Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Z ciekawości spytam, czemu nikt nie narzeka na pasy w filmach bluray? :P

 

bo filmy są kręcone w 21:9 czy ile tam w kinie jest, to oczywiste, że nie rozszerzy się aspect ratio już po nagraniu filmu O_o

jak robisz grę, to robisz ją pod domowe 16:9 i te pasy to nic innego, jak jakaś ściema by oszczędzić trochę mocy, a nie cinematik ekspiriens i uwydatnianie scen, lol, jak można w ogóle łykać takie teksty

Odnośnik do komentarza

Ciekawa wypowiedź, która pozwoli trochę lepiej to zrozumieć ;)

 

As pointed out, the difference between Ryse and The Order: 1886 is this:

 

Ryse will run at a resolution of 1600x900 (which maintains an HDTV's aspect ratio of 1.78:1 - or 16:9).

 

The Order: 1886 will be presented at 1920x800 (which is the CINEMATIC aspect ratio of 2.40:1).  At this aspect ratio, you would need a screen resolution of 2592x1080 to avoid the black bars.  I imagine as such, the game will have a video setting to display at 1920x1080 (which would basically cut off the picture on the left and right.

 

Tu również jest ciekawy artykuł, który wyjaśnia różnicę między aspect ratio, a rozdzielczością ;)

 

http://www.diffen.com/difference/Aspect_Ratio_vs_Resolution

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Dżizas Maciek, ale nikogo to nie obchodzi, że po bokach widzisz trochę więcej bo nikt tego w grach nie chce. Standard TV od lat jest 16:9 i tak mają robić gry. W filmach to przechodzi bo tak do kin nagrywają - taki jest standard, co nie znaczy, że w domu na TV każdy by nie wolał żeby to było 16:9.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

jakie to ma znaczenie czy to jest 800 pikselów w pionie czy 1080p, chodzi i to że perspektywa jest ograniczona i tyle, jak Sonygaf to wszystko próbuje wytłumaczyć to beka jest nieziemska.

 

Czekam aż w jakiejś grze pjerdolną czarne pasy po bokach by zrobić aspect ratio 4:3 i będą to tłumaczyć hołdem dla retro.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Dżizas Maciek, ale nikogo to nie obchodzi, że po bokach widzisz trochę więcej bo nikt tego w grach nie chce. Standard TV od lat jest 16:9 i tak mają robić gry. W filmach to przechodzi bo tak do kin nagrywają - taki jest standard, co nie znaczy, że w domu na TV każdy by nie wolał żeby to było 16:9.

 

Chciałem jakoś rozkręcić temat, żeby było ciekawiej ;)

 

Ale ja to rozumiem, nie bronię pasów i uważam to za idiotyczny pomysł. Już wolałbym jakieś cięcia w grafice niż takie sztuczki i mocno liczę na to, że to będzie pierwsza i ostatnia next-genowa gra w takim stylu.

 

 

jak Sonygaf to wszystko próbuje wytłumaczyć to beka jest nieziemska.

 

Kupiłeś gorszą konsolę i w jakiś sposób próbujesz odreagować wyzywając każdego od Sonybotów/Sonygafów czy bóg wie kogo tam jeszcze? ;)

A sam kim jesteś mając w sigu "tylko xbox"?

 

Mniej hipokryzji wskazane ;)

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

Ale czemu przy innych gierkach np.Dogma , Beyond itd. które wcześniej miały pasy tak się nie burzyliście ? Order nie jest pierwszą i zapewne nie ostatnią gierką (w przyszłości pewnie brak mocy będą niektórzy w ten sposób maskować zamiast lecieć po "rozdzielczości" czy detalach) zaraz ktoś wyskoczy ze bronie tej wizji artystycznej :pinch:

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ale czemu przy innych gierkach np.Dogma , Beyond itd. które wcześniej miały pasy tak się nie burzyliście ? Order nie jest pierwszą i zapewne nie ostatnią gierką (w przyszłości pewnie brak mocy będą niektórzy w ten sposób maskować zamiast lecieć po "rozdzielczości" czy detalach) zaraz ktoś wyskoczy ze bronie tej wizji artystycznej :pinch:

 

No jak usłyszałem o pasach w Beyond to ryłem z tego, tym bardziej jak ludzie się grafą podniecali. I jeszcze sęk w tym, że devi od Beyond ukrywali to prawie do końca, z miesiąc przed premierą wyszło, że gra będzie mieć pasy.

Odnośnik do komentarza

Wierzę że powinniśmy poczekac na, wiesz, jakiś gameplay, ale to chyba zbyt szalony pomysł :D

 

Mazzeo, minusuj, minusuj, może łatwiej zaśniesz :P

 

Ale co ma gameplay do czarnych pasow ?

 

Szczurek: to jest po prostu zwykla oszczednosc mocy skitrana pod przykrywka wizji artystycznej.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Nie chodzi o sam gameplay, po prostu zobaczenie jak to wygląda z pasami i czy może faktycznie lepiej tak będzie wyglądac? I jeśli to faktycznie tak super pomaga polepszyc grafę, to czemu tak mało devów tego używa? W sumie sam jestem ciekaw :P

 

I żeby nie było, sam wolałbym bez pasów, ale jeżeli sprawi to, że gra będzie znacznie ładniejsza, to mi to serio nie będzie przeszkadzac. Prawda jest taka, że po 10 minutach gry już nie zwracasz na to uwagi (tak miałem np z Dogmą).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Sorry za dreamcrusher o tej porze, ale gra nie będzie mieć co-opa.

 

Pomimo że w grze jest nakreślona drużyna 4 postaci. Pewno zrezygnowali bo na ekranie z pasami nie mieszczą się wszyscy. Beka.

 

szybkość informacji na miarę portalu ppe

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...