24 pm

About Move support. I understand it’s still undecided, but are you getting closer or farther to/from a “yes”?

Optimistic or pessimistic, basically?

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:44 pm

So sneaky the way you asked it.

The official word is we don’t have anything to announce about Move Support at this time.

 

BlooodyCow | March 2nd, 2011 at 4:29 pm

TEXT CHAT IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! F@#$ yeah.

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:50 pm

Oh yeah. you guys demanded it, and we listened

 

spunnups | March 2nd, 2011 at 4:30 pm

****Will there be Vehicles in the Online Multiplayer??****

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:52 pm

No vehicles in online MP.

 

Link01 | March 2nd, 2011 at 4:36 pm

I don’t necessarily like the lack of innovation in the Reach perks… but I do appreciate you realizing how the high player count wasn’t good for the game. I think you lowered the number a little too much, but whatever. I highly recommend that rank matches be in a list like custom matches now though because of the Resistance 2 online effect. Everyone left ranked matches because it was a pain to find a game. On the other side though… hopefully PS+ people will get a beta invite :D

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:55 pm

 

There are many, many tactical and support active abilities that you will be able to customize and combine to your liking. We’ve shown just a very few

 

blakepro | March 2nd, 2011 at 4:44 pm

Oh man! The online co-op from R2 Returns!?? am I reading that right? If so this is AMAZING!

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 5:59 pm

Nope – we have 2-player online co-op through the campaign in r3.

that said, we have definitely taken lessons from R2′s co-op which is applied to R3.

 

LilWayneSuckz | March 2nd, 2011 at 5:01 pm

I will be eternally grateful if Insomniac would add matchmaking to Resistance 3 multiplayer. Resistance 2 is incredibly fun but I like the ease of matchmaking in online games.

 

James Stevenson | March 2nd, 2011 at 6:01 pm

There will totally be fast matchmaking for R3

Odnośnik do komentarza

Zwolnili tempo? IMO chodzi to wszystko jak w R1.

 

 

IMO chodzi jak mega c.ujnia, po tym skrawku gameplayu nie widac nic, co by przypominalo mega skillowego Ressa 1.

W sumie sie nie zgodze,

 

 

1. Celownik przy strzelaniu z biodra pozostaje nieruchomy. co oznacza ze dobrze celujac z biodra w strefujacego przeciwnika bedziesz szybciej zabijal niz z przyblizenia

2. postacie "urosły". Zmniejszenie liczby playerow spowodowalo zwiekrzenie postaci na ekranie.

3. snajpa i karabin znow wymagaja wiecej skilla.

4. Plansza przypomina mi nottingham 16p z R1

 

Niemniej powiedzial bym ze jest to takie R1,5. ni to czesc pierwsza ni to 2. Zdecydowali sie wysrodkowac.

 

Niemniej.

 

Jesli beda customy na ktorych da sie wylaczyc killstreek. To moze z tego cos byc (albo moja chec pogrania wkoncu w cos co nie jest COD-owym (pipi) przysłania mi obraz i moje marzenia biora gore)

Odnośnik do komentarza

Tak jak się spodziewałem - nie jest tak skillowo jak w R:FOM, ale na tle innych fps'owych ,,hitów" gra i tak pod tym względem wypada zdecydowanie lepiej od konkurencji (choć kilstreaki IG mogło sobie darować).W każdym bądź razie ja dla tej gry alternatywy nie widzę.

Edytowane przez dunpeal
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...