Opublikowano 20 sierpnia 202420 sie Spencer już się nie kryje, PS5 to była prawda. A zajawka Mafii zawsze na propsie.
Opublikowano 20 sierpnia 202420 sie Mafia, czyli mozna juz podsumowac cale show: branza [*]. Najwieksze zaskoczenie - ta blondyna to niemka, a dziwne bo ladna.
Opublikowano 20 sierpnia 202420 sie Dla mnie Reanimal i Herdling były ciekawe. No ale żal, że nie było zapowiedzi czegoś dużego AAA (zapowiedź kolejnej Mafii jest jak odfajkowanie zdarzenia podczas drinking game). Liczyłem po cichu na nową grę twórców It Takes Two. W przyszłym miesiącu TGS no i może upragnione PS Showcase, gdzie W KOŃCU coś pokażą. Edytowane 20 sierpnia 202420 sie przez Wojtq
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Takie slabe wydarzenie jak to wczoraj pozawala docenic ostatni Showcase MS jeszcze bardziej.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Nadal najbardziej szkoda mi ludzi, którzy pracują nad tymi multiplayerowymi gierkami z szablonu o jednakowej grafice, które zdechną tak szybko, że takie stare dziady jak my nie zauważymy nawet ich premier. Dawaj więcej szablonu! Gracze wytrzymają! Spoiler pracujesz, starasz się ale uczestniczysz w takim gównie bo Pan zarobas wymyślił sobie, że będzie miał w kieszeni drugiego Fortnite
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Jak to bywa na etacie w korpo - robisz co szef każe (nawet jeśli to bez sensu i gra umrze tydzień po premierze) i kasujesz kwit. Branża tak urosła, że fajne i pasjonujące projekty giną w morzu gówna. Zawsze jest światełko w tunelu dla tych ludzi, że wraz z zebranym doświadczeniem pójdą na swoje albo trafią na ciekawszy projekt.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Nie no chlopaki zalowanie developerkow z duzego korpo to jakis autyzm. Oni pracuja za duza kase, nikt im broni przy glowie nie trzyma i jak by nie chcieli pracowac przy gowno projektach tylko czyms ambitnym to by mogli. Tacy ludzie nie sa bezrobotni jak naprawde nie sa zjebani albo po prostu slabi. Jest im wygodnie i beda robic co ktos kaze bo przelew co miesiac sie zgadza. To nie sa projekty dla ambitnych ludzi. Oni tez dobrze wiedza ze jak gra wypali to sami sa ustawieni na lata bo trzeba bedzie to rozwijac, bez wiekszego wysilku tak jak SoT, Fortnite i inne GaaSy.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Ciekawe czy te deweloperki z pensją +10.000$ tak się Wami przejmują :p
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Ale to była bieda, oprócz Indiany, MH i może Mafii nie było nic ciekawego.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie To przekonanie, ze ktos chce robic half life 3 albo shadow of colossus 2 a m u s i siedziec i klepac sieciowke xDD Rownie smieszne co "wspieram branze".
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Na pewno są jakieś osoby, którym się pewien stan rzeczy nie podoba, widzą dokąd to zmierza i pakują walizy jak kluczowe osoby w Rockstarze, ale to też częściej zawodnicy o określonej pozycji niż jakieś tam małe żuczki, więc im łatwiej zignorować łatwą kasę.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Pan Kojima nie pojawia się na takich wiejskich imprezach. Zobaczymy go za miesiąc w T O K Y O
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie A bedzie cos jeszcze oprocz pojedynczych pokazow? Bo jak to mialo byc pier.dolniecie otwierajace, no to chyba juz tylko w japonczykach na jesien nadzieja.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie 3 minuty temu, Mejm napisał(a): A bedzie cos jeszcze oprocz pojedynczych pokazow? Bo jak to mialo byc pier.dolniecie otwierajace, no to chyba juz tylko w japonczykach na jesien nadzieja. próżne twoje nadzieje, bo kiedy ostatnio były dobre konferencje na TGS?
Opublikowano 22 sierpnia 202422 sie Spoiler 30. God of War - Path of Hades 29. Mafia - Fair Play 28. Driver - Parking Garage Tutorial 27. Max Payne - A Cold Day in Hell 26. Earthworm Jim - Underwater Base 25. Conker's Bad Fur Day - Mugged 24. Hollow Knight - Path of Pain 23. Spyro 2: Ripto's Rage - The Alchemist 22. Yooka-Laylee and the Impossible Lair - The Impossible Lair 21. Grand Theft Auto: San Andreas - Wrong Side of the Tracks 20. Super Meat Boy - The Guy 19. Dark Souls - Blighttown 18. Sonic the Hedgehog - Labyrinth Zone 17. Contra - Waterfall 16. Halo: Combat Evolved - The Library 15. Resident Evil 6 - The Snowstorm 14. Crash Bandicoot - The High Road 13. Ecco the Dolphin - Welcome to the Machine 12. The Lion King - Can't Wait to Be King 11. Super Smash Bros. Brawl - The Great Maze 10. Elden Ring - Elphael, Brace of the Hagligtree 9. Zelda II: The Adventure of Link - The Great Palace 8. Ninja Gaiden - Stage 6-2 7. Goldeneye 007 - Aztec 6. Psychonauts - The Meat Circus 5. Celeste - Farewell 4. Guitar Hero III: Legends of Rock - Through the Fires and Flames 3. Teenage Mutant Ninja Turtles - The Dam 2. Super Mario Galaxy 2 - The Perfect Run 1. Battletoads - Turbo Tunnel --- Chyba pomyliłem tematy, powinno być w tęczy :).
Opublikowano 22 sierpnia 202422 sie Dodam od siebie finał Ninja Gaiden II, który mógł dla wielu okazać się nie do przejścia jeśli wcześniej nie znali struktury finałowej potyczki :p
Opublikowano 22 sierpnia 202422 sie 5 minut temu, SnoD napisał(a): Dodam od siebie finał Ninja Gaiden II, który mógł dla wielu okazać się nie do przejścia jeśli wcześniej nie znali struktury finałowej potyczki :p Mnie się przypomniało jak miałem niemalże łzy w oczach w przedostatnim chapterze jedynki, jak jest boss za bossem choć ciąg bossów w dwójce na koniec to też nie była miękka gra.
Opublikowano 23 sierpnia 202423 sie Playstation pojawi się na TGS na godzinnym pokazie. Głównym gościem potężny Hideo z DS2.
Opublikowano 23 sierpnia 202423 sie W dniu 21.08.2024 o 10:37, Mejm napisał(a): A bedzie cos jeszcze oprocz pojedynczych pokazow? Bo jak to mialo byc pier.dolniecie otwierajace, no to chyba juz tylko w japonczykach na jesien nadzieja. Było jeszcze Future Games Show, ale też bez szału:
Opublikowano 23 sierpnia 202423 sie 14 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): Z tą trudnością levelu na przeklętym moście w Crashu absolutnie się zgadzam. Panie, nie ma żadnej gadki. Przejebany poziom, ale ja to załatwiłem tak, że w newralgicznych momentach przeszedłem po tych bocznych linach. Nie miałem już siły na skakanie po żółwiach. I udało się! Natomiast co do San Andreas, nie pamiętam jak to wyglądało w oryginalnej wersji na PS2, ale w The Definitive Edition zrobiłem to za pierwszym razem. Czytałem też nie raz zdanie ludzi którzy grali o trudności tego levelu, że jest z deka przehajpowane… Więc coś w tym musi być.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.