Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dead Island 2

Featured Replies

Opublikowano

Ten Dead Island 2 naprawdę fajny wyszedł, taka wesoła sieczka jest przez całą grę. W późniejszych etapach bywa też trudniej, coop na pewno będzie przydatny. Chociaż akurat ja całość ogarnąłem singlowo)

  • Odpowiedzi 244
  • Wyświetleń 39 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nie no gra jest przekozaczna - o wiele ciekawsza niż generyczny Dying Light 2. Zarówno fabularnie (klimat horrorów klasy B z odpowiednią dawką humoru) jak i sam system walki (o którym już wspominał @t

  • I ja również polecam, bo coś cisza w temacie, a gierka bardzo dobra. Że tak powiem, ważne że najważniejsze się zgadza, czyli napierdalanie zombiaków. To w jaki sposób reagują na uderzenia i przede wsz

  • Beelzeboss
    Beelzeboss

    O jezu, ale to jest średniak. Walka jest niesamowicie prostacka i nie trzeba wkładać w nią żadnego wysiłku. Po prostu idziesz przed siebie i naciskasz trigger. Jak chcesz być pro to mozna nacisnac blo

Opublikowano

DI2 to popkorniak w świecie gierek - wyłączasz mózg i wybijasz zombiakom mózgi młotkiem. Bardzo przyjemna gierka na wyżycie się i relaks (o ile ktoś jest w stanie zrelaksować się odcinaniem kończyn nieumarlakom przy pomocy katany kaz Na moje szczęście wychowałem się na headshotach z shotguna w RE2 więc ez na miętowo DI2 wchodzi). A jak rozdają za darmoszkę i ma się dobry konkuter no to już nie ma w zasadzie o czym mówić, warto wskoczyć w tę jatkę.

Opublikowano

Miałem podobne odczucia jak @Bzduras - ten relaks skacząc po głowach brzmi jakoś absurdalnie, ale tak jest xD Poza świetną oprawą wizualną nieprzyzwoicie dobrze zrobili audio, niektóre dźwięki broni białej trzaskającej głowy zombie są aż zbyt satysfakcjonujące. Misje to w sumie nic odkrywczego, ale mapa wynagradza. Lokacje bardzo dopracowane, ogromna ilość detali, dobrze się na to patrzy. No i postacie poboczne są nieźle napisane, momentami naprawdę się uśmiałem przy dialogach.

Nawet jak nie za darmo, to w jakiejś grubszej promce warto brać!

Opublikowano
1 godzinę temu, Bzduras napisał(a):

ma się dobry konkuter

Nawet jak ktoś ma taniego 6 letniego PCta to będzie zadowolony. Graficznie DI2 nie robi nic odkrywczego, korzysta ze sprawdzonych rozwiązań i nie ma RT ale za to działa elegancko.

Opublikowano

To tym bardziej nie ma wymówki żeby nie zagrać.

Opublikowano

Ale ta gra ma świetny luzacki klimacik. Jedyne co mnie trochę irytuje to te pozamykane drzwi, trzeba się będzie chyba wrócić w wiele miejsc. Dotarłem do Venice i według mapy szybkiej podróży jeszcze 4 obszary mnie czekają. Wszystkie są w podstawce, czy część z tego to z dlc?

Opublikowano

Też pogrywam, absurdalnie przyjemne to tłuczenie zombie, może nie tak frywolne jak w Dying Light i nie ma odbić naszego człowieka w lustrach (nawet na PC max nie ma tej opcji), ale jest kozak gierka i na dodatek można przechodzić bez myślenia i do tego ten memiczny voice acting i postacie rodem z Facebooka, czy innego Tik Toka xD <3.

Opublikowano

Jak zobaczyłem na ekranie wyboru postaci Carlę to wiedziałem, że niby jest kilku bohaterów do wyboru a tak naprawdę to wybór jest tylko jeden kaz Od razu widać, że będzie fun.

DI2_Carla_select_screen.webp

Opublikowano

Nie ma to jak misję na posterunku policji nazwać "Zdechłe psy" kekw

Trochę jednak głupie że klucz się tam magicznie materializuje tylko w tej misji.

Opublikowano

Skończyłem, pod koniec to już nie bardzo mnie to wciągało, bo zbyt wiele powtarzalności, ale ogólnie to taka typowa siódemka była, od początku do końca ten sam jeden styl rozgrywki, bezsensowna fabuła i siekanie, siekanie siekane :). DLC raczej odpuszczam. Wyczytałem, że nie rozwiązuje cliffhangera z końca podstawki, więc jak ktoś chce poznać dalsze losy, to pewnie za kilka lat w trójeczce.

Opublikowano

Ja też już dobiegam do końca. Szukanie tych schowków odpuściłem. Zombiaki kroi się elegancko, jak 14 lat temu w DI. Nic odkrywczego, ale dla zrelaksowania się można popykać.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kupiłem, tak. I nawet coś tam pograłem, tak.

Tylko nie wiem po co. Ta gra poza wizualiami i fajnymi mapami to straszny kasztan. Walka z zombiakami wkoorvia, parkouru brak, jedynie łażenie i bicie tych dziwolągów.

Pograłem kilka godzin, pobiegałem po LA ale nie jestem w stanie zdzierżyć walki, jest bardzo męcząca. O ile w DyingLight walka i mechanika są świetne to tutaj niestety nie jestem w stanie. Że się zombie rozpryskują, że łby i kończyny odpadają? Nie jara mnie to, bo to przerost formy nad treścią. Zero radości z gry.

Rozumiem że DI2 może się podobać ludziom bo lokacje są naprawdę fajne. Ale dla mnie osobiście nic więcej tu nie jest fajne. Zmarnowane pieniądze, oddam komuś włóczącemu się nocą po ulicy tą gierkę za free przy byle okazji.

Opublikowano

Nie no już nie wyolbrzymiajmy - dużo więcej jest fajnego w tej grze - choćby graficzka, klimacik, lokacje i to jak pięknie zombiaki wyglądają.
To zdecydowanie najlepsze Dead Island z całej serii.
Tak, jest tu korytarzowo, po graniu w Dying Light brakuje parkouru i ograniczenia mogą drażnić, ale nie zapominajmy, że to wciąż Dead Island a nie ta druga seria, którą robi Techland.
Walka wkurwia? Nie wiem czym - mi się zajebiście zombiaczki szlachtowało, a to jakich pięknych obrażeń doznają ich ciała tylko wzmaga pozytywne wrażenia.
Mam podejrzenie, że podświadomie nastawiałeś się na kolejne Dying Light, a to jednak nie ten adres i to nie wina gry, a Twoich bezpodstawnych oczekiwań.

Opublikowano

Walka daje masę frajdy. Jest kombinowanie z otoczeniem, różnymi broniami/elementami, duże zróżnicowanie przeciwników i fajny rozwój postaci. Czuć że coraz lepiej się gra i po ogarnięciu systemów robi się siekę ale nadal trzeba uważać jak jakiś byk się pojawi.

Opublikowano

Niby jest kombinowanie ale sam nie wiem. Jakoś tak bidnie to na początku wygląda. Może jeszcze kiedyś za parę lat dam grze szansę bo eksploracja i łażenie dają radę. Posłucham Was ale nie teraz.

Są gry - nawet u mnie, które po czasie zaskoczyły pozytywnie i wciągnęły dopiero za drugim czy trzecim podejściem.

Edytowane przez SebaSan1981
Pierdolone literówki

Opublikowano

To samo było w Dead Island na początku. Potem jak już się postać rozwinęło, ulepszyło zabawki to się siekało aż miło. Tylko czemu tutaj też musieliśmy się szwendać po kanałach/metrze? Twórcy gier mają z tym jakiś fetysz?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.