Skocz do zawartości

PlayStation VR - komentarze i inne rozmowy


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Dałem do pobrania te 2 paczki z demówkami. Pamiętam, kiedyś miałem możliwość testowania VRa, tyle że była tam normalnie płyta z kilkoma demówkami. Teraz na PSN jest tego sporo więcej.
Kurde, ten zwykły PlayRoom, gdzie siedzę w pokoju, zarówno u siebie jak i wirtualnie i obserwuję meble, albo te stowrki z tyłu za mną. Obracam łeb o 180 stopni i wszystko jest ok, myślałem że będą jakieś ograniczenia.

Jeszcze te stworki tak uroczo machają, aż chciało się im odmachać :)

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, grzybiarz napisał:

Dałem do pobrania te 2 paczki z demówkami. Pamiętam, kiedyś miałem możliwość testowania VRa, tyle że była tam normalnie płyta z kilkoma demówkami. Teraz na PSN jest tego sporo więcej.
Kurde, ten zwykły PlayRoom, gdzie siedzę w pokoju, zarówno u siebie jak i wirtualnie i obserwuję meble, albo te stowrki z tyłu za mną. Obracam łeb o 180 stopni i wszystko jest ok, myślałem że będą jakieś ograniczenia.

Jeszcze te stworki tak uroczo machają, aż chciało się im odmachać :)

Dobre tez jest jak sie pokazuje ta zabawke znajomym i odruchowo wyciagaja rece zeby czegos dotknac xD Nie to zeby mnie to dziwilo bo sam sie poczatkowo na tym lapalem

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

734560af071277064e4c4d2d7f63bbff.jpg

No, wreszcie mam te gnojki. Niech już te Święta mijają, chcę do domu :teehee:
Za 120 zł z drugiej ręki z Allegro, nie dam Niemiaszkom złodziejaszkom 50-60 EUR za używane czy ile oni tam na tych ebayach sobie wołają.

A co do Thumpera to Figaro weź może zagraj najpierw a potem gadaj xd. Dla mnie to jest pierwsza gra, którą każdemu na VR odpalam. Trochę trudno wytłumaczyć zasady na samym początku, ale sama gra jest mega przyjazna nawet wrażliwym osobom, bo kamera nie rusza się wcale prócz ruchów głowy i ruchu wgłąb ekranu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Z tymi pałeczkami i SuperHotem to uważajcie bo grajac, zupełnie nieświadomie podchodzi się coraz bliżej TVka i można niechcący uderzyć w telewizor mouv'em xD a jak gra ktoś inny to polecam być cały czas w gotowości żeby w odpowiednim momencie odsunąć gracza trochę do tyłu zanim wpieyrdoli nam się na TVka :D

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Również jak ktoś gra w SupeHot w większym pomieszczeniu to dobrze było by ustawić np. krzesło bądź inny przedmiot za plecami i po bokach. Ogólnie chodzi o to by mieć coś w rodzaju "alarmu bezpieczeństwa". Mimo, że na długość kabla VR nie ma co narzekać to w SuperHot wczówka jest na tyle mocna że łatwo jest się zapomnieć i zacząć biegać po calym pomieszczeniu jak poje**ny i ściągnąć ze sobą całe te processing unit 

czy jak to się zwie ;). A tak jak się człowiek natknie na krzesło/pufę/cokolwiek to wiadomo, że tu jest granica i trzeba się uspokojic trochę. Sprawdzone w praktyce, przepocona koszulka i przetrącony parę razy żyrandol :D

Edytowane przez ajakssx
Odnośnik do komentarza

Wlasnie to jest lipne w super hot. W beat saber elegancko to rozwiazali. Masz platforme pod nogami i zawsze mozna zerknac czy sie nie oddalamy za bardzo od jej centrum, tak samo jak podchodzisz za blisko kamerki to pojawia sie taka sciana z napisow ze jestes za blisko. 

 

W SH niby sie wydaje ze czlowiek stoi w miejscu a za chwile szturcha sie rekami przedmioty ktore byly dosc daleko przed zalozeniem gogli xD

Odnośnik do komentarza

Znajomy spadł z krzesła podczas sesji w London Heist. Tak się wychylał z samochodu, że aż... z niego wypadł i przy(pipi)ał w asfalt ;p Biedaczysko później pożyczył sprzęt i ograł Astro bez słuchawek bo jak stwierdził "już sobie nie ufa"... ogółem to tak,zdecydowanie można się zatracić kiedy wkroczy się do świata VR.

  • Plusik 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Hmmm, nie wiem jak to jest z Navigation Controler (chyba tak to się zwie), ale "różdżki" do niektórych gier są obowiązkowe np. wsomniane wyżej SuperHot. Do niektórych gier są opcjonalne i na pewno gra z move'ami zyskuje. REZ jest dobrym przykładem, można grać na padzie bądź opcjonalnie wystarczy jeden move i mamy boost do grywalnosci. Ogólnie rzecz biorąc ja osobiscie nie traktuję move'ów jako tylko i zupełnienie VR, dla mnie jest to cześć składowa bez której VR nie miało by sensu. Hełm+kamera+słuchawki + 2x move = VR

Edytowane przez ajakssx
Odnośnik do komentarza

No następne generacje VR koniecznie powinny jakoś systemowo pilnować pola gry (a nie, że jedna gra to ma, a druga nie i zależy od dobrych chęci developera) oraz pozwalać zerknąć na prawdziwy świat bez zdejmowania gogli. Pierwsze spore niewygody do pokonania, następną jest ziarnistość obrazu, ale tu akurat jestem pewien, że wraz z rozwojem technologii to się poprawi. 

Odnośnik do komentarza

http://www.thevrgrid.com/virry-vr-wild-encounters/

 

Mozi polecał tę stronę.

Bardzo dobra stronka, czlowiek nie ma pojęcia ile naprawdę dobrych gier jest na vr, w mediach czy większych serwisach cisza.

 

aha i do zakupów dodałem jeszcze passa vr do dirt rally.

Podobno świetna ścigałka kolega mi gierkę udostepnia a pass 21zl:)

 

 

 

Odnośnik do komentarza

A takie pytanko, w zestawie do Vr dali słuchawki. Gracie na tych słuchawkach czy normlanie? Ja w sumie podpiąłem pod ampli i jest ok, tylko mam problem z DTS (na PS3 nie ma problemu, tu mam jakby DTS sztucznie na 5 kanałów rozdzielane).
I ten zasilacz, czy czasem go nie lepiej odłączać jak sie nie planuje dłużej używac googli?

Odnośnik do komentarza

Słuchajcie ja mam jakis dziwny problem (albo ja jestem dziwny), podłączam słuchawki z zestawu do gogli, a dzwiek dalej leci z telewizorni. W opcjach wyswietla się ze są podpiete słuchawki ale dzwieku nie ma, w opcjach nic zrobic nie moge.... Pomozcie, dopiero co zakupiłem VRa, ale dzwiek z tv jest do dupy do tej zabawki.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, grzybiarz napisał:

A takie pytanko, w zestawie do Vr dali słuchawki. Gracie na tych słuchawkach czy normlanie? Ja w sumie podpiąłem pod ampli i jest ok, tylko mam problem z DTS (na PS3 nie ma problemu, tu mam jakby DTS sztucznie na 5 kanałów rozdzielane).
I ten zasilacz, czy czasem go nie lepiej odłączać jak sie nie planuje dłużej używac googli?

 

Grzybek ja tam odpinam gogle i cyk do szafeczki co by kurzu nie zbieralo. Sam zasilacz tez odpinam bo i tak musze gdy chce koksa wlaczyc xD brakuje juz listwy. A ebie. 

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Ako_ napisał:

Słuchajcie ja mam jakis dziwny problem (albo ja jestem dziwny), podłączam słuchawki z zestawu do gogli, a dzwiek dalej leci z telewizorni. W opcjach wyswietla się ze są podpiete słuchawki ale dzwieku nie ma, w opcjach nic zrobic nie moge.... Pomozcie, dopiero co zakupiłem VRa, ale dzwiek z tv jest do dupy do tej zabawki.

 

 

Poklikaj w guzik "+" na pilocie na kablu od gogli. Telewizor wycisz. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...