Jump to content

Sign in to follow this  
Guest GregZPL

Pomoc przy kupnie auta

Recommended Posts

Tylko w grę wchodzi jedynie sedan/liftback lub kombi. Raczej musi być nowy ponieważ chcę wziąć auto w leasing. Jeżdziłem wczoraj jeszcze raz i30 i kurczę jednak Cee`d wygląda dużo ciekawiej do tego w tej wersji wyposażenia zbliżył się cenowo do elantry
https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-1-4-100km-dostepny-w-wielu-innych-kolorach-ID6BuMBC.html#8cccc5ecf6
vs
https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-model-2019-wersja-comfort-ID6C1omM.html#6449469773  ( z tym, że w niżej cenie)
 
Tylko ten silnik 1.4 100KM, jednak trochę czuć niedomagania i wnętrze jeśli chodzi o gabaryty  to to samo co i30. Jakby nie mogli zrobic elantry w kombi z turbiną :gayos:
 
 
 
1.4 wolnegossaka już nie zamówisz. Tylko to co obecnie jest w produkcji.

Share this post


Link to post


I tak mnie interesuje tylko oferta na stocku, bo jak w koncu się zdecyduję to chcę jak najszybciej odebrać auto.

Share this post


Link to post

Ta Elantra prezentuje się naprawdę dobrze, szczególnie taka biała. Ciekaw jestem jak z przestrzenią w środku. W i30 ostatnio siedziałem, bo kumpel miał zastępczy i było spoko, wygodnie mi było za kierownicą.

Share this post


Link to post

Elantra spoko choć podobała mi się bardziej ta z 2012. Obecna mi się nie podoba. Kompletnie. Obniżona moc silnika do 128 kuni by sprostać normom a auto jak nie jechało wtedy tak i teraz nie jedzie. Do tego brzydkie w środku niczym tipo.

Share this post


Link to post
1 godzinę temu, Pajda napisał:

Tylko w grę wchodzi jedynie sedan/liftback lub kombi.

Czyli zakładam z racji wielkości bagażnika. Tylko chcąc przewozić czasem coś więcej, na pewno nie brałbym sedana, gdzie niektórych rzeczy po prostu się nie wciśnie z racji zbyt małego otworu załadunkowego. Chcesz mieć praktyczne auto i wybierasz miedzy tymi dwoma koreańskimi, to weź tego Ceeda kombi.

Share this post


Link to post
W dniu 10.08.2019 o 09:24, Pajda napisał:

I tak mnie interesuje tylko oferta na stocku, bo jak w koncu się zdecyduję to chcę jak najszybciej odebrać auto.

 

A nie lepiej wziąć rocznej lub 1.5 roczne i mieć 10k w kieszeni? nówka po roku i tak tyle straci szczególnie z tych koreańskich

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-i-wlasciciel-polski-salon-bezwypadkowa-kamera-alu-klimatronik-ID6CmOvF.html#33f6185970

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-elantra-automat-1-8-ID6C73Sz.html#33f6185970

 

przecież to praktycznie nowa auta. Czy ma być koniecznie nowy? choć nie kumam tego podejścia.

Fakt że za takie pieniądze wybrałbym zupełnie co innego bo choćby te tanie wnętrze, to pomine

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Jezu tylko nie to znowu. Napisal strone wczesniej, ze chce nowe. Ktory raz juz wciskasz by kupowac uzywki.

 

Poza tym zwykle ludzie pozbywaja sie aut po leasingu czyli po 3-4 latach, a nie roku. Trzeba by miec niezlego farta by dostać dokladnie oczekiwany model, bo ktoś sie pozbywa po roku z losowych przyczyn.

 

A to wyzej 2letnie sciagane z Kanady? :yao: Na pewno dziadek do kosciola jezdzil tylko, pewnie nie zespawane z dwoch roznych.

Edited by _Red_
  • Upvote 3

Share this post


Link to post

@Pajda a jeżdziłeś tą Elantrą?

Miałem przez chwilę z nią styczność i zgoła odmienne zdanie na jej temat mam.

Tandetne wykonanie dodatkowo słabej jakości , zawieszenie buja jak na morzu i układ kierowniczy mocno dziwny, no i auto wewnątrz nie jest tak przestronne jak mogłoby się wydawać.

Share this post


Link to post
Posted (edited)
4 godziny temu, Fanek napisał:

 

A nie lepiej wziąć rocznej lub 1.5 roczne i mieć 10k w kieszeni? nówka po roku i tak tyle straci szczególnie z tych koreańskich

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-i-wlasciciel-polski-salon-bezwypadkowa-kamera-alu-klimatronik-ID6CmOvF.html#33f6185970

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-elantra-automat-1-8-ID6C73Sz.html#33f6185970

 

przecież to praktycznie nowa auta. Czy ma być koniecznie nowy? choć nie kumam tego podejścia.

Fakt że za takie pieniądze wybrałbym zupełnie co innego bo choćby te tanie wnętrze, to pomine

 

To jest przedliftowa elantra , za ten model chcą ode mnie w salonie 68 tysięcy brutto i to nawet z lepszym wyproszeniem. Tak więc nie ma tutaj różnicy 10 tysięcy. Do tego weź sprzedaj później auto z importu, gdzie kurs dolara sugeruje,że to zakup z copartu.

Więc wolałbym dorzuci te kilka tysięcy;)

Poza tym nie chcę już używanych aut, ale spoko też kiedyś miałem podejście jak Ty. 

Myślałem o kupnie z das weld auto, ale nie ma nic fajnego. Roczny Leon w kombi jest w cenie nowej elantry.

Drugą sprawą jest fakt,że to ma być leasing, a na używki chyba nie dostanę od ręki operacyjnego.

 

1 godzinę temu, Wojtas1986 napisał:

@Pajda a jeżdziłeś tą Elantrą?

Miałem przez chwilę z nią styczność i zgoła odmienne zdanie na jej temat mam.

Tandetne wykonanie dodatkowo słabej jakości , zawieszenie buja jak na morzu i układ kierowniczy mocno dziwny, no i auto wewnątrz nie jest tak przestronne jak mogłoby się wydawać.

 

Tak jezdzilem.Jeździłeś tą najnowsza czy przed liftem z linku fanka ? Teraz jeździłem Seatem Arona w wersji exrllence czy jak to się nazywa. Jeśli elantra to ciasna tandeta to byś się załamał po wejściu do Seata , który w tej wersji kosztował ponad 72tysiace. Dramat to też był Rapid ;)

Dla mnie auto ma być w miarę szerokie w środku i komfortowe, więc ponton od Hyundaia pasuje. Poza tym 1.6 MPI , więc to typowy dupowoz.

Edited by Pajda
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

@Pajda tak przed liftowa  .

Twoj hajs twoja sprawa , ale to nowe auta od Kia dają mocno radę pod każdym względem .

Share this post


Link to post
2 godziny temu, Pajda napisał:

Fajny ten Focus, nie za cichy taki

 

https://youtu.be/tgZoaiM0r3s

Wyj.ebał bym takiego z salonu. Co drugi to Zachar czy inny Pertyn się naoglądali YT i teraz sami "testują". U mnie jakoś nic nie skrzypi. Jedyny minus jeżeli w Fordzie można sie doczepic to spasowanie konsoli środkowej.

Share this post


Link to post
38 minut temu, Banny napisał:

To nowy model?

 

 

Tak MK4, jezdzilem też ST-Line i było podobnie.

23 minuty temu, Mani napisał:

Wyj.ebał bym takiego z salonu. Co drugi to Zachar czy inny Pertyn się naoglądali YT i teraz sami "testują". U mnie jakoś nic nie skrzypi. Jedyny minus jeżeli w Fordzie można sie doczepic to spasowanie konsoli środkowej.

 

Jako pracownik salonu wyje.bac mogłbyś najwyżej mi gałę na kolanach, chwilę po tym jak przyniosłeś mi kawę. To, że tobie nie przeszkadza jak auto tarabani i skrzypi na nierównościach to już twoja sprawa. Szczerze mówiąc to nawet w najbiedniejszej Aronie i Tipo nie było takiej tandety.

 

Abstrahując to 1.0 w ST line, fajny, pełno niepotrzebnych gadżetów, prowadzi się "mięsiście", ale to pewnie zasługa kół. 1.0 ecoboost > 1.0tfsi, aczkolwiek d.upy nie urywa i z wolnossakiem 1.6 wygrywa jedynie elastycznością. Zaskakująco dużo miejsca z tyłu, ale odpuszczę bo mały rabat na flotę (13%) względem aut użytkowych (25%). Sprawia wrażenie najbardziej przestronnego i dużego względem Ceed i i30.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
18 minut temu, Pajda napisał:

 

Tak MK4, jezdzilem też ST-Line i było podobnie.

 

Jako pracownik salonu wyje.bac mogłbyś najwyżej mi gałę na kolanach, chwilę po tym jak przyniosłeś mi kawę. To, że tobie nie przeszkadza jak auto tarabani i skrzypi na nierównościach to już twoja sprawa. Szczerze mówiąc to nawet w najbiedniejszej Aronie i Tipo nie było takiej tandety.

 

Abstrahując to 1.0 w ST line, fajny, pełno niepotrzebnych gadżetów, prowadzi się "mięsiście", ale to pewnie zasługa kół. 1.0 ecoboost > 1.0tfsi, aczkolwiek d.upy nie urywa i z wolnossakiem 1.6 wygrywa jedynie elastycznością. Zaskakująco dużo miejsca z tyłu, ale odpuszczę bo mały rabat na flotę (13%) względem aut użytkowych (25%). Sprawia wrażenie najbardziej przestronnego i dużego względem Ceed i i30.


Arona/Ibiza mimo iż twarde wszędzie plastiki to spasowanie prima sort. Tipo? Serio? Po pół roku wytarta kierownica i gała skrzyni biegów. Szkoda tylko, że przy markach "premium" nie ma takich filmików, nie żeby tam nie występowały skrzypiące plastiki (polecam obcykać szczególnie nową klase A od merola) tylko że tam tacy "znawcy" raczej nie przychodzą gdyż ceny samochodów zaczynają się tam gdzie kończy się cennik "zwykłych" kompaktów. Przejechane mam juz 11k km i nadal nic nie tarabani ani nie skrzypi. W środku wiecej miejsca w Fordzie niż w Ceed ale bagażnik to już CEED>Focus.

 

Pajda 1.0 Ecoboost IMO za słaby jak na focusa. Trzeba by teraz poczekać co Ford kombinuje z silnikami bo wycofał moje 1.5. Może kroją jakąś hybryde ale to bym sie bał tym troche jeździć.

Share this post


Link to post

O jezu jakby mnie takie skrzypienie wku,rwiało w nowym samochodzie. Wycierające się elementy jestem w stanie znieść, da się je wymienić, ale na skrzypiącą deskę jestem skazany. Na szczęście nie mam tego problemu, nie stać mnie na nowy samochód. 

Share this post


Link to post

Mani, ale jak Ford wycofał 1,5 Ecoboost, przecież ciągle jest i nie zanosi się żeby coś się zmieniło. Gdzieś coś słyszałem czy czytałem, że Ford miał jakiegoś 1,5 ale z 4 garami, i chyba o tego chodziło. 3 cylindry 125KM, 150KM i 182KM normalnie zostają. 

Share this post


Link to post

Klient mi mówił w tamtym tygodniu, że 1.5 ecoboosta 150 KM (czyli ten mój) i 182 KM nie można już zamówić i wyprzedają w fordzie to co mają na stocku (podbnie u KII z silnikami MPI obecnie, tak samo zakończono produkcję Optimy).

Share this post


Link to post
Posted (edited)

MwLOzBo.png

 

 

2004, 166k mil, silnik wstawiany 3 lata temu, najwyzsza opcja wyposażenia, obiżajace spręzyny, wydech z 370z plus jakieś tam bajery, zawieszenie porobione, gaz, z historii to po "obtarciach" z prawej strony.

 

40 koła

 

Uparłem się na te FX bo mega wyglądają, ale tyle kasy za 15 letni wózek?

 

żeby była jasność! - nie kupiłem tego, ciągle się zastanawiam nad większym autem niż Is200. Jak widzę opcje Audi a4 czy inne to mnie bierze >.<

Przy dobrych wiatrach i tak będę zmieniał taki "rodzinny pojazd" za rok / maks 2 lata.

 

Edited by Banny
  • Like 1

Share this post


Link to post
26 minut temu, Banny napisał:

MwLOzBo.png

 

 

2004, 166k mil, silnik wstawiany 3 lata temu, najwyzsza opcja wyposażenia, obiżajace spręzyny, wydech z 370z plus jakieś tam bajery, zawieszenie porobione, gaz, z historii to po "obtarciach" z prawej strony.

 

40 koła

 

Uparłem się na te FX bo mega wyglądają, ale tyle kasy za 15 letni wózek?

 

żeby była jasność! - nie kupiłem tego, ciągle się zastanawiam nad większym autem niż Is200. Jak widzę opcje Audi a4 czy inne to mnie bierze >.<

Przy dobrych wiatrach i tak będę zmieniał taki "rodzinny pojazd" za rok / maks 2 lata.

 

 

Wymieniony silnik, gaz, japońskie auto z rynku USA...to nie może się udać banny

Share this post


Link to post

1) No ten silnik mnie martwi

2) gaz - normalka w tych modelach (3.5 v6)

3) 95% egzemplarzy ściągane z USA, w Europie nie dało się chyba tego kupić?

 

To wybór sercem niż rozumem... Bo tak oglądam i nic do 40k mi nie podchodzi, jakiś większy sedan by się znalazł, ale żony nie przekonam : <

Share this post


Link to post

Jutro ci odpiszę z punktu mechanicznego czemu to nie wypali ;) jako posiadacz japońskiego auta v6 z gazem z rynku z USA 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.