Skocz do zawartości

GTA V - co wam się nie podoba?


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

 

 

- Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania.

Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;>

 

 

rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało

Edytowane przez mersi
Odnośnik do komentarza

 

 

 

 

 

 

- Model jazdy, motorów to w ogóle nie komentuje, na szczęście dzięki kodowi na slippery cars, jazda autami jest zabawna. Do GTA IV nie ma porównania.

Samochody na gumowych resorach takie piękne XDDDD Odpal sobie Saints Roł tam taka zabawa świetna ;p ;] ;>

 

 

rozi jesteś niezrównoważony psychicznie jeśli twierdzisz że model jazdy w V > IV, odpal sobie track manie tam masz fajnie tak auta przyssane do podłoża, akurat by sie spodobało

 

Jeździłeś kiedyś prawdziwym samochodem? 

Odnośnik do komentarza

Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią)

Odnośnik do komentarza

Te randomowe zdarzenia z vanami są dziwne, bo jedno zdarzenie robiłem chyba 3 razy, raz zabijałem typa, który szedł z walizką, raz wysadzałem drzwi i jeszcze raz, a zdarzenie cały czas jest mimo, że we wszystkich przypadkach uciekłem policji. 

Odnośnik do komentarza

Po przegraniu 30h:

- Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz:

- kolejka górska

- olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji

- baza wojskowa z czołgami i myśliwcami

 

Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą

Odnośnik do komentarza

Nieczytelne statystyki. Np. jeśli chodzi o losowe zdarzenia to mogłoby wymieniać te, które już mi zaliczyło (np zaatakowałem konwój przewożący gotówkę, zgarnąłem hajs i po bardzo długim pościgu i samobójczym ataku typa z biura szeryfa wylądowałem w szpitalu no i teraz nie wiem czym to losowe zdarzenie mam już zaliczone czy żeby było zaliczone muszę uciec przed psiarnią)

 

Afair wszystko to jest zaznaczone na mapie w social clubie.

 

@Meser też nad tym ubolewałem, ale stawiam, że wszystkie te lokacje znajdą zastosowanie w online ;)

Odnośnik do komentarza

Mnie najbardziej zawiodla ilosc skokow na banki itp. Liczylem na jakies akcje z kasynami itp a tutaj bida z nedza jedynie skok na jubilera i ostatni skok bardzo fajnie zrobione.

 

Zastanawia mnie czy nie wycieli jakies misji, bo na jednym z trailerow byla akcja jak samolot zrzucal opryski na ludzi, tymczasem w grze tego nie uswiadczylem.

Odnośnik do komentarza

1 Po przegraniu 30h:

- Nie wykorzystany potencjał wszystkich atrakcji na mapie w głównych misjach tz:

- kolejka górska

- olbrzymi gazociąg ( cały czas liczyłem na jakieś bum w którejś z misji

- baza wojskowa z czołgami i myśliwcami

 

 

2 Fabuła w końcu pękła, więc skupiłem się na misjach od dziwaków te niestety trochę kuleją zdarzają się perełki typu rzeźnia ale większość zawiewa nudą

 

1. Dla mnie to duży plus, bo właśnie to, że się spodziewasz zobaczyć tam jakąś epicką akcję czyni dzieło R* Mesjaszem. Pozwolili sobie na zrobienie GENIALNYCH miejscówek, które są tylko tłem, smaczkiem. Może jakby R* zrobiłli fabułę na 150-200 h, to upchneliby tam wszystkie miejsca z LS, które są tego warte. MOŻE.

 

2. Ja przeplatam misje fabularne z tymi pobocznymi i nie narzekam na różnorodność. Nie pamiętam, żebym spotkał się z sandboxem w którym popierdółkowate misje poboczne mógłbym nazwać "zróżnicowanymi". Tutaj przynajmniej jak kogoś wieziemy z punktu A do punktu B, to możemy posłuchać niezłych rozmów.

 

Model jazdy mi odpowiada. Nie jest taki łatwy do opanowania jak w IV, zdecydowanie mniej przewidywalny na ręcznym.

 

Narzekanie na zniszczenia rządzi. Zniszczenia są kapitalne, bo czasami wystarczy raz wycedzić kołem w wyższy krawężnik przy dużej prędkości i auto nie nadaje się do jazdy (czasami wystarczy wygiąć blachę, tak że ta blokuje jedną z opon). Nie wygląda to już jakby auto miało ukryty pasek energii, gdzie przy 80% gnie się blacha, 50% puszczają zawiasy w drzwiach, a przy 20% auto zaczyna się jarać. Krok w stronę realizmu, gdzie nie jeździmy po mieście zgniecioną puszką sardynek, zdzierając felgami asfalt.

Odnośnik do komentarza

No samochody w tej części niszczą się bardziej jak samochody. Albo przestaje jeździć z powodu powyginanych/brakujących kół. Albo tak się go zajedzie, że w końcu silnik umiera.

 

Co mnie bawi to reakcje "ludzi pracujących" na szturchanie. 

Np. jakiś parkingowy. Ch.uj że siedzi w robocie, jak go szturchniesz ma wyje.bane odwraca się i idzie do domu. Tak samo koleś z gitarą. Zostawia gitarę i w długą no bo w końcu został szturchnięty więc pewnie ktoś chce go zabić.

 

Zabawne jest to, że od kilkunastu lat nic się nie zmieniło. Póki co wciąż mnie to bawi. Ale ciekawe przez ile kolejnych gta tak to będzie wyglądać.

 

 

Aha, no i czy tylko mi gra robi freezy przy pościgach? Takie nawet 3-5 sekundowe.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...