Opublikowano 30 października 201113 l Jestem dzisiaj po pierwszych 2 godzinach gry w multi, gra jest świetna, pierwszą mapą był bazar, APC jest przydatne potem szło mi coraz gorzej, a najgorszy mecz miałem na tej mapie nad oceanem ( amerykanie startują na lotniskowcu, są samoloty - co to za mapa ), staty 4/16 mówią same za siebie co do samolotu, są łatwe do obsługi, problemem jest kogoś zestrzelić. I jeszcze mam pytanie - na Capianie nie ma już wozu AA ??
Opublikowano 30 października 201113 l Autor grałem inżynierem i byłem pierwszy w drużynie nie mając żadnego killa i 3 zgodny. Miałem ponad 3000 punktów i wszystkie ze wsparcie drużyny
Opublikowano 30 października 201113 l ja jak zwykle dam duży plus, za to o czym wiele firm zapomina - wzorem Killzone2 mamy w BF3 wyszukiwarkę serwerów i dużo opcji kostumizacji własnych meczy. Veeery good ale i tak tak dużej ilości zbyt ciasnych mapek w miastach im nie wybaczę
Opublikowano 30 października 201113 l A ja dziś grałem i mam dziwne odczucie co do kolorów, do tej pory nie było problemów a dziś jak włączyłem to albo mapy za ciemne albo szare. Sam nie wiem co jest nie tak... miał ktoś tak
Opublikowano 30 października 201113 l Nie rozumiem rozczarowania ludzi nowym bf według mnie jest on dużo lepiej zbalansowany niż BC2 (jeszcze nikt nie ubił mnie shotgunem z kilkuset metrów). Rozgrywka jest fajna, ponieważ: jest mało snajperów camperów siedzących w krzakach (w naszej jak i przeciwnej drużynie) zarządzanie składami jest po prostu piękne, bo sam mogę wybrać czy chce grać ze snajperami cz szturmowcami, trudnośc w opanowaniu heli jak i jetów to nawet plus, bo da się ich zestrzelić i nie zabijają cię nonstop 5 sec. po respawnie (BC2 mapa Oasis) Gra jest lepsza od BC2 na pewno jest trochę inna. Jest to po prostu mieszanka BF2 i BF:BC2 a to mi się podoba.
Opublikowano 30 października 201113 l ja jak zwykle dam duży plus, za to o czym wiele firm zapomina - wzorem Killzone2 mamy w BF3 wyszukiwarkę serwerów i dużo opcji kostumizacji własnych meczy. Veeery good ale i tak tak dużej ilości zbyt ciasnych mapek w miastach im nie wybaczę Tylko problem znaleźć mapę dla 4 osobowego składu gdzie nie roz(pipi) po wszystkich kątach, niby da się zafiltrować ilość osób na serwerze ale mniej niż 15 nigdy nie trafiłem. A najbezpieczniej dla składu byłoby dołączyć do gry gdzie jest nie więcej niż 10 osób jak dla mnie c4 i mortar na przemian najlepsza opcja do gry, na zamkniętych lokacjach claymore na ciasne mapy narzekasz, ciesz się że nie stoisz w kolejce do pojazdów, kup mortar i heja 2 minuty 10 fragów
Opublikowano 30 października 201113 l Dubbing w online jest zaje.bisty "ten skur.wiel jest mój!!!" "łap granata sku.rwysynu. rozerwij się" Edytowane 30 października 201113 l przez Yakubu
Opublikowano 30 października 201113 l grałem inżynierem i byłem pierwszy w drużynie nie mając żadnego killa i 3 zgodny. Miałem ponad 3000 punktów i wszystkie ze wsparcie drużyny Za to kocham bf-a ja jak zwykle dam duży plus, za to o czym wiele firm zapomina - wzorem Killzone2 mamy w BF3 wyszukiwarkę serwerów i dużo opcji kostumizacji własnych meczy. Veeery good ale i tak tak dużej ilości zbyt ciasnych mapek w miastach im nie wybaczę Taaak, to czego brakowało w KZ3 mamy tutaj Wytłumaczcie mi bo na razie za malo gralem, nie mozna tworzyć własnych serwerów na konsolach czy jak? @Yakubu "Na pohybel skur.wysynom" - Kto nie gra w wersje PL ten dupa Edytowane 30 października 201113 l przez Łebi
Opublikowano 30 października 201113 l nic nie przebije jak sie uderzy kogos defi i "Smaz sie s(pipi)ysynie" @ktos tam. Nie zabili Cie z sg z wiekszej odleglosci bo pewnie jeszcze nie odblokowali slugów i celowniak x6 Edytowane 30 października 201113 l przez szpic
Opublikowano 30 października 201113 l Jeśli chodzi o multi to wg mnie angielski właśnie jest do dupy, a polski trzyma napięcie a teksty zabijają.
Opublikowano 30 października 201113 l Rozgrywka jest naprawdę fajna. Miny przeciwpancerne rozstawione w okolicach flag i wyskakujące informacje o zniszczeniu pojazdu wraz z załogą będąc na innym krańcu mapy są zarąbiste. Cieszy też niewielki odsetek kamperów(przynajmniej w moim przypadku). Ogromne mapy, a jest ich mniej niż w CoD gdzie ścisk jest niemożliwy.
Opublikowano 30 października 201113 l Gra jest genialna a co najważniejsze, że snajperów jest tak mało, że chyba zabił mnie raz przez 7h. Co do pojazdów to porażką są goście którzy biorą czołg żeby podjechać i przeciwnicy go przejmują.
Opublikowano 30 października 201113 l Chyba nici z solidnego HC bez radaru, DICE camperów mocno wzięło sobie do serca :confused:
Opublikowano 30 października 201113 l Snajperów jest mało. Po prostu snajpienie stało się bardziej wymagające. Ktoś marudził na brak pływającego celownika w BC2 to tu mamy. A odległości chyba nawet większe. Na dodatek ludzie są chyba bardziej ruchliwi. Więc kampienie z drugiego końca mapy nie jest łatwe. Co do dubbingu w multi. Na początku było dziwnie. Teraz uważam, ze daje radę. Jest na prawdę klimatyczny. Lata mięso. Zdecydowanie wersja PL na plus.
Opublikowano 30 października 201113 l Co do pojazdów to porażką są goście którzy biorą czołg żeby podjechać i przeciwnicy go przejmują. Ostatnio tak miałem na Caspianie. Trzy czołgi mieli przeciwnicy. Oczywiście tylko ja zajmowałem się ich niszczeniem <_< Ale zwała i tak była dzięki temu
Opublikowano 30 października 201113 l jeżeli chodzi o snajpienie to czy Dwójnóg stabilizuje pływający celownik? bo to jest parodia żeby kogoś zabić.... i czy ktoś próbował QS, bo mam wrażenie że nie zawsze się zabija z bliższej odległości (jeżeli chodzi o SW-98), miałem kilka sytuacji że zostawało przeciwnikowi 25%.
Opublikowano 30 października 201113 l Ogólnie czołgiem zbyt długo nie zaszalejesz jak to było w BC2, wiecej starć jest bezpośrednich jak i wymian ognia.Trochę mam żal i obawy że nie stawiają na oryginalność a bardziej idą wzorem konkurencji zarazem uderzając w stronę komercji... ale i tak ją uwielbiam Edytowane 30 października 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 30 października 201113 l jeżeli chodzi o snajpienie to czy Dwójnóg stabilizuje pływający celownik? bo to jest parodia żeby kogoś zabić.... i czy ktoś próbował QS, bo mam wrażenie że nie zawsze się zabija z bliższej odległości (jeżeli chodzi o SW-98), miałem kilka sytuacji że zostawało przeciwnikowi 25%. a wiesz że możesz wstrzymać oddech?
Opublikowano 30 października 201113 l Sądzę że mimo wstrzymania oddechu L3 dla przypomnienia i tak ściągnąć kogoś ze snajperki jest trudniej niż w BC2.
Opublikowano 30 października 201113 l widac analizowali wszystko to co łatwo przychodziło tym razem utrudnili. Podobnie jest z lataniem ale to tak jak z nauką jazdy na rowerze za pół roku będziemy już wszyscy w żywiole i za to cenię DICE ! Edytowane 30 października 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 30 października 201113 l Ogólnie czołgiem zbyt długo nie zaszalejesz jak to było w BC2, wiecej starć jest bezpośrednich jak i wymian ognia.Trochę mam żal i obawy że nie stawiają na oryginalność a bardziej idą wzorem konkurencji zarazem uderzając w stronę komercji... ale i tak ją uwielbiam Nie zgodzę się. Co trzecią rundę z czołgami nabijam średnio 10 - 12 kilki zanim mnie ktoś zdejmie. Trzeba to robić z głową czyli nie walić byle gdzie, nie odsłaniać tyłu i jak najszybciej odblokować LKMa na piechotę. a widzisz o tym nie wiedziałem .... dzięki za info + Dlatego warto czasem klepnąć kampanię, bo robi za samouczek.
Opublikowano 30 października 201113 l Z tym lataniem to jakaś porażka,chyba zacznę się rozbijać na czołgach lub w grupce ludzi by zdobyć jakieś punkty.
Opublikowano 30 października 201113 l zapraszam do co-opa tam życie stanie się zupełnie prostsze szczególnie po 2 misji Edytowane 30 października 201113 l przez Bushisan
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.