Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

NA GDC ujawniono parę technicznych ciekawostek.

 

"

We learn that work on The Order: 1886 began in early 2011, and it originally only had two graphics programmers. Now the team has five. The game employs a total of about 100 developers.

The latest version of the in-house engine used by Ready at Dawn is compatible with DirectX 11 and PS4, but it’s heavily geared towards PS4, and it includes physically based rendering from the start. it also involves fine-grained task scheduling, Low-overhead, multithreaded command buffer generation and relies on the “PS4 Secret Sauce™” (no, I’m not inventing this one).

Memory is allocated in the following way (MiB doesn’t stand for Men in Black but for Mebibyte, which is pretty much an equivalent of a Megabyte used in technical literature):

  • 2 GB textures budget
  • 128 MiB sound budget
  • 700 MiB level geometry
  • 600 MiB character textures
  • 250 MiB global textures (FX, UI, light maps, etc..) – Even characters have lightmap data
  • 700 MiB animation"

O wiele więcej tutaj (wraz ze screenami): http://www.dualshockers.com/2014/03/21/the-order-1886-fantastic-screenshots-and-renders-and-new-details-on-the-engine-emerge-from-gdc/

 

 

qdffkq.JPG

 

TheOrder1886-GDC-11-670x279.jpg

Odnośnik do komentarza

Teraz będzie (pipi)enie o jakieś dwa screeny (pipi)owej jakości, które pochodzą z jakieś prezentacji (pipi) wie czego, może fizyki mundurku tego kolesia, albo sznurowki przy bucie, a może to fragment z wyłączonym jakimś efektem, który uciagnie tylko Nadkonsola, który po chwili został włączony, ale nikt screena nie zrobił. No (pipi) wie czemu tę screeny są tak (pipi)owe. Jedno jest pewne kora w Uncharted>cegła w Order.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

No dobrze, to skoro już tak ich bronicie to napiszcie proszę gdzie te "konkretne smaczki" na poniższych screenach? Czy ten efekt jest tak za(pipi)isty, że trzeba się nim chwalić? Bo jakoś nie wygląda tak. I wydaje mi się, że to jest od dawien dawna stosowane w grach :P

 

 

TheOrder1886-GDC-7.jpg

TheOrder1886-GDC-29.jpg

 

 

 

Odpowiadam:

 

jest to pokaz multi split screenu, każdy gracz ma 450x1920 

Odnośnik do komentarza

No dobrze, to skoro już tak ich bronicie to napiszcie proszę gdzie te "konkretne smaczki" na poniższych screenach? Czy ten efekt jest tak za(pipi)isty, że trzeba się nim chwalić? Bo jakoś nie wygląda tak. I wydaje mi się, że to jest od dawien dawna stosowane w grach :P

 

 

TheOrder1886-GDC-7.jpg

TheOrder1886-GDC-29.jpg

 

 

 

Nikt nie wie do końca, czym był ten pokaz i co konkretnie miał prezentować, ale mogło być tutaj wszystko. Od systemu wykorzystania osłon, przez fizykę munduru, po animację - nie musieli koniecznie skupiać się na grafice w tym momencie. Dlatego tych screenów nie ma sensu traktować w kategoriach prezentujących ostateczny poziom produktu finalnego.

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

The Order 1886 będzie miało niesamowity system zniszczeń

 

Sporo czasu minęło od konkretnych informacji na temat The Order 1886 (PS4), czyli nowej gry studia Ready at Dawn. Andrea Pessino, założyciel studia, postanowił wypowiedzieć się na temat systemu zniszczeń, który będzie obecny w grze i w niektórych momentach, będzie miał niebagatelne znaczenie taktyczne.

Jeden z fanów zapytał go o system zniszczeń zarówno otoczenia i modeli postaci, na co Andrea ochoczo odpowiedział.

 

Wszystko co się rusza nie jest puste w środku, posiada swoją masę i zawartość, dzięki temu podczas postrzelenia przeciwnika widać jego reakcję na kulę, to samo tyczy się fizyki materiałów użytych do teksturowania postaci.

Oprócz wiarygodnych modeli sylwetek, również otoczenie nie pozostanie obojętne na to, co dzieje się na ekranie.

 

W kwestii zniszczeń otoczenia, nie będziemy mogli rozwalić całego świata i wszystkiego co znajdzie się w naszym polu widzenia, ale w każdej lokacji będzie sporo miejsc, które będzie można wysadzić, zniszczyć lub przebić się.

Ma to o tyle taktyczne znaczenie, że można wyjść przeciwnikom na plecy lub powalić ich odłamkami, tym samym ratując innych członków drużyny, którzy znaleźli się pod ostrym ostrzałem.

 

Ci, którzy widzieli już wczesne wersje gry w akcji chwalą system zniszczeń i fizykę, jaka znajdzie się w grze, a w szczególności realistycznie odwzorowane materiały, z których poskładano ubiór głównych bohaterów.

Miejmy nadzieję, że już wkrótce dostaniemy kolejny fragment rozgrywki, który postanowi jednoznacznie ocenić, czy gra oprócz fenomenalnej oprawy graficznej i świetnego klimatu, oferuje coś więcej.

 

Źródło: Andrea Pessino [Twitter]

http://www.pssite.com/news-31902-the_order_1886_bedzie_mialo_niesamowity_system_zniszczen.html

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

 

Najnowsza produkcja studia Ready at Dawn, czyli The Order 1886 (PS4), została opisana w dwóch magazynach, kolejno Games TM i GamesMaster i w obu przypadkach redaktorzy wychwalają pod niebiosa grafikę i animację postaci, okrzykując ich grę mianem "Uncharted nowej generacji". Jak zareagowali sami twórcy na tak znamienitą pochwałę?

Andrea Pessino, który odpowiada za techniczną stronę gry, nie kryje swoich uczuć, kiedy Games TM określiło The Order 1886 (PS4) mianem Uncharted nowej generacji:

Myślę, że
będzie Uncharted nowej generacji, ale odbieram to jako ogromny komplement.

Drugi magazyn, GamesMaster, nie owija w bawełnę pisząc, że The Order 1886 (PS4) to najlepiej wyglądająca gra w historii. Na te słowa nie można być obojętnym, więc Andrea znowu odpowiada:

Najlepiej wyglądająca gra w historii? Mogę z tym żyć
:)

Jedno jest pewne, E3 za rogiem, a jeden z przecieków odnośnie Sony mówi o zaprezentowaniu fragmentu rozgrywki z The Order 1886 (PS4) podczas konferencji Sony. Oby te plotki się potwierdziły, bowiem z niecierpliwością wyczekuję każdej nowej informacji na ten temat

http://www.pssite.com/news-32973-tworcy_the_order_1886_zasypywani_pochwalami.html

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

akurat nie ma co sie dziwic ze pokazują strzelanine, w koncu trailer o łażeniu i lizaniu ścian byłby nudny, musza pokazywać jakieś akcje

 

grafa ładna, ale trzeba sie troche domyślać ze jest ładna bo jakość filmiku jest strasznie słaba

 

jedyne co mnie troche raziło (ale to czepiactwo na siłe) to zbyt duża ikonka broni w prawym rogu, myśle ze znacznie mniejsza albo jej brak i było by lepiej

 

ale fajnie że bronie fajnie wyglądają

 

i jednak widać ciężki klimacik, nie jest to kolejna kolorowa radosna strzelanka. jednak nie każdy umie używać grafiki w sposób ociekający klimatem, wiele gier może mieć ładne textury i inne bzdety ale twórcy nie potrafią zrobić klimatu za pomocą grafiki, a tutaj go widać wiec to duży plus

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...