Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Figuś napisał:

z okazji 20 rocznicy  twórcy wrzucili wideo z wczesnego rozwoju gry

 

 

 

Komentarze Miyazakiego, Del Toro i innych twórców.

 

https://www.videogameschronicle.com/news/top-game-designers-pay-tribute-to-ico-on-its-20th-anniversary-in-japan/

 

Cytat

 

In the article, Naughty Dog co-president and creator of Jak-X, Neil Cuckmann states that Ico is his favourite game of all time, calling it “a true masterpiece in the history of video games”.

 

“The central mechanics (the hand-holding) and the design of the puzzles create a sense of bonding that can only be experienced in a video game,” Druckmann explained. “The beautiful and poignant narrative gives a rich context to these game systems and makes for a deeply emotional experience.

 

“The art direction and level design envelop the player in a sense of solitude and shadowy charm. Music and sound are understated but very impressive. All these carefully crafted elements come together to create a work of art, and an influential one at that. Ico a source of inspiration and my favourite game of all time.”

 

 

Cytat

“My game Super Smash Bros Melee was released on November 21st of the same year, so we were born very close to each other,” Smash Bros director Masahiro Sakurai added, noting that he and Ico creator Fumito Ueda are also the same age.

 

“[Ico is] a game that shows a view of the world from a high place, that stands out and is obvious to those who are not on the outside looking in. This is the opposite of the style of Kirby and Smash Bros, which I’ve described as ‘hills with low heights and wide fields’.

 

“It’s the fact that each person faces a different direction that makes them valuable. We support Mr Ueda and the staff who believe in him and follow him to create a unique work.”

 

Cytat

No More Heroes creator Suda 51 praised the game’s unique save method, in which Ico and Yorda have to sit on a stone couch together to save the game. Suda stated that this was his inspiration for saving on the toilet in No More Heroes.

 

“Isn’t the sofa special? It’s soft and comfy, and when two people sit there it saves. In the days when auto-save was still a luxury, I considered [Ueda] my rival for creating such a stylish save point.

 

“I decided to create a new save point that would be as good as the sofa, so I joined the ranks of chair-based save game designers like Ueda-san with the toilet save. One day I’d like to borrow a sofa save too, so if you ever want to use a toilet save, don’t hesitate to ask.”

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 6.12.2021 o 15:50, Figaro napisał:

anyway, Activision wciąż widzę jest na fali

 

 

 

niezłe skurwysyństwo 

 

 

 

 

Oj tam...

I tak ich długo trzymali.

Ja  nie wiem, po co w dzisiejszych czasach potrzebne im są działy QA, skoro gracze to debile, wszystko łykną, a jak coś już naprawdę będzie trzeba poprawić to się za darmo na reddicie przeczyta.

Odnośnik do komentarza

Dobra przetlumaczcie staruchowi. Musialem googlas NFT i ma to cos wspolnego z blockchainem a ubisoft bedzie sprzedawal unikatowe cyfrowe rzeczy jak helm czy gacie i o tej unikatowosci bedzie mowil numer seryjny na wirtualnym itemie? Troche sie pogubilem. I czemu to zle? I tak ludzie kupowali te go.wnozbroje dla konia po dolarze tylko teraz beda mieli na to certyfikat xD

Odnośnik do komentarza

Ja rozumiem to tak, ze helm bedzie mial swoj numer powiedzmy 100 ale takich helmow bedzie no nie wiem, 1000 jak pisze Square. Wiec tylko 1000 chetnych bedzie moglo go nosic. Troche padaka bo przeciez wiadomka, ze stulejarze beda podbijac ceny takiego itemu skoro byli w stanie placic za rozowa skorke noza w CSa 30k zl. Ciekawiej sie zrobi jesli taki helm bedzie jeden na cala usluge i tego wlasnie nie rozumiem, czy bedzie x tych helmow czy jeden. Raczej bedzie wiecej bo bez sensu numerowac cos co jest tylko jedno.

Odnośnik do komentarza

Przykładowo w Diablo 3 są sezony, gdzie nagrodami są jedynie niepowtarzalne i tylko w tych sesjach czasu możesz je zdobyć całkowicie za darmo. Tutaj Ubi poszło o krok do przodu, że na tych niepowtarzalnych przedmiotach będą teraz zarabiać i tyle.

 

Co do sklepiku Diablo 3, to w sumie była aukcja gdzie się kupowało za prawdziwe pieniądze, ale zostało to zaorane, bo to był poroniony pomysł i większość bojkotowała.

Odnośnik do komentarza

Kupowanie gier, wspieranie branży. No dobrze, ale dobrze dla każdego, tylko nie dla wspierającego. Promocje - teoretycznie fajna rzecz, ale nie za fajna dla wspierającego branżę. Kupujesz grę za 200 zł, mijają dwa miesiące, a na Steam przecena do +- 100 zł. No kurwa. Albo ostatnia sytuacja związana z Control Ultimate Edition na GOG, gdzie legitny klucz (akcja z Amazon Prime) można było nabyć za całe 1 zł. No dla kogoś, kto tej gry nie miał to złoty interes. Ale ja 2 miesiące wcześniej zapłaciłem 70 zł. Mam taki backlog, że kończę z robieniem z siebie frajera, kupowaniem i zacznę nadrabiać to, co mam, w międzyczasie wykorzystując te wszystkie pół-darmo promocje. Przecież tych gier rozdawali i rozdają tyle, że jeśli ktoś nie ma parcia to prędzej mu czasu braknie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...