Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Pajda napisał:

Tylko w grę wchodzi jedynie sedan/liftback lub kombi.

Czyli zakładam z racji wielkości bagażnika. Tylko chcąc przewozić czasem coś więcej, na pewno nie brałbym sedana, gdzie niektórych rzeczy po prostu się nie wciśnie z racji zbyt małego otworu załadunkowego. Chcesz mieć praktyczne auto i wybierasz miedzy tymi dwoma koreańskimi, to weź tego Ceeda kombi.

Odnośnik do komentarza
W dniu 10.08.2019 o 09:24, Pajda napisał:

I tak mnie interesuje tylko oferta na stocku, bo jak w koncu się zdecyduję to chcę jak najszybciej odebrać auto.

 

A nie lepiej wziąć rocznej lub 1.5 roczne i mieć 10k w kieszeni? nówka po roku i tak tyle straci szczególnie z tych koreańskich

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-i-wlasciciel-polski-salon-bezwypadkowa-kamera-alu-klimatronik-ID6CmOvF.html#33f6185970

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-elantra-automat-1-8-ID6C73Sz.html#33f6185970

 

przecież to praktycznie nowa auta. Czy ma być koniecznie nowy? choć nie kumam tego podejścia.

Fakt że za takie pieniądze wybrałbym zupełnie co innego bo choćby te tanie wnętrze, to pomine

Odnośnik do komentarza

Jezu tylko nie to znowu. Napisal strone wczesniej, ze chce nowe. Ktory raz juz wciskasz by kupowac uzywki.

 

Poza tym zwykle ludzie pozbywaja sie aut po leasingu czyli po 3-4 latach, a nie roku. Trzeba by miec niezlego farta by dostać dokladnie oczekiwany model, bo ktoś sie pozbywa po roku z losowych przyczyn.

 

A to wyzej 2letnie sciagane z Kanady? :yao: Na pewno dziadek do kosciola jezdzil tylko, pewnie nie zespawane z dwoch roznych.

Edytowane przez _Red_
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Fanek napisał:

 

A nie lepiej wziąć rocznej lub 1.5 roczne i mieć 10k w kieszeni? nówka po roku i tak tyle straci szczególnie z tych koreańskich

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-i-wlasciciel-polski-salon-bezwypadkowa-kamera-alu-klimatronik-ID6CmOvF.html#33f6185970

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-elantra-automat-1-8-ID6C73Sz.html#33f6185970

 

przecież to praktycznie nowa auta. Czy ma być koniecznie nowy? choć nie kumam tego podejścia.

Fakt że za takie pieniądze wybrałbym zupełnie co innego bo choćby te tanie wnętrze, to pomine

 

To jest przedliftowa elantra , za ten model chcą ode mnie w salonie 68 tysięcy brutto i to nawet z lepszym wyproszeniem. Tak więc nie ma tutaj różnicy 10 tysięcy. Do tego weź sprzedaj później auto z importu, gdzie kurs dolara sugeruje,że to zakup z copartu.

Więc wolałbym dorzuci te kilka tysięcy;)

Poza tym nie chcę już używanych aut, ale spoko też kiedyś miałem podejście jak Ty. 

Myślałem o kupnie z das weld auto, ale nie ma nic fajnego. Roczny Leon w kombi jest w cenie nowej elantry.

Drugą sprawą jest fakt,że to ma być leasing, a na używki chyba nie dostanę od ręki operacyjnego.

 

1 godzinę temu, Wojtas1986 napisał:

@Pajda a jeżdziłeś tą Elantrą?

Miałem przez chwilę z nią styczność i zgoła odmienne zdanie na jej temat mam.

Tandetne wykonanie dodatkowo słabej jakości , zawieszenie buja jak na morzu i układ kierowniczy mocno dziwny, no i auto wewnątrz nie jest tak przestronne jak mogłoby się wydawać.

 

Tak jezdzilem.Jeździłeś tą najnowsza czy przed liftem z linku fanka ? Teraz jeździłem Seatem Arona w wersji exrllence czy jak to się nazywa. Jeśli elantra to ciasna tandeta to byś się załamał po wejściu do Seata , który w tej wersji kosztował ponad 72tysiace. Dramat to też był Rapid ;)

Dla mnie auto ma być w miarę szerokie w środku i komfortowe, więc ponton od Hyundaia pasuje. Poza tym 1.6 MPI , więc to typowy dupowoz.

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Pajda napisał:

Fajny ten Focus, nie za cichy taki

 

https://youtu.be/tgZoaiM0r3s

Wyj.ebał bym takiego z salonu. Co drugi to Zachar czy inny Pertyn się naoglądali YT i teraz sami "testują". U mnie jakoś nic nie skrzypi. Jedyny minus jeżeli w Fordzie można sie doczepic to spasowanie konsoli środkowej.

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Banny napisał:

To nowy model?

 

 

Tak MK4, jezdzilem też ST-Line i było podobnie.

23 minuty temu, Mani napisał:

Wyj.ebał bym takiego z salonu. Co drugi to Zachar czy inny Pertyn się naoglądali YT i teraz sami "testują". U mnie jakoś nic nie skrzypi. Jedyny minus jeżeli w Fordzie można sie doczepic to spasowanie konsoli środkowej.

 

Jako pracownik salonu wyje.bac mogłbyś najwyżej mi gałę na kolanach, chwilę po tym jak przyniosłeś mi kawę. To, że tobie nie przeszkadza jak auto tarabani i skrzypi na nierównościach to już twoja sprawa. Szczerze mówiąc to nawet w najbiedniejszej Aronie i Tipo nie było takiej tandety.

 

Abstrahując to 1.0 w ST line, fajny, pełno niepotrzebnych gadżetów, prowadzi się "mięsiście", ale to pewnie zasługa kół. 1.0 ecoboost > 1.0tfsi, aczkolwiek d.upy nie urywa i z wolnossakiem 1.6 wygrywa jedynie elastycznością. Zaskakująco dużo miejsca z tyłu, ale odpuszczę bo mały rabat na flotę (13%) względem aut użytkowych (25%). Sprawia wrażenie najbardziej przestronnego i dużego względem Ceed i i30.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Pajda napisał:

 

Tak MK4, jezdzilem też ST-Line i było podobnie.

 

Jako pracownik salonu wyje.bac mogłbyś najwyżej mi gałę na kolanach, chwilę po tym jak przyniosłeś mi kawę. To, że tobie nie przeszkadza jak auto tarabani i skrzypi na nierównościach to już twoja sprawa. Szczerze mówiąc to nawet w najbiedniejszej Aronie i Tipo nie było takiej tandety.

 

Abstrahując to 1.0 w ST line, fajny, pełno niepotrzebnych gadżetów, prowadzi się "mięsiście", ale to pewnie zasługa kół. 1.0 ecoboost > 1.0tfsi, aczkolwiek d.upy nie urywa i z wolnossakiem 1.6 wygrywa jedynie elastycznością. Zaskakująco dużo miejsca z tyłu, ale odpuszczę bo mały rabat na flotę (13%) względem aut użytkowych (25%). Sprawia wrażenie najbardziej przestronnego i dużego względem Ceed i i30.


Arona/Ibiza mimo iż twarde wszędzie plastiki to spasowanie prima sort. Tipo? Serio? Po pół roku wytarta kierownica i gała skrzyni biegów. Szkoda tylko, że przy markach "premium" nie ma takich filmików, nie żeby tam nie występowały skrzypiące plastiki (polecam obcykać szczególnie nową klase A od merola) tylko że tam tacy "znawcy" raczej nie przychodzą gdyż ceny samochodów zaczynają się tam gdzie kończy się cennik "zwykłych" kompaktów. Przejechane mam juz 11k km i nadal nic nie tarabani ani nie skrzypi. W środku wiecej miejsca w Fordzie niż w Ceed ale bagażnik to już CEED>Focus.

 

Pajda 1.0 Ecoboost IMO za słaby jak na focusa. Trzeba by teraz poczekać co Ford kombinuje z silnikami bo wycofał moje 1.5. Może kroją jakąś hybryde ale to bym sie bał tym troche jeździć.

Odnośnik do komentarza

MwLOzBo.png

 

 

2004, 166k mil, silnik wstawiany 3 lata temu, najwyzsza opcja wyposażenia, obiżajace spręzyny, wydech z 370z plus jakieś tam bajery, zawieszenie porobione, gaz, z historii to po "obtarciach" z prawej strony.

 

40 koła

 

Uparłem się na te FX bo mega wyglądają, ale tyle kasy za 15 letni wózek?

 

żeby była jasność! - nie kupiłem tego, ciągle się zastanawiam nad większym autem niż Is200. Jak widzę opcje Audi a4 czy inne to mnie bierze >.<

Przy dobrych wiatrach i tak będę zmieniał taki "rodzinny pojazd" za rok / maks 2 lata.

 

Edytowane przez Banny
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
26 minut temu, Banny napisał:

MwLOzBo.png

 

 

2004, 166k mil, silnik wstawiany 3 lata temu, najwyzsza opcja wyposażenia, obiżajace spręzyny, wydech z 370z plus jakieś tam bajery, zawieszenie porobione, gaz, z historii to po "obtarciach" z prawej strony.

 

40 koła

 

Uparłem się na te FX bo mega wyglądają, ale tyle kasy za 15 letni wózek?

 

żeby była jasność! - nie kupiłem tego, ciągle się zastanawiam nad większym autem niż Is200. Jak widzę opcje Audi a4 czy inne to mnie bierze >.<

Przy dobrych wiatrach i tak będę zmieniał taki "rodzinny pojazd" za rok / maks 2 lata.

 

 

Wymieniony silnik, gaz, japońskie auto z rynku USA...to nie może się udać banny

Odnośnik do komentarza

Wczoraj jeździłem nową Ibizą 115 kunia, no miałem takiego banana na ryju, że łokur.wa, a wersja FR na felgach 18, jak ją zobaczyłem :obama: 

 

Tylko cena, kogoś na bogato poyebało w Seacie, że za maksymalnie doposażoną Ibize FR z najmocniejszym silnikiem czyli 3 cylindrowym 115KM chcą 97tyś, a Fiesta, ten sam silnik 1,0 tylko 140KM w wersji ST Line również maksymalnie doposażona 85tyś. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...