Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Mnie ten drugi swiat wkurza. Chyba przez to czuje ze zaraz skoncze przygode z gra
Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Nie no bardzo fajny. Ja pojebałem grę przez kiepskich bossów i powtarzające się mobki.
Opublikowano 3 czerwca 20243 cze Najmocniejsze 6/10 w historii gamingu. Gra to chamska podjeba DS, która wywala się na ryj w każdym aspekcie który jest dobry w DS. Najbardziej chyba wkurwia ta drewniana i pływająca walka. Animacje i hitboxy to tragedia, sfx też zresztą i jak mogłem to unikałem walk jak mogłem, bo po prostu nie było to przyjemne ani przez moment. Kolejna tragedia to bossy, które są nudne i łatwe(iframes na dodge sa gigantyczne) no i wrogowie, których jest wybitnie mało rodzajów i gra zbyt często w drugiej połowie polega na przeklejaniu minibossów jako normalnych wrogów, a ostatnia lokacja to już w ogóle festiwal gąbek na dmg co pare kroków. Co do trudności to nie jest trudno specjalnie, ale ilość tanich zagrywek twórców bywa przegięta - co chwile wrogowie skitrani za zniszczalnymi smieciami albo za rogiem albo te gówno zombie co nagle pojawiają sie znikad na plecach nawet poza umbralem. Najgorsze chyba sa te ćmy które przenoszą do umbralu/meltuja caly pasek. Nie jestem tez fanem tych checkpointow recznych, bo mam wrazenie, ze LoF bardzo czesto wymaga z ich korzystania skoro "ogniska" główne są nierównomiernie rozłożone. Eksploracja jest nawet spoko i wciąga jak to w kazdym soulslike, ale tak od połowy to już miałem serdecznie dość tego umbralu i jak znowu trzeba było tam wlazic i po raz setny walczyc z tymi latajacymi babami czy dual wield cieniami to tylko juz oczami przewracalem i szukalem wyjscia - patent ogolnie na papierze fajny, ale klasycznie spartolony jak to u CI bywa. Artystycznie jest poprawnie, nic specjalnego, brakuje tej duszy i szalenstwa skośniaków w designach. Graficznie tez jest po prostu ok, ale smiech na sali za wspolczesna gre ktora ma memory leak jak skyrim na ps3 i trzeba ja resetowac co pare godzin, bo fpsy spadaja xd Dźwiękowo jest chujowo, muzyka jest do zapomnienia, a sfxy sa zle zmixowane co poteguje floaty walke. Podsumowując, klasyczna gra od CI games - zapowiedzi fajne, a produkt koncowy to taka po prostu poprawna gra. W gamepassie git, ale no zlamanego grosza bym za to nie dal.
Opublikowano 4 czerwca 20244 cze Jest jakaś opcja na zmniejszenie wibracji, na xsx jest masakra, szarpie tym jak poyebane.
Opublikowano 10 czerwca 202410 cze heh, a mi tak jak jedynka siadło idealnie. Gra na PC prezentuje się pięknie, jest ultra płynna. Patrząc na początkowe opinie i oceny wiele aktualizacji mocno jej pomogła. Świat jest ciekawie zrobiony, a system walki wcale nie jest tak słaby jak piszecie. Jasne - czas na odbicie ciosu jest długi, ale to, że jakiś aspekt DarkSoulsowej gierki jest łatwiejszy niż w oryginale w ogóle mi nie przeszkadza. Motyw dwóch krain działa i wygląda świetnie, lokacje są mega zróżnicowane, a podczas wędrówki przez nie brak jest jakikolwiek loadingów (poza saveami). Widać, że nad designem pancerzy i oręża także się napracowali - udźwiękowienie na wysokim poziomie, podobnie jak muzyka w tle. Buldów, oręża magii, wykorzystywania mubrall jest cała masa - zdziwiłem się, gdy na moście z 1 przeciwnikiem, który mnie zabił przez przypadek wyciągnąłem jego dusze poza most i chłop po prostu spadł. Wstępnie daje spokojnie 8/10, dziękuję Panei Spencer!
Opublikowano 11 czerwca 202411 cze Ale gdzie jesteś?Bo ja wstępnie po 10h też dawałem 8/10 a od tygodnia nie mam ochoty konsoli odpalić i finalnie wywalam to na OLX.A nie pamięta kiedy nie skończyłem gry kupionej w pudełku.Druga połowa jest mega nudna i bez polotu a lokację to jak z RPG maker .Właśnie to jest ta różnica że soulsy jak wciągną to jest coraz lepiej i trzymają pewnie ze 100h w peaku.A tu niestety po 20h to już męczenie buły straszne.Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać
Opublikowano 11 czerwca 202411 cze Godzinę temu, Schranz1985 napisał(a): Ale gdzie jesteś? Bo ja wstępnie po 10h też dawałem 8/10 a od tygodnia nie mam ochoty konsoli odpalić i finalnie wywalam to na OLX. A nie pamięta kiedy nie skończyłem gry kupionej w pudełku. Druga połowa jest mega nudna i bez polotu a lokację to jak z RPG maker . Właśnie to jest ta różnica że soulsy jak wciągną to jest coraz lepiej i trzymają pewnie ze 100h w peaku. A tu niestety po 20h to już męczenie buły straszne. Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać W końcu męska decyzja z tą grą xd
Opublikowano 29 czerwca 202429 cze pytanie mam czy wersja steam od tej z gamepassa PC jakoś się różni? W sensie czy jest jakaś różnica w wydajności?
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Pykło to nowe Lords of the Fallen i bardzo mi się podobało. Typowe Soulsy kopiuj-wklej, nawet się z tym nie kryją. Parę swoich pomysłów mieli średnich, ten alternatywny świat służy tylko do traverse i znajdziek do apteczki, po ch.uj mi to jeszcze? multiplier max 1.2 do zebranych dusz? xd Ale po tych wszystkich reckach 7 na 10 spodziewałem się ziewania i apatii, a jednak gra trzyma za jaja cały czas i pacing ma spoko, fajnie się eksploruje i idzie po kolejne beacony. Design jest wspaniały, anreal endżin 5 na PC w 4K na OLEDZIE pokazuje czasami pazur, geometria obiektów, detale i oświetlenie to już stanowczo next gen dla mnie po tym co czasami zobaczyłem. Bossy łatwe dość, a lazłem z nimi zawsze w kontakt fizyczny ( ͡° ͜ʖ ͡°), znaczy wszystkie punkty szły w siła + vitality, do tego jakiś miecz na siłę z początku gry co miał skalowanie z siłą B+ na 10 lewelu i jazda z kurwami. Ogólnie łatwa i przyjemna gra jak na soulslike, chyba najłatwiejsza z tego całego gatunku, z tych co grałem.
Opublikowano 21 sierpnia 202421 sie Zapomniałem o muzyce, więc nadrabiam, muzyka jest wspaniała, a końcowe wokalizy i skrzypce po zakończeniu Radiance skradły moje serce. Od 2:20 dopiero, bo TROCHĘ SPOILER:
Opublikowano 7 listopada 20247 lis Gra w wersji na Pro będzie działała w dwóch trybach: natywne 4k w 30 k/s, albo 1440p-4k w 60 k/s. Skok z 648p-1152p w 40-60 klatek będzie zatem odczuwalny. Jak na moje, to nie wygłupialiby się z tymi 30 klatkami. Dynamiczne 4k w stałych 60 fps byłoby wystarczającą opcją.
Opublikowano 17 kwietnia17 kwi No nieźle, szacun za poświęcenie. Cieszą zmiany w movemencie i walce i w reszcie w sumie też.
Opublikowano 18 kwietnia18 kwi No na mnie zrobili wrażenie od 4:20, kiedy wspomnieli, że spełniają prośby graczy o możliwość stworzenia bardziej atrakcyjnych postaci, a kobiecym postaciom nadają bardziej kobiece kształty - fajnie, że fala upośledzenia się cofa i coś, za co jeszcze rok temu można było pójść siedzieć, teraz jest reklamowane jako ficzer
Opublikowano 18 kwietnia18 kwi Generalnie jak oceniacie grę? Kosztuje obecnie śmieszne pieniądze, jak jakiś crap. Kusi :)
Opublikowano niedziela o 11:544 dni jest fajny friend pass - nie potrzeba własnej kopii, ściąga się trial i woła się o invite kogoś z pełną wersjąza darmo dobra cena i zamierzam przycyganić skorzystaćedit. pograłem trochę w coopie i działa to świetnie, łączy się tak że najpierw osoba z trialem wpisuje w opcjach multiplayer to samo hasło co host i robi join shared progress, dalej host klika beacon player i się łączy od razu, wszystko bardzo responsywne i można jechać z contentem. gierka dostała drugie życie po tym patchu ewidentnie Edytowane niedziela o 21:234 dni przez nero2082
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.