Opublikowano 14 listopada 20177 l Póki co nie używałem, ale jak piszesz, że tak mało, to git. Mam 100 GB miesięcznie i muszę znać wartości.
Opublikowano 15 listopada 20177 l Swego czasu gralem na ps3 podpietym do kompa gdzie mialem podlaczony modem usb Play i przy limicie 8GB gralem na spokojnie. Limitu nie zużylem, ale to bylo 5lat temu.
Opublikowano 15 listopada 20177 l Btw: Dziś od godziny 11:00 do którejśtam 20.11 mamy darmowe granie online na PS4, tj. bez konieczności posiadania wykupionego Plusa :cebula:
Opublikowano 27 listopada 20177 l A to dlatego mi multi w doomie działało xD Macie tak, że chcąc zalogować się z kompa do ps store musicie rozwiązać 5 testów captcha? Za każdym razem tak jest, nie ważne, że zaznaczam dobre odpowiedzi.
Opublikowano 10 lutego 20187 l Pytanie. Żona jakiś czas nie grała na konsoli, ale miała standardowo ustawione auto wpisywanie hasła przy logowaniu. Ostatnio chciała pograć, ale coś pewnie przy jakiejś aktualizacji się '"zrobiło" albo sama włączyła automat i chciała wpisać hasło, ale okazało się, że nie pamięta. Więc chciała zrobić przypomnienie/zmianę hasła na maila. No i tu jest pies pogrzebany, bo to była jakaś tam skrzynka "trzeciej kategorii", od długieeeego czasu nieużywana, więc adres został zdezaktywowany czy wyłączony - whatever. Co w tej sytuacji można zrobić? Tylko support $ony? Jeśli tak, to tylko telefonicznie czy mailowo też da radę? Z góry dzięki za porady.
Opublikowano 10 lutego 20187 l Tylko dzwonić, bo tak będziesz czekał w nieskończoność. A co z tamtą skrzynką? Może jest jakieś proste pytanie pomocnicze, typu ulubione danie, pizza
Opublikowano 10 lutego 20187 l Bez daty urodzenia podanego na koncie żony będzie ciężko odzyskać dostęp - zawsze padało pytanie o datę urodzenia w celu weryfikacji.
Opublikowano 11 lutego 20187 l Nie mogę dołączyć do grupy (czatu), pojawia się powiadomienie, że mam nie odpowiedni NAT i rozłącza. Zadzwonię do usługodawcy netu w poniedziałek, tylko co mam powiedzieć? żeby co zmienili? Edytowane 11 lutego 20187 l przez PRQc
Opublikowano 11 lutego 20187 l 9 minut temu, PRQc napisał: Nie mogę dołączyć do grupy (czatu), pojawia się powiadomienie, że mam nie odpowiedni NAT i rozłącza. Zadzwonię do usługodawcy netu w poniedziałek, tylko co mam powiedzieć? żeby co zmienili? Ja na Twoim miejscu zmieniłbym dostawcę internetu . Zadzwoń i powiedz: "Zwalniam Was". To powinno pomóc
Opublikowano 11 lutego 20187 l 41 minut temu, PRQc napisał: Nie mogę dołączyć do grupy (czatu), pojawia się powiadomienie, że mam nie odpowiedni NAT i rozłącza. Zadzwonię do usługodawcy netu w poniedziałek, tylko co mam powiedzieć? żeby co zmienili? Neostrada.
Opublikowano 18 lutego 20187 l Mam problem. Mam neta 300 mb/s. Modem ze światłowodem połączony do routera Asus RT-AC1200G+. Po kablu mój PC ciągnie download 300 mb/s. Jak podłączę po kablu PS4 to w testach download skacze od 80 do 300 mb/s. Próbowałem też z wifi 5Ghz (mam slima) i max prędkość to 150 mb/s. Istnieje jakaś szansa uzyskania stałej w miarę prędkości przez kabel, a po wifi dojść do tej górnej granicy 300 mb/s?
Opublikowano 18 lutego 20187 l 8 minut temu, MaiorZero napisał: Mam problem. Mam neta 300 mb/s. Modem ze światłowodem połączony do routera Asus RT-AC1200G+. Po kablu mój PC ciągnie download 300 mb/s. Jak podłączę po kablu PS4 to w testach download skacze od 80 do 300 mb/s. Próbowałem też z wifi 5Ghz (mam slima) i max prędkość to 150 mb/s. Istnieje jakaś szansa uzyskania stałej w miarę prędkości przez kabel, a po wifi dojść do tej górnej granicy 300 mb/s? Ps4 slim nie obsługuje 5G, żadna ps4 chyba tego nie ma.
Opublikowano 18 lutego 20187 l Nie sugeruj się tym ile wychodzi w teście, bo ten trwa za krótko. Przy ściąganiu sprawdź z jaką prędkością leci transfer.
Opublikowano 18 lutego 20187 l 5 minut temu, Plugawy napisał: Ps4 slim nie obsługuje 5G, żadna ps4 chyba tego nie ma. Ma bo tak mam połączoną konsolę.
Opublikowano 23 maja 20186 l Miał ktoś problem z uploadowaniem screenów na twittera? Wyczyściłem wszystkie powiadomienia tak jak pisali w sieci i nadal nie mogę wysłać, wywala jakiś błąd serwera gdy wejdzie się w szczegóły.
Opublikowano 25 maja 20186 l Nie mam pewności na 100% ale po jakimś czasie jak nie masz wykupionego PS+ zapisy idą się kochać, nich mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
Opublikowano 25 maja 20186 l W sumie ciekawe ile czasu trzymają je w chmurze bez opłacanego plusa, ktoś się kiedyś interesował?
Opublikowano 25 maja 20186 l W dniu 15.03.2018 o 08:05, Kyo napisał: Przez 6 miesięcy na 100% będą jeszcze tam trzymane. Potem mogą zostać usunięte. Były raporty że ludzie po 1-2 latach nadal mieli savey ale były też przypadki że po równo pół roku savey zostały skasowane z chmury.
Opublikowano 30 maja 20186 l W dniu 25.05.2018 o 17:42, kubson napisał: mi pare saveow wyparowalo, a reszta dalej byla na serwerze xD Może patrzą na datę zapisu sejwa na konsoli a nie na datę przerzucenia go w chmurę i te najstarsze są kasowane po jakimś czasie jeśli nie ma się plusa przez jakiś okres. Edytowane 30 maja 20186 l przez Plugawy
Opublikowano 30 maja 20186 l Dziwna sprawa, tak jak pisałem jak kupiłem ps4 ponownie i ściągałem sobie gry to tylko do Hotline Miami oraz Salt & Sanctuary straciłem save znaczy save jest ściągam go na konsole ale tak jakby nie było, pare dni temu kupiłem ponownie vite pobrałem save z HM i na vicie wszystko jest o_O moje rekordy i odblokowane etapy. niestety S&S jak nie było save tak nie ma i tego najbardziej mi szkoda bo nie znajdę raczej czasu na ponowne przejście
Opublikowano 17 czerwca 20186 l K,urwa wiedziałem, żeby się nie dać złapać na tego Plusa za 168 zł/rok w PS Store. A jednak się skusiłem, oczywiście cyk auto-odnawianie włączone, więc czym prędzej udałem się w opcje subskrypcji w poszukiwaniu przycisku "wyłącz". Znalazłem, klikam i... "Your subscription status hasn't changed. Try updating it again in a few moments.". Od dwóch dni tak to wygląda, więc "a few moments" już raczej minęło. Gdzie mam pisać, żeby mi to złodzieje jedne wyłączyły?
Opublikowano 17 czerwca 20186 l Spróbuj to zrobić przez www, jak nie będzie działać, to wejdź w PS Strore na konsoli, wciśnij Opcje na padzie i tam będzie info jak się skontaktować.
Opublikowano 21 czerwca 20186 l W dniu 17.06.2018 o 12:53, raven_raven napisał: K,urwa wiedziałem, żeby się nie dać złapać na tego Plusa za 168 zł/rok w PS Store. A jednak się skusiłem, oczywiście cyk auto-odnawianie włączone, więc czym prędzej udałem się w opcje subskrypcji w poszukiwaniu przycisku "wyłącz". Znalazłem, klikam i... "Your subscription status hasn't changed. Try updating it again in a few moments.". Od dwóch dni tak to wygląda, więc "a few moments" już raczej minęło. Gdzie mam pisać, żeby mi to złodzieje jedne wyłączyły? Mam to samo z PS+. PS Now normalnie dało sie wyłączyć, ale z + jest ewidentnie problem. Na razie sie nie przejmuje bo subskrypcja odnowi sie za 6 miesięcy dopiero, ale trzeba to mieć na uwadze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.