Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Pamiętajmy, że UE3 nawet modyfikowany to już stary silnik, taka jest prawda. Zresztą nawet Gearsy nie ustrzegły się jednej z pięt achillesowych tego silnika, czyli czasem nienadążających doczytać się tekstur.

 

Czy Gearsy dorównają U2? Nie wiem, ale jeśli miałbym ocenić np gameplay z E3, to nie wyglądał jakoś znacznie lepiej od Gearsów 2.

 

Zapraszam do pobrania UDK ze strony producenta, znając podstawy 3D Studio Max + troszkę wyobraźni zobaczysz co ten silnik potrafi...

Jest w hooi rozwojowy! do tego "darmowy" pamiętaj że gyrosy1 to UE3.0 2jka to już 3.5 obecnie silnik przeszedł setki metamorfoz.

 

może i gra nie będzie wyglądać cacy, ale bedzie masa detali w tym setki x physX + havoc... ( widać po fruwających flagach ) do tego szczegóły jakich jest ogrom.

 

nie wiem jak to napisać, widziałem may do GOW1 zrobione przez "pasjonatów" na PC i te oryginalne ( te przez pasjonatów miały słabe tekstury etc... )

mam dostęp do bardzo fajnego techdema ( niestety nie mogę się podzielić ) gdzie tekstury uliczki są w tak doyebanej jakości że zrywa RYJ

konsola pokazuje ponad 700FPS... choć v-sync daje się we znaki.

 

Do czego zmierzam, osoby tworzące ten silnik wiedzą co robią, na daną chwilę GOW3 z pewnością ma więcej detali niż uncharted, kwestia aby zgrać to tak aby Marcus z ferajną nie zjadali 3/5 mocy konsoli, a otoczenie po za flagami i innymi detalami miało też setki detali. Jak cegły 3D a nie płaskie tekstury.

Na chwilę obecną UE3.5 z teksturami wypukłymi ( cegłami 3D, kafelkami z fugami etc... ) zjada niewiele więcej niż te "bitmapy" z UE3.0

 

Więc jest bardzo dobrze, ME2 jak wygląda a do GOW3 ( ten sam silnik ) daleka droga, wystarczy zobaczyć co ile wychodzi nowy release UDK, jak chłopcy prężnie pracują nad silnikiem.

Odnośnik do komentarza

Dabman, może i tyle potrafi, ale oceniam to co widzę po grach (Batman, Bioshock, Gears Of War, czy ostatnio Enslaved). Może rzeczywiście nie jest taki przestarzały, bo w końcu świetnie wyglądający Splinter Cell Conviction chodzi chyba na zmodyfikowanej dwójce, a oprawa kopie dupsko.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza

Inna sprawa, że Girsy mają Co-Op'a a taki Uncharted nie ma. Bez wątpienia U2 to najładniej wyglądająca gra tej generacji, ale liczę na GoW'a 3. IMO filmiki z multi prezentują się lepiej niż ten z kampania, ten z Singla miał za mało detali i słabe tekstury, tam gdzie powinna być trawa mieliśmy "coś" zielonego i rozmazanego. Epic ma jeszcze +- rok, więc chyba dopieszczę te grę do perfekcji.

Odnośnik do komentarza

Wstydem jest to, że po roku na PS3 nie pojawiła się ładniejsza gra od U2 :turned:

 

God Of War 3 momentami prezentuje nawet lepszy poziom, ale U2 trzyma wysoki cały czas.

 

Zresztą taki Kratos na pewno jest lepiej wykonany od Drake'a, widać nawet wszystkie grymasy przy zbliżeniach, jak katuje jakiegoś nieszczęśnika.

Odnośnik do komentarza

nie że gow3 czy dorówna/przewyższy u2 bo to już zrobił ale czy dorówna przewyższy u3. Za rok podczas przyszłej jesieni pewnie będzie graficzny pojedynek pomiędzy gow3, u3 i rage. Będzie ciekawie, przy czym każda gra ma swoje mocne strony, rage 60fps, gow3 4osobowy co-op i split screena na całą grę, u3 pewnie pełno świetnych skryptów.

 

Pomiędzy silnikiem gow2 a gow3 jest wielka różnica na starcie już w samym oświetleniu co było ileś tam stron wcześniej:

 

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg

 

wygląd postaci również poszedł do przodu:

 

http://www.abload.de/img/73z0ku.jpg

http://www.abload.de/img/55f2e9.jpg

http://www.abload.de/img/gears132ws.jpg

 

http://www.push-start.co.uk/pc/epic-games-releases-august-2010-unreal-development-kit-beta/

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Z tego co czytałem w NEO +, gdzie był wywiad z Cliffym, to mówił iż UE zmienia się codziennie o setki linijek kodu i ten silnik co będziemy widzieli przy premierze GOW'a 3 to będzie zupełnie co innego niż to co widzimy dzisiaj. 2 i 4 screen Daddy'ego i znów ta brzydka rozmazana tekstura na podłożu...

Odnośnik do komentarza

Dobra, z ciekawosci odpalilem w UDK tryb debug i zobaczyłem jak co nieco wygląda.

( NA PC )

Jak uda mi się zintegrować SDK Xboxowe z UDK + przeniesc mape na konsole. To zrobie screeny z konsoli jak to pociągnie

 

Na razie 3 screeny z silnika, każdy w UDK może coś takiego odpalić.

Nie wiem jak Wam, mi jaja urywa. Mam nadzieję że uda mi się to przełożyć na konsole.

 

Pierwszy dla tych od Uncharted2... :)

 

http://img99.imageshack.us/img99/5646/techdemoudk.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/8097/ingameb.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/5056/ingame2.jpg

 

Co prawda jest to Unreal Tournament3, ale to ten sam silnik!

Odnośnik do komentarza

2006 - Gears of War najladniejsze

2007 - Uncharted > GoW1

2008 - Gears of War 2 > Uncharted 1

2009 - Uncharted 2 > GoW2

 

Wyjdzie Gears of War 3 i bedzie ladniejsze od Uncharted 2, wyjdzie Uncharted 3 i bedzie ladniejsze od Gears of War 3. Nic nowego ;]

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

sterylna? słowniki wam się pokończyły?

bogatsza/uboższa, mniej lub bardziej urozmaicona, szczegółowa.

sterylny to był tron2.0 i gry sprzed >7 lat gdzie kilka stolików na krzyż w 4 ścianach imitowało wystrój baru, teraz praktycznie o żadnej współczesnej wysokobudżetowej grze nie można powiedzieć że jest sterylna.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...