Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pieprzenie

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

To prawda, samochód jest elektryczny, minimalistyczny z małą ilością elementów i skrajnie ustandaryzowany. Teoretycznie warunki do bardzo niskiej awaryjności. 
 

Słyszałem, że Tesle oblewają przez układ hamulcowy. Kierowcy, co oczywiste i zrozumiałe, używają prawie tylko układu odzyskiwania energii do hamowania, co finalnie nie służy hamulcom, kiedy zaczyna testować i sprawdzać je diagnosta.

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 359,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    Będąc w Stuttgarcie miałem do wyboru jedno z dwóch: albo muzeum Porsche albo muzeum Mercedesa. Tzn. jak ktoś ma czas to może iść do obu, ja miałem co najwyżej 3h wolnego z dojazdem. Wybrałem więc bard

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    to jest (pipi)A NIEDOPUSZCZALNE co odwala to pyerdolone ASO tego s(pipi)iałego Opla.    Oddałem auto do serwisu. Dostałem auto zastępcze, Hyunadaia I30, nówka sztuka, 2k przebiegu, 100konna benzyna.

  • Moto show Bielsko-Biała 2023 i kolejny wrak race zaliczony. Udało się dotrzeć do finału, niefortunnie w finale wypchali mnie do lasu i musiałem odrabiać. Wyścig zakończył się przedwcześnie po dachowan

Opublikowano

To jest ciekawe, bo w poprzednim teście ADAC Tesla z Modelem 3 wypadła świetnie :dunno:

Opublikowano
Godzinę temu, Bartg napisał:

To jest ciekawe, bo w poprzednim teście ADAC Tesla z Modelem 3 wypadła świetnie :dunno:

Ten test przeprowadzony jest na autach do kilkunastu lat.Może poprzedni był przeprowadzony na autach młodszych, bo od pewnego czasu Tesla mocno poprawiła swoją jakość.

Opublikowano

Nie no zaraz, Tesla w poprzednim teście była klasyfikowana jako auto 2-3 letnie i wypadła świetnie, po pół roku wypada fatalnie, coś tu się nie zgrywa.

Opublikowano
W dniu 3.12.2023 o 09:21, AdiCarrion napisał:

Ranking niezawodności aut używanych według niemieckiego ADAC.

Alfa ,Dacia i koreańce wyżej od niemieckiej trójcy-ależ to musi być szok dla januszy -ekspertów.

ranking awaryjności.jpg

A mają taki ranking jeżeli chodzi o testy zderzeniowe i bezpieczeństwo? Bo w tym temacie Dacia leży i kwiczy, nie bez powodu forumowy szef firmy kłócił się o to kiedyś z milaneze

Opublikowano
Godzinę temu, mcp napisał:

A mają taki ranking jeżeli chodzi o testy zderzeniowe i bezpieczeństwo? Bo w tym temacie Dacia leży i kwiczy, nie bez powodu forumowy szef firmy kłócił się o to kiedyś z milaneze

Istnieje szansa,że po wpisaniu w wyszukiwarkę "testy zderzeniowe" pojawią się interesujące Cię wyniki.

Opublikowano
W dniu 4.12.2023 o 13:25, Bartg napisał:

Nie no zaraz, Tesla w poprzednim teście była klasyfikowana jako auto 2-3 letnie i wypadła świetnie, po pół roku wypada fatalnie, coś tu się nie zgrywa.

No przecież o tym piszę-nowsze Tesle są lepiej wykonane, natomiast w rankingu, który podałem zawarte są auta nawet kilkunastoletnie a pierwsze Tesle  były jakościowo padakami.

Opublikowano

Chyba już po zimie więc wczoraj wybrałem się na myjnię bo auto wyglądało już T R A G I C Z N I E. Czarny metalik wygląda zajebiście ale tylko przez chwilę. 

Opublikowano
8 godzin temu, Czoperrr napisał:

Chyba już po zimie więc wczoraj wybrałem się na myjnię bo auto wyglądało już T R A G I C Z N I E. Czarny metalik wygląda zajebiście ale tylko przez chwilę. 

 

No właśnie ja przy wyborze przy każdym aucie unikałem białego i czarnego.
Poprzednie miałem srebrne i nawet po 1.5msca bez myjni nie wyglądało na brudne, bo kurz pył się adoptował i wyglądało po prostu jakby przyciemniło lakier :D

W tej chwili mam "beż impala" i też nie widać brudu na nim, tu fajny lakier się trafił bo zależnie od ilości słońca raz jest szary, beżowy albo wpadający w ciemny złoty.

Opublikowano

U mnie metropolis white, czyli trochę beż, a trochę perła, całkiem dobrze znosi brud, szczególnie po wosku na myjni.

Opublikowano

Biały nie jest taki zły na brud wbrew pozorom, bo wystarczy opłukać, żeby wyglądał w miarę czysto. Czarny masakra, jak piano black na obudowie konsoli. ;)

Opublikowano

tylko że tego modelu nie ma w Europie...

 

a tu przykładowe "europejskie" MG testowane przez NCAP:

https://www.euroncap.com/en/results/mg/4+electric/48646

https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs+ev/39678

https://www.euroncap.com/en/results/mg/hs/39677

 

 

dla porównania Dacia która też konkuruje ceną:

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197

https://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero+stepway/42506

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

O widzisz, dzięki za sprostowanie. Czyli nad spalinówką warto się będzie pochylić jednak.

Opublikowano

Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak  elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. 

Opublikowano
1 minutę temu, LeifErikson napisał:

Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak  elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. 

 

z tego co czytałem wczoraj to problemem była fatalna ochrona pasażerów przez źle zaprojektowaną deskę rozdzielczą która podczas wypadku stwarzała zagrożenie dla bezpieczeństwa...

Opublikowano

Jak w Pekinie jechałem 2-3 razy takim ich tworem to w środku się czułem jak w takim samochodziku, którym dzieci po markecie jeżdżą. Jeden duży plastikowy twór, konstrukcja i rama składa się jak z papieru. Nie bez powodu przez tyle lat wielu producentów z Chin nie mogło uzyskać homologacji u nas.

33 minuty temu, LeifErikson napisał:

Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak  elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. 

Jak nie ma systemów bezpieczeństwa i elektroniki, albo słabo chroni pieszego przy uderzeniu, ale rama i konstrukcja są ok to zwykle na te 1-3 gwiazdek modele się załapują. Przynajmniej tak zawsze było, za czasów kłótni milana z balonem o jego daczkę.

Opublikowano
15 minut temu, krupek napisał:

Jak w Pekinie jechałem 2-3 razy takim ich tworem to w środku się czułem jak w takim samochodziku, którym dzieci po markecie jeżdżą. Jeden duży plastikowy twór, konstrukcja i rama składa się jak z papieru. Nie bez powodu przez tyle lat wielu producentów z Chin nie mogło uzyskać homologacji u nas.

 


Ja miałem takie wrażenia jak jeździłem Dacią Spring, masakra. 

Opublikowano

Czytałem ostatnio o niemieckich testach 3-4 letnich Tesli które trafiają na jakieś rygorystyczne przeglądy, duża ilość nie przechodzi z powodu zużytego zawieszenia poprzez obciążenie baterii i problemy z hamulcami. Co test, co kraj to inny obyczaj, no ale Niemcy podchodza do tego poważnie :whistling:

 

A widzieliście to? Chińczyki zrobili piękne auto :wub:

 

 

Opublikowano

U nas się rozwodzi nad tym, czy warto tworzyć Izerę (moim zdaniem zdecydowanie warto dać szansę), a tymczasem nawet Wietnam od 0 stworzył z powodzeniem nową markę pojazdów elektrycznych

 

Wietnamski producent aut elektrycznych wyceniany wyżej niż Ford czy Stellantis - rp.pl

 

Ogólnie elektryczna rewolucja wywraca porządek do góry nogami i europejskie marki są trochę w dupie przyzwyczajone do wysokich marż.

Opublikowano
On 12/15/2023 at 6:30 PM, Fanek said:

Czytałem ostatnio o niemieckich testach 3-4 letnich Tesli które trafiają na jakieś rygorystyczne przeglądy, duża ilość nie przechodzi z powodu zużytego zawieszenia poprzez obciążenie baterii i problemy z hamulcami. Co test, co kraj to inny obyczaj, no ale Niemcy podchodza do tego poważnie :whistling:

 

A widzieliście to? Chińczyki zrobili piękne auto :wub:

 

 

 

Niezly, ale nadal imho najładniejszy elektryk to Lucid Air w wersji Sapphire

 

image.thumb.png.54562dc49378cd8629d45d6f00e6f69d.png

Opublikowano

No Lucid Air  to zupełnie inna półka cenowa :D

Opublikowano

to się porobiło

 

jak ktoś nie chce oglądać całego testu to podsumowanie jest od 33:15

 

rok temu byłem przekonany że wymuszoną elektryfikację zatrzyma proste dodanie do siebie kilku zmiennych i dojście do jakże oczywistych wniosków że to się zwyczajnie nie ma szans udać, teraz myślę że przymusową elektryfikację zatrzymają europejscy producenci samochodów

 

(edit: link wrzuciłem w momencie jak zaczynałem oglądać podsumowanie, teraz słucham i gość właśnie powiedział to samo co ja wyżej ;)

Edytowane przez gtfan

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.