Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

Ale się niektórym poprzeczka obniżyła w te 3 lata, jak konfa może zostać uratowana multiplatformami? Kiedyś multiplatformy to było coś czego się w ogole nie liczyło do oceny konferencji bo w żaden sposób nie przekonują do wyboru platformy danej firmy skoro wychodzą na wszystko. Na konferencji która ma prezentować platformę danej firmy multiplatformy to zapchajdziury. Jeszcze nie spotkałem w życiu osoby która by powiedziała "Kupuje konsole firmy <xxx> bo multiplatforma została pokazana na jej konferencji".

Edytowane przez Observer
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Teraz, Observer napisał:

Ale się niektórym poprzeczka obniżyła w te 3 lata, jak konfa może zostać uratowana multiplatformami? Kiedyś multiplatformy to było coś czego się w ogole nie liczyło do oceny konferencji po w żaden sposób nie przekonują do wyboru platformy danej firmy skoro wychodzą na wszystko. Na konferencji która ma prezentować platformę danej firmy multiplatformy to zapchajdziury. Jeszcze nie spotkałem w życiu osoby która by powiedziała "Kupuje konsole firmy <xxx> bo multiplatforma została pokazana na jej konferencji".

Z jednej strony pokazywanie multiplatform na konferencji  to wpisywanie j. polskiego do tabelki  umiejetnosci w CV, z  drugiej strony nie po  to Microsoft ma najsilniejszą konsolę na rynku by  nie wykorzystać tego i  nie wspomnieć ze multiplatformy najlepiej będą wyglądac  u nich. Tym bardziej, jak widac  po  poscie Paquaio, nawet gry, wydawałoby się, mocne jak alan wake i sunset, nie mają prawa bytu jako kontynuacje, bo nikt tego nie kupi. Zostaje w takim razie swięta trójca, i najmocniejsz emultiplatformy. Nie znam popwodu tego stanu, moze po  prostu pewni odbiorcy okopali się u Sony, Nintendo, i Miicrosoft i ile mozna uderzać głową  o  ścianę.

Odnośnik do komentarza

Rok 2018, na forum PSX Extreme wciąż są specjaliści, którzy myślą, że zwykli ludzie grają w większości w exy.

 

Nie powiem, pomysł połączenia Gearsów z mechaniką z XCOM byłby naprawdę ciekawy. Nie mam nic przeciwko „skręcaniu” w inne gatunki jak to robi Halo z Halo Wars na przykład, bądź na trochę mniejszą skalę, ale Forza z Forzą Horizon. 

Edytowane przez raven_raven
Odnośnik do komentarza

Tak bo Sony wcale nie sprzedało masy konsol dzięki reklamom Destiny, CoDa czy Fify xd.

 

Zresztą widziałem w Polsce reklamę PS4, a tam Fortnite I Netflix.

 

Nie spodziewam się dużo po konfie MS ale nie jest to żaden ostatni dzwonek ani nic. Generacja już się kończy, MS przegrał ja z kretesem i teraz ważniejszy jest start nowej generacji gdzieś pewnie za dwa lata i te wszystkie gry pokroju Fable, Perfect Dark czy Mech Warrior/Assoult są przygotowywane na następną konsole.

 

15 World Premier to oczywiście 90% Multiplatformy jak Division 2, Rage 2 czy Cyberpunk.

Edytowane przez hav7n
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, milan napisał:

Z jednej strony pokazywanie multiplatform na konferencji  to wpisywanie j. polskiego do tabelki  umiejetnosci w CV, z  drugiej strony nie po  to Microsoft ma najsilniejszą konsolę na rynku by  nie wykorzystać tego i  nie wspomnieć ze multiplatformy najlepiej będą wyglądac  u nich. Tym bardziej, jak widac  po  poscie Paquaio, nawet gry, wydawałoby się, mocne jak alan wake i sunset, nie mają prawa bytu jako kontynuacje, bo nikt tego nie kupi. Zostaje w takim razie swięta trójca, i najmocniejsz emultiplatformy. Nie znam popwodu tego stanu, moze po  prostu pewni odbiorcy okopali się u Sony, Nintendo, i Miicrosoft i ile mozna uderzać głową  o  ścianę.

 

Zgadza się. Sam ostatnio kupiłem XoX i chcę po prostu mieć tez potwierdzenie, że poza kontynuacjami niektórych z IP MS, gry dużych wydawców third party, jak nowe Metro będą dobrze wspierały sprzęt (co wcale nie jest takie oczywiste). A większość graczy skupia się i tak na markach multiplatformowych i brak takich gier na konferencji MS byłaby strzałem w stopę - wystarczy powiedzieć, że dla wielu nabywców konsol już same deale marketingowe na gry takie jak BF, gdzie gra jest pokazywana tylko na jednym sprzęcie, potrafi zasugerować, że na innej konsoli w to nie zagrają. Podejrzewam, że w sklepach z grami sprzedawcy często spotykają się z pytaniami czy zagram na PS4 w Call of Duty czy w PES na Xone. A jeżeli chodzi o ostatnie zdanie to odpowiedź jest banalnie prosta - MS i Sony mają dokładnie ten sam target i w tej generacji wstrzeliło się w niego Sony. Nintendo wstrzeliło się tak jak w czasach Wii w grupę graczy szukających modnego gimmicka (bo nie o gry tu chodzi skoro dla tych samych gier nikt WiiU nie kupował). MS natomiast chciał złapać i jednych i drugich i w konsekwencji przez Kinecta zrobił trochę za słabą konsolę, więc graczy "HC" zgarnęło Sony, a gimmick w postaci Kinecta wypalił się już na X360 i resztę graczy zbiera teraz Switch. MS natomiast stoi w rozkroku, bo już nie da się tego odwrócić i obecnie pracuje tylko polityką, którą będzie mógł kontynuować na kolejnej konsoli, która na 99% będzie szła drogą wyznaczoną przez XoX.  

 

A to co pisze Observer, to totalna ignorancja tego jaka jest faktyczna sytuacja na rynku. Pokazujmy same ex'y, które w większości mają problem przebić się do 2-3 mln graczy i olejmy gry, które schodzą w dziesiątkach mln bez mrugnięcia okiem ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, hav7n napisał:

Tak bo Sony wcale nie sprzedało masy konsol dzięki reklamom Destiny, CoDa czy Fify xd.

 

Zresztą widziałem w Polsce reklamę PS4, a tam Fortnite I Netflix.

 

Nie spodziewam się dużo po konfie MS ale nie jest to żaden ostatni dzwonek ani nic.

 

No dokładnie, najnowsza reklama PS4 wygląda tak - Fortnite - Fifa - Netflix. Nikt się nawet nie zająknął o ex'ach, dla których ludzie "kupują PS4" :p

Odnośnik do komentarza
Teraz, Yakubu napisał:

Na poprzedniej generacji plejka nie radziła sobie tak samo jak teraz xbox, a jednak dzięki eksom odbiła się od dna

 

PS3 od momentu premiery sprzedawało się lepiej niż X360 od momentu premiery, więc nie gadaj głupot. Różnica polegała na tym, że PS3 wyszło rok po X360, więc ten miał przewagę przez pierwsze lata. Po premierze X360 powszechnym przekonaniem było, że po 3 latach padnie jak pierwszy X, bo nie wytrzyma konkurencji z "kilkukrotnie" mocniejszym PS3. 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, hav7n napisał:

A co mieli zrobić w rok? Trzy duże gry AAA które robi się 3-5 lat?

 

Przepraszam a kiedy zapowiedzieli skorpiona? A kiedy go zaczęli tworzyć bo z pewnością nie w dniu zapowiedzi. Mieli ogrom czasu by powalczyć grami. Ale, że wiekszość z nas kupuje oczami a 1szy Xbone to był brzydal na tle ślicznego PS4, dodatkowo PS4 mocniejsze i tańsze bo ktoś w MSie wymyslił kinect2.0 w zestawie i sprawa się rypła.

Odnośnik do komentarza

X360 przede wszystkim mial duzo konkretnych rzeczy na wylacznosc przed dlugi okres, czyli Bioshock, Mass Effect, do tego Forza 2, PGR4, Halo 3 i konkretne multiplatformy, jak Assassins Creed, czy Modern Warfare. I wszystko to w 2007 roku. PS3 mialo wtedy Heavenly Sword, Lair, demo Ratcheta  i rok pozniej Haze, czyli same wtopy - nawet Resistance i Motorstorm tutaj nie pomogly. Tak jak Playstation wyscigami stalo i wszystkim w zasadzie, tak MS zgarnal wszystko. Exy nie sprzedaja konsol, ale chcialbym zeby cos takiego wydarzylo sie jeszcze raz - casuale nie ogarniaja gier na wylacznosc, ale ona takze dokladaja swoja cegielke do fejmu, bo ludzie gadaja o konsoli, na ktora wychodzi wiecej lepszych gier, nawet jesli niespecjalnie w nie zagraja.

Odnośnik do komentarza

Ci forumowi eksperci co myśleli, że MS nagle pokaże 3 AAA ex'y i w 2 lata sprzedadzą 40 mln konsol i dogonią PS4, które oczywiście musiałoby przez 2 lata nie sprzedać dodatkowo ani jednej sztuki żeby do tego doszło :D 

 

Takie skutki braku matematyki na maturze przez kilka lat ;) 

 

MS i tak bardzo dobrze wybrnął z sytuacji, bo do premiery kolejnej konsoli sprzedadzą 45-50 mln Xone/XoX co jest historycznie dobrym wynikiem jak na konsolę stacjonarną. Jak ktoś myśli, że to porażka, to niech sobie przypomni WiiU (16 mln przez cały okres na rynku), Dreamcasta czy GameCube'a :p 

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Hendrix napisał:

Jest spora szansa, że Shadow Die Twice będzie wydawany albo przez Activision, albo przez Ubi - w pierwszym przypadku spodziewam się trailera na dzisiejszej konferencji MS, damn - to będzie ważny projekt From Software, studio trochę się rozrosło w końcu.

Też Fromsoftłerom bardzo kibicuję, wszak jest to studio, które jako jedyne wymyśliło coś nośnego, oryginalnego, godnego uwagi w grach singlowych i nie tylko  od blisko dziesięciu lat. 

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...