BRY@N 953 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) Dużo opinie na forum Toyoty było o wypalaniu się zaworów w tych silnikach przez LPG. Edytowane 9 Kwietnia przez BRY@N Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 4 610 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 4 minutes ago, BRY@N said: Dużo opinie na forum Toyoty było o wypalaniu się zaworów w tych silnikach przez LGP. Regulacja luzu jest hydrauliczna to nie przez to, może kwestia odpowiedniego serwisu i jakości samego LPG, większość tych aut na LPG to taxi/ubery, więc przy tych przebiegach zapewne jakościowy serwis nie jest na pierwszym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 953 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Albo było to takie teoretyzowanie żeby postraszyć bo jak to gaz do hybrydy. Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 2 838 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 5 minut temu, BRY@N napisał: Dużo opinie na forum Toyoty było o wypalaniu się zaworów w tych silnikach przez LGP. jak dbasz tak masz, jak będziesz robił przeglądy na czas a nawet szybciej to nic nie powinno się dziać, te silniki powinny być pancerne przy odpowiedniej eskploatacji. ale ja bym się obawiał kupna takiego auta na LPG, regułą oczywiście to nie jest ale bardzo często ktoś montuje LPG żeby przejechać jak najtańszym kosztem ileś tam lat a potem niech się martwi następny właściciel... Godzinę temu, BRY@N napisał: No ja jakoś nie jestem do tego przekonany, trochę boję się co się stanie z tą skórą po jakimś czasie. u mnie jest takie rozwiązanie tylko w Kia, prawie 70kkm i nie widać żadnych śladów zużycia, a jestem ciężki kloc, eksploatacja bardzo często na krótki dystansach więc wsiadania i wysiadania sporo, a też nie zabezpieczałem tego jak do tej pory (no chyba że jak daję auto na czyszczenie wnętrza to mi to jakoś zabezpieczają, nie dopytywałem tak szczerze) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 613 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia A jeździsz tak dużo, że opłaca się w ogóle gazować tak oszczędne auto? Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 2 838 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 3 minuty temu, Mustang napisał: A jeździsz tak dużo, że opłaca się w ogóle gazować tak oszczędne auto? jak sobie policzysz to często taka instalacja zwraca się po 20kkm. do tego dodaj kwestie psychologiczną - kupujesz samochód to godzisz się z większym wydatkiem więc założenie gazu tak nie boli, a potem jeździsz mega tanio. jakbym miał auto które się do tego nadaje i ni miał bym garażu podziemnego gdzie nie mogę wjeżdżać z LPG to pewnie bym rozważył założenie mimo że robię teraz 12-15kkm rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 953 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Rocznie obecnie robię w granicach 20 tyś km. Przy obecnych cenach paliwa i instalacji zwrot kosztów miałbym dopiero po ok 1,5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 4 610 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 30 minutes ago, BRY@N said: Rocznie obecnie robię w granicach 20 tyś km. Przy obecnych cenach paliwa i instalacji zwrot kosztów miałbym dopiero po ok 1,5 roku. Kwestia tego ile zamierzasz jeździć tym autem, zwłaszcza, że benzyna ma dalej drożeć. Fakt że same instalację zdrożały mocno, ja do 5 cylindrów na wtrysku pośrednim płaciłem prawie 5000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 953 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia W Energy Gaz Polska w Warszawie cena instalacji to ok 4000zł z zastrzeżeniem, że właśnie coś ma podrożeć w najbliższym czasie. Jak z autem nic się nie będzie działo to pewnie znowu z 5-6 lat będę jeździł albo i dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 4 610 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia No to chyba nie ma co się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 953 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Na drodze stoi mi tylko Polo które muszę sprzedać Mam nadzieję, że nie będzie to mission impossible Cytuj Odnośnik do komentarza
puszkin 231 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Pytanie do osób z autami w leasingu: Ile procentowo, w stosunku do ustalonej wartości samochodu, wynosi was cały koszt leasingu? (opłata na start + raty + wykup) Jestem blisko podpisania umowy na używaną furke z 2019r., ale całościowo wychodzi 128%, trochę kosmos ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 245 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 42 minuty temu, puszkin napisał: Pytanie do osób z autami w leasingu: Ile procentowo, w stosunku do ustalonej wartości samochodu, wynosi was cały koszt leasingu? (opłata na start + raty + wykup) Jestem blisko podpisania umowy na używaną furke z 2019r., ale całościowo wychodzi 128%, trochę kosmos ;/ IMO mega dużo, ale kwestia jak sobie leasing rozkładasz - ilość rat, % wpłata pierwsza i wykup. Czynników jest sporo. Jak brałem dla żony X2 miesiąc temu, to wyszło 107,8% w leasingu na 2 lata. Jak coś podbij na priv, dam Ci namiary na babeczkę która mi robiła ostatni leasing. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 393 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Chyba też zależy od tego, czy szuka się regularnych kosztów, ale 130 procent za 5 letnią furę nie brzmi zbyt atrakcyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 625 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia podaj specyfikacje auta na priv wraz z danymi do leasigu typu ile lat jaka wpłata itd. zobacze co da się zrobić. Generalnie na używane fury nie ma takich oprocentowań jak na auta nowe ale wszystko zależy właśnie od danych do kalkulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 613 Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 4 hours ago, puszkin said: Pytanie do osób z autami w leasingu: Ile procentowo, w stosunku do ustalonej wartości samochodu, wynosi was cały koszt leasingu? (opłata na start + raty + wykup) Jestem blisko podpisania umowy na używaną furke z 2019r., ale całościowo wychodzi 128%, trochę kosmos ;/ Nie jestem przekonany czy leasing ma sens jeśli z góry zakładać wykup, a całość miałaby wyjść drożej niż kredyt. Cytuj Odnośnik do komentarza
puszkin 231 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Dzięki Koledzy za odzew. 9 godzin temu, Mustang napisał: Nie jestem przekonany czy leasing ma sens jeśli z góry zakładać wykup, a całość miałaby wyjść drożej niż kredyt. Dokładnie. Z takimi warunkami dużo bardziej opłaca mi się juz dołożyc więcej gotówki na start, resztę sobie pożyczyć. Całościowo taniej wyjdzie, a auto od razu moje. A warunki tego nieszczęsnego leasingu takie: Cena netto: 48000 raty: 36 x 643 na start: 20% ceny netto wykup: 60% ceny netto Cytuj Odnośnik do komentarza
Sedrak 697 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia Kredyt w przypadku działalności gospodarczej to nie do końca może mieć sens no i zmniejsza zdolność kredytową. Jednak ja szukałem leasingu to wychodziło trochę ponad 110% za również 5 letni samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza
puszkin 231 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia (edytowane) Jeśli chodzi o leasing czy na kredyt, to jestem na ryczałcie wiec w koszty tak czy inaczej nie wrzucę, a vat odliczę tak samo. Edytowane 22 Kwietnia przez puszkin Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 613 Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 26 minutes ago, puszkin said: Dzięki Koledzy za odzew. Dokładnie. Z takimi warunkami dużo bardziej opłaca mi się juz dołożyc więcej gotówki na start, resztę sobie pożyczyć. Całościowo taniej wyjdzie, a auto od razu moje. A warunki tego nieszczęsnego leasingu takie: Cena netto: 48000 raty: 36 x 643 na start: 20% ceny netto wykup: 60% ceny netto Drogo, same raty to połowa wartości auta. Generalnie leasing powinien być narzędziem pozwalającym cieszyć się nowym i w pełni sprawnym autem przez okres gwarancji. Jego koszt nie powinien teoretycznie być dużo większy od utraty wartości pojazdu w tym czasie, co pozwala sfinansować przykładowo droższe marki premium lub modele mniej tracące na wartości, niekoniecznie koszt będzie więc ściśle związany z ceną zakupu. Z punktu widzenia leasingobiorcy zalety są związane z podatkami lub zachowaniem oszczędności na inwestycje, zamiast wydawania ich na dobro konsumpcyjne jakim jest samochód. Docelowo w większości sytuacji klient powinien planować oddanie samochodu i wzięcie nowego, nie wykup. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.