Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że Dark Souls w wersji PC będzie jedną z tych gier, co potanieją równie szybko, co Duke Nukem Forever - szczególnie patrząc jaką opinią cieszy się blaszakowy port. IMO można się wstrzymać, za parę miesięcy będzie połowa ceny.

...

Zgadzam się w 100%, nie warto tej gry teraz kupować tylko poczekać aż będzie tańszy. Pecetowy DS bardzo szybko dołączy do gier często widzianych na wyprzedaży. Miałem już wersję pudełkową w ręce ale odłożyłem na półkę i poczekam na lepszą cenę.

Odnośnik do komentarza

Dobrze że nie kupiłem, gra jest kompletnie niegrywalna. Sterowanie myszka+klawiatura można sobie odpuścić bez próbowania - tragedia. Grafika jest jaka jest, ale pojawia się DUŻY problem odbierający całą przyjemność z gry - znikające tekstury :) I to nie w stylu "o, zniknela podłoga, chodze po powietrzu!", ale "zniknela podloga, instant death i nieskończone spadanie w przepaść" :confused: W tego typu grze taki bug to kompletny cockblock, patchowanie tego wszystkiego zajmie im następne pół roku...

 

 

I TA KAMERA, SLODKI JEZUSIE........................

Edytowane przez scuff
Odnośnik do komentarza
Square Enix wystartowało z betą serwisu Core Online, który umożliwia uruchomienie znanych, wysokiej jakości gier wydawcy bezpośrednio w przeglądarce internetowej — i do tego za darmo. Już można powrócić wspomnieniami doHitman: Blood Money lub Mini Ninjas, a wkrótce pojawi się również Lara Croft: Guardian of Light czy Tomb Raider: Underworld. Biblioteka dostępnych tytułów ma stale się powiększać. Projekt utrzymywany jest dzięki reklamom.

20120829201808_00.jpg

 

Zasada działania systemu jest bardzo prosta. Użytkownicy serwisu poprzez oglądanie reklam zyskują czas gry — każda minuta materiału promocyjnego, z którym się zapoznali, przekłada się później na 20 minut zabawy. Projektanci rozwiązania dążą do tego, abyśmy mieli zawsze jakiś wybór reklam, co ograniczać ma znużenie wyświetlanymi ciągle tymi samymi spotami. Dodatkowy czas zyskuje się również w trakcie dogrywania się etapów, kiedy to także reklamy obecne są na ekranie. Nie wpływa to niemniej na samą prędkość doczytywania. Zgromadzić da się maksymalnie 60 minut gry, który to limit w dowolnej chwili można odnawiać w trakcie jego wykorzystywania. Jeśli ktoś strasznie jednak nie lubi reklam, ma opcję zakupu poszczególnych poziomów dostępnych tu tytułów.

 

Core Online nie wymaga potężnego komputera do działania (gry są za darmo, więc w sumie nie ma problemu wcześniej ewentualnie sprawdzić, jak system u kogoś chodzi). Gry uruchamia się w Internet Explorerze oraz Firefoksie po zainstalowaniu odpowiednich wtyczek, a także bez dodatkowych zabiegów w przeglądarce Chrome.

źródło - dobreprogramy.pl

 

Co o tym sądzicie? Wydaje mi się, że inicjatywa fajna. Na pewno dzięki tej usłudze w końcu spróbuję tego Hitmana ;) .

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

EA zarzeka się, że nie jest ZŁEM! Ciekawy artykuł, który sprowadza się do tego, że firmy kupione przez EA mają swobodę i samodzielnie podejmują decyzje (jasne).

http://kotaku.com/59...any-is-not-evil

Ciekawe kto im uwierzy w ten bullshit, chyba jedynie totalni fanboje EA i gierek kotletów przez nich wydawanych XD

Odnośnik do komentarza
Ciekawe kto im uwierzy w ten bullshit, chyba jedynie totalni fanboje EA i gierek kotletów przez nich wydawanych XD
Ale zdajesz sobie sprawę, że tych jest - niestety - całkiem sporo? To tak jak z fanami squeenix i/lub Final Fantasy, albo innego Blizzarda czy Bioware - nie ważne co dostaną, będą to chwalić i usprawiedliwiać, oszukując przy tym samego siebie. Zresztą, już samych miłośników gier sportowych jest multum. Zło złem, ale ta cała kasa z powietrza się nie bierze...
Odnośnik do komentarza

Nie wiem o co chodzi z tym hejtem na CoD - spoko fps, dynamiczny, multi casualowe i to jest wlasnie to w co chce pograc przez 1h po powrocie z biura a nie dzwonienie po ziomalach, kto sie ustawi w BF3 i na ktorej górce potem kampimy. Nikt nikogo w CoD grac nie zmusza a wszyscy hejtuja jakos bezsensownie. Ze multi nie takie jak w BF - no to chyba dobrze, ze jest inne niz copy/paste z batylfilda.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie zrozumiałeś mej myśli Yacek. Miałem na myśli że czytając fora i serwisy doszedł byś do wniosku że CoDa lubi jakieś 1000 osób a reszta graczy go nienawidzi. Potem pada rekord sprzedaży - to jest ten "fenomen". No chyba, ze każdy z fanów kupuje po kilka tysięcy kopii ;p

 

No ale to jest nawet na tym forum uskuteczniane, jakis straszny hejt na CoD i nie wiadomo jaki ołtarzyk dla BF a to dwie różne gry są i pajace z działu konsolowego pier dolo, że ojojoj jakie te multi w codzie drętwe i noskillowe jest i sięginie od jednej kuli a oni w tych swoich multiplayerowych super symulatorach wojny musze naku rwić połowe magazynka w body aby zaliczyć hita.

 

Nie jest drętwe, jest szybsze i inne przede wszystkim - dla mnie fajne. Multi w BF też jest spoko chociaż nie lubię takiego rozległego muliplayera.

Odnośnik do komentarza

heh też mnie smieszy hejt na cod'a a wywyższanie bf. Obie firmy doją graczy jak tylko mogą, dice wydaję nowe dlc i patche, które mało co naprawiają, ale wrzucają nowe bugi plus konsolowy bf to żenada, ale nie BF SUPER, COD GÓ'WNO. Jedny plus dla Dice/EA to, że gra przynajmniej nowy silnik ma.

Odnośnik do komentarza

No i devi z Obsidian'u postanowili zrobić grę swoich marzeń (oldschoolowego izometrycznego RPG) za pomocą Kickstarter'a. Szykuje się HIT :D

Obsidian Entertainment and our legendary game designers Chris Avellone, Tim Cain, and Josh Sawyer are excited to bring you a new role-playing game for the PC. Project Eternity (working title) pays homage to the great Infinity Engine games of years past: Baldur’s Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment.

 

Project Eternity aims to recapture the magic, imagination, depth, and nostalgia of classic RPGs that we enjoyed making - and playing. At Obsidian, we have the people responsible for many of those classic games and we want to bring those games back… and that’s why we’re here - we need your help to make it a reality!

 

Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment.

 

Combat uses a tactical real-time with pause system - positioning your party and coordinating attacks and abilities is one of the keys to success. The world map is dotted with unique locations and wilderness ripe for exploration and questing. You’ll create your own character and collect companions along the way – taking him or her not just through this story, but, with your continued support, through future adventures. You will engage in dialogues that are deep, and offer many choices to determine the fate of you and your party. …and you'll experience a story that explores mature themes and presents you with complex, difficult choices to shape how your story plays out.

 

Pewnie obecny rekord Double Fine na Kickstarterze (jeśli chodzi o same gry), czyli te prawie 3,5 mln$, zostanie z łatwością pobity :P .

Odnośnik do komentarza
Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment.

Jeśli ktoś pisze takie rzeczy to znaczy, że nie ma bladego pojęcia jak w merytoryczny sposób zachęcić potencjalnych "producentów". Dziwnym zbiegiem okoliczności nie byli w stanie osiągnąć tych zamierzeń w produkcjach finansowanych przez poważne firmy, ale zrobią to bo dostaną kasę z góry...

 

W skrócie uwierzę jak zobaczę. Bo póki co to bujdy.

 

Edit: Już mają 400 000 $ podejrzewam, że zbiorą z 2 M i wyjadą na wakacje :P

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Wracając do Project: Eternity.

 

Skubani zebrali ponad 3,5 mln $ (zamknięcie za 9 godzin), świetny wynik, jest szansa na ciekawą i złożoną grę (rozbudowa gry była uzależniona od ilości $ na kickstarterze). Warto zobaczyć ile dodali od pierwszego postu na KS. Na początku byłem mocno sceptyczny, ale teraz im kibicuję i czekam na grę (którą kupię, o ile nie będzie crapem).

 

http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/

Odnośnik do komentarza

Dlaczego się tak obawiacie, że gra może okazać się crapem?? Przecież to Obsidian - twórcy takich klasyków jak Planescape Torment, Icewind Dale czy Kotor II. W sumie ich nowsze tytuły też były dobre (Fallout: New Vegas czy Alpha Protocol), tylko właśnie przez nacisk wydawców na szybką premierę zabrakło czasu na dopracowanie. A teraz jak mają wolną rękę i sami sobie ustalają datę premiery to z doszlifowaniem wszystkich elementów nie powinno być problemu. W ogóle cały czas będą mieli kontakt z fanami przez to forum dla "sponsorów" plus w planach jest beta, więc o crapie nie może być mowy. Najwyżej będzie to tylko dobra gra w "staroszkolnym" stylu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...