Skocz do zawartości

GTA V - co wam się nie podoba?


Rekomendowane odpowiedzi

Już mnie gra swoimi głupotami zaczyna irytować.

1. Podczas wczytywania gry, bo coś się nie udało trwa to prawie tyle samo co przy pierwszym ładowaniu po odpaleniu konsoli. No bez przesady, przecież świat już jest władowany, więc powinno zająć to 5-10 sekund załadowanie lokacji postaci.

 

 

Hahahaha. Gdyby mogli przyśpieszyć ładowanie gry to by to zrobili, nie uważasz? Ale nie, oni pewnie zrobili to specjalnie, zeby wkurzyc graczy.

 

 

 

 

 

Co do policji, to mi się podoba. Są sytuacje, że np. staniemy samochodem na poboczu z wyłączonymi światłami i nas nie zauważą przejeżdżając obok nas. Mega to jest.

 

Wiadomo, że irytuje fakt super informatorów, ale nie można mieć wszystkiego :)

Edytowane przez MrNorbi
Odnośnik do komentarza

Ostatnio denerwuje mnie brak opcji przypisania domyślnego pojazdu. To powinno być coś tak oczywistego, że nie wierzę, że przy tworzeniu gry nie padł pomysł zrobienia czegoś takiego. 

 

Prędkość furek jest zaniżona. Skoro w sklepie z super furkami podają ich maksymalną prędkość to nie widzę sensu zaniżania ich w niektórych przypadkach o połowę. Taki veron osiągający ponad 250 mph, osiąga na ostatnim biegu niecałe 130 mph gdy prowadzi go majkel. W sumie jeżeli chodzi o prędkość i przyśpieszenie to nie ma znaczenia, którą super furkę masz. Po max upgrejdzie każda i tak wydaje się taka sama. 

Niby specjal franklina przyśpiesza furki nawet powyżej ich możliwości ale to jest imo jedna z głupszych i mniej przemyślanych rzeczy w tym gta, no bo skąd na ostatnim biegu znajdują te dodatkowe ponad 150 mph i jaki cel jest w takim przyśpieszaniu jazdy skoro realnie, do celu, i tak dotrzemy wolniej?

 

Brak upgrejdów prędkości maksymalnej. Jest jedynie przyśpieszenie:f.

 

Brak większych detali przy modach pojazdów. Dodanie części carbonowych nie zmniejsza wagi i przyśpieszenia pojazdu, co w sumie jest detalem, z drugiej strony pełne opancerzenie pojazdu, które też nie zmienia ciężaru już detalem nie jest bo taki pancerz waży drugie tyle co samochód i taki 2-3 tonowy pojazd powinien mieć gorsze przyśpieszenie, inaczej się prowadzić i wjeżdżać w osobówki odpowiednio mniej się od nich odbijając. Szkoda, że żadna z tych rzeczy nie występuje bo byłby chociaż ciekawszy wybór z armorem czy bez, teraz zawsze lepiej mieć armor bo nie ma żadnych minusów posiadania go.

Odnośnik do komentarza

Szkoda ze nie wrzucili bajerow jak w Undergrundzie i ogolnie otoczki F&F. Spory minus.

 

Dokładnie, brakuje posiadłości dostępnej tylko dla Franklina w stylu Sunshine Autos z Vice City, taki hub z wyścigami, garażami i odblokowywaniem aut niedostępnych nigdzie indziej.

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Ale zrobienie kolorowego dymu to mniej roboty w programowaniu, niż uwzględnienie różnic masy w piszczególnych materiałach.

No wydaje mi się, że w obydwu przypadkach jest niewiele roboty. W jednym wystarczy dać zmienne współrzędne dla paramertu barwy a w drugim dodać mnożnik dla parametru masy, który to parametr i tak każdy pojazd posiada.

 

Szkoda mi tego tylko z tego względu, że jak dla mnie jest to taka oczywistość (w przypadku armora) że na bank było to brane pod uwagę, ale ktoś tam uznał, że można to olać bo gracze będą zacieszać, że jest taka opcja i że tyle im wystarczy.

Odnośnik do komentarza

Nie podoba mi się, że wiele stłuczek od tyłu lub przodu często kończą się zgonem cywila kierującego pojazdem. W czwórce żeby ktoś zmarł za kierownicą trzeba było mu mocno przywalić od przodu, najlepiej ciężarówką. A tutaj wiele razy jakieś dzwony od tyłu, po których jedyne co by się mogło max stać to kołnierz na szyję, kończą sie śmiercią, głową na klaksonie i uderzeniem w latarnie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...