Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnia scena mi się kojarzy z CoD: World at War.

 

Data wydania powyższego tytułu to 2008, a w tą pozycję, o której wspominałem, ciorałem w 06/07 r. To jednak chyba jest jakiś MOH.

 

edit: My bad. Po screenach okazało się, że rozchodzi mi się o pierwsze Call Of Duty. Sorx za zamieszanie, choc w sumie dzięki temu znalazłem tytuł, o który mi chodziło.

Edytowane przez kultywator
Odnośnik do komentarza

Nie bardzo wiem gdzie to wrzucić, to leci tutaj:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=fXty2JYIjPo

 

Chyba najgenialniejszy pomysł na grę jaki widziałem od dłuższego czasu. Koncept zamiata.

Dwa, w okolicach 13 minuty na filmiku pada takie stwierdzenie, że "gracze FPS nie są przyzwyczajeni do zwiedzania/oglądania obiektów z każdej strony, temu mogą mieć problem z daną zagadką." Moja myśl w tamtej chwili: No to chyba mowa o dzieciakach wychowanych na nowych CoDach, bo ja od czasów Dooma, Quake i Duke myszkowałem (czasem celowo, czasem dobrowolnie) po kątach.

 

 

 

 

 

Editka:

 

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

Wiem, że post pod postem, ale robię to celowo by ludzie wiedzieli, że nowy post.

 

 

Bardzo przyjemny wykład Gabe'a Newell'a na University of Texas. Trochę o początkach rynku (pierwsze Windowsy) trochę o założeniu Valve, trochę o zwyczajach i decyzjach panujących w Valve. Jeżeli ktoś interesuje się branżą w większym stopniu niż to co się kręci w jego DVD i ma ochotę spędzić godzinkę na słuchaniu gościa to polecam.

 

 

 

Highlightsy by zachęcić:

  • Popularność Doom'a vs Windows.
  • Dwie najpopularniejsze rzeczy do których ludzie używali PC w latach 90.
  • Valve 'popsuło' PayPala handlując drugami.
  • Ludzie robiący czapki do TF2 zarabiają więcej dzięki revenue za nie niż zarabiają w swojej normalnej pracy jako game developerzy w innych studiach.
  • Przewidywania kiedy Lindsay Lohan pójdzie na odwyk.
  • Masa innych, mniej śmiesznych, aczkolwiek równie ciekawych rzeczy

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie jestem pewien czy rozumiem pytanie, szczególnie, że takie coś by szło łatwo wyguglać.

 

Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout NV - wszystkie te gry po edycjach standardowych oraz kolejnych dodatkach/DLC doczekały się edycji zbiorczych - zarówno pudełkowych, jak i digital. Można tym samym przypuszczać, że i Skyrim się takowej doczeka, kiedy już Bethesdzie się znudzą kolejne tanie dodatki (budowa chatki? srsly?).

Odnośnik do komentarza

Hmmm, to jestem pierdoła, bo nie potrafiłem znaleźć w necie nic o tym, a teraz faktycznie jest, na poczatku 2012 roku był box z New Vegas

 

To budowanie chatki jest ponoć bardziej awesome, niż by się mogło ludziom wydawać, bo to nie jest aż tak "simsowe" jak brzmi gdy się o nim czyta.

 

 

 

 

Odnośnie Skyrima: pogrzebałem i znalazłem info, że będą dwa DLC jeszcze do niego.

 

http://www.examiner.com/article/future-skyrim-dlc-supposedly-leaked-bethesda-developer-responds

 

 

"Here are 2 more paid DLC expansions planned - both of them true expansions like Dragonborn (one is a bit smaller, one is larger). Without giving a lot away, the next DLC will explore the beginnings of the Nords and Skyrim's culture, as well as the Snow Elves and yes, even the Dwarves. The last DLC will involve the choosing of a new King of Skyrim and the war against the elves."
Odnośnik do komentarza

No to pewnie edycja zbiorcza będzie za rok lub dwa. Mnie osobiście entuzjazm względem tej gry jakoś zanikł, gdyż jak już wspominałem na forum po pierwszych godzinach "ochów i achów" całość popadła w taką monotonię, że odechciewało się grać szybciej niż w poprzednie odsłony. Brakowało grze "tego czegoś" co miał np. Oblivion czy F3.

 

A teraz z innej beczki - http://thenexusnews.com/the-witcher-3-announcement-intimidates-ea-bioware-and-dragon-age-iii/853568/

Brawo EA... Pospieszyć produkcję nad oczekiwaną grą, aby zarobić jakąkolwiek kasę przed premierą swego głównego i zapewne znacznie lepszego konkurenta... Bo przecież dostarczenie produktu skończonego i prezentującego wysoką jakość to dziś rzecz drugorzędna...

Odnośnik do komentarza

Oj ja bym powiedział, że jednak DAO było swego rodzaju killerem. Fajny, ciekawie wykreowany świat, genialny (charyzmatyczny i przekonywujący) voice acting, super combat system (wyglądający realistycznie) a nie to co w DA2 - slashowanie jak Dante w DMC. Gra miała wady ale i tak zdecydowanie była sporo ponad przeciętną.

 

Widać DA3 będzie bliższe dwójce chyba.... niestety.

Odnośnik do komentarza

Mnie ta gra nie interesuje, ale prawdę mówiąc (po obejrzeniu trochę gameplayu na YT) ciężko mi zrozumieć czemu niektóre serwisy tak drastycznie oceniały tę grę.

Rozumiem, że to nie jest majstersztyk, rozumiem oceny w przedziale 5-8/10 ale jak ktoś rzuca grze AAA ocenę 2/10 to to jest chyba lekka przesada. Ta gra musiała by być w okropnym stanie by takie coś uzasadnić.

 

 

 

Dwa, moje osobiste już spostrzeżenie i żarcik taki mały:

  • Borderlands 1 - super
  • Duke Nukem Forever - dno
  • Borderlands 2 - super
  • Aliens: Colonial Marines - wg branży dno

 

Wnioski? GearBox jest jak Microsoft z Windowsami ;p

Odnośnik do komentarza

Co to jest "gra AAA" ? Jeśli tytuł jest słaby, to raczej nie zasługuje na takie miano. Chyba, że masz na myśli tylko i wyłącznie hajp jaki wokół niego panował. Z takim nastawieniem Duke Nukem Forever to tytuł "AAA".

 

A sama gra to pewnie powtórka DNF. Oczekiwania były ogromne, a ostateczny produkt rozczarował. Tym sposobem nawet jeśli gra faktycznie nie jest totalnym gniotem, to i tak zostanie zjechana, właśnie przede wszystkim za niespełnienie oczekiwań. Obiektywizm FTW.

 

Cóż, zapewne przez to wszystko stanieje ona równie szybko, co DNF.

Odnośnik do komentarza

Zawsze rozbraja mnie gadka typu "ale to gra AAA+++/ bądź jakiegoś znanego studia (choćby Bioware) i ją trzeba troszkę inaczej oceniać". Tjaa, dla mnie sprawa jest prosta od lat i pewnie wielu się zgodzi.Jak gierka jest crapem to taką zostanie i to, że jest wokół niej jakiś chory hype i kręcony marketing za grube mln dla tępych mas to mnie już mało interesuje.

No a ocena w EGM to już w ogóle śmiech na sali.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Co to jest "gra AAA" ? Jeśli tytuł jest słaby, to raczej nie zasługuje na takie miano. Chyba, że masz na myśli tylko i wyłącznie hajp jaki wokół niego panował. Z takim nastawieniem Duke Nukem Forever to tytuł "AAA".

Gry AAA to gry od dużym budżecie, z jakością to teoretycznie nie ma nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza

 

Gry AAA to gry od dużym budżecie, z jakością to teoretycznie nie ma nic wspólnego.

"AAA, or Triple-A, may be a three-letter acronym or may just mean something that is high-quality, premier, or excellent"

"A quality video game expected to sell well, typically with a higher budget than budget software

Odnośnik do komentarza

https://torrentfreak.com/anti-piracy-group-rips-off-pirate-bay-website-faces-lawsuit-130213/

 

Haha jaka akcja. Fińska organizacja antypiracka ukradła kod źródłowy strony TPB aby stworzyć swoją wersję witryny. Teraz za złamanie praw autorskich TPB poda ich do sądu. W związku z tym może dojść do precedensu. Jeżeli sąd przyzna rację TPB to potwierdzi własność praw autorskich do kodu źródłowego TPB a jeżeli nie przyzna racji to uzna, że prawa autorskie nie obowiązują albo obowiązują tylko jedną stronę tego konfliktu.

Odnośnik do komentarza

Czy wszystkie giery na PieCa wyglądają tak kozacko? Odważyłem się w końcu po zakupie nowego lapka na małą przesiadkę z PS3 i spróbowanie nieco tańszego grania i... wsiąkłem. A dokładniej wsiąkłem w Dead Space 3. Kozacka giera, której wygląd momentami mnie niszczy. Gram na very high bez żadnych zwolnień etc. i oprawa A/V, antialiasing, gra świateł, tekstury - nisz-czą! Normalnie jestem mega podjarany jak to wygląda. Do tego wygoda - podłączyłem sobie Dual Shocka 3 i cioram w łóżku. Niby zamieniłem ekran 32" na 15", ale i jakość mojego LEDowego ekranu w lapku robi okrutnie dobre wrażenie!

Odnośnik do komentarza

Bez przesady. Będzie jak zwykle, konsole przez pierwsze 2 lata będą niszczyły graficznie PC. Nie można patrzeć na suchą wydajność, zamknięta architektura też robi swoje. Przecież zawsze tak było. PS2 na początku rozwalała PC, X360 na początku niszczył ówczesne komputery (PS3 to samo), dlaczego teraz miałoby być inaczej?

Odnośnik do komentarza

Bez przesady. Będzie jak zwykle, konsole przez pierwsze 2 lata będą niszczyły graficznie PC. Nie można patrzeć na suchą wydajność, zamknięta architektura też robi swoje. Przecież zawsze tak było. PS2 na początku rozwalała PC, X360 na początku niszczył ówczesne komputery (PS3 to samo), dlaczego teraz miałoby być inaczej?

 

niszczył? Ty widziałes Mass Effecta albo Splinter Cella Double Agent na konsoli i na PC kiedy wyszły ? Grafika lepsza na PC plus stała liczba klatek, na xboxie kolosalne dropy, że odechciewa się grać. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...