Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

o nie, animacja przy wciskaniu przycisku, przez pół sekundy stracę kontrole nad postacią, a przecież tyle mógłbym zrobić w tym czasie

dostaje klasycznego arcade szutera z drobnymi naleciałościami obecnych standardów, i już gra skreślona XD boże za hipsterski rak

niestety ale zrobienie gry AAA nie kosztuja 50 dolarów i trzeba iść na jakieś kompromisy między fanami starej szkoły a januszami nowej generacji, coby gra się sprzedała jak najlepiej. Nowy Doom robi to chyba w najmniej bolesny sposób - nie ma regenrującego się zdrowia, nie ma cover systemu, nie widac zadnych elementow rpg, nie widac qte (jakby byly, to na pewno by sie nimi pochwalili), zero pier**lenia, ciągła, szybka akcja, ładne miejscówki, no czego chcieć więcej? No ale finishery i animacje przy otwieraniu drzwi, wiec 2/10, kibel, rak i beka z bethesdy  :facepalmz:

Edytowane przez Dahaka

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 189,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem wczoraj po 20 godzinach na Ultra Violence     Ta nuta to jest kwintesencja Dooma - brutalna, mocna, satysfakcjonująca, agresywna i pompująca adrenalinę   Spodziewałem się dobrej gr

  • Na szczęście mamy to w chuyu

  • Zagrałem godzinę i wbiłem 10 level żeby sprawdzić każdą broń która jest w becie.   Niestety ale ten Doom ma niewiele wspólnego z arena shooterami, to bardziej takie Call of Duty z healthem i armorem

Opublikowano

beka z bethesdy  :facepalmz:

 

tak jak piszesz

Opublikowano

Ktoś napisał, że chciałby szybkiego Dooma. W zupełności popieram te słowa, ale z drugiej strony nie macie obawy, że pojawi się kolejny The Order (pod względem długości kampanii)??

 

Oglądam już chyba 3-4 raz te dzisiejsze filmiki z Dooma i nie wiem co myśleć. Przyznajcie, że jest cukierkowo (zbyt jasno, brak tej ciemności, piekła i SZATANA!!!). Słusznie ktoś przyrównał to do Painkillera - dokładnie tak ta gra wygląda. Na chwilę obecną bardzo sceptycznie podchodzę, co nie znaczy, że może być miłe zaskoczenie

 

Poza tym może się okazać (a nawet jest wskazane), że te dywagacje tu w tej chwili nie mają żadnego sensu, bo ocenianie gry na podstawie około 10 minut wideo to lekka przesada. OBY!!

Edytowane przez Sobies

Opublikowano

Te animacje killi z piły do wypier.dolenia w pierwszej kolejoności, zaburzają dynamikę rozgrywki, podczas gdy pozostali przeciwnicy oczywiście czekają potulnie na koniec animacji. Ewentualnie mogą to zostawić jako bonus feature do włączenia w opcjach dla januszy.

No i gdzie są strafejumpy?

Opublikowano

Jaram się i chcę w to zagrać jak tylko wyjdzie. Bardziej mi się spodobał korytarzowy gameplay. Tam jest wszystko co lubię - lawa, wyskakujące znienacka maszkary, fajny industrialny klimacik. Czy za jasno? Może i tak, ale mi to odpowiada. Nie chcę się znów użerać z latarką.

Opublikowano

Jak dla mnie to co dziś pokazano to czad. Jest faktycznie wolno, zapewne żebyśmy sobie to dziś spokojnie pooglądali ale zakładam, że na wyższych stopniach trudności ścierwo będzie wymuszać fikołki po lokacjach. Te fatality to widać, że opcjonalne, jak się zraniony potwór świeci to można mu zasadzić animacje albo po prostu zastrzelić.  Podoba mi się ilość broni, apteczki, brak przeładowania i na szczęście brak ads - walimy z biodra po bożemu. Grafa może i nie poraża ale jest schludnie i na miejscu wszystko (czekam na filmy w HD). Piekło mogło by być ciut bardziej przerażające bo wygląda trochę jak jakiś zakamarek w górach z Rage. Cholerna szkoda, że jeszcze rok.

Opublikowano

No właśnie, prawie cały rok na zmiany. Myślę, że będzie lepiej. Pierwsze lokacje w klasycznych doomach też nie przerażały, a im dalej tym lepiej ;p

Opublikowano

Ludzie, puknijcie się w łeb. Poziom trudności na pewno był zaniżony w celach pokazowych. Dla mnie giera wymiata i składam pre-order. Must have!

Opublikowano

Rownież czekam, podoba mi sie to, dawno na rynku nie było takiego swobodnego strzelania

Opublikowano

Może mnie coś ominęło więc pytam: Czy podano już datę premiery Dooma 4?

Opublikowano

Konketną nie, tylko early/spring 2015. 

Opublikowano

Jak ktos kupic Wolfa cyfrowo to rozumiem ze tez bedzie mial dostep do bety?

Opublikowano

Na XO ze store ale preorder to nie byl :( :( :(

Opublikowano

Chyba nie musi byc preorder bo to jest chyba beta na zasadzie posiadania wolfa.

Opublikowano

Haven,no to nici z bety. Chociaz mozliwe ze pare dni przed zakonczeniem bety udostepnia dla wszystkich graczy,tak jak w przypadku Destiny,BF'ów etc.

 

Czekam na bete,po obejrzeniu tych materialow, zapowiada sie na pozadnego FPS'a.

Edytowane przez Mroku333

Opublikowano

Dla mnie ten gameplay to straszna bieda. Oczywiście zawsze jest nadzieja, że to wczesny kod i rushowali produkcję, byle tylko mieć co pokazać, ale na E3 albo pokazuje się sztucznie podrasowany gameplay (który później ulega downgrade'owi), albo nic nie znaczący trailer CGI, który ma jedynie oznajmić światu, że dany tytuł powstaje. Tutaj postanowiono pokazać niezbyt urodziwy fragment rozgrywki, z którego dało się wychwycić całkiem niezły design poziomów (spoko oświetlenie), bardzo słaby design potworów (o ich zerowej inteligencji i ruchliwości już nie wspomnę), toporną animację finisherów i słabiutką detekcję kolizji. Główny bohater zwędził kombinezon z serii Crysis, ma nawet jakiś mini jetpack, który pozwala na podwójne skoki i ogólną poprawę mobilności, co zawsze lubię w FPSach, ale ogólny feeling jest do bani - starciom brakuje dynamiki a GUNplay szwankuje, co jest czymś zaskakująco dziwnym w grze od id.

Spodobał mi się za to multiplayer (oldschool na maxa) i wbudowany edytor poziomów - tutaj plusik.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.